..tun huumehörhöt!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja msi80
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by stranger
Oliko sulla sitten mitään perusteluja väitteellesi?

Mun tuttavista ikähaarukalla 18-30v on kaikki tunnustanut joskus vähintään kokeilleensa pilveä.Jotkut jopa sm-tason urheilijoita,että siitä lähetään.LINNAAN VAA KAIKKI!!:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo mä arvasin, että tää menee tähän. Mut en ihan rinnastais ylinopeutta tai punaisia päin ajelua huumeiden käyttöön.
en minäkään! tuossa niilo esimerkissä ei tapahdu rikosta ketään kohtaan, kukaan ei kärsi. ylinopeutta/punaisia päin ajamalla saat parhaassa tapauksessa pikkulapsen tapettua.

En tiedä tarkaan mitä rikoslaki sanoo huumeiden viljelystä ja hallussapidosta mutta tossa Niilo esimerkissä rikos tapahtui varmaankin tossa viljelyssä ja hallussapidossa ja käyttämisessä ja eihän rikos aina kohdistu tiettyä yksityistä (henkilöä) kohtaan. Rikos on perinteisen määritelmän mukaan tunnusmerkistön mukainen, oikeuden vastainen syyllisyyttä osoittava teko. Ja tuon mukaan Niilo teki rikoksen.
en tarkoittanut 'missä kohdassa rikotaan suomen lakia' (kielessämme ei ole sanaa joka vastaisi tarkoittamaani asiaa). ehkä olisi pitänyt sanoa: "missä tapahtuu rikkomus ja ketä vastaan?"

kun tehdään rikos niin joku kärsii. sitten on sääntöjä jotka takaavat kaikille turvallisuuden ynnä muita oikeuksia.

punaisia päin ei saa ajaa, koska liikenteessä on järjelliset säännöt miten toimia. nyt tällä kaistalla ajavat saavat mennä, kohta toisella kaistalla ajavat saavat mennä. jossain välissä päästetään jalankulkijat tien yli.

ylinopeutta ei saa ajaa, koska se vaarantaa liikennettä. kun kaikki ajavat suurinpiirtein samaa nopeutta ei tule vaaratilanteita. mitä nopeampaa ajat sitä vaikeampi sinun on reagoida tapahtuviin muutoksiin (muutos = pikkulapsi hyppää tielle puskasta).

nämä lait ovat järjellisiä!

UNOHDA SUOMI JA SUOMEN LAKI!

olet abdibarin valtiossa. sinä olet kuningas. olet laatimassa lakeja. jokainen laki tarvitsee järjelliset perustelut. nyt kerrot miksi -> niilo ei saa polttaa kasvattamaansa hamppua...

[älä vaivaudu yrittämään. et keksi mitään järjellistä syytä miksi niilo ei saisi polttaa kasvattamaansa hamppua.]

Siitä se lähti sano Annikki Tähti

Originally posted by vitvall
olet abdibarin valtiossa. sinä olet kuningas. olet laatimassa lakeja. jokainen laki tarvitsee järjelliset perustelut. nyt kerrot miksi -> niilo ei saa polttaa kasvattamaansa hamppua...

[älä vaivaudu yrittämään. et keksi mitään järjellistä syytä miksi niilo ei saisi polttaa kasvattamaansa hamppua.] [/B]

Onhan tämä tarina kuultu tuhanteen kertaan; mutta eikös ne huumeidenkäyttäjät yleensä aloita "lievistä" huumeista ja kohta mukaan kuvioon tulevat aina vaan kovemmat aineet. Ja tämä taas johtaa muuhun rikollisuuteen. Mun mielestä Suomessa on asiat melko hyvin, ainakin huumeiden osalta, huumeiden täysikielto toimii hyvin. Miten se nyt menikään: "annoin pikkusormen, se vei koko käden":D

Re: Siitä se lähti sano Annikki Tähti

Originally posted by WTA
Onhan tämä tarina kuultu tuhanteen kertaan; mutta eikös ne huumeidenkäyttäjät yleensä aloita "lievistä" huumeista ja kohta mukaan kuvioon tulevat aina vaan kovemmat aineet. Ja tämä taas johtaa muuhun rikollisuuteen. Mun mielestä Suomessa on asiat melko hyvin, ainakin huumeiden osalta, huumeiden täysikielto toimii hyvin. Miten se nyt menikään: "annoin pikkusormen, se vei koko käden":D

Mainitsemasi ilmiö on nimeltään porttiteoria. Sitä ei ole vielä pystytty todistamaan oikeaksi tai vääräksi. Puhujia riittää puolesta/vastaan, ja mm. viime eduskuntavaaleissa huumepolitiikan yhteydessä paljon esillä ollut aihe ...

Jos 1% esim. kannabiksen (kaiken paha alku ja juuri, porttiteorian tukipilari) käyttäjistä lähtee rankempien aineiden linjalle, niin mielestäni se ei vielä kerro porttiteoriasta mitään. Ne sortuvat tietysti kovempiin huumeisiin, keillä on huono itsekontrolli, heikko tahto jne. Tälläiset henkilöt sortuisivat todennäköisesti koviin aineisiin ennemmin tai myöhemmin.

Koko porttiteoria on kasa paskaa.

kyllä sen nyt viimeistään huomaa että sarkasmin tajuaminen on toisille erittäin vaikeaa.

Siksi sitä ei kannatakkaan viljellä netissä. Sanotaan vaan asiat niinkuin oikeasti tarkoitetaan.

Kuningas alkoholi, huume joka tekee ihmistä väärin käytettynä kuolaavia idiootteja!!!Alkoholi on myös ainoa laillinen huume, tupakka mukaan lukien...
Suomalaisilla on niin kovin mustavalkoinen ajatusmaaiilma tässä asiassa.Mielestäni kaikki paihteet samaa paskaa, lopputulos väärinkäytettynä sama.

Originally posted by johtaja
Mun tuttavista ikähaarukalla 18-30v on kaikki tunnustanut joskus vähintään kokeilleensa pilveä.Jotkut jopa sm-tason urheilijoita,että siitä lähetään.LINNAAN VAA KAIKKI!!:D

Sinäpä huonossa kaveriporukassa liikut..

Originally posted by johtaja

Toi on täys provoviesti... et itsekään usko tota :rolleyes: Vai onko sulla just se 5 "naamatuttua" .

empä voisi olla enää yhtään enempää samaa mieltä.
Ihme homma että porukka vetää aivot pehmentävää liuotinta(viinaa) ja saarnaa kannabiksen vaaroista, vailla ymmärrystä ko.aineesta

Kertokaa mulle yks pahoinpitely, johon on ollut syynä kannabiksen käyttö!

Originally posted by naiskovis
Mun pointti ei ollut se, kuinka moni on kokeillut vaan se, ovatko he kaikki rikollisia.

Niinpä... Mun pointti olikin, et vaikka kuinka tekis mieli liioitella tahi vääristellä totuutta, niin pysytään silti faktoissa edes kvantitatiivisissa tiedoissa. :)

Originally posted by naiskovis
Kertokaa mulle yks pahoinpitely, johon on ollut syynä kannabiksen käyttö!

Eiköhän jossain päin maailmaa saa joka päivä yksi hippi turpaansa, kun käy väärässä paikassa pössyttelemään..

Hmm tarkoitin lähinnä tilannetta, jossa pahoinpitelijä olisi ollut kannabiksen vaikutuksen alaisena. Eihän pedofiliastakaan voi syyttää sen kohteeksi joutunutta lasta.. Muutenhan olisi kiellettyä olla lapsi.

Sori, olen taloudellisen hymiöiden käytön ystävä.

Ei kannabis minunkaan tietääkseni aiheuta käyttäjässä väkivaltaista käyttäytymistä.

Se taas johtuu siitä, että kun yritän käyttää hymöitä niin kuvaruutuun tulee isolla ERROR ERROR.

Mutta ei myöskään poista väkivaltaista käyttäytymistä. Joskus aikoinaan kun "vanhat" kaverini olivat vielä ns. pelkällä pilvilinjalla niin muistan kun hehkuttivat tuota ettei tuu tapeltua ku vetää pilvee eikä viinaa.. Ja silti aivan samalla tavalla tappelivat kuin aina kännissäkin.

Eli jos omaa kusipäisen-luonteen on käyttäyminen aina sen mukaista.

Kyllä ainakin hyvin kyseistä teoriaa ovat käytännössä todistaneet n. 50 tuntemaani henkilöä.

Originally posted by Carlos

Kyllä ainakin hyvin kyseistä teoriaa ovat käytännössä todistaneet n. 50 tuntemaani henkilöä.

Voisitko lyhyesti kertoa mistä siinä teoriassa on kysymys?

[älä vaivaudu yrittämään. et keksi mitään järjellistä syytä miksi niilo ei saisi polttaa kasvattamaansa hamppua.]

Hihii, minäpä keksin. Niilo maksaa veroja minulle, abdibarin kuninkaalle. On olemassa riski, että niilo vähentää työntekoa ja lisää hampunpolttoa, joka vähentäisi verotuloja. Esimerkki saattaa levitä muihinkin. Sillä, että onko riski suuri tai pieni, ei ole minulle _mitään_ merkitystä, varminta on kieltää hampunpoltto.

Vapaamielisessä ilmapiirissä ihmisiä on vaikeampi kontrolloida ja hallita, eli taas varminta on kieltää hampunpoltto.

Originally posted by Andree

Ja ei kokkeli taida hirveitä aggreja heittää päälle, olo on kuulemma aika kuninkaallinen ja itsestä luullaan vaikka mitä,mutta ei aiheuta samanlaisia skitsoja kuin pirkka...

Öh... Tai jotain...

Imuttakaa nyt hyvät ihmiset edes kerran elämässänne sieraimet punahehkusena kolaa ja/tai piriä, niin ei tarvitse arvailla ja elää huumevalistajien antaman tiedon pohjalla. Onko jotain hävittävää, paitsi usko joulupukkiin ja yhteiskuntaan?

Hmm siis jos eläisimme jossain maassa, jossa piri ja kola ovat laillisia, neuvoisin kokeilemaan niitä. Silly me, enhän tietenkään Suomessa niin neuvoisi. Disregard previous chapter.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom