Tuloksesi 6kk treenaamisen jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dexma
  • Aloitettu Aloitettu
100kg nousi 8 vai 9 luokalla penkistä jo. (Aika helvetin moni tuttu/luokkalainen voi todistaa) Olin tosin tuolloin jo 187cm pitkä ja paino tais olla noin 100kg.
Nytten aloin amiksessa treenaamaan ja nousi se 100kg vielä just just.

Ja tosiaan tuon myös että olen treenannut 6-7kk voi myös jokainen joka on salilla mun kanssa käynyt niin todistaa.
Aloittaessa oli tavote nostaa 100kg:sta->150kg alle vuodessa penkissä (Otettiin kaverin kanssa 50e:n veto asiasta) ja kaikki sanoivat että paskapuhetta etten voi onnistua. Vielä on ihan hyvin aikaa^^

Ei varmaan mistään kireestä puhuta jos siis sixpackin ääriviivat jännittäessä tai miten sen nyt selittää niin näkyy?

PS: Saatte heti kuvia kun saan kameran, puhelimen kameralla ei nytte yksin mitään kuvia aikaseksi saa. Vai tarkoititko tuolla ennen ja jälkeen kuvia?
Ennen kuvia ei ole^^

http://picasaweb.google.com/108176150465006722065

Osa kuvista otettu aikasemmin ja osa taas tänään ja toiset puhelimella ja toiset taas kameralla.
Lihaskontrolli on huono ja muutenkaan ei mitään laadukkaita kuvia ole. Yksin vaan on vähän huono ottaa. Muutenkin ovat hyvin samallaisia kuvia, koska ei ole mitään hajua miten edes poseerata tai mitään. Esim ei ole selkä kuvia, mutta siitä sitten seuraavat valitukset tuleekin^^.
Ihan tyytyväinen kuitenkin oon 6-7kk saamiin tuloksiin. Salilla olisi varmaan saanut paljon parempia kuvia kun olisi saanut veren kiertämään. Ainut mikä sai veren kiertämään oli se että ihmiset luulee että postaan huvikseen tänne random tuloksia?

Eise 120-123kg hirveästi ole massaa 194 pitkälle kuitenkaan ja kaiken lisäksi en todellakaan ole kireässä kunnossa kuten joku mun teksteistä sai väännettyä^^

onko sun mitat varmasti noi mitkä ilmotit? ite oon 184cm ja paino n.80kg ja näytän lähes täsmälleen samalta. tosin kyllähän hämää hieman miten kuvat ottaa. mietin vain ku oot 10cm pitempi, mutta +40kg enempi painoa. komeet arvet tullu :puntti:

Joo mitat on 194 ja paino 123kg noin. Tosin himassa ja salilla menee vaan 120kg vaaka, mutta kaverilla näytti viikko sitten 123kg. Varmaan pitäis ottaa joku esine viereen että sais vähän edes mittasuhdetta.

Kaippa sinne olkapäihin ja käsiin on jotain tarttunu ku noin nätit arvet on tullu :) Ja etureisissä näyttäis kans olevan tavaraa jos tuosta yhdestä kuvasta voi mitään päätellä. Vois kyllä tosiaan luulla että olisit ainakin 15-20kg kevyempi mutta kai se on yksilöllistä että miten paljon luut ym. painaa.. Ja sulla näyttäis olevan suht leveä vyötärö niin sekään ei varmasti eduksi ole, saat nimittäin selkää ja olkapäitä treenata aika paljon että tulee sellainen V:n mallinen kroppa... Kireämpänä ja pienellä poseharjoittelulla näyttäisit varmasti paljon paremmalta :)

Pistetäämpäs omiakin tänne.

Treeniä takana 10kk jaettuna tähän ja viime vuoteen(viime vuonna 4kk). Aloitin siis maaliskuussa uudestaan. Oikeestaan tuon 2009 treenin voi unohtaa, kun oli semmoista örveltämistä kuten alussa on tapana...
Tämänvuotisista treeneista n3,5kk treenannut ja syönyt oikeen joten tuloksest ovat kehittyneet

penkki 60kgx5---82,5x5
kyykky 100x8----125x5
mave 140x5----160x5 viime keskiviikkona tehty ;)...ja perään 180kgx1 mavettelua 3,5kk takana kerran viikossa
militarypress 40x5----60x5

pituus 181
paino 70kg----80kg--->3,5kk

Nälkä kasvaa vain syödessä ;)

Pistetäämpäs omiakin tänne.

Treeniä takana 10kk jaettuna tähän ja viime vuoteen(viime vuonna 4kk). Aloitin siis maaliskuussa uudestaan. Oikeestaan tuon 2009 treenin voi unohtaa, kun oli semmoista örveltämistä kuten alussa on tapana...
Tämänvuotisista treeneista n3,5kk treenannut ja syönyt oikeen joten tuloksest ovat kehittyneet

penkki 60kgx5---82,5x5
kyykky 100x8----125x5
mave 140x5----160x5 viime keskiviikkona tehty ;)...ja perään 180kgx1 mavettelua 3,5kk takana kerran viikossa
militarypress 40x5----60x5

pituus 181
paino 70kg----80kg--->3,5kk

Nälkä kasvaa vain syödessä ;)

Päivitystä:

Eilen meni 190kgx1 mavessa ;)

Ei nyt 6kk kohita ollu tuloksia, mutta treenipäiväkirjasta kattelin, että 8kk kohdilla ollut seuraavanlaista:

Penkki 65->100
Mave 120->155
Kyykky 70->100

2x viikossa treenit ja pelkkiä raskaita perusliikkeitä (eli juurikin kyykky,penkki ja mave +lisäks tietty vatsat/leuat)

Tänään sitten 2 viikon lepojen jälkeen testasin penkin ja maven maksimit.
Noin 6kk ollaan treenattu nyt ja alussa penkkin maksimi oli 60kg nyt nous 95kg koitin 100kg mut jäi rinnalle.
Mavessa taas maksimi oli alussa 110kg nyt meni 165kg ja ois ehkä menny ehkä se 170kg mut en kokeillu ku kaatu toi 165kg nosto vähän eteen ja periksihän en antanu vaan väkisin nostin ylös sen ja sain selän jumiin. :puntti:
Jäin aivan mahtavat fiilikset noista maksimeista!!! :dance:
Nyt on jo selkä antanu periksi ku sitä venytteli sievästi ja yöksi sit viel tempastaa magneesiumia naamariin.

5. kk menossa...

8/2010 alko reenaus vuosien tauon jlk. op:66kg pena:70kg ;)
-HST:ä 2kk op:72 pena:100kg, kyykky 110kg, ppsmith 80kg
-CBench ohj. 10 vkoa -> kesken op 76kg pena n.115kg, kyykky 150kg ppsmith 105x5

Tavoite 120 penkistä viikon päästä kun maksimi testataan :)

Vaikeinta alussa on tottua syömään kunnolla ja paljon!! enää ei riitä toi tupakki ja kahvi aamiaiseksi. :hyper:

Lihas vaan hajotetaan siellä salilla ja kasvatetaan sitten syömällä ja nukkumalla.....

7kk aikana tullu seuraavaa:

Kyykky: 10x40kg -> 6x65kg
MAVE: 10x60kg -> 4x120kg
Penkki: 8x60kg -> 5x75kg
Pystypunnerrus: 10x1 40kg -> 6x47,5kg
Ylätalja: 10x40kg -> 8x65kg
Alatalja: 10x45kg -> 8x65kg

Paino 58kg -> 61.5kg, pituus on ~168cm.
Mavesta oli jotain 3kk taukoa ku yritin ettiä sopivaa ohjelmaa itelleni eikä se sisältyny niihin.
6kk tästä 7 kuukaudesta tein 10 toiston sarjoja ja vasta lopussa tajusin, ettei se hirveesti kehittäny tuloksia. Surprise surprise.

seuraavat 2-4 kk onkin vasta sitten sitä marjojen poimimista tuloksien muodossa, jos olet ton 7 kk tehnyt 10 toiston sarjoja suurimmaks osaks.

Nyt 2kk takana (25krt) ja tulokset nousseet ihan raketin lailla :) Ikinä eläessäni ollut tälläsessä kunnossa! Maksimeja en oo vielä edes kokeillut...kerkeehän sitä joskus sitten kun alkaa painot junnaan :D Ja näissä liikkeistä täytyy nyt vielä mainita että en tosiaan oo tehnyt mitään näistä enempää kuin kahden käden sormilla voi laskea...jotain tullut vasta pari kertaa koitettua :) Niin ja sarjapainoja (3 kertaa) nämä siis:

Penkki: 10x40kg -> 10x70kg
Mave: 10x40kg -> 10x70kg (2 kertaa vasta kokeiltu ja seuraavalla kertaa pitäs mennä jo 3x10 80kg)
SJMV: 10x60kg -> 1x10 70kg, 1x8 90kg ja 1x8 100kg (2 kertaa vasta takana)
Kyykky: 10x20kg -> 8x60kg (Tästäkään ei hirveen montaa kertaa takana...1 lepoviikko kun polvi vähän temppuili jne. Ja teen "syväkyykkyä" jos se nyt jotain merkitsee tuloksiin ? :D)
Hauiskääntö tangolla: 10x20kg -> 8x30kg

Paino 137kg -> 132kg pituus 180cm
Dietiillä täs edetään n. -500kcal vajeilla koko ajan...proteiinit n.1-1,5g/kg

Mä olen nyt aikalailla 4 kuukautta käynyt salilla(joskaan vikaan kuukauteen ei mitään kehitystä kun reenit mennyt ihan vituilleen ja flunssan sun muiden kanssa tapellut). Treenit ovat olleet kokoajan massaan eivätkä maksimiin tähtääviä, kehitys seuraavanlaista:

Penkki: n.95--->120
Leuat: 4x10 2 minuutin levoilla sarjojen välissä --> samat 15 kilon lisäpainoilla

Muissa en itse asiassa ole vertailukelpoista maksimia kokeillutkaan. Joka tapauksessa useimpiin liikkeisiin tullut lätkä/kiekko tai pari lisää painoa liikkeestä riippuen.

Rinnanympärys n.102-103cm --> 109
Vatsanympärys n.86--->86
Käsivarsi 29--->31
Haukkari 35--->40
Paino 81--->86

Peilikuvan muutosta on tietysti itse kovin vaikea arvioida, harmittaa etten ole ottanut kuvia ennen treenaamisen aloittamista. Eipähän se lihasmassa ainakaan vähentynyt ole :) Kehitys on muutenkin mielestäni ollut ihan kohtuullista, varsinkin siihen nähden että olin jo punttisaliharrastuksen aloittaessa suhteellisen riskissä kunnossa. Ruoat olen yrittänyt pitää pienillä pluskaloreilla ja helvetin paljolla proteiinilla, plussakalorien syöminen on vaan niin saatanan vaikeaa kun on parhaimmillaan painanut 98 kiloa huomattavasti nykyistä vähemmillä lihaksilla(ja pari senttiä nykyistä 177 cm pituutta lyhyempänä), ja pyhästi vannonut ettei koskaan enää ole läski.

Aika tarkalleen 6kk on nyt tullut salilla käytyä. Ekat 3kk Arskan golden sixiä ja sen jälkeen starting strenghtiä. Painoa tullut 65 -> 80kg. Pituutta on 185cm eli aika keskitysleirikunnossa olin kun aloitin. Fläsää tuosta 15 kilosta tietysti on paljon, mutta kyllä lihastakin on tullut. Tässä jotain sarjapainoja.

Kyykky 10x35kg -> 5x92,5kg
Penkki 8x40kg -> 5x70kg
Pystypunnerrus 8x20kg -> 5x42,5kg
MaVe 5x60kg -> 5x115kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom