Tulokset aloittelijana

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Doggoned sanoi:
Alkutilanteen painoja en muista, mutta nyt kun 7 kk takana:
Kyykky 110x6
Mave 130x6
Penkki 70x7

Toi on hyvin.

Mulla tais olla mitat jotain 170cm/50kg

Penkistä tais tulla kusisesti 40, vinopenaa tein muistaakseni kympin kässäreillä.

Prässissä satku paino ihan vitusti. kyykky oli luokkaa 60.

mavea en silloin tehnyt.

vuonna -94 ;)

Darius sanoi:
Ei tällä tekniikalla juuri huvita maksimeja testailla. Tahtoo vatkata penkissä tuokin 60kg viimeisillä toistoilla ihan ihmeellistä liikerataa.
Penkki menee oudosti siinä mielessä että ensimäisellä sarjalla saa tehdä töitä että saa tuon 5*60 mut toisella se menee jo heittämällä.

Lämmittele lihakset kunnolla ennen sarjoja. Ihmeellinen liikerata kertoo että painoja ei hallita. Liikaa painoa siis.

Mutta muista että hermotus kehittyy jo kuukaudessa alussa tosi hyvin. Eli kyllä ne painot siitä nousee. Oma penkki ekalla kerralla oli muistaakseni 1x30-40kiloa.:lol2:

Juseman sanoi:
Miksi ihmeessä niin moni luulee, että täällä naurettais henkilölle, joka reenaa pienillä painoilla (vaikka nää onkin sillon tällön vaan sellasia heittoja, mutta kuitenki)?! ;) :) Tai miksi ei "uskalleta" sanoa niitä todellisia lähtöpainoja (jokainen alottaa että "puolen vuoden jälkeen..." tms.)? :down:

Jokikinen on joskus alottanu vähintäänkin pienehköillä painoilla! Esim. ite oon ollu koko ikäni tulitikkumies (tuosta penkistä tais alussa nousta murkkuiässä kokonaiset vajaa 20 kg!), mutta kummasti sitä tässä vaiheessa esim. tuossa penkissä reenaillaan noita kympin sarjoja vähän alle 40 kg käsipainojen kanssa...

Joten tsemmiä vaan kaikille vaikka treenipainot ois kuinka "pienet"!! Kyllä ne painot siitä vielä ehtii suurenemaan!! :thumbs:

Totta:) Ehkä siks kun suurinosa on kauheit voimamastereita täällä, niin tuntuu hassulta laittaa omat 30kg näytille:lol2: Ja yleensä voin ajatella no et kun mä oon nuori nainen mutta täällä on naisia jolla on kovat tulokset ni..:D
Kiitos kannustuksesta:worship:

seiskalla 50kg !!!!!!!!! ja kasilla 100krt 5kg hauiskääntöä!!!
ja sit meni 11 leukaa ysillä.

noh laitetaan nyt omatki tulokset:
14 vuotiaana alottaessa penkki 60kg
16 vuotiaana kokeilin ekan kerran mavea ja kyykkyä: mave 6*147kg ja syväkyykky 10*110

Juukeri sanoi:
noh laitetaan nyt omatki tulokset:
14 vuotiaana alottaessa penkki 60kg
16 vuotiaana kokeilin ekan kerran mavea ja kyykkyä: mave 6*147kg ja syväkyykky 10*110

Oon aina ihmetelly miten saatte 147 kg tai vaikka 98 kg tankoon?

14v penkki 40kg, kävin salila n. kuukauden 14 vuotiaana. Harraste sai jatkoa 15-vuotiaana ja nostin penkistä aloittaessani 60kg. Nyt noin vuoden aktiivisesti harrastaneena penkistä 110kg :D

Kyykky n. 130kg (Säälittävää)
Mave n. 150kg
Hauiskääntö kulmatangolla n. 50kgx6 suht siististi omasta mielestäni :david:

Nyt oon koittanu tota kyykkyä testata vähä erilaisilla menetelmillä että sais vähä tuloksiin kasvua. :) Penkki menee kyykyn edelle.. :david:
Hauiskääntöö ei kärsi tehä ollenkaan normaalitangolla, koskee niin perkeleesti ranteisiin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No heti ensin voi kertoa alkuperäisen käsityksen treenaamisesta: penkki&hauis :david:, joita olisin todennäköisesti tehnyt päivittäin, mutta onneksi piti käydä kaverin luona nostelemassa niin tuli edes jotain tolkkua. Penkistä 15-vuotiaana 2x40kg (eka kerta kun koitin), hauis jotain 20 kg eli tanko, mave 90 kg (ainut kohtalainen johtuen lihalaatikoiden nostelusta) ja kyykky oli turha liike jota ei tarvinnut edes testata (olisi ollut aivan liian vähän...). Aloittelija olen vieläkin, enkä ole treenannut järjellisesti montaa kuukautta, mutta parempaan ollaan matkalla. :whip:

Måpå sanoi:
Oon aina ihmetelly miten saatte 147 kg tai vaikka 98 kg tankoon?

se johtuu siitä että tanko on alle 20kg. Esim. 17kg tai 18kg

SS-Adler sanoi:
Mitä ihmeellistä jossain 147 tai 98kg:ssa on saada tankoon meidän salilla on kyllä 1,5kg:n painojakin.

:offtopic: oiskohan parempi lukea se viesti ennen kuin lähettää sen :)

Takaisin asiaan: Minusta on aivan sama onko tangossa 147 vai 150 kiloa.

Mä lähin käytännössä sohvalta salille, joten ei ne tuloksetkaan silloin päätä huimannu. Penkistä tanko nousi jokusen kerran, haiuista otettiin muutama toisto 20kgn tangolla ja tällä hetkellä 30kglla kymppejä Z-tangolla ja kyykyssä tulos oli 60kg. Maastavedon olen vasta nyt hiljattain aloitellu kunnolla, ja siinä otetaan 100kglla kolmosia, ai niin pena on nyt sitä luokkaa että 50kglla otan kutosia kaseja, ja ens kerralla kokeillaan että josko se 60kgkin sieltä ylös tulis. Treenauksen aloitin 23.10.2005:D

Kun aloitin niin penkistä meni 30kg,hauiskäännöstä 20kg ja maastavedossa 60kg.

Keiko- sanoi:
Miten se voi olla sama? :hyper:

mitenhän sen nyt selittäis... toki moni voi olla eri mieltä, mutta itsestä tuntuu jotenkin turhalta nakata semmoset pikkukiekot siihen tankoon. Olen treenannut samoilla painoilla niin pitkään, että menee 10 toistoa, jonka jälkeen lisännyt 5-10 kiloa enemmän tankoon. sitäpaitsi tuo 147kg on ensimmäisestä kerrasta, kun kokeilin mavea.

DOMS man sanoi:
Mitkä olivat tuloksenne perusliikkeissä (penkki, kyykky, veto, pystypunnerrus, hauiskääntö jne.) silloin kun aloititte säännöllisen treenaamisen.

Penassa tein varmaan sarjaa 35 kilolla, kyykkyä en kokeillu, mutta tosi vähän se varmaan ois ollu.. Pystypunnerrusta tein 12kilon käsipainoilla.. Hauiskääntöä kymmenen kilon käsipainoilla.Maastavedon otin mukaan vasta hiljattain ja sehän pyörii tossa satasen tienoilla...

Niin sehän tossa on aina, että jotkut luulee että kun laskee tangon kymmenen sentin päähän rinnasta ja perse kanssa irti penkistä ja saa painon ylös niin se on sitten se mikä nousee. tuliko nyt selvästi:D kun taas joillakin on tapana laskea tanko rintaan asti ilman mitään rimpuiluja ja siitä nostaa ilmaan ilman pomppuja ja perse penkissä. Sitten jotkut nostaa tolla ekalla tyylillä 100 ja on niin kovia jätkiä ku kunnon tyylillä menis eees 92.5...:offtopic: ei siitä sen enempää
Ekaa kertaa kun koitin penkkiä koulun puntilla taisi 45 kg nousta noin 13 vuotiaana ja siitä pari vuotta kaveri painosti koittamaan maastavetoa, josta meni muistaakseni sitten 100 kg muutamia toistoja ja, kyykyn maksimia en ole tänäkään päivänä koittanut...

Suositut

Back
Ylös Bottom