Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko ollu lähtökohtaa jotai 5x50 penkki, 8x70 kyykky, 8x80 mave en iha varmaks muist, nyt taitaa vastaavat olla 8x85, 8x120, 8x140 elopainoo tainnu kertyä joku 7kiloo vähä yli 6kk. Iha tyytyväinen kyl kehitykseen, ei oo tullu oikee bulkkailtuu ja aika normisafkamääril menty, vähä tullu pienii taukoiki välis.
Ja sit tullu taukoo ennenkö pääsi oikeen kunnolla alkuun, kyllä aika alottelijaks laskisin itseni?Silti jo 2011 vuonna oot kirjotellu tälle palstalle reenaamisesta. Hmm?
Ja sit tullu taukoo ennenkö pääsi oikeen kunnolla alkuun, kyllä aika alottelijaks laskisin itseni?
Tottahan tuo, jos tästä haluais oikeen tarkkoi linjoi vetää ni pitäis kaikilta olla tiedos taustoista vanhat ruokailut, liikuntatausta, millaista työtä mahdollisesti tehny jne.
Ja sit tullu taukoo ennenkö pääsi oikeen kunnolla alkuun, kyllä aika alottelijaks laskisin itseni?
Saattaa siinä hieman lihasmuistia olla, mut aika hyvin on nollatasoon paukkunu paris vuodessa treenaamatta.
Salilla oon käynyt sillointällöin viime lokakuusta lähtien eli nyt jotain 9kk. Varsinkin alussa homma oli sen verran satunnaista, että ehkä vielä tänne kehtaan vastata. Olen käynyt salilla, missä ei tankoja ja vapaita painoja ole vaan pääasiassa vain laitteita. Se on nyt kesätauolla, niin vaihdoin paikkaa ja nyt vasta kolme viikkoa vapaiden painojen kanssa leikkinyt.
Mave 70kg (3*12 sarja. Isompaa en ole kokeillut)
Penkki 65kg (3 kertaa nousi. 60kg nousi 8 kertaa ja 55kg nousi 2*12)
Vinopenkki 50kg (2*10)
Takakyykky 50kg (2*8)
Toistaiseksi lähinnä tekniikan opettelulta on tuntunut nuo mave ja kyykky. Kyykyssä varsinkin tanko painaa ärsyttävästi niskaan. Taidan tehdä jotain väärin.
Aloittaessa nostamiani en osaa sanoa, kun olen tosiaan pääasiassa käynyt salilla, missä on vain laitteita. Oma massani 95kg. Aloittaessa 105kg läskiä. Ikää 29.
Kuulostaa oudolta, että aloittaessasi 85kg:n painoisena noussut penkistä pelkkä tanko. En ole oikeasti ikinä kuullut noin heikosta aloitustasosta, mutta kehitystä on tullut kivasti kuitenkin.