Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eipä hidasta edelleenkään

Mun beibe ainoastaan vauhdittaa mun
punttiharrastusta. Kun itsellä on motivaatio-ongelmia
tms. niin nainen helppaa ja ei muuta kuin ukko salille!
Naisen kanssa tottakai. Hänellä on asennetta ja
kovaa tahtia vääntää rautaa, vaikka aloitteleekin
vasta! Life is good. Edelleen.

Originally posted by Ratu
Mitä tehdä kun naisestani on tullut sohvaperuna?

Onko tässä nyt kyse klassisesta tapauksesta jossa kaikki urheilu unohdetaan heti kun parisuhde on vakiintunut ja annetaan itsensä lössähtää?

Eikös tuo nyt ole se vakio kun vakiinnutaan (kamala sana). Aikaisemmini niin hehkeät naiset leikkaavat tukkansa lyhyeksi ja ottavat siihen vielä punertavan permiksen, pukeutuvat marimekkoon ja verkkareihin ja painokin tuplaantuu. So sad.
;)

Kyllä kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni jos "tyttökaveri" hidastaa kehitystä. Kyllähän sitä tietty suhteen alkuaikoina "voi" tulla vähän lörpsähdettyä treeneistä, mutta ei tyttökaveria voi loppujen lopuksi syyttää. Vika löytyy kyllä ihan peiliä katsomalla.

Jos tyttökaveri ei halua että treenaat, so what ? Meressä on kaloja.

Jos tyttökaveri haluaa että treenaisit vähemmän ja viettäsit enemmän aikaa tyttökaverisi kanssa, niin tyttökaveri salille mukaan.

Kaikkein parashan loppujen lopuksi on kun salilta löytyy niitä ihania naisia. Semmoisen kanssa sitä on mukava viettää aikaa reenatessa ja offilla. Ai ai sitä aikaa... jos sen joskus taas kokea saa...

Originally posted by Tomi
Joo, niin olen kuullut. Joskus kuulemma maistun vähän rahkamössöltä, mutta onneksi syön paljon purkkaa.

Ota välillä raejuustoa niin naiset innostuvat taas uudestaan ja kehuvat miten maistut erilaiselta ja kyselevät että oletko muuttanut tyyliäsi.

Lyhyet hiukset naisella = :kuola: :thumbs: :haart:

No, olisit nyt vielä laittanut sen surullisenkuuluisan kuvan siitä eräänkin moderaattorin siskosta, niin saisi taas harrastaa hieman itsetuhoa. :kuola: :eek:

Originally posted by Baarikello
No, olisit nyt vielä laittanut sen surullisenkuuluisan kuvan siitä eräänkin moderaattorin siskosta, niin saisi taas harrastaa hieman itsetuhoa. :kuola: :eek:
Kenestä? Meinasitko tätä elliä?

Liitteet

• fsddfsfsd.webp
    fsddfsfsd.webp
    37,1 KB · Katsottu: 620

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by gYMIäM
Kyllä kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni jos "tyttökaveri" hidastaa kehitystä. Kyllähän sitä tietty suhteen alkuaikoina "voi" tulla vähän lörpsähdettyä treeneistä, mutta ei tyttökaveria voi loppujen lopuksi syyttää. Vika löytyy kyllä ihan peiliä katsomalla.

Samaa mieltä, oli sitten kyse "tyttökaverista" tai "poikakaverista"! Jos toinen osapuoli marisee toisen harrastuksista tms niin sillon on kyllä suhteessa joku pielessä. Jos homma toimii, niin molemmilla on niitä omia juttuja joita toinen kunnioittaa ja sitten niitä yhteishärdellejä.

Toki varmaan kaikista meistä olis ideaalia että se toinenkin ryntäis sinne salille yhtä tohkeissaan harvase päivä kun mekin, mutta jos niin ei ole niin sitten pitää vaan löytää se "kultainen keskitie" ja antaa tilaa toisilleen.

Joo, niin olen kuullut. Joskus kuulemma maistun vähän rahkamössöltä, mutta onneksi syön paljon purkkaa.

Mitäs vikaa on rahkamössössä?!? Just tein selvää purkista maitorahkaa banaanin kera, eikä purkkaa oo mailla halmeilla!

Samalla voinen kiittää siitä sun legendaarisesta rahkakombo-reseptistä!

Originally posted by -Nina-
pitää vaan löytää se "kultainen keskitie" ja antaa tilaa toisilleen.

Näinhän se on, minulle se keskitie taas on se tie joka vie salille jossa se ihana tyttökaveri on, tai ainakin josta löytyisi... :jahas:

Originally posted by gYMIäM
Näinhän se on, minulle se keskitie taas on se tie joka vie salille jossa se ihana tyttökaveri on, tai ainakin josta löytyisi... :jahas:

Juu, mulla sama homma. Tai siis en etsi salilta tyttöystävää, heh vaan salilla ravaan säännöllisesti enkä siitä tingi. Se on vaan niin eri asia tässä tilanteessa kun on vaan "me, myself and I".

Toivoa sopii, että sitten kun taas hyppää parisuhteen saloihin niin se joku jamppa ymmärtäis harrastuksen.

Itse olen pari vuotta sitten aloittanut salin silloisen poikakaverin innostamana ja se oli tosi jees. Vaikken kundia kaipaa, niin kyllä pena päivinä ajattelen kaiholla kun oli aina varmistaja mukana. Nyt siis pitää yrittää yksin pykätä niitä kilon painoja ilmaan kun ei kehtaa ketään apuunkaan pyytää:D

Originally posted by -Nina-
Juu, mulla sama homma. Tai siis en etsi salilta tyttöystävää, heh vaan salilla ravaan säännöllisesti enkä siitä tingi. Se on vaan niin eri asia tässä tilanteessa kun on vaan "me, myself and I".

Toivoa sopii, että sitten kun taas hyppää parisuhteen saloihin niin se joku jamppa ymmärtäis harrastuksen.

Itse olen pari vuotta sitten aloittanut salin silloisen poikakaverin innostamana ja se oli tosi jees. Vaikken kundia kaipaa, niin kyllä pena päivinä ajattelen kaiholla kun oli aina varmistaja mukana. Nyt siis pitää yrittää yksin pykätä niitä kilon painoja ilmaan kun ei kehtaa ketään apuunkaan pyytää:D

En minäkään "etsi" sieltä salilta sitä tyttöystävää, treenaamaan sinne on tultu, mutta kaikkeista parhain mahdollinen tilanne olisi kun se löytyisi sieltä.

Tuo varmistus homma jää todella monelta kehtaamatta pyytää. Itse pyydän aina kun tarvitsen, vaikkakin nyt olen oppinut että ihan kaikilta sitä ei kannata pyytää.

:haart: :D

Anteeksi. :jahas:

JepJep... pitäisköhän sun Tomppa ottaa vaikka yks prodedrinksu ja hengitellä vähän aikaa syvään... kyllä se sitten siitä taas!

Tänään vasta keskiviikko ja juttujen taso tätä:whip:

*repeää totaalisesti*

Mä luulin että tän threadin aihe oli että TYTTÖKAVERI HIDASTAA KEHITYSTÄ!

:confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom