Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla uusi tyttöystävä kierroksessa, joka itsekin urheilee toista laija. Käytiin tossa salilla ja opetin penkkitekniikkaa, samantien tuli 7,5 kiloa lisää. Arvatkaa mikä oli kommentti?

-En mä halua tehdä näin isoilla painoilla, kun tulee ihan hirveet lihakset:david: :david: :david: AARGHH!!

No, asioista on vähän enemmän juteltu, ja mielipiteet on muuttunut. Nyt on eri ääni kellossa, ja kehitystä tulee myös eukon omaa lajia ajatellen.

Originally posted by Timppa
Salilla treenataan...perkeles :curs: [/B]

Toi on totta...
Salilla treenataan, eikä siellä olla esittelemässä itteään! sen takia tulee treenattua college paita päällä usein, senkin takia, että lämmöt pysyy yllä

Joo, kun löytäs sellasen tytön, joka ymmärtäis treeniä, nii olis pelkkää plussaa. :rolleyes:

Oli muuten jo aika lähellä maailman ensimmäinen mun tyttöystävä on isompi ku sun -väittely. ;)

Yks juttu mitä en voi sietää, että muija on sairaanloisen laiha(rasva % pieni), mutta ei mitään lihaksia ja törkeen huono ryhti eli tyylin pää roikkuu siellä jossain... ei millään pahalla mutta ei vastaa mun käsitystä kauniista naisesta.

edit: nykyään muuten kun jotkut naisetkin juovat aika lailla siideria ja kaljaa, niin alkaa niilläkin kasvaa sellaset "siideri" mahat ja tämä oli ennen vain miesten yksinoikeus, saada kasvattaa kalja keissi :rolleyes:. Onko kännääminen nykyään hyväksytympää?

Originally posted by mho
On. Ja liikunnan harrastaminenkaan ei taida olla muodissa. :)

Niin kuntosali harrastaja määrä vaan vähenee...
Aika harva viittii tosissaan treenata... Siis tosissaan mutta ei tosikkona, siinä on vissi ero. Eli ei sellaista, että on pakko päästä sarjapainoissa johonkin tiettyy tietyssä ajassa... mulla sekois pää tollasessa :D

Samaa huomannut... huokaus....

Entinen muijafrendi oli juuri sellainen joka tykkäs juhlia, juoda, jonottaa snägärille ja vetää salassa sauhut vielä päälle. Tästä seurasi että kun oli aivan pakko käyttää liian pieniä lantiohousuja ja liian lyhyttä toppia niin jenkkakahvathan ne sielä tuulessa tuiverteli! :urjo:

MUTTA... tähän oli lääke, nimittäin dieetti. Eli tilattiin kauheasti fitness lehtiä ja painonvartijat-vihkosia ja sitten yhdistettiin kaikkien ohjeet josta seurasi ettei syöty ollenkaan! Nälkäisenähän sille tuli sitten paha mieli ja kaiken maailman hormoonihäiriöitä ja siinä sitä sitten vuoroin lohduteltiin parkuvaa muijaa, vuoroin juostiin pakoon raivoavaa hirviötä. Huhhuh... Onneks nykyinen kultsi treenaa ja omaa terveellisemmät elämäntavat!

Pitääpäs sitten ittekin kommentoida tätä vielä...

Ensinnäkin rupes tossa alussa raivostuttamaan noi "akka vaihtoon" kommentit :curs: ...mun mielestä on turha tehdä tästä mitään valintakysymystä...kyllä sitä pitää molemmilla saada olla omat harrastukset jos ei harrastukset mee yksiin...eikä mun mielestä parisuhteen toimivuus oo yhteisestä harrastuksesta kiinni...itse käyn salilla ja vaimo sen hyväksyy vaikka joskus ajankäytöstä valittaakin...ja itellään menee vähintään sama aika omiin harrastuksiin...no se siitä...

Ja naisille jotka jaksaa vääntää niin TSEMPPIÄ oikeen tosissaan!! Mikään ei oo naurettavampaa kun 100 sarjat kilon käsipainoilla haukkaria ja vielä jos pystyy sitä lehteekin lukemaan samaan aikaan niin...:curs:

Eli salille vaan ja kunnon reeni päälle!!!

Originally posted by timba79
...mun mielestä on turha tehdä tästä mitään valintakysymystä...kyllä sitä pitää molemmilla saada olla omat harrastukset jos ei harrastukset mee yksiin...eikä mun mielestä parisuhteen toimivuus oo yhteisestä harrastuksesta kiinni...itse käyn salilla ja vaimo sen hyväksyy vaikka joskus ajankäytöstä valittaakin...ja itellään menee vähintään sama aika omiin harrastuksiin...no se siitä...

Täsmälleen samaa mieltä! Itse asiassa kummallakin PITÄISI jopa olla jokin ns. oma juttu, olkoon se sitten puntilla käyminen, lenkkeily tai vaikka kansantanhu - parisuhdekin voi paaaaaljon paremmin, kun ei jatkuvasti kiehnata kylki kyljessä ja hengitetä toisen niskaan! :evil:

Originally posted by rautalonkka
Mulla uusi tyttöystävä kierroksessa, joka itsekin urheilee toista laija. Käytiin tossa salilla ja opetin penkkitekniikkaa, samantien tuli 7,5 kiloa lisää. Arvatkaa mikä oli kommentti?

-En mä halua tehdä näin isoilla painoilla, kun tulee ihan hirveet lihakset:david: :david: :david: AARGHH!!

No, asioista on vähän enemmän juteltu, ja mielipiteet on muuttunut. Nyt on eri ääni kellossa, ja kehitystä tulee myös eukon omaa lajia ajatellen.
Mun tyttökaveri aloitti treenaamaan 4kk:tta sitten ja kehitys on ollut nopeaa. Eka nosto penkistä oli huikeat 52.5kg. Tyttökaverillani oli kyllä vahava liikuntatausta tanssista ja telinevoimistelusta. Mun tyttökaverini on 169cm ja 60kg 20v. Tänä päivänä hänen tuloksista mainittakoon penkki 62.5kg, rinnalleveto 10*45kg ja kyykkä (syvä) 10*75kg Mä valmennan tyttökaveriani niin kuin itseäni ja eipä se oo valittanut ja joka treenissä on tullu ennätys joko maksimiin tai sarjaan, joskus jopa molempiin. Nää on ollut tosi antoisia hetkiä meille molemmille. SIISPÄ KEHOITAN MIEHIÄ INNOSTAMAAN TYTTÖKAVEREITAAN TÄHÄN HIENOON LAJIIN!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Offtopic

No vähän menee ohi mutta onhan tästä monet puhuneet threadissa.

Suomessahan naiset ovat tuoreen tutkimustiedon mukaan Euroopan lihavimpia. Tämä varmaan pistää mailman top tilastossa aika korkealle.

Miehet taasen olivat vain Euroopan keskitasoa. En tiedä onko perspektiivi muuttunut mutta kyllä sitä nykyään huomaa että 90% naisista ei ole olkapäitä ollenkaan saatikka ojentajia ja vatsa roikkuu pöksyissä tai upeasti pursuaa trendikkäiden matala vyötäröisten farkkujen päälle.

Laihatkin ovat niitä lihavia laihoja eli tikkukädet rasvalla varustettuna.

aaaah saipa vuodatettua taas kun ei tota voi kellekään sanoa kun tulee niin ikävää katsetta ja kommenttia heti vaikka olen vain mielestäni objektiivinen :whip: .

Eipä rasvassa mitään vikaa sinänsä mutta on siellä oltava vähän lihaksia (minulle kyllä käy aika paljonkin) alla ettei rasvat vaan roiku poimuissa luista kiinni.

Täytys varmaan käydä pokaan tommy77 muija mutta tuskinpa siitä mitään tulee kun olen niin "objektiivinen" :).:kippis1:

Re: Offtopic

Originally posted by AG+
No vähän menee ohi mutta onhan tästä monet puhuneet threadissa.

Suomessahan naiset ovat tuoreen tutkimustiedon mukaan Euroopan lihavimpia. Tämä varmaan pistää mailman top tilastossa aika korkealle.

Miehet taasen olivat vain Euroopan keskitasoa. En tiedä onko perspektiivi muuttunut mutta kyllä sitä nykyään huomaa että 90% naisista ei ole olkapäitä ollenkaan saatikka ojentajia ja vatsa roikkuu pöksyissä tai upeasti pursuaa trendikkäiden matala vyötäröisten farkkujen päälle.

Laihatkin ovat niitä lihavia laihoja eli tikkukädet rasvalla varustettuna.

aaaah saipa vuodatettua taas kun ei tota voi kellekään sanoa kun tulee niin ikävää katsetta ja kommenttia heti vaikka olen vain mielestäni objektiivinen :whip: .

Eipä rasvassa mitään vikaa sinänsä mutta on siellä oltava vähän lihaksia (minulle kyllä käy aika paljonkin) alla ettei rasvat vaan roiku poimuissa luista kiinni.

Täytys varmaan käydä pokaan tommy77 muija mutta tuskinpa siitä mitään tulee kun olen niin "objektiivinen" :).:kippis1:

No koska mentiin offtopicille niin, joskus pohdittiin kaverin kanssa, että miksi muijat lihoo yläasteen jälkeen, johon kaveri heitti seuraavan faktan: ne muijat, jotka on laihoja ,luulevat, että ne ei lihoo millään ja sitten alkavat syödä karkkia, makeisia, juomaan limua yms. paskaa, sitten ihmetellään miksi lihotaan, mun mielestä toi on vaan surullista:( onko niin, että jos haluaa kunnon fitness muijan, se täytyy itte opettaa syömään, treenaamaan? alkaa tuntua siltä...
mutta aika kieroa ois iskeä joku pienillä jenkoilla varustettu nainen ja alkaa pikku hiljaa hilata sitä salille ja opettaa syömään ja saada se koukkuun siihen harrastukseen yhtä paljon kuin itse?

tollasia naisia, kun on edellisen vastauksen perusteella, aika paljon:rolleyes:

Joo

Niinhän se on mutta vaikeeta on saada ilman omaa motivaatiota tekeen mitään ja sitä ei monilla ole.

Joo varmaan oikeessa itse olen aina ajatellut vähän samaan malliin että tyttöjä ei koskaan pistetä tai kannusteta urheilemaan ja jos jotain tekevät niin se menee tasolle "jumppa" ja kaiken laista ponnistusta vältetään viimeiseen saakka. Peruskoulussa ehkä raakataan parhaita kokeilemaan yleisurheilua...

No siinähän sitten kasvavat ja kun kasvaminen lakkaan niin ihme ja kumma on suuri kun alkaakin sitten yllättäen pakkaamaan läskiä päälle kun extra energialla ei olekkaan enää käyttöä.

Ja onhan se niin että että vaikka pelkällä laihiksella onnistuisikin vaakalukua laskemaan niin eihän siitä vielä hyvän näköistä vartaloa tule.

Njoo mutta eihän sitä ulkonäöllä kovin hyvään parisuhteeseen vielä päästä mutta ei minusta hyvästä kunnosta ole kenellekkään haitaa.

Niin jo ja sitten lopuksi vielä että kun naiset aina itkee että vanhoja naisia syrjitään ja pidetään ihan epämiellyttävän näköisinä kun taas vanhat miehet vetää naisia hyvin... No sen lisäksi että naiset menee lompsan perässä niin kyllä sitä on aika vaikee olla minkään muun kun norsun näköinen 40-50 ikäisenä kun ei ikinä mitään tee.

Re: Re: Offtopic

Originally posted by makew
No koska mentiin offtopicille niin, joskus pohdittiin kaverin kanssa, että miksi muijat lihoo yläasteen jälkeen, johon kaveri heitti seuraavan faktan: ne muijat, jotka on laihoja ,luulevat, että ne ei lihoo millään ja sitten alkavat syödä karkkia, makeisia, juomaan limua yms. paskaa, sitten ihmetellään miksi lihotaan, mun mielestä toi on vaan surullista:( onko niin, että jos haluaa kunnon fitness muijan, se täytyy itte opettaa syömään, treenaamaan? alkaa tuntua siltä...
mutta aika kieroa ois iskeä joku pienillä jenkoilla varustettu nainen ja alkaa pikku hiljaa hilata sitä salille ja opettaa syömään ja saada se koukkuun siihen harrastukseen yhtä paljon kuin itse?

tollasia naisia, kun on edellisen vastauksen perusteella, aika paljon:rolleyes:
Kokeiltu on... ei tehoo.

Et sä voi opettaa naista joka ei ole kiinnostunut urheilusta alkamaan trimmaamaan itseään. (katso edellinen postini niin tiedät millaiset elämäntavat koitin muuttaa... hohhoijaa...)

Tähän mainittakoon vielä että kun katkaisin suhteen kyseiseen naiseen niin hän yritti kaikin tavoin ylläpitää kontaktia ja saada suhde taas pystyyn... paras yritys oli "mä oon alkanut viime aikoina käymään salilla 5 kertaa viikossa ja lenkillä joka päivä, et mä tuun oleen melko hyvännäköinen vähän ajan päästä." (ja päälle vielä sellainen ilme että; nyt sua taitaakin harmittaa ettet oo enää mun kanssa) Faktaa: puolitoista viikkoa myöhemmin hän lopetti kuntoilun ilmeisesti kokonaan!
...hohhoijaa, hohhoijaa... :david:

mulla oli kans ongelmia, ku seurustelin. muija valitti että treenaan liikaa. no, ku treenaus ei sitte sen mussutuksesta huolimatta vähentynyt, ni välit meni poikki. puoli tuntia sanomani lauseen
"no ei sitte, moi!" jälkeen olin sitten jo tekemässä selkätreeniä :D

Re: Re: Re: Offtopic

Originally posted by Samppo
[paras yritys oli "mä oon alkanut viime aikoina käymään salilla 5 kertaa viikossa ja lenkillä joka päivä, et mä tuun oleen melko hyvännäköinen vähän ajan päästä." (ja päälle vielä sellainen ilme että; nyt sua taitaakin harmittaa ettet oo enää mun kanssa) Faktaa: puolitoista viikkoa myöhemmin hän lopetti kuntoilun ilmeisesti kokonaan!
...hohhoijaa, hohhoijaa... :david: [/B]

Sick :urjo:. niin ei muijan pakko oo kuntosalia harrastaa, voi harrastus olla jotain muutakin...
nuorempana ois pitänyt uintia harrastaa niin ois saannu hyvän hartiarakentaan mutta eipä oo huono nytkään(omasta mielestä :D )

edit: hanna-mari seppälällä on aika hyvä näkönen kroppa.

Originally posted by sporteme
Täälläpäin ei avokki treeneihini paljon puutu ja antaa aikaa treenata eli ei valita missään muodossa salille menosta. Mustasukkaisuutta on tosin tullut, kun hän ei itse salitreeniä harrasta: "Älä tuu enää paremman näköiseksi, ettei joku sua siellä salilla iske"

Taitaa ymmärtää saliharrastukseni luonteen kun ymmärtää kuinka kunnioitan ja arvostan muita salilla kävijöitä, myös naisia. Ehkä tämä saisi hänenkin salitreenin aloittamaan.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Oon minäkin vaimoltani tän suuntasta pari kertaa kuullut...mutta on mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta pihalle...kuten moni muukin asia meikäläisellä... ;)

Gillyanne:

Minä olen vierestä nähnyt parikin sundetta jotka on kaatunu siihen vieressä nyhjäämiseen ja kolmas näkyy olevan menossa (veljestäni puhun) ja ei ota opikseen sitten millään...voi ne harrastukset olla yhteisiäkin, mutta pitää sitä kuitenkin olla sitä ns. omaa vapaa-aikaa...alkaa muuten väkisinkin puuduttamaan...tai halauan ainakin tietää jos joku vähintään vuosia kimpassa olleet voi väittää et aina nyhjätään vierekkäin eikä koskaan ala tympimään...

Pojat puhuu tyttökavereista ja tytöistä, miehet vaimoista ja rouvista. siinäkin on vähän eroa - aletaanko sitä hötkyilemään vai ei...

Ihmetyttää, miksi muijat nalkuttavat kun miehet treenaa. Mun mielestä on mahtava homma et mies treenaa. En itse ottaiskaan mitään sohvaperunaa jolla kaljamaha roikkuu. Aatelkaapa muijat miten kiva on "silitellä" treenattua miestä. :whip:

Itselläni on nyt ainakin motivaatio noussut oman tyttöystävän tuloksista. Ja vielä sen takia enemmän, koska hän käy tosi epäsäännöllisesti, pääpainon ollessa edelleen aerobicin, spinning ja muiden jumppien ohjaamisessa ja siellä jumpatessa...
Penkki 65kg
Kyykky 105kg vaikka ei olla kovinkaan montaa kertaa tehty.

Ja hänen veto tulostaan pidän aika hurjana. Veto tehtiin koko selkä treenin viimeisenä liikkeenä ja 135kg tuli helposti, jääden vielä hyvin varaa.

Pakko tossa on itsekin alkaa treenailee, että ei jää jalkoihin. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom