Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan mielenkiinnosta postaan ja kysynkin samalla onko suht. normaalia kehitystä tai edes sinne päin. Mitat ovat muokkautuneet seuraavanlaisesti: 180/57--180/61. 17v mies Penkki:1x52,5--70kg Kyykky:1x55--1x70kg
MaVe : 1x70--1x110kg Lähtökohtina jonkun sortin syömishäiriö joka tuli järjettömän ja itse kehitellyn dieetin ansiosta. Painia olen harrastanut n.5 vuotta. Ohjelmana toiminut 3 jakoinen 3-5 kertaa viikossa. Ravinnosta sen verran että syön 5-7 kertaa päivässä niillä ohjeilla mitä pakkiksen viisaammat ja vanhemmat ovat neuvoneet. Omega kolmoset juon päivittäin pullonsuusta (kalanmaksaöljy) ja lisäproteiinina toimii aina yhtä maukas raakojen munien, maustamattoman herajauhon ja sinisen maidon kombo (toki syön myös rahkaa ja raejuustoa välipaloina). Palkkarina malto ja american pro whey joita kumpaakin reilu desi veden kanssa jjoka treenin jälkeen. Eksyin nyt aiheesta mutta siinä lähtökohtia noille yllämainituille tuloksille. Ja treenin ensimmäset kaksi kuukautta meni aikalailla ylläpitokaloreilla tuosta saatanan syömishäiriöstä johtuen.
4kk treeniä taustalla, päivitetään listaa sitten 6kk kohdalla. Ihan kaikkia lähtötasoja ei voine muistaa mutta yritetään.
Penkki 8x40 -> 3x5x72,5
Kyykky 10x40 -> 3x5x100 1x125
Mave 6x50 -> 2x5x100 1x120
Kulmasoutu Pendlay 4x40 -> 2x5x62,5
Hauistanko 10x18 -> 3x8x33
Hauis kp. 10x9 -> 2x6x18,8
Alatalja 3x10x40 -> 3x5x90
Dippi 94-kiloisena 3x5
Kyllä voi, pistän vaikka viteoo. Mulla on aina kulkeneet kyykyssä painot paljon paremmin kuin mavessa, lähinnä senkin takia että olen todella vähän mavetellut koko treenihistoriani ajan. Ja kyykyt menee ihan parallel/break parallel tasoon, kyl mie sen verran osaan ;) Dippi on tosi heikko tällä hetkellä, lähinnä tuon elopainon takia. Mistään tiukasta 94kg kun ei ole kysymys :jahas:Kyykyt pyllistyksiä tai mave tosi kevyttä, ei "voi" vetää vähempää maasta kuin kyykkää Itselläni vaikuttaa tollaset 30kg kyykkyyn pieni syvyyden muutos. Dippi omallapainolla vain noin vähän? Mutta hyvää kehitystä ollut, etenkin juuri pääliikkeissä, niin kuin pitääkin.
Kyllä voi, pistän vaikka viteoo. Mulla on aina kulkeneet kyykyssä painot paljon paremmin kuin mavessa, lähinnä senkin takia että olen todella vähän mavetellut koko treenihistoriani ajan. Ja kyykyt menee ihan parallel/break parallel tasoon, kyl mie sen verran osaan ;) Dippi on tosi heikko tällä hetkellä, lähinnä tuon elopainon takia. Mistään tiukasta 94kg kun ei ole kysymys :jahas: