Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
penkistä nousi 40 kg kun koitin ekan kerran ja ikää oli 13v ja pituutta n.160cm
Älä. Ei vaan oon sentään kasvanut noin 13cm nyt oon siis joku 173cm:D ja ikää 15vNyt nousee jo 140 kg ja pituutta on vieläkin 160cm , missä vika?
Originally posted by Mixu
Edit: Siis oikeesti, nyt kun vähän vielä mietin, miten toisten hauiskääntötulokset voi kiinnostaa, en oo koskaan ees aatellu sitä, katselen vain toisten hauisten kokoa...
Mielestäni on mukava tietää miten toiset kehittyy x-ajassa ja siten voi vertailla miten itse on kehittynyt samassa ajassa.Muutenkin tulosten vertailu on vähän niin ja näin. Täällä palstalla voi jokainen sanoa mitä vaan, toisia uskotaan toisia ei.
Originally posted by Tino99
Mielestäni on mukava tietää miten toiset kehittyy x-ajassa ja siten voi vertailla miten itse on kehittynyt samassa ajassa.
Edit: Tuli kahteen kertaan
DOMS man sanoi:Mitkä olivat tuloksenne perusliikkeissä (penkki, kyykky, veto, pystypunnerrus, hauiskääntö jne.) silloin kun aloititte säännöllisen treenaamisen.
minkäs ikänen olit 10v sitten? oon suunnillee samas tilanteesSutikka sanoi:Nostin ekassa penailussa 10 v. sitten 22,5kg! Paino oli siinä 40kg!