Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ tuossa ei kyllä kerrottu lähtötasoa ni voihan olla, että tuossa ei ole vielä yhtään kehitystä.
Miten kaikilla muilla kulkee penkki noin hyvin? Eikö perusjampalla edes se vuosi pitäs mennä että saa 100kg, puolessa vuodessa sataan on hurja.
Edit: Ja sarjaa teet vielä. Haista paska
Kai se on itsekkin ensimmäinen postaus pakkikselle vihdoin laittaa,kun itsellä tuli kanssa äskettäin puol vuotta salitreeniä täyteen. Ei tullut alussa mitään maksimiykkösiä kokeiltua,eikä myöskään vieläkään. Tässä kuitenkin jtn tuloksia tällä hetkellä:
Penkki 2x6x102,5kg
Kyykky (ATG) 4x5x130kg
SJMV 3x6x130kg
Jalkaprässi (vipuvarsi) 4x5x440kg
Hauiskääntö mutkatanko 3x6x42kg
5kk....
Kuljen tästä lähtien tän foorumin lähettiläänä niille ketä tätä epäilee :D Ei ne turhaan 5kk sitten neuvonut syömään paljon... Ohjelma kuntoon, helvetisti ruokaa koneeseen ja 3-4x viikossa treeniä ja omistautumista niin sataset paukkuu. Väitän vielä että tuon pystyy tekemään käytännön nollatasosta nopeammin kuin 5kk omistautumalla vielä enemmän kuin itse ja noudattamalla 100% tarkkaa itsekuria.
1x53kg -> 1x100kg = 5kk
Oma paino 70kg -> 80kg
Miten kaikilla muilla kulkee penkki noin hyvin? Eikö perusjampalla edes se vuosi pitäs mennä että saa 100kg, puolessa vuodessa sataan on hurja.
Edit: Ja sarjaa teet vielä. Haista paska :D
Kaikilla on alotustaso niin erilaisia, että huono verrata. Kun alotin salin hyvä että meni edes 30kg penkissä sarjaa, kun kaverit alottelee 50 kilolla.
Eikä sovi unohtaa että varsinkin netissä aloitustasot sekä tulokset muutenkin ovat paljon erilaiset.
Ja noihin paremmin kehittyneimmiksi luokitellaan ne kenellä on penkki korkeintaan 105kg. Ellei kyseessä ole läski, tai jokin kenellä on lihasmuistia. Koska yksinkertaisesti puolessa vuodessa ei lihas kasva niin paljoa että kykenee nostamaan edes tuota. Kaikki puolessa vuodessa tuon nostavat eivät tosiaankaan kykene nostamaan sitä edes enää dieetin jälkeen. Lähes kaikki vetää täällä ekat puolivuotta pelkkää bulkkia ja rasvat karkaa taivaisiin. Lihas kuitenkin kasvaa enintään sen 1kg kuukauteen bulkilla. Dieetti tuo yllätyksensä..
Penkki 2x6x102,5kg
Kyykky (ATG) 4x5x130kg
Oma paino on noussut 83kg~94kg.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää,että miten tämä on itselläni mahdollista. En ole mitään kunnon bulkkia koko aikana edes pitänyt ja ollut paljon päiviä että on menty miinuksillakin. Paino vaan senkun noussut ja kuvien perusteella,mitä olen vertaillut niin näyttäisi omat rasvat olevan siinä 10-15 %. Vaikea tarkaan sanoa,kun en ole mitannut. Toki olen aikoinaan jonkin verran ihan normi lihaskuntotreeniä tehnyt ilman painoja,esim. punnerruksia,vatsoja jne. En sitten tiedä kuinka paljon ovat vaikuttaneet salilla kehittymiseen.
Eli kun aloitit niin rasvat oli alle 10% ja painoa tuo 84 kg? Ilmeisesti olet siis 190+ pitkä kun painoit ilman lihaksiakin tuon verran? Sarjapainolaskurin mukaan penkki 123 kg ja ATG-kyykky 154 kg. Kunnon rasvoilla tuo olisi vielä uskottavuuden rajoissa, vaikka omat kokemukset kehityksestä aivan erillaisia vaikka rasvat olisi korkeamallakin, mutta ehkä se sitten on hieman eri kun vanha läski tulee nopeammin takaisin.
Kyllä aika alussa meni nuo setit,mutta ei tainnu kuitenkaa ekalla viikolla vielä mennä. Nuo on varmasti totta ja on kyllä alotuskunto ollu urheilullinen ja urheilua kuitenki aina harrastanu. Tosin ennen ku salin alotin,niin oli pari vuotta,etten harrastanu juuri mitään. Mut sitä ennen paljonkin,esim. parkouria harrastin aktiivisesti n.3 v ja monia muita lajeja kuten jääkiekkoa olen omaksi iloksi harrastanut. Salibandya ja futista pelasin aikoinaan kumpaakin vuoden joukkuueessa. Muita lajeja ihan vain harrastuksena.^ no sitten se 2x10x60 kg meni kyllä heti ekalla tai toisella viikolla ni olis jotain järkeä tosa sun kehityksessä. Tietty jos lähtökunto on sellanen suht. urheilullinen ollu, mutta lihakset ei vaan sitä ennen ollu kuullu punttien kolistelusta niin sitten varmaan aika nopeastikkin mahdollista ottaa käyttöön sieltä se jo olemassa oleva lihaspotentiaali. Mitä oot harrastanu ennen ja kuinka kauan?
178/83 ja rasvat 10% ilman treeniä ja vielä 2 vuotta ollut tekemättä mitään:jahas:. Haiskahtaa kovanluokan bullshitiltä:whip:
Mikäli oikein näin kun satuin tsekkaamaan eilisen postin, niin olit kirjoittanut että olet nyt 8-12% rasvoissa, jonka olit vissiin muuttanut 10-15%. Vähän kertoo, ettei sulla oikein ole hajuakaan todellisuudessa mitkä sun rasvat on.
Mikäs minä olen tuomitsemaan, mutta joko kyseessä on isomman luokan geenimutantti tai arvioit rasva% väärin. Veikkaan jälkimmäistä, hienot tulokset olet joka tapauksessa saanut 6kk reenillä.