Tytöt tykkää hoikista pojista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Merzi: samoilla linjoilla ollaan:) Mäkin olen mieltyny noihin voimamiehiin, miehen ei tosiaankaan tarvi olla mikään kisakireä, offibodarit on niiiin IHQUJA (sori oli pakko sanoa:D)

Ja mieluummin vähän lihava kuin laiha kynis.

Kerran seurustelin itseäni pienemmän (ja tosi tosi laihan 52kg) miehen/pojan kanssa ja mulla oli vähän sellainen mies-olo kun se ukko ei jaksanu edes nostaa mua:D huh huh...
Silloin teininä... tai no 3 vuotta sitten. Mikä lie juttu sekin oli...:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhtä#Hauista sanoi:
Kerran seurustelin itseäni pienemmän (ja tosi tosi laihan 52kg) miehen/pojan kanssa ja mulla oli vähän sellainen mies-olo kun se ukko ei jaksanu edes nostaa mua:D huh huh...

No eipä ole poika paljoa painanu. :rolleyes: Sillon, kun nykyisen avon tapasin, hän taisi painaa noin 60 kiloa. :eek: Ja oli kyllä kieltämättä liian laiha. Nyt on onneksi kiloja lisää kertynyt, enkä mä enää jaksa nostaa sitä. :rolleyes: Ennen oli aika paha, kun mä jaksoin nostaa avon ilmaan ja kantaakin sitä jonkin matkaa. Naisen ei mun mielestä välttämättä tarviis jaksaa kantaa miestä. Ellei nainen ole sit kunnon bodari ja jaksaa sen takia kannella.

Yhtä#Hauista sanoi:
Mä jaksan kantaa faijaani(70kg) ja broidia(95kg):D Eli miehen ois hyvä olla siis joku yli 110kg;)

Aiotko myös vaihtaa miestä painavampaan sitä myötä kun voimasi kasvavat? :D

nimim. 68kg :jahas:

Esox Lucius sanoi:
Aiotko myös vaihtaa miestä painavampaan sitä myötä kun voimasi kasvavat? :D

nimim. 68kg :jahas:

Ei ole miestä mitä vaihtaa:D
No jaa... saa kyllä odottaa tota voimanlisäystä ens talveen että nyt ainaki varmaan riittäis se 110kg miekkonen :lol2:

Geratherm sanoi:
Höh määki jäin alamittaseksi.. :D

Onneksi alamittaisia ei yleensä heti teurasteta vaan heitetään takaisin järveen kasvamaan :whip:

Mä ymmärrän tän asian niin että naiset haluaa miehen joka näyttää siltä että se "pitää huolta itsestään" ja jolta sujuvat kaikki miehistä voimaa vaativat askareet (joihin ei naisen mielestä käsittääkseni kuulu 400kg Rontsa-kyykky), kuten auton renkaan vaihdot, halkojen hakkuut, muuttohommat, naisen puolustamiset jne.

Jos taas mies näyttää kilpabodarilta, Hunks-tanssijalta tms. nainen kokee että mies käyttää reilusti enemmän aikaa itseensä ja ulkonäköönsä kuin naisensa huomioimiseen.

Flesh sanoi:
Kyllä tuntuivat ainakin jenkkien Chippendales-ryhmän edustajat herättävän kiinnostuneita katseita naispuolisissa treenareissa, kun samalla salilla treenailivat Suomen vierailun aikana.

Hyvähän se on, että naiset ovat kiinnostuneita muistakin kuin huippuunsa treenatuista, kilpailukuntoisista kehonrakentajista.

hyi hyi hyi chippendalesit ja hunksit ja kaikki muut "nätit" mammanpojat. yäk yäk yäk. liika kireys, ylirusketus, valkaistut hampaat, korut, vahatukka, metroseksivaatteet... yacky!

sen sijaan ISO, ISO suomalainen mies. pikkusen fylliä isojen lihojen päällä, peruskuteet, siisti ja puhdas mutta ei huippuunsa gruumattu olemus ja miehinen mieli pään sisässä, sekä aito, skandinaavinen (eleetön) käytös. siinä ainekset joilla meikäläisen housut saa kuumaksi. ja sydämen kanssa.

burdock sanoi:
Ainakin mulla saa kilpabodarin ja huolitellun näköinen mies sukat pyörimään jalassa (ja pimpsan kostumaan :nolo: ).

On taas burdockilla jutut... :nolo:

Mitämitä. Täällähän pitäisi 90% pakkotoiston miehistä hypätä yhtäaikaa ilmaan ja huutaa "Jippiiii!Mäkin saan joskus!"

Minä ainakin iloistuin. Tollaset tutkimukset on aina asiantuntijoiden tekemiä ja jokaisen itseäänkunnioittavan naisen täytyisi ottaa itseään niskasta kiinni ja nähdä meidän hoikkien poikien ihanuus!11!

terv: "hoikkapoika79"

:jahas:

inflames sanoi:
Mitämitä. Täällähän pitäisi 90% pakkotoiston miehistä hypätä yhtäaikaa ilmaan ja huutaa "Jippiiii!Mäkin saan joskus!"

*hyppii ilmaan* Jippiiii!Mäkin saan joskus!

Eiku hetkinen... eihän tuo tutkimus mitään muuta kun mä oon aina ollut kynis enkä mä koskaan saa naisia :jahas:

Keila sanoi:
*hyppii ilmaan* Jippiiii!Mäkin saan joskus!

Eiku hetkinen... eihän tuo tutkimus mitään muuta kun mä oon aina ollut kynis enkä mä koskaan saa naisia :jahas:

Hhmmm...totta...totta. Nyt kun mainitsit, en minäkään muista milloin olisin naista saanut. Liekköhän mahdollista perustaa Pakkotoistolle oma tukiryhmäosio huijatuille, hoikille miehille, jotka ei saa pinppiä.

Tuntus itestä järkevämmältä ajatella, että tytöt kuitenkin pitää enemmän kohtuukunnossa olevista pojista kun ruipeloista 185/60 nörteistä tai 185/120 sohvapotuista. Sama kun pojat kuitenkin kiinnostuu ensin kropasta, ja tiukka kroppa kiahtoo ainaski mun nuorta mieltä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom