tulokset jumissa

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
eli tulokset jauhaa paikollaan,lähinnä penkissä.treenattu 2-3krt viikossa penkkiä,vinoa,hauista, pystysoutua,kulmasoutua...tulos ollut 100kg yli kk.syöty on juhlavasti.mitkä olisi tehokkaita apuliikkeitä penkkiin?jalat on kondiksessa,mutta yläpäätä pitäisi kiinteyttää ja saada näkyviä tuloksia.salilla on käyty 1v verran.massaa on tietysti suht mukavasti ylhäällä,mutta entä se kiinteytys?pitkiä sarjoja vai?kiva jos joku voisi valaista "aloittelijaa",että saisi taas uutta sisältöä ja potkua treenaamiseen.

Jos olet treenannut samoja lihasryhmiä 2-3 kertaa viikossa, niin ei ihme että jumii. Otappa vähän pidempi kierto lihasryhmille. Kerran viikossa jokainen lihasryhmä läpi. Penkkaat siis vain kerran viikossa, et kolmea kertaa. Voit olla jo nyt ylikunnossa ja siitä paranee vain ottamalla totaalilepoa esim viikko.

tulokset jumii

aloittelija kun olen,niin miten sen ylikunnon huomaa?yleensä mulla on ma päivä se paras päivä.viikolla tuntuu todella väsyneeltä salilla jos vetää rankan treenin,eli huiput esim:penkiltä.riittääkö tuo 1 viikossa esim penkille?tuntuu että kestävyyttä riittäisi ainakin omiksi tarpeiksi,100kg jälkeen jaksaa pistellä 80kg 10 sarjaa...suuret painot,vähän toistoja=voimaa? paljon toistoja,pienemmät painot=kestävyyttä?massaa ja näköä,miten pitää treenata:hyper: ????????

Lihas kasvaa levossa, eli jos veivaat kokoajan, niin ei se ole optimaalinen tilanne.

Ylikunnon huomaa tulosten laskemisesta, aamupulssin kohoamisesta ja paha ylikunto vie motivaation ja voi tuoda kuumeilua ja sairastelua mukanaan.

Kerta viikkoon kun kunnolla jyystät sitä penkkiä, niin riittää ihan varmaan ja palaudut saleen.

tulokset jumii

eli nyt kun mielestäni omaan lihasmassaa=kokoa omiksi tarpeiksi,ainakin toistaiseksi.. niin miten kiinteytän?eli haluan lihakset näkyviin myös muualla kuin salilla!salin jälkeen nimittäin peilistä katsoo lihaksikas kaveri,mutta...seuraavana päivänä kun "pumppi"ei ole päällä,niin peilistä näkyy ihan normi kaveri,joskin harteikas...

Dieetillä "kiinteytyy" eli lähtee rasva lihasten päältä pois. Kiinteytystä ei tuo mitkään tietynpituiset sarjat. Eli laihduttamalla tulee lihakset näkyviin. 1 vuosi treeniä ja penkki sata kiloa, ei vielä takaa mitään kovin isoja lihaksia.

Treenistäsi uskallan olla Miken kanssa eri mieltä. lihakset 2-3 kertaa viikossa-ohjelmilla on moni kehittynyt hyvin (esim.minä, penkki ennätys 100kg ja kehitystä tulee jatkuvasti 3 kertaa viikossa koko vartalo-ohjelmalla)
Eli ehkä ylikunto ei ole ensimmäinen syy jota syyttää siitä, ettei ole kehittynyt kuukauteen.(toisaalta mitäpä minä mistään tiedän...)
Suosittelisin jotain ohjelmaa jossa on valmiiksi lasketut sarjapainot muutamaksi viikoksi eteenpäin, ei siis siihen tyyliin treenaamista, että toivotaan että jospa tällä kertaa nousisi uusi ennätys. Teen siis single factoria (treeniasiaa normikehoiluun kyllästyneille threadista löytyy) se voisi olla ehkä hyvä ohjelma jos ei mitään älyttömiä rautoja vielä nostele ja tykkää tehdä kaikki lihakset kerralla. Varmaan monta muutakin vaihtoehtoa on, mutta jotain täytynee muuttaa jos ei kehitystä tule.
edit. en siis rupea väittämään ettei kerran viikossa treeneillä kehittyisi. Mutta on :anssi: ettei usein treenaamalla voisi kehittyä, jopa ihan optimaalisestikin.

mä taas olen Miken kanssa täysin samaa mieltä. lihakset kerran viikkoon ja ravinto puoli kuntoon! tulosta tulee taatusti!

Suositut

Back
Ylös Bottom