Elikkäs. Tyttöystäväni haluais kovasti laihtua ja kyseli multa ravintoaisoista ym. Siinä sitten neuvoilin periaattella "lenkkeile enemmän ja syö terveellisemmin". Eipä toi ollu kamalan tyytyväinen ja pyys että jos jonkunnäköistä ruoka-ohjelmaa sille laatisin. Se on 165cm ja painaa kuulemma 62kg, saattaa olla vähän ylikin. Luulen sen kuluttavan jonku tommosen 1800cal/päivässä.
Itse kun olen kundi ja urheilen paljon, syön paljon ja protskuja paljon. Luulen ettei meidän ideaali ruokailut ole ihan yksyhteen.
Osaisiko joku neuvoa.
Tyyliin "treeniohjelmat lihaksen kasvatukseen ja ruokavalio esimerkkejä"
Tytölle joka kovasti haluaisi laihtua, luojan kiitos liikunnalla ja ruokavaliolla. Ei pelkästään "en syö enää mitn." (on niitäkin tullut vastaan) :(
Sori!taitas kuulua tonne alottelijoiden osastolle.siksi editointi.Siirrelkää vaan.
Itse kun olen kundi ja urheilen paljon, syön paljon ja protskuja paljon. Luulen ettei meidän ideaali ruokailut ole ihan yksyhteen.
Osaisiko joku neuvoa.
Tyyliin "treeniohjelmat lihaksen kasvatukseen ja ruokavalio esimerkkejä"
Tytölle joka kovasti haluaisi laihtua, luojan kiitos liikunnalla ja ruokavaliolla. Ei pelkästään "en syö enää mitn." (on niitäkin tullut vastaan) :(
Sori!taitas kuulua tonne alottelijoiden osastolle.siksi editointi.Siirrelkää vaan.
Viimeksi muokattu: