Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
moppe sanoi:Mä en oo missään vaiheessa pitäny tupakointia järkevänä. Ehkä se sillon alkuaikoina oli niin coolia, että piti kössytellä sen aikaa, että siitä jonkunnäkösen tavan sai aikaan. Tässä sitä nyt sitten ollaan. Tosin mulla niitä poltettuja vuosia on niin vähän, että ei auta valittaa. Tästä se lähtee... Täytyy toivoo, ettei kaverit kiusallaan ala "tarjoomaan", kun ite savuja kiskovat. Mulla on aina ollu niin heikko luonne, et annan periks ihan naurettavan pienien asioiden vuoksi...
Caygill sanoi:Lainaus tuosta ym. postista siksi, että pilaan nyt mahdollisen luku- ja sauhuttelunautinnon kertomalla, että röökistä EI VOI saada nautintoa. Sen sijaan siitä syntyy noin tunnin kuluttua neljä päivää kestävä jännitystila kehoon, jonka alitajunta virheellisesti on yhdistänyt pelkoon ja stressiin. Kun nyt vedät seuraavan röökin, niin tämä jännitystila palaa hetkeksi edellisen röökin tasolle, joka nyt tuntuu nautinnolta tai rauhoittumiselta. Koko röökin poltto on alitajunnan ylläpitämä illuusio; ihminen vetää savua itse aiheutettuun kemialliseen pelkotilaan…tosi coolia, eikö…
Eikö kukaan ota huomioon, paljonko treeni haittaa tupakointia! Esim. pitemmissä levytanko sarjoissa karistaminen on hiton vaikeaa käsien ollessa varatut;) !
Ite poltan ja sarjapainot nousee, mutta pistää vaan miettimään miten vois kehittyä jos ei polttais.
En oikein kunnolla ymmärtänyt sun postia, mutta jos meinasit että miten puntti kulkee paremmin jos ei polta niin ainakin jaksat paremmin pidempiä sarjoja. Et hengästy niin nopeasti. Tuon voi kyllä päätellä ihan maalaisjärjellä.
Eiku tiedän itekki, että puntti kulkee paremmin jos ei polta. Nyt oon jo melkein vuoden polttanu ja tulokset nousee siltiki vaikka poltan.
Jonegh ja PrideOfLondon: oletteko harkinneet siirtymistä piippuun? Ei tarvitse mavettaessa/kyykkäillessä/punnertaessa tuherrella tuhkan kanssa.
Jonegh ja PrideOfLondon: oletteko harkinneet siirtymistä piippuun? Ei tarvitse mavettaessa/kyykkäillessä/punnertaessa tuherrella tuhkan kanssa.
[Max];1312642 sanoi:Itse en halua elää viimeistä vuotta siten että keuhkoissa on reilu litra tervaa, happi ei kulje yhtää. Sama kuin hengittäisi esim fleeskankaan läpi. Eikä muuten kiinnosta kuolla siten että räkii keuhkonpalasia pihalle :thumbs:
PS: Been there, seen that.