UFC 229: Khabib vs. McGregor (La 6.10.2018 Las Vegas)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Kumpi voittaa MMA:n "kovimman" matsin EVER?

• Total voters
    195
  • Poll closed .
Mitä enemmän tätä matsia mietiskelee niin Khabibin tyrmäys tappio alkaa tuntumaan aina vain todennäköisemmältä. Khabib tulee monesti suoraan kohti leuka pystyssä eikä ole kovin hyvä liikkumaan tai erityise nopea. Uskon että Conor saa napsittua todellä hyviä oaumia. Se varmasti ratkaisee matsin että kestääkö Khabibin pää iskut vai ei.

Mä kanssa uskon että Khabibin leuka on tässä avain. Tosin mun mielestä Khabibin pysty on aivan järkyttävästi aliarvostettua, 26-0 ja hädin tuskin mustaa silmää ikinä saanu. Uskon että se on myös kykyä väistää kovia pommeja ja muutakin. Samoin se se on kestävyyttää sitten jos jotain osuu. Leuka pystyssä on mun mielestä enempi niska jäykkänä, käsi suojaamassa nyrkkeilyä. Katoin ton Tibau matsin uudestaan, joka on ollu Khabibin kaiketi vaikein. Kyllä Tibau siinä muutaman kerran osuu aika hyvin ja todennäköisesti kohtuullisen kovilla roinavoimilla. Ei Khabibia ihan hirveästi haitannu saatikka hidastanu.
Conor on UFC:n paras pystyottelija ja ellei nyt ihan metikköön homma mene niin varmasti pääsee osumaankin. Uskosin että ei niin puhdasta täysin puskista tulevaa aivan leuankärkeen osumaa saa, että sais Khabibin unille. Kuitenkin kovempileukaiset Holloway ja Nate pystyny täyden ajan matkassa pysymään, uskosin että Khabibin leuka ei ole jäljessä.
Ja onhan Khabib menny eteenpäin koko ajan, uskosin että Conor katto kun Khabib treenas pystyä pari vikaa erää Iaquintan kanssa, että parempi sooner kuin later, pystyhommakin kehittyy hitaasti mutta varmasti. Aika harva pystyy muuttamaan mestaruusmatsin sparraukseksi seuraavaa matsia varten.
Ärsyttävä video, mutta hyvä pointti:

View: https://www.youtube.com/watch?v=iWhvp1aI1Hw

Jahas, Viaplay rahastaa sitten tällä kortilla. Lyöty PPV-tapahtumaksi, hintaa 59,95e.
Ei helvetti! Taitaapa sitten lähteä tilaus ikkunasta ulos, jos kuukausihinnan lisäksi vielä tuollaiset törkysummat kehtaavat nyhtää. Voi huoh!

Edit: Yritin etsiä tietoa tuosta PPV-hinnasta, mutta en mistään löytänyt. Olisiko linkkiä?

Viimeksi muokattu:
En kyllä löytänyt minäkään mistään mainintaa. Peruutan kyllä tilauksen jos ei tota näytetä, ihan periaatteen vuoksi.

Meinasin jo kirjoittaa että ei varmasti pidä paikkaansa, mutta jumalauta tälläinen info osui vastaan Viaplay Fighting Facebook sivulla:

View: https://www.facebook.com/viaplayfighting.fi/videos/282922665861241/

upload_2018-9-3_11-32-24.png

Täysin normaali numeroitu UFC tapahtuma, ei voi helvetti olla tosissaan tuon kanssa.
Nyt on kyllä pakko olla itsekin yhteydessä tuonne, ettei vain olisi kyse väärinymmärryksestä. Meinaan jo aiemmin on sekoiltu UFC:n kohdalla PPV -termin kanssa, eli mm. pakettien tiedoissa.

Täälläkin oli tarkoitus viikonlopuksi pistää taas Viaplay Fighting tulille, kun UFC:n pitemmän ottelutauon perään eka kunnon kortti.
Pitää kyllä nyt odotella ensin asiakaspalvelun vastausta tuosta 229:stä.
Jos se oikeasti on PPV, niin ehkä sitten jättää Fighting paketin avaamatta nyt. Säästää vaikka ne paukut sinne mahdolliseen Conor v Khabib kertamaksuun. Kattoo sitten sen perään koska tulossa taas hyvää korttia, niin avaa Fighting paketin sitten joskus.

Ei tässä ole isoista rahoista kiinni, mutta vähän ärsyttää kyllä nyt.

Mulla ei oikein käy kaaliin että lyömällä UFC kortille 60€ hinta tulisi jotenkin eritysesti tiliä.
Ekana tulee mieleen että tämän kortin takia voisi tulla niitä Fighting paketin tilauksia.

Veikkaanpa, että tuo ei ole Viaplayn keksimä rahastus, vaan tulee Ufc:n puolelta. Eli uskoisin Viaplayn joutuvan maksamaan tuon illan oikeuksista erikseen, eikä voi sisällyttää iltaa normaaliin kanavapakettiin. Varma en voi olla. mutta eiköhän Ufc ota Conorin paluuottelusta nyt kaikki otettavissa olevat eurot ja dollarit irti. Enpä itse missään tapauksessa maksaisi 60 euroa tuosta.

Veikkaanpa, että tuo ei ole Viaplayn keksimä rahastus, vaan tulee Ufc:n puolelta. Eli uskoisin Viaplayn joutuvan maksamaan tuon illan oikeuksista erikseen, eikä voi sisällyttää iltaa normaaliin kanavapakettiin. Varma en voi olla. mutta eiköhän Ufc ota Conorin paluuottelusta nyt kaikki otettavissa olevat eurot ja dollarit irti. Enpä itse missään tapauksessa maksaisi 60 euroa tuosta.
No siis hyvä kun sanoit, voihan se ihan hyvin näin olla. Kävi mielessä aiemmin, mutta unohtui kirjotella tuossa muun ohessa.

Vähän kyllä kusinen paikka firmoille jotka striimejä sitten tarjoaa, jos se näin on.

Joshua vs Povetkin tulee myös olemaan PPV. Kyseisten herrojen otteluiden oikeudet maksavat paljon ja ei tässä mistään rahastus yrityksestä ole kyse.

Mutta en itse rupea maksamaan yhdestä urheilu tapahtumasta 60e.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ton PPVn ymmärtää jenkeissä kun se on siellä primetime, täällä se on viideltä aamuyöstä, niin maksulle ei ole mitään järkevää perustetta.

Nukun rauhassa yön, olen uutispimennossa kuitenkin ja trackerit tulille aamusta.

Ei jumalauta.. sen jälkeen kun otin Viaplayn fighting paketin, on ohjelmistosta poistunut KSW, Global fight night ja nyt pitäis vielä alkaa maksaa Mcsirkuspellen matseista erikseen.. Pitäkööt tunkkisa!!!

Nonni. Siitä se varmistus sitten taisi tulla.
Kova kyl pistää 1kk sisään 90€ UFC matsien tapittamiseen. Muut kortit Fighting paketista, erikseen Fight Pass, ja sitten vielä yhdestä kortista se 60€.

Yhtään Dahlbacka et co työtä väheksymättä, jos tuosta nyt sitten maksaa sen 60€ niin onko tarjolla myös englanninkielinen selostus? Eli kuten aiemmin ollut kaksi erillistä striimiä. Itselle vaan paljon luontaisempi kuunnella selostus englanniksi kun UFC:stä kyse.
Entä näyttävätköhän prelimit samaan rahaan?

Ei kyllä mitenkään halua maksaa 60€ suomenkielisellä sivustolla. Pitää jotenkin ottaa selvää pystyykö englanniksi kattomaan, vai pitääkö rahat viedä jonnekin muualle VPN:n avustuksella.

On aika erikoista, että maksun koossa ei ole otettu huomioon sitä, että "ilta" tulee täällä nihkeimpään mahdolliseen katseluaikaan aamuyöllä.Ihan kohtuutonta kaikilta osapuolilta.

Nyt on UFC:n businessmalli vihdoinkin kunnossa, YES! Melkeen oon jättäny kattomatta monia kuukausihintaan sisältyviä kortteja kun siellä MM myy niin vähän PPV:tä että pahaa tekee. Ihanaa että saa maksaa, nyt on hyvä fiilis UFC:n puolesta.
Hienoa maksaa viaplaysta että ei näe korttia, eikä edes saa alennusta PPV:n ostosta.

La liga lähti, Serie-A lähti, Mestareidenliiga lähti, osa MMA-tapahtumista lähtenyt, suurin osa NFL:n preseasonista on jäänyt pois ja nyt vielä tämäkin lisärahastus ylläri.

Tilalle tuli baseballia tuutin täydeltä ja bundesliiga, mitkä ei nappaa sitten ollenkaan.

Pitäkää saatana tunkkinne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom