Tytöt tykkää hoikista pojista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Ei kai ketään halua isoja lihaksia vain sen takia että saisi paljon naisia/tyttöjä?
Mä käyn salilla vaan sen takia että sen on hauskaa, kunto kasvaa ja siit tulee hyvä mieli. Jos tyttöjä kiinnostaa hoikat siimakädet ni sil ei sit voi mitää, sellaseks en aio muuttua enää koskaan!

be yourself! :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
burdock sanoi:
No, vähän satuin innostumaan :nolo: .

Ei se mitä, kaikkihan me joskus.. ;) Tuleehan tuota "aika" hurttia huumoria viljeltyä itsekin tosielämässä vaikka palstalla yritänkin (yleensä) pysyä asialinjalla. Totuus saattaa ollakin jotain muuta... :D

No siis hommanhan nimi on ainakin minulla tämä, että en käy salilla tehdäkseni vaikutusta tyttöihin/naisiin vain ainoastaan omien itselleni asettamien tavotteiden takia, jotka ovat niin äärimmäisen kovat, että salilla saan käydä vielä tovin aikaa :)

Jos kävisin salilla sen takia, että saisin pesää helpommin kuin tällä hetkellä niin minähän olisin ikuisella 1500 kalorin turbodietillä ja treenausmetoditkin olisivat hyvin paljon erilaiset.

Viikinki 86 sanoi:
Jos kävisin salilla sen takia, että saisin pesää helpommin kuin tällä hetkellä niin minähän olisin ikuisella 1500 kalorin turbodietillä ja treenausmetoditkin olisivat hyvin paljon erilaiset.
Tuo turbodieetti kuulosti jotenkin hauskalta... :lol2:

MerZi, tämä :offtopic: :in alku ja juuri.

Alicia sanoi:
Mies ei mielellään sais olla pienempi kuin mä. Mutta olen seurustellut pojan kanssa joka oli sekä kevyempi että kapeampi kuin mä (kukkakeppi). Seurustelen nykyisin miehen kanssa joka on sekä leveämpi että painavampi kuin mä. Hoikat miehet on upeita. Ei-niin-hoikat miehetkin on aivan upeita. Isot miehet on myös upeita. Miehet on :haart:

;)

Hienosti sanottu! :kippis1:

---

Kyllä tämäkin TYTTÖ tykkää isoista MIEHISTÄ. On aina tykännyt. Sellanen 190cm, 100kg+ on aika jees,tappelijakroppainen -ei siis mikään bodybodypumpattu. Kokonaisuus ratkaisee ja loppupeleissä ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, mutta kyllä se on se ulkonäkö joka huomion kiinnittää. Alusvaatemallipojat (mukaanlukien mr. Pitt) on vähän ynnhh liian kauneushakuista tai jotain...siloposket. Nimenomaan -POJAT.

Tuollaiset tutkimukset kuopattakoon ydinjätteen kanssa samaan kuoppaan.

Trillian sanoi:
Kyllä tämäkin TYTTÖ tykkää, tappelijakroppainen -ei siis mikään bodybodypumpattu.

:eek:

MerZi sanoi:
Tuo turbodieetti kuulosti jotenkin hauskalta...

Ei siinä ole mitään hauskaa, kun vedetään Wrangen Super Turbo proteiinipuristeita naamaan pari purkkia päivässä. Kaikkee se kuule teettää tuo vaikutuksen tekeminen naisiin...

Nykynuoriso ei edes taida tietää wrangen turboista mitään, joka P-A-K-O-T-T-A-A lihakset kasvuun. Varsinkin, jos sitä vielä tehostetaan voimatwisterillä.

Trillian sanoi:
Kokonaisuus ratkaisee ja loppupeleissä ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä..

..varsinkaan jos miehellä on tarpeeksi fyrkkaa tai se on edes vähän kuuluisa? Kyllä ulkonäöllä on merkitystä.

L&N sanoi:
..varsinkaan jos miehellä on tarpeeksi fyrkkaa tai se on edes vähän kuuluisa? Kyllä ulkonäöllä on merkitystä.

Harva kai viittis seurustella sellasen kans, joka on omasta mielestä epämiellyttävän näkönen. Mut muutama lihas-/rasvakilo sinne tänne ei kyl vaikuta...ainakaan mulla.

Ja eiköhän toi rahajuttukin ole aika pitkälti paskapuhetta. En mä ainakaan kovin montaa tunne, jotka ois valmiita jonkun rikkaan vaimokkeeks vaan siks et se on rikas. Etenkin siis jos tyyppi ei muuten miellytä. Mut onhan se totta et jos kaks muuten samanverosta on tarjolla ni kai sitä sen rikkaamman puolelle kallistuis...tai sit ei. En halua kuulostaa tekopyhältä mut en kyl ite pystys pelkän rahan takia seurusteleen :rolleyes:

Angelica-82 sanoi:
Harva kai viittis seurustella sellasen kans, joka on omasta mielestä epämiellyttävän näkönen...Ja eiköhän toi rahajuttukin ole aika pitkälti paskapuhetta.

No jaa, tuskinpa esim. Bernie Ecclestone on niitä kaikkia mallikissoja saanu leveällä hartialinjallaan ja sänkykamarisilmillään iskettyä...No joo, aika kärjistetty esimerkki, mutta onhan noita rahan ja mukavan elämän perässä juoksijoitakin.

Vinkit pesän saamiseen:
1. Laihduta noin 40 kiloiseksi
2. Osta Nad's geeliä ja hankkiudu eroon erityisesti intiimialueen karvoituksesta sekä muusta karvoituksesta. Muista kuitenkin hiukset hartioihin asti.
3. Ostaa XXXXL-kokoisia vaatteita(muistithan tehdä kohdan 1.)
4.Polta tupakkaa sählymaila ja skeittilauta kainalossa(älä unohda meloneja).

Näillä saa noin 14-vuotiaita. Ehkä myös yli 18 vuotiaita(henkisesti 14-vuotiaita).

Ps. Muistathan Suomen lain!
Ps2. Mitähän oikein selitän?

EDIT: Älkää välittäkö edellä olevasta tekstistä. :jahas:

inflames sanoi:
Hhmmm...totta...totta. Nyt kun mainitsit, en minäkään muista milloin olisin naista saanut.

Tuo käyttämäsi sanamuoto antaa silleen jännästi ymmärtää, että jotain muuta kyllä on saatu, vaikka naisrintamalla onkin ollut vähän hiljaisempaa.

Älä pidä jännityksessä, vaan kerro mitä on saatu:
A. miestä/poikaa
B. kissaa
C. koiraa
D. harpuin, huiluin, kantelein

Riippumatta siitä, mitä vastaat, haluaisin lohduttaa sinua vanhalla sanonnalla:
"Ainahan sitä naista saa, mutta harvoin nuorta laamaa."

Varsinaiseen aiheeseen: sehän nyt on aivan sama, millaisista pojista tytöt tykkää. Noin niinku keskimäärin. Maailma on täynnä niin erilaisia makuja ja mieltymyksiä, että kyllä sieltä pienellä vaivannäöllä löytyy itse kullekin sellainen ihminen, jonka kauneus- ja muihin ihanteisiin juuri sinä sovit.

Meinaan että jos sulle riittää se, että niitä on vaan yks. Tai pari kolme, jotta voit tarvittaessa vaihtaa elämän aikana parisuhdetta. Mutta jos haluat, että niitä on jonossa odottamassa, että sä sammuisit pusikkoon ja pääsis imeen sun "korvaa", niin silloin sinulla on vain yksi tie: puuhelmet.

reino sanoi:
Maailma on täynnä niin erilaisia makuja ja mieltymyksiä, että kyllä sieltä pienellä vaivannäöllä löytyy itse kullekin sellainen ihminen, jonka kauneus- ja muihin ihanteisiin juuri sinä sovit.

.

Vähän niinku koirissa; joidenkin mielestä sellaset rakit, joilta on potkittu naama kasaan, silmät on parilla rihmalla kiinni kuopissa ja ne korisee hengittäessään on "iiiihanan söpöjä". Eli katse vain rohkeasti sinne tulevaisuuteen!

reino sanoi:
Tuo käyttämäsi sanamuoto antaa silleen jännästi ymmärtää, että jotain muuta kyllä on saatu, vaikka naisrintamalla onkin ollut vähän hiljaisempaa.

Älä pidä jännityksessä, vaan kerro mitä on saatu:
A. miestä/poikaa
B. kissaa
C. koiraa
D. harpuin, huiluin, kantelein

Tähän on pakko vastata, että veronpalautuksia. Njoo, eihän se seksiä vastaa, mutta kaikkea ei voi saada. Onhan tietysti olemassa maksullisia naisia. En vaan usko, että se naurettava summa mikä yli jäi, riittää kummoiseen panoon.

Ainahan voi selittää itselleen miksi on parempi olla ilman just nyt. Esim:

*Odotan sitä oikeaa
*Uskontoni arvot kieltävät seksuaalisen kanssakäymisen naisen kanssa
*Oikea käsi toimii vielä aivan hyvin
*Vasen käsi on aina valmis ottamaan tilanteen haltuun, jos oikea pettää kesken kriittisen hetken

D.Yates sanoi:
26v ei oo mikään tyttö :jahas:
Niin, toi kai riippuu näkökulmista. Itse koen olevani tyttö, samoin kuin moni kolmekymppinen mies on mielestäni poika. Tai parikymppinen sälli voi helposti olla enemmän mies kuin joku itseään paljon vanhempi. Ihan sama puhuttiinko henkisistä vai fyysisistä ominaisuuksista. Sen määritteleminen yleispätevästi onkin sitten jo hankalampi juttu.

Ei tarvitse olla mikään UFC-heebo (totta puhuen en kovin montaa silmää miellyttävää äijää ole noista matseista löytänyt) mutta siihen suuntaan kyllä.

L&N: jos joku vie sulta jalat alta ja järjen päästä kun rakastut tulisesti ihmisen henkisiin ominaisuuksiin, onko sillä merkitystä vaikka sillä olisi kolme nenää päässä?

Suositut

Back
Ylös Bottom