Tytöt tykkää hoikista pojista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
joudun olemaan Marchin kanssa samaa mieltä tässä asiassa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tutkimukseen osallistui noin 300 jenkkiläistä naisopiskelijaa, joten tutkimus kertoo erinomaisen hyvin noiden 300 jenkkiläisen naisopiskelijan mieltymyksistä, mutta eipä juuri muusta. Niin ja kertoihan Juhana Kiurukin, mitä mieltä hänen lähipiirinsä naiset ovat bodatuista miehistä.
Kyllä mä uskon tähän tutkimukseen ihan täysin. :thumbs:

Niin, minkä takia naiset tykkää järkäleistä. Onko ainoa syy, että näiden rinnalla he ovat pienempiä ja ehkä jopa kauniimpia? Eli olisko todellinen valinta ilman ympäristön painostusta kuitenkin se rimpula?

Ainahan noi siiderip*llut muistaa manita ettei mies saa olla hirvee podari. Arska menee jo niiden käsityskyvystä yli eli aika helposti mitta tulee täyteen. Toisaalta en mäkään tykkää lihaksikkaista naisista mutta nää on mielipiteitä. Mä itse jäin evoluution junasta jälkeen siinä vaiheessa kun aloin noiden vaatteiden, hiustyylien ja hajujen sijasta luottamaan ajatuksiin vetovoiman herättäjänä. Tietäähän sen miten hyvin toimii.

Onhan se vähän eri asia olla hoikka kun laiha. Laiha on hernekeppi, (joskus hyytelökerroksella luiden päällä,) hoikka taas on myönteinen termi ja kattaa lihasmassaa aika laajassa haarukassa. Koska muuten mies on laiha - präd pitt - bodattu? Jos joku ihan pitempää parisuhdetta muodostaa kovin muodollisin seikoin, niin se kertoo jotain hänen henkisestä tasostaan.
Omaani en vaihtaisi, en vaikka tulisi laihaksikin joskus, mutta kyllä nykyisellään näyttää ja tuntuu hyvältä. Ehkä se johtuu iästä, kun en enää ole opiskelija :D .

Pyh, näille naisille on tietysti lyöty Ronnie Colemannin ja Brad Pittin kuvat vierekkäin ja kysytty kummasta tykkäät enemmän? Kaikki on sitten ruksittanu Pittin kuvan ja tästä on vedetty johtopäätös, että tytöt tykkää laiheliineista.

Olisi kiva saada nähdä tämä tutkimus, että osaako nuo Iltalehden urpotoimittajat tulkita näitä tuloksia oikein. Mitäköhän englannin sanaa oli käytetty noissa tarkoittamaan "hoikkaa" ja "bodattua"?

Yllättävää että osa vetää no herneitä nokkaan jos kaikki naiset eivät pidäkään bodanneista miehistä?

Mielipiteet ovat kuin persreikä, jokaisella on omansa. En minäkään pidä pitkistä naisista enkä blondeista.

Yökerhossa hommissa ollessani huomasin että kovempi vienti meillä "hoikilla" baarimikoilla oli mitä ovimiehillä.

Ei ole yhtä ja oikeaa vastausta, mutta lienee turha hämmästellä jos kaikki naiset eivät olekaan innoissaan.

siis varsinaisestihan tässä tutkímuksessa ei ollut mitään uutta,näinhän se yleisellä tasolla menee

Angelica-82 sanoi:
Kyllähän hauska ja pirteä seuralainen vie voiton mörököllistä.

Entäs se mörökölli on ujo, pitää sinua niin kauniina ettei tiedä mitä sanoisi ja on niin kiltti, ettei viitsi saada itseensä pelimiehen leimaa iskemällä juttua kaikkien naisten kanssa? Usko pois, näennäisen mörököllin kuoren alta voi paljastua vaikka mitä. Ei koiraa ole karvoihin katsominen.

Hoikka mies sopivan kokoisilla lihaksilla.. :kuola: Mä en itse henk.koht. tykkää "isoista" miehistä. Enkä mä tätä pahalla tarkoita. Hienoa, että toiset jaksaa treenata tullakseen isoksi. :worship: Mutta tämä nyt on taas vain minun mielipide. Ja kun ihmisillä on hoikkuudestakin hieman erilaisia käsityksiä. Ja ihmisillä on omat mieltymyksensä..

Hmmm.. Mihinkä on vedetty lihaskimpun ja kukkakepin raja?
No jokatapauksessa luulisin, että keskimäärin naiset pitävät esteettisempänä normaalia hyväkuntoista miesvartaloa kuin ajokoirakireää lihastykkiä. Ja korostan tätä kireyttä. Luultavasti tavallinen kaduntallaajatar ei pidä sitä kovinkaan ihastuttavana piirteenä, että ihon läpi näkyy verisuonet, lihassäikeet ja maksa, oli sitä lihasta sitten paljon tai vähän.

Kyllä tuo on aikamoista paskaa, että naiset tykkää hoikista pojista siis jos puhutaan pelkästään ulkonäöstä. Jos viereen laitetaan 180cm/60kg ja 180cm/90kg (lihasta ei läskiä) niin kyllä se isompi kaveri lähtee mukaan. Monesti tytöt on sanonut kun on joku sellainen ruipelo kävellyt ohi, että "toihan on ihan anorektinen, sitähän joutuis ruokkimaan että sais vähän isommaksi".
Fakta on kuitenkin se, ettei se ulkonäkö ratkaise hirveesti: vaikka ois kuinka iso mutta jos ei osaa olla naisten kanssa niin ulkonäöstä ei oo paskaakaan hyötyä.
Valitettava totuus on kuinkin myös se, että kovin monet tytöt nykyään tykkää sellaisista metroseksuaaleista, joita mä en nyt ihan tajua. Välillä tulee sellaisia heteropariskuntia vastaan, ettei oikein tiedä kumpi on tyttö ja kumpi poika.

Eugen sanoi:
Entäs se mörökölli on ujo, pitää sinua niin kauniina ettei tiedä mitä sanoisi ja on niin kiltti, ettei viitsi saada itseensä pelimiehen leimaa iskemällä juttua kaikkien naisten kanssa? Usko pois, näennäisen mörököllin kuoren alta voi paljastua vaikka mitä. Ei koiraa ole karvoihin katsominen.

Totta puhut! Kaikki ei aina ole sitä miltä päällepäin ensin näyttää. Siksi kannatankin ihmisiin tutustumista :) Mutta jos ujous on niin paha, ettei se tutustumallakaan häviä ni... auts!

Eiköhän vaatemallit ole aika lähellä ihannemiestä noin vartalomielessä.. Eikä tuon tutkimuksen tuloksia ihan suoraan voi dissata..voihan olla että tytöille näytettiin vaikka asteikkoa jossa oli neutraaleja ukonkuvia ihan kukkakepistä bodariin. Tarkoitan siis sitä että Colemanin rumaa naamaa ei pitänyt verrata Brad Pittiin.

Peppilotta sanoi:
nelikymppiset miehet nussii paremmin ko nuoret kollit

Tämä pitää kyllä täysin paikkansa...

Laitetaas parit kuvat CK:n malleista. Eihän nuo oo kyl yhtään hassummassa kunnossa vaikkei kaappeja olekaan ja ihan varmasti tytöt tykkää tollasesta
kropasta.

Edit: Viel tuli mieleen, että kun tytöt on lukenut mun Body- ym. lehtiä niin kyl kaikki on järjestänsä sanonut "Hyi, hirveen isot lihakset, et kai säkin haluu olla ton näkönen!!" Mut body fitness -tyylisistä kropista ne sit tykkäs vähän enemmän.
ckp.jpg

ck1a.jpg

steven_seagal sanoi:
Varmasti tykkää juu, kun kalsareihin on laitettu tennispallo. :D

Niin näyttäis olevan :lol2: Mulla on henk koht aikas vahva mieltymys Isoihin miehiin :haart: :haart: :haart: Mitä isompi sen herkullisempi :kuola:
Toisaalta, jos pään sisällä ei ole mitään niin sitten ei hirmuisesti nappaa. Mutta kyllä ne isoimmat karjut on niiiin ihania :kuola:

Me? I like it when women look at me in disgust and fear. How could he look like that? Why? Who the fuck cares? I want to grow and grow and grow. Either way, I don't care. I'm here to do work, not to get anyone's approval.

Tuo lainaus Animalpakin sivuilta kiteyttää mielipiteeni asiasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom