Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kerran yritin iskeä naista salilta.

Penkissä oli 40 kg niin pyysin sen muijan siihen varmistamaan. Muija vähän ihmetteli, mutta tuli silti.

No siinä aloin pumppaamaan ja samalla hymyilin naiselle ja irvistelin ystävällisesti naama suhteessa naiseen väärinpäin. Iskin silmääkin. Siinä sit pumppasin ja yritin tehdä vaikutusta mimmiin samalla ku tein n. 40 toiston sarjan. Mimmiä tais vähän kyllästyttää, kun se näytti niin vittuuntuneelta.

Sit ku laitoin painot telineeseen, se muija vaan käveli pois. En tainnu tehdä vaikutusta vaimitähä?

Vieläki hävettää. Onneks ei olla nähty sen muijan kaa.

Originally posted by gnut
Kerran yritin iskeä naista salilta.

Penkissä oli 40 kg niin pyysin sen muijan siihen varmistamaan. Muija vähän ihmetteli, mutta tuli silti.

No siinä aloin pumppaamaan ja samalla hymyilin naiselle ja irvistelin ystävällisesti naama suhteessa naiseen väärinpäin. Iskin silmääkin. Siinä sit pumppasin ja yritin tehdä vaikutusta mimmiin samalla ku tein n. 40 toiston sarjan. Mimmiä tais vähän kyllästyttää, kun se näytti niin vittuuntuneelta.

Sit ku laitoin painot telineeseen, se muija vaan käveli pois. En tainnu tehdä vaikutusta vaimitähä?

Vieläki hävettää. Onneks ei olla nähty sen muijan kaa.

LOL aika epätoivosta. :lol2:

Kaikkihan tietävät että salihan ei ole iskupaikka vaan reenausta varten. Harmi vaan sitten kun niitä/sitä naisia/naista ei muualla näe joten ainoa paikka yrittää on sali. Sitten kun sen tietää miten siinä käy/kävi...

Tää on vähän :offtopic: mutta on ollu aikasemminkin jo juttua...tänään olin tossa aeroobista reeniä vetämässä niin tuli siihen edessä olevaan kuntopyörään sellanen 40+ "vähän tukevampi täti" oli taas tämä legendaarinen fitneslehti mukana ja handsfree korvassa ja kovaan ääneen puhu kaikenmaailman jourupaskaa...ja näihin naikkosiin törmää todella usein...syke ei varmaankaa koskaan nouse ees yli satasen ja sitten ollaa niin käyty salilla ja ihmetellään kun ei mitään tapahdu... :david:

Ja kenenkään on tästä turha vetää hernettä nenään...on niitä paljon kovaa reenaavia naisia ja paljon miehiä jotka ei saa mitään aikaseks...mutta oli vaan niin huvittava tapaus, että oli pakko kirjotttaa... :piis: :haart:

Originally posted by teemal
Eikös tuo nyt ole se vakio kun vakiinnutaan (kamala sana). Aikaisemmini niin hehkeät naiset leikkaavat tukkansa lyhyeksi ja ottavat siihen vielä punertavan permiksen, pukeutuvat marimekkoon ja verkkareihin ja painokin tuplaantuu. So sad.
;)

tää on ihan vakio temppu mimmien kanssa...

plus että vingutaan " jää tänne kattoo telkkarii munkaa älä ny taas mee salille ei siellä joka päivä tarvii käydä" jep jep...

mikähän viddu niitä vaivaa?

Originally posted by turbo
tää on ihan vakio temppu mimmien kanssa...

plus että vingutaan " jää tänne kattoo telkkarii munkaa älä ny taas mee salille ei siellä joka päivä tarvii käydä" jep jep...

mikähän viddu niitä vaivaa?

AUTS!

Tää on just kuin kattois peiliin! Meillä vaimo on sanonut juuri noin!!! Nyt pitää keksiä joku muu aika salilla käyntiin, kuin "yhteinen" aika...
Taitaa pomo tykätä hyvää jatkossa......

Älkää nyt pojat kuitenkaan yleistäkö vaikka näin usein onkin että "parempi puolisko" permanenttaa tukan ja kasvaa yhteen sohvan kanssa samalla valittaen kun et ota huomioon...

Tosiasia kuitenkin taitaa olla niin, että suhde, jossa toinen asettaa ehtoja ja vaatimuksia, ei kyllä voi toimia kauan, ei ainakaan niin, että molemmat olis onnellisia.

Mimmien pitäis ymmärtää (kuten myös joidenkin kundien, sanoo kokemuksen syvä rintaääni!), että mitä enemmän yrittää väkisin pitää toisesta kiinni ja tarrautua, sen kovemmin se toinen juoksee karkuun. Kun kaikki tajuis antaa toiselle tilaa hengittää ja vapautta suhteessa, niin sillon se toinenkin varmaan haluais itse viettää enemmän aikaa / tehdä kompromisseja suhteessa. Niin se vaan menee, sillon kun saa Itse Päättää, ilman painostusta, vaimitähäh?

Mun mielestä kenenkään ei myöskään pidä lähteä sille linjalle, että suostuu tulemaan perässä siinä narussa (tai kettingissä). Helvetti jos haluaa käydä salilla 5 kertaa viikossa niin kyllä se pitää saada tehdä, ilman mökötystä toisen puolelta. Kompromisseja ja sellasta varmaan vaaditaan että se toimii, mutta lienee sen arvoista.

Ugh, olen puhunut:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No voi helvetti! Mä kyllä olen ihan mielissäni kun kultaseni lähtee salille tai muuten vaan treeneihin ja yritän kovasti kannustaa (mm. harjoitusvastustajana taistelulajissa, venyttely kaverina jne). Ei ole tullut edes mieleenikään rueta hänen harrastuksiaan rajoittamaan. Ei edes metsästysharrastusta josta en itse erityisemmin piittaa...
Itsekkään viitsi sitä ihan koko ajan katsella. :zzzz:

Originally posted by Missukka
No voi helvetti! Mä kyllä olen ihan mielissäni kun kultaseni lähtee salille tai muuten vaan treeneihin ja yritän kovasti kannustaa (mm. harjoitusvastustajana taistelulajissa, venyttely kaverina jne). Ei ole tullut edes mieleenikään rueta hänen harrastuksiaan rajoittamaan. Ei edes metsästysharrastusta josta en itse erityisemmin piittaa...
Itsekkään viitsi sitä ihan koko ajan katsella. :zzzz:

:kippis1:

Samma här!

Joo! Siis ei tulis mieleenkään rajoittaa poikaystävän salikäyntejä! Sehän on vaan loistavaa että pitää itsensä kunnossa ja kehitystä on kiva seurata. Itsekkin tykkään käydä salilla, ja harrastaa kaikenlaista liikuntaa. Kyllä alkais vituttaa jos toinen sen kieltäisi...:curs:

No, onneks asiat on siinä mielessä hyvin, että molemmat tykkää salilla käymisestä ja liikunnasta. :blow:
En vois kuvitella olevani sohvaperunan kanssa, enkä itse halua sellaseksi tulla...
:whip:

Tyttökaveri nopeuttaa kehitystä, ainakin mulla.
Kummasti saa lisäpotkua rautojen nostamiseen kun tietää ettei nainen malta pitää käsiään erossa musta kun paita lähtee päältä.
Ei sellaista naista voi tapailla jonka takia pitää jostain luopua elämässään, ainakaan minä, tai ainakaan kavereista, harrastuksista, moottoripyörästä, huonoista jutuista..no poikuudesta voi ehkä just just luopua naisen takia..ja osasta vapaaajasta..

Nina:

Taivaan tosi toi mitä sanoit!! Molempien pitää kunnioittaa toisen harrastuksia niin on se yhteinenkin aika sitten paljon laadukkaampaa kun se koko aikanen kylki kyljessä nysvääminen...

Originally posted by screwdriver
Tyttökaveri nopeuttaa kehitystä, ainakin mulla.
Kummasti saa lisäpotkua rautojen nostamiseen kun tietää ettei nainen malta pitää käsiään erossa musta kun paita lähtee päältä.
Ei sellaista naista voi tapailla jonka takia pitää jostain luopua elämässään, ainakaan minä, tai ainakaan kavereista, harrastuksista, moottoripyörästä, huonoista jutuista..no poikuudesta voi ehkä just just luopua naisen takia..ja osasta vapaaajasta..

Odotahan kun se tyttöystäväs rupeaa sanomaan että sulla on liian paljon lihasta että pitäsköhän jo rajottaa tota salilla käyntiä...

Tjaa, itte kun en ehtiny lähteä salille tuossa yks päivä tekemään jalkoja ni heitin emännän reppuselkään. Vähän liian köykänen massa tosin, mutta kyllä se jaloissa tuntu kun oli jonkin aikaa duunannu syvää kyykkyä. Toimii myös donkey calf- liikkeessä.

Eli jos naisen paino tuplaantuu vaakiintuessa niin onpahan ainakin yks hyvä puoli siinäkin... Eikä oo sen jälkeen valitellu salille lähtemisestä "yhteisellä ajalla.":D

Originally posted by gYMIäM
Odotahan kun se tyttöystäväs rupeaa sanomaan että sulla on liian paljon lihasta että pitäsköhän jo rajottaa tota salilla käyntiä...

Niin ja lopeta se hormoonien käyttäminen. Ihme touhua :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom