Tytölle apua hoikistumiseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Corto
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
cji sanoi:
Ikävää että joidenkin kauneusihanteisiin suhtaudutaan näin jyrkästi. Satun pitämään hoikista ja siroista tytöistä, jos se tekee minusta epäkypsän, niin kaipa sitten olen sitä. :thumbs:

Niinpä, tämä on taas niitä asioita joita ei saa sanoa ääneen. ;)

mölliskö sanoi:
Saatana :curs: !Mää arvasin :wall: !Ei muutaku iltalenkille......T:pyöreähkö :piis:
Jep, allekirjoittanut taitaa kanssa tässä alkaa 15 kilon painon pudotukseen.

T: 'Virallisesti läski

e: miehet on muuten ihan naurettavia noitten naisten painorajoitusten kanssa! Miekii joudun avokilleni kaunistelemaan painoani lähes 10kg että se ei saa mitään hirveetä skitsokohtausta että mun pitäs laihikselle rueta ihan oikeestikin... Hohhoijjaa...

Weeboom sanoi:
No todellakin. 170 / 60 on siinä ja siinä jos ei mitään harrasta ja omistaa isot ryntäät. Siitä eteenpäin alkaa olla karusti ylimääräistä vaikka olisi millainen ruumiinrakenne. Jollain löytyy tohon painoon jo reilusti lihasta, mutta taviksella se ei oo enää sitä. :zzzz:

Pointtini: Parempi olla laiha kuin läski.

(tämä oli sitten mielipide, ei herneitä)

Ruumiinrakenne vaikuttaa mielestäni aika paljon siihen, kuinka "läskiltä" ihminen näyttää. Esimerkiksi pikkusiskoni painoi pari vuotta sitten 63 kiloa ja pituutta hänellä on 168 cm, silti hän oli hoikka. Hän ei harrastanut mitään liikuntaa tuolloin (vieläkin aika vastahakoinen liikunnan suhteen), korkeintaan käveli kilometrin bussipysäkille. Ruumiinrakenteeltaan hän on pitkäjalkainen,isotissinen ja kapealanteinen. Ei herneitä, tämäkin oli mielipide :) Sori :offtopic: itse threadiin...

Missukka ja mölliskö, käsittääkseni reenaatte, joten ei mulla siihen oo sanomista, eiks je? Ja mitäs sitten vaikka minä olisinkin mitä mieltä.
pyttö sanoi:
Ruumiinrakenne vaikuttaa mielestäni aika paljon siihen, kuinka "läskiltä" ihminen näyttää. Esimerkiksi pikkusiskoni painoi pari vuotta sitten 63 kiloa ja pituutta hänellä on 168 cm, silti hän oli hoikka. Hän ei harrastanut mitään liikuntaa tuolloin (vieläkin aika vastahakoinen liikunnan suhteen), korkeintaan käveli kilometrin bussipysäkille. Ruumiinrakenteeltaan hän on pitkäjalkainen,isotissinen ja kapealanteinen. Ei herneitä, tämäkin oli mielipide :) Sori :offtopic: itse threadiin...
No toki juu, laskin sen mukaan tohon jo :)

Luulisin että suhteellisesti pitkät jalat vain keventävät painoa suhteessa pituuteen. Taitaa ne suurimmat erot ruumiinrakenteissakin tulla vasta esiin pienen reenaamisen jälkeen. /mutu

En minä näistä herneitä ota, oon vaan aina suoraan sanonu kun on kysytty. Tuntuu saaneen herneet nokkaan kaikki naispuoliset tuttavanikin näissä asioissa kun suuni avaan, niin tyydyn nykyään vaan aukomaan netissä sitten.

:offtopic: Siitä mittanauhan käyttämisestä sellainen juttu, että tuossa hetki aikaa sitten oikein kauhistuin kun aloin vyötärönympärystäni mittaamaan ja lukemat oli aikas paljon kasvaneet viime mittauksesta.. (josta on siis aikaa useampi vuosi) Onhan tässä parissa vuodessa tullut vähän tuota fläsääkin lisää mut ei nyt kuitenkaan niin paljoo.. Tajusin sitten hetken pohtimisen jälkeen, että se toinen tekijä (siis sen hienoisen mahan kasvun lisäksi :jahas: ), joka sitä ympärysmittaa on kasvattanut on selkälihaksien kasvu. :) Eli siis ei siihen mittanauhaankaan voi aivan sokeasti (ja yhtään miettimättä) luottaa näköjään.. :jahas: ;)

Weeboom sanoi:
Pyöreähkö-sana on keksitty vain naisien miellyttämistä varten ;)
mölliskö sanoi:
Saatana :curs: !Mää arvasin :wall: !Ei muutaku iltalenkille......T:pyöreähkö :piis:
Weeboom sanoi:
Missukka ja mölliskö, käsittääkseni reenaatte, joten ei mulla siihen oo sanomista, eiks je?
Ja mää kun luulin olevani vitsikäs... :kippis1:
Ens kerralla pitää vissiin lisätä kaikki mahdolliset ;) , :D , :thumbs:
T: Oikeasti uskomattoman upea ;) !

1. Vaaka helvettiin hetipaikalla. Vaaka on saatanasta. Normaali ihminen ei tee vaa'alla yhtään mitään

Puhut asiaa !!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Missukka sanoi:

e: miehet on muuten ihan naurettavia noitten naisten painorajoitusten kanssa! Miekii joudun avokilleni kaunistelemaan painoani lähes 10kg että se ei saa mitään hirveetä skitsokohtausta että mun pitäs laihikselle rueta ihan oikeestikin... Hohhoijjaa...
Eikös tässä olla kokoajan sanottu että lihaksikkaalla ihmisellä noi painoindeksit ei kerro mitään. Suurimmalla osalla naisista taas ei ole lihaksen häivääkään.

Missukka sanoi:

Joku veti nyt herneet nenään pahimman kerran. Ei tässä mun käsittääkseni olla mitään painorajoituksia kenellekään laitettu. Yleinen mielipide vain on, että 65 kg ja 160 cm ei välttämättä ole ihan jokaisen kauneusihanne jos nainen on treenaamaton. Poikkeuksiakin varmasti löytyy, niin vartalotyypeissä kun kaikessa muussakin.

Ja jos joku mimmi ilmoittaa että miehen pitää olla 190 cm pitkä, 100 kg ja 10% rasvoilla ja 25 cm kulli, niin ei helvetti se ainakaan mun maailmaa hetkauta millään tavalla vaikkei mikään noista täyty edes lähelle!

Timba79 sanoi:
Joku veti nyt herneet nenään pahimman kerran. Ei tässä mun käsittääkseni olla mitään painorajoituksia kenellekään laitettu. Yleinen mielipide vain on, että 65 kg ja 160 cm ei välttämättä ole ihan jokaisen kauneusihanne jos nainen on treenaamaton. Poikkeuksiakin varmasti löytyy, niin vartalotyypeissä kun kaikessa muussakin.

Ja jos joku mimmi ilmoittaa että miehen pitää olla 190 cm pitkä, 100 kg ja 10% rasvoilla ja 25 cm kulli, niin ei helvetti se ainakaan mun maailmaa hetkauta millään tavalla vaikkei mikään noista täyty edes lähelle!

Kunhan liioittelin. :rolleyes:

Eiköhän nämä ole ihan maku asioita? Omasta kaveri piiristä löytyy tyyppejä, joitten mielestä naisen tulee olla hoikka, itse pidän naisista jotka ei hajoa käsiin kun niitä halaa(en tarkoita nyt kumminkaan mitään Asta Ovaskaa)...ja sitten on vielä pari kaveria joille kelpaa mikä vaan. "Rima" on laskettu niin alas, että osalle riittää kun lämpimän paskan tekee...eli eiköhän tärkeintä ole olla itseensä tyytyväinen, olipa sitten vaikka tämmönen ruma, paskan huumorintajun omaava kaveri kuin minä...sitten kun tykkää itsestään, niin on todennäköistä että sustakin aletaan pitämään :thumbs:

Ja niin eihän mulla ollu alkuperäiseen viestiin mitään sanottavaa, mutta olenkin koko jätkä aivan :offtopic:

hunter killer sanoi:
Eiköhän nämä ole ihan maku asioita? Omasta kaveri piiristä löytyy tyyppejä, joitten mielestä naisen tulee olla hoikka, itse pidän naisista jotka ei hajoa käsiin kun niitä halaa(en tarkoita nyt kumminkaan mitään Asta Ovaskaa)...ja sitten on vielä pari kaveria joille kelpaa mikä vaan. "Rima" on laskettu niin alas, että osalle riittää kun lämpimän paskan tekee...eli eiköhän tärkeintä ole olla itseensä tyytyväinen, olipa sitten vaikka tämmönen ruma, paskan huumorintajun omaava kaveri kuin minä...sitten kun tykkää itsestään, niin on todennäköistä että sustakin aletaan pitämään :thumbs:

Erittäin hyvin sanottu! Ja itsekin yritin aikaisemmin kirjoittaa, että tärkeintä on olla itseensä (ja kroppaansa) tyytyväinen. Kaikilla ei todellakaan ole samat kauneusihanteet, mutta jokaisella on oikeus ne mainita kuitenkin.

Ja nyt saa tämä :offtopic: riittää meikäläisen osalta tässä kejussa!

ihme hommaa tosiaan että vaikka on porukoilla olevinaan hyvä itsetunto ja just sellanen kroppa ku haluaa, ni vedetää pulttia jos joku kertoo omista mieltymyksistään, yleismaailmallisesti.

yleensäkin tuntuu niin hölmöltä et jos joku on lihava niin sitä ei todellakaan saa mainita sille eikä asiasta saa puhua. hirveetä hissuttelua pitäisi olla. onneksi oma tuttavapiiri on sellanen että asioista voi puhua ilman että kukaan pärähtää..Huono itsetunto on kyllä monen pahan alku ja juuri..

sitten vielä tästä 160\65 hommasta ni kyllähän se ihan totta on että suurin osa ko mitoilla varustetuista on "lihavia". tietenkin (niinkuin jo mainittu) on paljon poikkeuksia. ihmetelen jos joku treenaava piittaa jostain painoindekseistä tms keskiarvoista... eikö ne ole vähän niinkuin keskiverto ihmisen arvoja??
kaikki kenen mielestä em. yleistys oli kauhiaa yleistystä, esiineellistämistä,epäkypsyyttä tms. niin kattokaa ympärillenne ja todetkaa, paljonko käytännössä niitä treenattuja, tai "isoluisia" vartaloita siellä pyörii... kyllä niin paljon näkee pöhöttyneitä, "taikinaisia", huonoryhtisiä, pulskia (nuoria) tässä maassa nykyään että pahaa tekee. eikä tämän asian korjaantumista ainakaan auta se että aina kun asia otetaan puheeksi, joku vetää herneet nenään tyyliin: "miettikkää mitä teette niitten itsetunnolle jnejne, kyllä nyt syömishäiriöt lisääntyy11" Kai se läskikin on tullut syömishäiriön seurauksena prkl!

eikä se että jos sanoo hieman ylipainoisella olevan hieman ylipainoa tarkoita että on 15 ja pitää 35kg teineistä... miksei voi pitää ihan normaaleista HOIKISTA naisista.niitäkin kuitenkin on..

hunter killer sanoi:
...ja sitten on vielä pari kaveria joille kelpaa mikä vaan. "Rima" on laskettu niin alas, että osalle riittää kun lämpimän paskan tekee...
:lol2:

Ruma tyttö: "Mennäänkö panemaan?"
hunter killerin kaveri: "Joo, mennään vaan. Kyllä sä mulle kelpaat. Mulle käy mikä vaan. Jaa niin, yks juttu kyllä olis mikä mun pitää tarkistaa ensin."

reino sanoi:
:lol2:

Ruma tyttö: "Mennäänkö panemaan?"
hunter killerin kaveri: "Joo, mennään vaan. Kyllä sä mulle kelpaat. Mulle käy mikä vaan. Jaa niin, yks juttu kyllä olis mikä mun pitää tarkistaa ensin."

Heh, no tuo "tekee lämpimän paskan" tarkoittaa nyt lähinnä sitä, että riittää kun typy hengittää vielä :D On sitä joskus outoa katsoa sivusta...mukaan ei voi lähtä kun vastapeluri on niin ruma että pitäisi löysällä rankaista..mutta joo alkaa mennä aika pahasti :offtopic: - meiningiksi.......ja huonoksi semmoiseksi...joten antaahan olla.

Tässä kesällä oli tämmönen tapaus:
Kaveri tanssi yhden mimmin kanssa hitaita ja se tyttö kysyi: "Sinähän alat olla melko kiihkeä" (tässä vaiheessa kaveri kouri sen pärsäystä) johon tämä kamu tomerana kolmen promillen taifuunissa "minä nyt olen niin kännissä, että mulle kelpaa mikä vaan"..joo, ei tarvitse varmaan olla ihan terävin veitsi telineessä, että tajuaa loppuillan kulun....Korostan kumminkin, etten itse ole samanlainen....toisaalta hauska juttu, mutta sääliksi käy sitä mimmiä..jokainen kun nyt on sen näköinen kuin on...ja tunteet on rumien keksintö, tiedän sen sillä olin itse niitä keksimässä :whip:

pyttö sanoi:
Ruumiinrakenteeltaan hän on pitkäjalkainen,isotissinen ja kapealanteinen.
Belmondo sanoi:
Niin tuleeko niitä kuvia?
evilplans39tq.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom