mites penkissä ja mavessa on noin korkeat alotuspainot ollu?
Jos harrastaa esim jääkiekkoa niin hyvin voi olla tuollainen aloituspaino.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mites penkissä ja mavessa on noin korkeat alotuspainot ollu?
Jos harrastaa esim jääkiekkoa niin hyvin voi olla tuollainen aloituspaino.
~8kg painoa
Ite treenailtu kohta 4kuukautta vasta ja silti on tulokset tullu ylös päin.Tossa muutamia tuloksia:
Penkki: 47.5kg --> 75kg
Jalkaprässi: alussa maksin oli 190 ---> 1x4 255kg (treenannu vain jonkun 2kk)
Leuat: 9 ---> 22
Paino: 64 ---> 67
Muut tulokset kehittyny samanlailla ylös päin
Jalkaprässi alussa oli 190??? Taitaa olla näppäimet puhunu tossa kohtaa. Vertaa esim penkkii 47.5kg ja jalkaprässi 190kg... :wtf: :jahas:
hauis kasvan 31cm ---> 42cm läskiiki tullu mut ei se väärin oo
11 senttii käsii puoles vuodes ei paha
Ajattelin viestiketjun aloittajana pistää vielä omat tulokset n. ~6 kk:n treenaamisen jälkeen:
Pituus tietysti edelleenkin sama 191cm.
Paino: 74kg -> 87kg (+13kg)
Penkki: 8x30kg -> 8x60kg
.....
Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, millaista ruokavaliota ja millaisia määriä olet syönyt? Olen itsekin aloittamassa ensikuun alussa salilla käymisen 3-jakoisella ohjelmalla ja tarkoitus olisi saada massaa sekä lihasta lisää joten olen melkein samoissa lähtökuopissa kuin sinä puoli vuotta sitten, toki olen hieman lyhyempi ja kevyempi (179cm/69kg).
Erikoisen kovia kyykkytuloksia porukalla, jo alottaessa :D
Ettei olis vaan parin sentin liikeradalla tehtynä ;)
Ei paha, mutta mahdoton :D
Ei vaan, jos on sitä sorttia että läskiä tulee myös käteen sen mahan sijasta niin ihan mahollista.
Ihan normaaliahan tuo nyt on.Jalkaprässi alussa oli 190??? Taitaa olla näppäimet puhunu tossa kohtaa. Vertaa esim penkkii 47.5kg ja jalkaprässi 190kg... :wtf: :jahas: