..tun huumehörhöt!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja msi80
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Sumu
Ei sitä huumehörhöä tarvitse paeta, jos se ei käy päälle. Jos hörhö käy päälle, niin sitten tossua toisen eteen. Helpoin ja varmasti toimivin keino itsepuolustukseksi on häipyä paikalta.

Joo, kyllä poistua kannattaa jos pystyy. Mutta aina ei voi. Jos sulla on vaimoke mukana niin ei siitä voi pinkaista mihinkään jos etäisyys uhkaajaan on jo lyhyt. Ja yksin ollessakin on vaikea ajatus kääntää selkä. Kyllä se on katsottava tilanne vaan loppuun, muutama rauhoittava sana auttaa monesti. Sitten jos tosiaan tulee kimppuun on vaan toimittava. Se että miten on vaikea kysymys, jokainen käyttää omaa vahvaa aluettaan. Nyrkkeilijä lyö, judoka/painija ym niputtaa. Yksi tuttu joutui kerran ottamaan vastaan vahvoissa testoissa ja piripöllyssä olevan suuren miehen. Kaveri selvisi tilanteesta ainoastaan hyvän liikkumiskyvyn ja ottelusilmän avulla. Taju ei kunnolla lähtenyt vaikka yleensä tää mun tuttu lyö miehen pihalle katutilanteissa. No, muutama minuutti taistelua ja hyökkäyshalut oli hakattu ulos. Siinä tilanteessa ei ois mikään muutaman tekniikan osaaminen auttanut.

Eli kannattaa aina välttää tilanteet ja poistua jos vain voi. Jos on varma osaamisestaan ja haluaa ottaa riskin ja on vielä valmis kantamaan seuraukset niin piripöllyssä oleva hyökkääjä voi olla mukava sparrikaveri. Hyökkäävyyttä löytyy, Ei välttämättä tipu--> saa huoletta hakata ajan kanssa. Mutta pelkästään jo hepatiitin/hivin tarttuminen veren lentäessä on riittävä syy jättää tällaiset karkelot väliin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Armottomien yleistysten vuoksi tämäkin keskustelu meni kiistelyksi. Joku tarkoittaa "huumehörhöllä" ketä tahansa jostain syystä erikoisesti käyttäytyvää henkilöä, toinen jotain punasilmäistä hippiä ja kolmas Sörkän piripäitä...
Se tässä keskutelussa kusee, että luokittelut menevät sekaisin.

Jos vain puhuttaisiin sekaisin olevista agressiivisista ihmisistä? Itse väittäisin, että 99/100 sekaisin olevista agressiivisista ihmisistä käyttäytyvät kusipäisen luonteen lisäksi jonkun alla olevan tekijän vaikutuksesta:

1. alkoholi (yleisin)
2. Diapam (tai muu rauhoittava) + alkoholi
3. piri + rauhottavat + alkoholi
4. kolmen viikon piriputken laskuissa (ts. psykoosi tai siinä rajalla)
5. Kohdan 3 ja 4 yhdistelmä
6. piri + alkoholi
7. avohoitomielenterveyspotilas mahdollisesti luonnostaan sekaisin tai yllä olevien päihdekombinaatioiden vaikutuksen alla.

Luonnollisesti kaikkia ylläolevia päihteitä on yleensä vedetty pitkään ja hartaasti putkeen ja ladattu kiukkua pään sisälle mahdollisesti useamman vuoden ajan (ei työtä, ei tyttöystävää, veloissa, kaikki päin vittua jne.) jolloin tosiaan näiden sekopäiden tekee mieli satuttaa toisia ihmisiä. :curs:

Originally posted by Energia
Lakien säätäjät ja tuomioista päättävät pitäisi laittaa narkkarien alueelle päiväksi niin mieli muuttuisi kummasti, jos selviävät sieltä ehjin nahoin.

missäköhän nämä narkkarien alueet suomessa sijaitsee? Onko nää niitä samoja alueita joissa kuunnellaan sitä gansta-ghetto-rappia, poliisit ei uskalla ajella ilman paseja ja mun serkun kaikki veljet kuoli drive-by:ssä?

itse olen asunut helsingissä, helsingin lähiöissä ja nimeltä mainitsemattomassa pikkukaupungissa, joka oli kyllä väkivaltaisin ympäristö näistä kaikista.
edellä mainituissa suurin uhka omalle terveydelle on pussikaljan voimin pullisteleva nuoriso ja känniset örvelöt snägärijonossa.

Originally posted by tommih
Spugejakaan vastaan ei oo varmasti kiva oottaa matsia, kun ne haisee niin saatanasti ja on likasia. Itellä ei kyllä kokemusta:whip:

spurguille ei vittuilla! perkele!!

:kippis1:

ps. :david:

Originally posted by johtaja
:rolleyes: joopa joo..must tuntuu et mul on vähän enemmän kavereita kun sulla,tai sit sä oot vaa niin kuiva jätkä et sun kaverit ei viitti kertoo pöllyttelykokemuksistaan sulle:D no ei..mut mut ei tosiaan tuu mieleen ketään tuttavaa/kaverii,joka ei olis pilvee kokeillu.pari on jopa poliisikoulussa :rolleyes: MUTTA KUKAAN NIISTÄ EI OLE NARKKARI.että voit tunkea sen provosoinnin sinne..:kippis1: en yritä puolustaa huumeiden käyttöä

Vai niin sä luulet? Moni kaveri on kokeillut eivätkä ole mitään narkkeja, mutta otti tossa sun viestissä just toi silmään että mukamas kaikki... :jahas:

Joo kauheita apinoita ne hassishörhöt. Ällöttävän fiksua porukkaa, ja tekee ihan ihme juttuja - yleensä kannabiksen ohella harrastetaan kovempia juttuja; jotkut musisoi, jotkut maalaa tauluja, sellasta .. Kerrankin näin kaverin joka soitti pianoa ja poltti pilveä. Tajuatteko??! Soitti pianoa?!?!?!? Eikä se pillikätinen auschwitz-pumpissa ollut kaveri edes tienny mitä DNP on kun kysyin. Vittu mitä urpoja, vankilaan vaan.

EDIT: jaa-hassis..

Originally posted by Buli
Kaikki eivät varmaan ole yhtä nopeita kuin sinä ja pääse juoksemalla karkuun.:whip:

Jeh, ja kaiken lisäksi piripäissään sitä pinkoo aika moisella nopeudella ja kestävyydellä. Ei mitään toivoa päästä karkuun, jos piripää saa päähänsä lähteä perään.

Originally posted by Andree
Mistä sä tiedät etten mä puhu oman kokemuksen pohjalta?

Jos sä tosiaan saat tollasia meininkejä pirin satunnaisesta käytöstä, niin onnea vaan. Olet aika uniikki yksilö. Tuskin sitä edes viitsisit julkisesti ihmetellä jos pitkästä piriputkesta tulee paskat vibat.

Sitäpaitsi piri on vaikutukseltaan osittain hyvinkin samantyyppinen, kuin kola. Jotkut jopa tykkää, että piri on kaikkea, mitä kola on, ja enemmän. En kyllä tunne ketään, joka on vetänyt piriä ja kolaa, ja luonnehtisi, että kolapäissään luulee itsestään liikoja ja piripäissä tulee skitsoilua. Ei todellakaan satunnaisella käytöllä piristä mihinkään psykooseihin pääse, ellei ole todella lahjakas kilahtamisessa.

Musta ehdottomasti pirin pahin juttu on, että jo yksi kerta pistää useaksi päiväksi ruoansulatuksen johonkin ihme paniikkitilaan. Safka ei maistu, eikä imeydy.

..että silleen..

Aikas threadi taas musta-tuntuu- pohjalta-kommentteja täynnä..:rolleyes:

"..Kuulin veljen kaverin kummin kaimalta,että sille oli narkki tullu aukoon ja se kaima sit veti siltä pään murskaksi, no äijähän tulee päälle vaan- olihan se ottanut kai jotain tärpättiä tai sellasta mitä ne suoneenki vetää, taisko olla asetonihydroksiiduatai sillee"

-edelläoleva voisi olla suora lainaus monestakin urbaanitarinasta jne, mitä täältäkin löytyy?

Eipä sillä; tottahan toinen puoli, mutta: Tämä meidän ystävämme viina. En olisi ikinä herjaa töissä kuullut etteikö jonkun toilailuja viikonloppuna tai vaikka remonttihommissa saatuja haavereita olisi leikilläänkin alkoholinkäyttöön liitetty. Olisiko meillä tästä opittavaa?

Eli aine kuin aine, suomalainen haluaa pään sekaisin: harvinaisen moni tähänkin keskusteluun osaaottaneista on kännissä tupeltanut ties mitä... :david:

-Hän, joka meistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven-

Originally posted by Kalju

Eli kannattaa aina välttää tilanteet ja poistua jos vain voi. Jos on varma osaamisestaan ja haluaa ottaa riskin ja on vielä valmis kantamaan seuraukset niin piripöllyssä oleva hyökkääjä voi olla mukava sparrikaveri. Hyökkäävyyttä löytyy, Ei välttämättä tipu--> saa huoletta hakata ajan kanssa. Mutta pelkästään jo hepatiitin/hivin tarttuminen veren lentäessä on riittävä syy jättää tällaiset karkelot väliin.

Juuri näin. Yleinen asenne palstalla vaan tuntuu olevan se, että
"narkkia pataan ja heti". Valitettavasti tuolla asenteella itselleen taitaa tehdä enemmän hallaa, kuin hyvää. Se isompi ja kovempi kaveri on aina olemassa, lisäbonuksena vielä nuo veritaudit.

Noh, jos ei veikkaa, ei voi voittaa... ;)

Originally posted by Buli
Kannattaa aina kantaa mukanaan vasaraa ja nauloja.Sit ku joku huume veikkonen hyökkää nii sit vaan kylmän viileesti naulaa sen kiinni lähimpään seinää kummastakin kädestä jaloist ja munista.Sitten käyt läheisestä Siwasta hakemassa kananmunia ja pidät hetken hauskaa heittelemällä seinään naulattua kynäniskaa.:D :D :D
:D :lol2:
Pitääkin huomenissa mennä ostaan pikkuvasara ja nauloja. :kippis1:

Originally posted by JohnnyB
Ja sitten kun joku haluaa lukea faktaa huumeista, niin tuolta löytyy ne: http://www.kokototuus.com/faktat/#

Koko totuudesta en tiedä mutta oikea mielipide asiasta:
http://www.co.jyu.fi/~np/opinions/huumevaarat.html
Huomatkaa erityisesti käytännössä aukoton tieteellinen todistus

Originally posted by naiskovis
Juuri tuossa se porttiteoria kusee. Jos vielä tarkemmin tutkitaan, niin kaikki kovia huumeita käyttävät ovat aloittaneet äidinmaidolla, koulunkäynnillä tai vähintäänkin tupakalla.

Niin, mä tunnen kyllä sellaisiakin kovien aineiden käyttäjiä, jotka eivä ole aloittaneet kannabiksella vaan suoraan subutexilla. Tai ehkäpä hekin ovat aloittaneet alkoholilla.

Väärin. Oikea PORTTI TEORIA ei lähde kannabiksesta, subutexistä, tupakasta, koulunäynnistä saatika äidinmaidosta. Portti teoria lähtee nimittäin SOKERISTA. Lukekaa niin uskotte
http://www.co.jyu.fi/~np/opinions/sokeri.html

Muita aiheeseen sopivia linkkejä:

http://www.co.jyu.fi/~np/opinions/huumetuomiot.html
http://www.co.jyu.fi/~np/opinions/huumehesari.html
http://www.co.jyu.fi/~np/opinions/huumehemmot.html
http://www.co.jyu.fi/~np/opinions/huumehemmot2.html
http://www.co.jyu.fi/~np/opinions/huumehemmot9.html

Huomautuksena kaikille narkkien hakkaajille, Ne narkomaanit ovat sairaita ihmisiä, Joten kysymys kuuluukin miksi niitä pitää mennä hakkaamaan?

Tuli vaan useasta replystä sellanen käsitys että ne on niitä epäonnistujia jota pitää rankasta oikein kunnon turpaan vedolla.

Mutta tosiaan onhan esim pirinarkit usein arvaamattomia, Mutta ei ne vedä vertoja kannabis psykoosissa riehuvalle 50 kiloselle hassis-narkomaanille joka vie ihmisiltä kengätkin jaloista että saa sen päivittäisen hassiss annoksen.

Turpaan vaan sanon minä

Originally posted by luudanvarsi
Huomautuksena kaikille narkkien hakkaajille, Ne narkomaanit ovat sairaita ihmisiä,
My ass, itse ovat ajautuneet siihen tilaan, kukaan ei pakota ihmistä käyttämään huumeita. Sympatiat aika vähissä...

Originally posted by Jortsu
My ass, itse ovat ajautuneet siihen tilaan, kukaan ei pakota ihmistä käyttämään huumeita. Sympatiat aika vähissä...

No jaa,tääkin on vähän niin ja näin...Tiedän erään pohjois-karjalaisen pikkukaupungin jossa alan miehet olivat jatkaneet marmeladia omilla soosseilla, ja tarjoilleet tätä pikkuskideille...:curs:

että siltä pohjalta:itku:

Niin totta. Aivan niinkuin bodarit joilla on lihaksensisäinen tulehdus.

Vittu kuolkoot pois, itsehän ovat aiheuttaneet..

Originally posted by hookoo
Niin totta. Aivan niinkuin bodarit joilla on lihaksensisäinen tulehdus.

Vittu kuolkoot pois, itsehän ovat aiheuttaneet..
Saivartelemalla huumeiden käyttöön voi näköjään yhdistää mitä vaan. Keksi toki lisää.

Nykyisellä valistuksen määrällä ei voi olettaa kenenkään olevan epätietoinen huumeiden vaaroista.

Saivartelemalla huumeiden käyttöön voi näköjään yhdistää mitä vaan. Keksi toki lisää.

Nykyisellä valistuksen määrällä ei voi olettaa kenenkään olevan epätietoinen huumeiden vaaroista.

Ei niin. Sama pätee moneen muuhunkin asiaan kuten myös vertailukohtaani.

Mua ei narkit haittaa niin että lähtisin niitä pieksemään huvikseni jos pakoon pääsen. Ja sehän on selvä että pakoon pääsee. Oli piripäissä tai missä tahansa ei varmasti lähde perään.

Mua ei somalit niin vaivaa että lähtisin hakkaamaan niitä.

Itseasiassa olen varma että jostain löytyy pätevämpi, parempi, kovempi, nopeampi, rikkaampi,älykkäämpi ja komeampi narkomaani ja/tai somali kuin minä.

Joten mitä minä olen sanomaan pultsarille että se on "arvoton paska."

Jos ei parempaansa ole kohdannut niin uhoamalla sen kohtaa nopeasti.

Ei kukaan pakota yhteiskuntaakaan vahingoittamaan itseään vainoharhaisella ja valheellisella huumejahdilla. Silti se tekee sen. En voi olla tuntematta tiettyä sympatiaa kaikkia piruparkoja kohtaan, jotka siitä kärsivät.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom