Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei se hirveen kauas heitä.Arvid sanoi:Edit: Jotta saadaan Iltalehden journalismin taso kontekstiin kerrottakoon, että sama lehti informoi naisia myös tieteellisestä tutkimuksesta, jossa todettiin peniksen pituuden olevan (jalkapohjan pituus + 5cm) / 2.
Peppilotta sanoi:Kaikki tytöt tykkää laihoista pojista ja nelikymppiset miehet nussii paremmin ko nuoret kollit ja naiset valitsee miesten ruoat ravintolassa ja ja ja....?
Olipa hienosti sanottuAlicia sanoi:Mies ei mielellään sais olla pienempi kuin mä. Mutta olen seurustellut pojan kanssa joka oli sekä kevyempi että kapeampi kuin mä (kukkakeppi). Seurustelen nykyisin miehen kanssa joka on sekä leveämpi että painavampi kuin mä. Hoikat miehet on upeita. Ei-niin-hoikat miehetkin on aivan upeita. Isot miehet on myös upeita. Miehet on :haart:
Samaa mieltä tästä. Ainakin itselleni on tärkeintä, että pääsisin sellaiseen kuntoon, josta itse pidän ja jossa itse tuntisin oloni hyväksi. Sen jälkeen on sitten pelkkää plussaa, jos joku muukin siitä kunnosta sattuu pitämään.Sumu sanoi:Mulle on melko sama mitä joku tutkimus sanoo. Näytän siltä kuin näytän ja muutan omaa ulkonäköäni mahdollisuuksieni ja ennen kaikkea omien mieltymysteni mukaan. Toiset tykkää, toiset ei.
Tomi sanoi:...Ehkä sen ulkonäöllisen kiinnostuksen saa siis aikaan kokonaisuus, eikä pelkkä yksi osa-alue.
Jylli81 sanoi:Samaa mieltä tästä. Ainakin itselleni on tärkeintä, että pääsisin sellaiseen kuntoon, josta itse pidän ja jossa itse tuntisin oloni hyväksi. Sen jälkeen on sitten pelkkää plussaa, jos joku muukin siitä kunnosta sattuu pitämään.
Sumu sanoi:Huonolla itseluottamuksella varustettu mies tai nainen ei vaan satu olemaan kuuminta kauppatavaraa on the market. Onhan se nähty...
Eugen sanoi:Jokaiselle löytyy ottaja.
setae sanoi:Sitä on parikin kertaa nähnyt vierestä, kun "hyi bodaajat on hirveän näköisiä" asenteen omaava naishenkilö on "unohtunut" tuijottelemaan 'ikuisuuteen' kun ohi meneekin bodari ilman paitaa.
Mielipide urheilullisuudesta on muuten kanssa jännä juttu, pitää olla urheilullinen mutta ei saa urheilla, koska se vie aikaa :D