Tuloksesi 6kk treenaamisen jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dexma
  • Aloitettu Aloitettu
Jos harrastaa esim jääkiekkoa niin hyvin voi olla tuollainen aloituspaino.

ihmettelen vaan kun kaveri paino 65 kg ja silti noin korkeat alotuspainot noissa liikkeissä. Pakko olla jotain aikasempaa reenitaustaa vaikka sitten jääkiekkoseurassa tullut reenattua joukkueen kanssa :)

Ite treenailtu kohta 4kuukautta vasta ja silti on tulokset tullu ylös päin.Tossa muutamia tuloksia:
Penkki: 47.5kg --> 75kg
Jalkaprässi: alussa maksin oli 190 ---> 1x4 255kg (treenannu vain jonkun 2kk)
Leuat: 9 ---> 22
Paino: 64 ---> 67

Muut tulokset kehittyny samanlailla ylös päin :rock:

Jalkaprässi alussa oli 190??? Taitaa olla näppäimet puhunu tossa kohtaa. Vertaa esim penkkii 47.5kg ja jalkaprässi 190kg... :wtf: :jahas:

Jalkaprässi alussa oli 190??? Taitaa olla näppäimet puhunu tossa kohtaa. Vertaa esim penkkii 47.5kg ja jalkaprässi 190kg... :wtf: :jahas:

Riippuu aina siitä kuinka syvältä sen prässin tekee. Kyllähän niitä nilkan ojennuksia voi alussa tehdä vaikka 300 kilolla. ;)

Ajattelin viestiketjun aloittajana pistää vielä omat tulokset n. ~6 kk:n treenaamisen jälkeen:

Pituus tietysti edelleenkin sama 191cm.
Paino: 74kg -> 87kg (+13kg)
Penkki: 8x30kg -> 8x60kg

Kyykkyjä ja maastavetoa teen enemmänkin pitkillä sarjoilla (20 tai 12), joten niistä en ole mitään (sarja)maksimeita katsonut. Yleisesti kuitenkin voi olla varsin tyytyväinen kehitykseen. Alussa kehitys oli erittäin nopeata. Parilla ensimmäisenä kuukautena tuli heti se 10kg lisää painoa. Sen jälkeen on sitten tullut kitsaammin ja kahtena viime kuukautena oikeastaan 1kg per 2 kk.

Eniten muutosta on tapahtunut rintalihaksissa, selässä ja jaloissa. Selkään olen erittäin tyytyväinen. Voisi siis sanoa että yleisilme on muuttunut, vaikka pituus tietysti vaikuttaa siten että esim. kädet näyttävät aika pitkään laihoilta.

Joten vaikka olen tyytyväinen niin ihan putkeen ei ole mennyt nämä viime kuukaudet. Työkiireet estivät jonkinverran syömistä, joskaan ei treenaamista. Pikkuhiljaa alkaisi olemaan varmaan aika vaihtaa treeniohjelmaakin, tuntuu että tämä tuttu kolmijakonen tuttuine liikkeineen on tullut liian tutuksi. Muita vinkkejä?

6kk treenan
pituus 172 paino 72kg------86 kg
sarjapainot noussu näin
penkki 40kg---->90kg
kyykky 70kg --->137,5 kg
alatalja 60kg--->120kg
ylätalja 40kg ----> 105kg
pystypunnerrus 12,5kg kp---> 35kg kp hauis kasvan 31cm ---> 42cm läskiiki tullu mut ei se väärin oo

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

kiirehdin vähän, mutta 3kk reenattu.

oon viimevuonna reenaillu ja tulokset on ollu n. samaa luokkaa kuin nytkin, mutta 3kk sit alotin vakavemmin reenaan

painon nostin massalla&reenillä 69kg>vähän alle 80kg (sit loppu massa)
penkki 85-90
kyykky 120-130
mave jossain 120-130 paikkeilla myös, en ilman vyötä oo vetäny enempää ku 100:lla sarjoja.

ps...(nolona) alotin maven ja kyykyn vasta kuukausi kaks sitten...noh onneks on jtn lihaa jaloissa valmiiks ku futista, se pelasti tän kropan ainaki toistaseks!

18v btw.

Ajattelin viestiketjun aloittajana pistää vielä omat tulokset n. ~6 kk:n treenaamisen jälkeen:

Pituus tietysti edelleenkin sama 191cm.
Paino: 74kg -> 87kg (+13kg)
Penkki: 8x30kg -> 8x60kg

.....

Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, millaista ruokavaliota ja millaisia määriä olet syönyt? Olen itsekin aloittamassa ensikuun alussa salilla käymisen 3-jakoisella ohjelmalla ja tarkoitus olisi saada massaa sekä lihasta lisää joten olen melkein samoissa lähtökuopissa kuin sinä puoli vuotta sitten, toki olen hieman lyhyempi ja kevyempi (179cm/69kg).

Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, millaista ruokavaliota ja millaisia määriä olet syönyt? Olen itsekin aloittamassa ensikuun alussa salilla käymisen 3-jakoisella ohjelmalla ja tarkoitus olisi saada massaa sekä lihasta lisää joten olen melkein samoissa lähtökuopissa kuin sinä puoli vuotta sitten, toki olen hieman lyhyempi ja kevyempi (179cm/69kg).

multa et kysyny mut meikällä oli samat lähtökohdat 3kk sit.

ostin 5kg lihasmassa purkin ja söin normaalisti, 3jakosella reenattu ja tulosta tulee. nyt vaihtanu sillei et 2viikkoo 10-12 toistoo, viikko 8-10 ja viimesellä sit max painoilla 4-6 luokkaa ja viikko lepoa, ruokaa.

*edit*

niin ja tulosta tullu huomattavasti kropassa kuin myös painoissa jos toho lähtökohtaan verrataan henk. kohtasesti.

Erikoisen kovia kyykkytuloksia porukalla, jo alottaessa :D

Ettei olis vaan parin sentin liikeradalla tehtynä ;)

mun mielest noi on vähä henkilökohtasia noi lukemat...mun kaveri on käyny salilla kohta vuoden ja ei kyykkää paljoo paskaakaan, olemattomat jalkalihakset kun taas ite harrastin joskus nappulana futista (ainut jalkareeni lenkkien ohella) ja 100kg meni ensimmäisillä kyykkyreeneillä. geenit yms kehon rakenne vaikuttaa valtavasti ja ei 100kg kyykyssä kyl mikää kova tuloskaan ole.

6 kuukautta kohta käyty, liikuntaharrastuksia ei pohjalla ollut mitään.

180cm/82kg/17.v (paino ennen salia 78kg)

Penkki: 2x6 sarjat 65kg, 5x5 60kg, maximeja ennoo testannu mut eiköhä noilla about 75kg ainaki mee.
Scotissa menee haba sarjoi 25-30kg
Pystypunnerrus käsipainoilla 15kg 3x10
Prässi yhellä jalalla 3x10 n.70-75kg
Leuat 0-->6

Pikkuhiljaa hyvää tulee ;)

Ei paha, mutta mahdoton :D

Ei vaan, jos on sitä sorttia että läskiä tulee myös käteen sen mahan sijasta niin ihan mahollista.

minust kasvan ihan samaa tahtii muitten lihasten kans . toki laskin ojentajan tohon mukaa. kylhän tollasil tuloksil pitää ollakki jo 40 cm tumput. ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom