Tytöt tykkää hoikista pojista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Se joka viettää suuren osan vapaa-ajastaan jahdatessaan enemmistön hyväksyntää voi imeä päänsä.
Urheilu on itseisarvo sinänsä, näkivät muut saavutuksiasi tai ei

Tsiisus mitä spekulointia...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle on melko sama mitä joku tutkimus sanoo. Näytän siltä kuin näytän ja muutan omaa ulkonäköäni mahdollisuuksieni ja ennen kaikkea omien mieltymysteni mukaan. Toiset tykkää, toiset ei.

Pään sisältö ja suusta ulos tulevat jutut sen homman sitten lopullisesti ratkaisevat.

Tuollaisilla tutkimuksilla voi heittää vaikka Juha Föriä päähän. Jos tutkimuksen otanta on 300 (yliopisto)opiskelijanaista, niin se kertoo tasan siitä mistä enemmistö näistä naisista tykkää. Ja kun niitä mielipiteitäkin on tasan niin monta kun on persereikiä.

Vähä alkaa pelottaa et tää ois totta ko alkaa laskeskelee noin vuoden sisällä olevii naisjuttuja verrattuna enne saliharrastusta tosin en ole kyllä mikään bodattu enkä iso :lol2:
Joo mut eiköhä se oo sillei et toiset tykkää siskosta ja toiset äitistä, meistä on moneksi.
Silti alkaa tuntua välillä että :david: on parempi kuin :arvi:

Arvid sanoi:
Edit: Jotta saadaan Iltalehden journalismin taso kontekstiin kerrottakoon, että sama lehti informoi naisia myös tieteellisestä tutkimuksesta, jossa todettiin peniksen pituuden olevan (jalkapohjan pituus + 5cm) / 2.
:david:
No ei se hirveen kauas heitä.
Samalla metrillä ainakin :D

Peppilotta sanoi:
Kaikki tytöt tykkää laihoista pojista ja nelikymppiset miehet nussii paremmin ko nuoret kollit ja naiset valitsee miesten ruoat ravintolassa ja ja ja....?

Jees tässähän pitäisi olla tavaraa kohta oven takana jonossa...privaa tuleen. :rolleyes:

Semmonen pointti kanssa, että moni nainen (joka on kasvanut siitä Matti Momosen six-päckin ihailemisesta) ihannoi miehen kokoista miestä, vaikka vatsallakin varustettuna.
Moni tyttö kuitenkin (tai kaikkihan ne) janoaa sitä tukea, turvaa ja lämpöä mitä mieheltään voi saada ja ovat laskeskelleet, että tuon ison ruhon liikuttamiseen menee noin paljon energiaa, joten miehen on pakko olla lämmin.
Tietyslaista miehisyyttä on miehessä hyvä olla, mutta joidenkin tapauksissa se sitten menee yli kun pitää baarissa nakella jokaista turpaan ja joka perjantai ostaa vähintään se kolme 12päckkiä kaljaa.
Pinnalliset (yleensä nuoret) naiset ihannoivat puuhelmipoju/Brad Pittiä, jotkut kasvaa tuon yli ja käyvät sitten hieman miehisempiä etsiskelemään.
Samantapainen jakauma tapahtuu miehilläkin... Pitäähän naisessa olla jotain mistä ottaa kiinni, on moni sanonut... ;)

Eiköhän se nyt oo itsestäänselvää ettei tuolla tutkimuksella oo mitään merkitystä millekään. Kukaan ei suunnitelmiaan muuta noiden muijien mielipiteen mukaan.

Puhun nyt ulkonäöstä, enkä sekoiteta pään sisältöä tai persoonaa tähän. Eiköhän ulkonäöllisesti ajateltuna myös se pärstäkerroin vaikuta aika paljon siihen, mitä nainen miehestä ajattelee. Lyöpä treenattuun ja jumalaiseen kroppaan joku saatanan ruma ja finninen pärstä, niin ei varmaankaan moni nainen sellaisesta ulkonäöstä hullaannu. Sitten on taas oma lukunsa nämä bradpittit ja mikkoleppilammet, jotka voisivat painaa vaikka 60 kiloa, ja varmasti riittäisi vientiä, koska pärstävärkki näyttää helvetin hyvältä.

Sitten taas voi miettiä kokonaisuutta, jossa yhdistyy hyvännäköiset kasvot ja lihaksikas kroppa, jota kuitenkin verhoilee riemunkirjavat v. -96 alennusmyynnistä ostetut "Simo Vaatehuoneelta hei" -farkut, (toki niin ylhäällä, että persvakoa kiristää) ruma ja kauhtunut olutaiheinen t-paita, vyölaukku, valkoiset tennissukat ja purjehduskengät.

Ehkä sen ulkonäöllisen kiinnostuksen saa siis aikaan kokonaisuus, eikä pelkkä yksi osa-alue.

Alicia sanoi:
Mies ei mielellään sais olla pienempi kuin mä. Mutta olen seurustellut pojan kanssa joka oli sekä kevyempi että kapeampi kuin mä (kukkakeppi). Seurustelen nykyisin miehen kanssa joka on sekä leveämpi että painavampi kuin mä. Hoikat miehet on upeita. Ei-niin-hoikat miehetkin on aivan upeita. Isot miehet on myös upeita. Miehet on :haart:
Olipa hienosti sanottu :)

Sumu sanoi:
Mulle on melko sama mitä joku tutkimus sanoo. Näytän siltä kuin näytän ja muutan omaa ulkonäköäni mahdollisuuksieni ja ennen kaikkea omien mieltymysteni mukaan. Toiset tykkää, toiset ei.
Samaa mieltä tästä. Ainakin itselleni on tärkeintä, että pääsisin sellaiseen kuntoon, josta itse pidän ja jossa itse tuntisin oloni hyväksi. Sen jälkeen on sitten pelkkää plussaa, jos joku muukin siitä kunnosta sattuu pitämään.

Jylli81 sanoi:
Samaa mieltä tästä. Ainakin itselleni on tärkeintä, että pääsisin sellaiseen kuntoon, josta itse pidän ja jossa itse tuntisin oloni hyväksi. Sen jälkeen on sitten pelkkää plussaa, jos joku muukin siitä kunnosta sattuu pitämään.

Jylli ymmärsi pointin :) Jos olet sinut itsesi kanssa ja pidät itsestäsi niin joku muukin voi siitä pitää, sanoivat tutkimukset mitä tahansa.

Huonolla itseluottamuksella varustettu mies tai nainen ei vaan satu olemaan kuuminta kauppatavaraa on the market. Onhan se nähty...

Sumu sanoi:
Huonolla itseluottamuksella varustettu mies tai nainen ei vaan satu olemaan kuuminta kauppatavaraa on the market. Onhan se nähty...

Kyllä. Hyvä ulkonäkö auttaa tutustumisessa tasan siihen saakka, että avaa suunsa -sen jälkeen on omillaan, sanoi joku viisas. Tietysti on eduksi, jos on ulkonäöllisesti kutakuinkin normaalin rajoissa (ei maitovalas, ei Ville Valo-kroppainen ja tavanomainen määrä raajoja), mutta lopulta se karisma taitaa kuitenkin ratkaista. Ja onneksi ihmisillä on erilaisia makuja karismankin suhteen -minä esim. en ole koskaan ymmärtänyt, miksi George Clooney ja Brad Pitt ovat niin ihania. Onhan ne ihan komeita, mutta charmia on kummallekin alkanut kehittyä vasta vanhemmiten, eikä järin paljon nytkään.

Eikä pidä unohtaa feromoneja...

Jokaiselle löytyy ottaja.

Eugen sanoi:
Jokaiselle löytyy ottaja.

Mutta löytyykö jokaiselle antaja? :eek:

Vaikka tuo tutkimus olisi luotettava (mitä se tietenkään ei ole), niin eihän se kerro mitään haluavatko otannan naiset enemmänkin katsella hoikkia miehiä, tapailla hoikkia miehiä vai mennä punkkaan sellaisen kanssa.
No aivan sama. Jos nainen kiinnostuu musta niin se ei johdu siitä, että olenko tämän kokoinen, vai menenkö yleensä kotiin apteekin ja salin kautta. Vaikka ulkonäkö jotain miellyttäisikin, niin omalla kohdalla löytyy paljon enemmän muita asioita joista joko pitää..tai vaihtoehtoisesti ei jaksa katsella.
Tuo aiemmin mainittu itsevarmuus on paljon tärkeämpää varmaan yleisesti. Kun tuntuu hyvältä niin näyttää hyvältä..vai miten se nyt menikään.

Itse kyllä uskon että tuo tutkimus pitää täysin paikkansa, optimaalinen kunto olisi tosiaan näinollen varmasti tuollainen alusvaatemalli-look. Tosin aika huonosti on mennyt jos akkapahasia mielyttääkseen treenaa...

Sitä on parikin kertaa nähnyt vierestä, kun "hyi bodaajat on hirveän näköisiä" asenteen omaava naishenkilö on "unohtunut" tuijottelemaan 'ikuisuuteen' kun ohi meneekin bodari ilman paitaa.

Ei varmasti ole yllätys kenellekkään, että tuollaiset treenatut ja kireät (mutteivat nyt nollarasvoilla olevat) CK-mallit ovat lähempänä valtanaisväestön miesihannetta kuin jääkaappipakastin-bodarit. Mutta ne jääkaappipakastin-bodarit ovat varmasti lähempänä valtanaisväestön päiväunia kuin kaljamahaiset ja lihavat äijät, joita tuntuu riittävän, entistä enemmänkin.

Mielipide urheilullisuudesta on muuten kanssa jännä juttu, pitää olla urheilullinen mutta ei saa urheilla, koska se vie aikaa :D

setae sanoi:
Sitä on parikin kertaa nähnyt vierestä, kun "hyi bodaajat on hirveän näköisiä" asenteen omaava naishenkilö on "unohtunut" tuijottelemaan 'ikuisuuteen' kun ohi meneekin bodari ilman paitaa.

Mielipide urheilullisuudesta on muuten kanssa jännä juttu, pitää olla urheilullinen mutta ei saa urheilla, koska se vie aikaa :D

Tää pätee myös toisin päin. Moni jätkä (keitä tunnen) ei tykkää et nainen käy puntilla, mut jos treenattu, mut ei kisakireä, nainen menee ohi ni jo vihelletään. Ja itelle myös joskus sanottu et miks treenaat kun näytät jo nyt hyvältä ja ei sun tarvi laihtua jne. Ihan kun kroppa pysyis missään kuosissa ilman treenausta :rolleyes:

Katselin tänään suomen vahvin mies-kisoja ja löytyi montakin miestä jotka miellytti silmää. Itse tykkään että miehessä on kokoa ja näköä, ei tarvii olla kisakireä mutta en tarkoita kauttaaltaan löysää pallomahaakaan. Laihat miehet on :urjo: Ehkä tämä bodari offilla-vertaus kuvaa parhaiten sitä mikä on mun ihanne. Bodari, voimailija tai sunnuntaikuntoilija - kunhan kainalokuoppaan mahtuu ja jaksaa tarvittaessa nostaa minut vaikka... seinälle. :lol2: Todellaakaan mitkään Brad Pittit ja kumppanit ei ole koskaan vedonneet minuun... Onneksi ulkonäkö ei ole kuitenkaan se tärkein asia.. Mutta siitä kun tässä puhutaan, niin tuollainen lempeä jättiläinen pitäis vierelle saada. :haart:

Äitini nauroi juuri tänään noita kisoja katsellessaan, että MerZi sanoi jo pienenä tulevansa voimakkaammaksi kuin peppi pitkätossu. Ja peppihän tunnetusti jaksaa nostaa hevosen. Ja miehen pitää jaksaa nostaa heppa ja MerZi sen selässä. ;) Nyt on jo :offtopic:

Sekava kommentti, nyt neiti lähtee nukkumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom