Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vemar sanoi:Älä. Ei vaan oon sentään kasvanut noin 13cm nyt oon siis joku 173cm:D ja ikää 15v
Voisiko tuolla olla jotain tekemistä sen kanssa että toi posti on vuoden 2003 peruja...:wanha:samout sanoi:jos oot 15v ni miks sun tiedois lukee 18v vai käsitinkö vaa jotain vääri
Mika-P sanoi:.. (Osa kavereista jotain 80 tai yli joskus kahdeksannella luokalla..)
Olitko itse näkemässä nämä nostot, kun yleensä siihen tulokseen tulee pikkusen extraa... Ja kuinkakohan alhaalla tanko on käynyt? Eräs kaveri väitti penaavansa 80kg mutta jäi sitten 65kg:n alle kun vaadittiin häntä näyttämään kuinka rautaa nöyrtyy. :whip:
Meah sanoi:Aloitin salitreenin puolivuotta sitten, nyt pari kuukautta sitten kokeilin vasta ekan kerran penkkiä ja nostin/nostan edelleenkin 25kg:lol2: Maksimia en oo ees kokeillut, tolla 25kg teen yleensä jotain 10 sarjoja, menis kyllä enemmänki..
En muista millä kiloilla tein smithissä kyykkyä puol vuotta sitten...varmaan kokeilin ekan kerran jollain 30kg mutta samantien siirryin sitten 40kg, siitä se on nyt noussu 50kg, jota en edes halua nostaa selkäkipujeni takia. 50 kg:lla jaksan kyllä tehdä ainakin 15 toistoa, varmaan melkeen 20. Eli en sitten tiedä mikä se maksimi mahtais olla?
edit: ja en oo sit jätkä:D
Meah sanoi:Nyt tänään kokeilin tehdä 2x6 sarjoja penkissä 30kg..no kyllähän ne sit meni Jee! Eikä saa nauraa;)
Mika-P sanoi:Ollaan reenailtu jotain nelisen vuotta näiden kavereiden kans yhessä niin kyllä sitä jo luottaa.. (kavereita ollaan oltu pennusta lähtien) Toki olin itse näkemässä tämän ja oli muuten puhdas toisto paitsi perse saattoi jonkin verran nousta penasta, mutta eihän sitä missään kisoissa oltukkaan...
Meah sanoi:Nyt tänään kokeilin tehdä 2x6 sarjoja penkissä 30kg..no kyllähän ne sit meni Jee! Eikä saa nauraa;)