SUPERCARB 1kg -40%

Tuloksesi 6kk treenaamisen jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dexma
  • Aloitettu Aloitettu
10% ja 15% alkavatkin olla ihan eri lukemia:). Lähinnä pointti oli vaan se, että jos sulla olisi ollut jo aloittaessa tollanen pituus/paino suhde 10% rasvoilla olisi se jo tarkoittanut hyvää lihasmäärää jo valmiiksi. Ja kun vielä oli 2v tekemättä ennen salia mitään, niin vähän vain ihmetytti jotta itekseenkö sinne on sitä lihasta niin hyvin tullut;).

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
10% ja 15% alkavatkin olla ihan eri lukemia:). Lähinnä pointti oli vaan se, että jos sulla olisi ollut jo aloittaessa tollanen pituus/paino suhde 10% rasvoilla olisi se jo tarkoittanut hyvää lihasmäärää jo valmiiksi. Ja kun vielä oli 2v tekemättä ennen salia mitään, niin vähän vain ihmetytti jotta itekseenkö sinne on sitä lihasta niin hyvin tullut;).

Totta. :) Meni kyllä aluksi arvio aika pahasti pieleen. Tosin muita lajia harrastaneena sitä lihasta oli jo ennen salin aloittamista jonkin verran. Olisi kyllä oikeasti kiva tietää,paljonko rasvat tarkalleen ottaen ovat. Ihan omasta mielenkiinnosta.

Totta. :) Meni kyllä aluksi arvio aika pahasti pieleen. Tosin muita lajia harrastaneena sitä lihasta oli jo ennen salin aloittamista jonkin verran. Olisi kyllä oikeasti kiva tietää,paljonko rasvat tarkalleen ottaen ovat. Ihan omasta mielenkiinnosta.

Jätkällä on lihasta jo nyt sen verran että voisit mennä kilpailemaan Classic bodybuildingissa. 178cm saa painaa oliko se nyt 82kg. 94kg :sta 15% on kutakuinkin 14. Eli kropassasi on tällähetkellä 14kg rasvaa. Ei ole hirveästi edes dieetattava jotta pääsisit kisakuntoon. Aikamoinen saavutus päästä puolessa vuodessa cbb kisaajan lihoihin! :)

Pistä kuvia niin arvioidaan prosenttisi! aijaan kautta on ihan hyvä upata.

Jätkällä on lihasta jo nyt sen verran että voisit mennä kilpailemaan Classic bodybuildingissa. 178cm saa painaa oliko se nyt 82kg. 94kg :sta 15% on kutakuinkin 14. Eli kropassasi on tällähetkellä 14kg rasvaa. Ei ole hirveästi edes dieetattava jotta pääsisit kisakuntoon. Aikamoinen saavutus päästä puolessa vuodessa cbb kisaajan lihoihin! :)

Pistä kuvia niin arvioidaan prosenttisi! aijaan kautta on ihan hyvä upata.

Oliko tuo nyt jotain läppää? :D Tässä pari kuvaa. Vähän huonoja,mut kuitenkin.
vFSy5m
acyW2E

vFSy5m
acyW2E

Kyllä omaan silmään tuossa on lähempänä 20% kuin 15%, voi olla jopa yli 20% kun pienet jenkkakahvatkin löytyy. Itsehän en tiedä näistä mitään joten tämä on vain mutua.

Kyllä omaan silmään tuossa on lähempänä 20% kuin 15%, voi olla jopa yli 20% kun pienet jenkkakahvatkin löytyy. Itsehän en tiedä näistä mitään joten tämä on vain mutua.

On kyllä todella paha sanoa. Omaankin silmään nyt sitten noissa kuvissa,jotka laitoin niin näyttää että olisi enemmän kun se 15 %. Aiemmin taas,josta vertailin ja erilaisessa valaistuksessa taas näytti että ois se n. 15%. Näkyi esim. vatsat todella selvästi vaikka ei edes jännittänyt niitä. Toki en tuossakaan kuvassa jännitä,mutta näyttää silti aivan erilaiselta. Antakaa näistä viisammat mielipiteitä. Itse en uskalla sanoa enää yhtään että paljonko on. :D

Jep, kyllä 10% tai 15% jää haaveeksi. Taitaa nuo olla jossain 20% paikkeilla noista kuvista päätellen, noin heittona jotai 19-23% voisi olla aika lähellä totuutta. Ja valot kusettaa aivan järkyttävästi, noitahan on netti pullollaan missä tehdään "muodonmuutos" pelkästään valoilla (läski->päkki näkyviin jne.).

Jep, kyllä 10% tai 15% jää haaveeksi. Taitaa nuo olla jossain 20% paikkeilla noista kuvista päätellen, noin heittona jotai 19-23% voisi olla aika lähellä totuutta. Ja valot kusettaa aivan järkyttävästi, noitahan on netti pullollaan missä tehdään "muodonmuutos" pelkästään valoilla (läski->päkki näkyviin jne.).

Jep,kyllähän se näin taitaa olla ja itsekkin taisin sen takia hämääntyä. Kyllä taitaa olla ainakin lähemmäs sen 20%.

vFSy5m
acyW2E

Rasvat ovat yli 20%. Kuvat nähtyäni en voi muutakun ihmetellä tuloksiasi. Eipä meissä hirveästi eroa näissä kuvissa ole.
katso liitettä 102864 (5kk reeniä)
Olen tuossa kuvassa about samoissa rasvoissa kuin sinä, olin vain juuri syönyt ennen tuota. Mutta penkki mulla oli vaan 1x100kg. Niinkuin näkyy, niin kyllä se päkki siellä vähän näkyy. Tuon kuvan jälkeen tajusin kuitenki että olen läski ja päätinpä dieetata. Dieettasin vaan 2kk, koska vedin rajun dieetin. Paino laski 88kg --> 75kg. 13kg!!! Dieetin tulos oli tämä:
katso liitettä 102865 (7kk reeniä)
Tuloksetkin laskee sitten ihan mukavasti dieetillä.. Juuri tuo penkki tuli mulla alas varmaan 15kg. Mutta ei sitten mitään hätää jossei tavoitteena ole rantakunto.

Laitetaan nyt omaakin tulosta, Joulukuussa tuli otettua siskon kanssa "kesäkunto" skaba. Painoa Joulun jälkeen oli 92kg/183cm. Kuva.
4qE0tl
(kuva vuodelta 2011, mutta suunilleen samassa kondiksessa olin.

Treenamisen aloitin joskus helmikuussa. Sali kortin olin omistanut marraskuusta asti mutta ei sitä vielä voi sanoa treenaamiseksi(jotkut kyllä sanovat :D). No treenit sujui ihan ok, pääsiäiseen asti. Kunnes loman jälkeen sairastuin ja olin melkein 1kk treeneistä sivuissa. No Huhtikuun lopulla alkoi taas treenit, ja sujunut ihan ok. Noin. 1kk taaksepäin Vaihdoin 4-jakoiseen ja alkanut myös voimatasot kehittymään paremmin.

Tässä tämänhetkinen kunto. Kuva.
XqQ2AQ
. Voitin siskoa vastaan kesäkunto kisan :). Hän halusi kuitenkin ottaa uuden skaban Marraskuun loppuun. Tämän hetkinen paino n.80kg, alimillaan käytiin 78kg. Eli -14kg. Tiedän että pitäis syödä enemmän, mutta ei viitsi nyt tahallaan rasvaprosenttia kauheasti nostaa, kun on 3viikon rantaloma reissu indonesiaan tiedossa Syyskuussa. Loman jälkeen mietitään mitä tehdään :)

Tämän hetkisiä tuloksia
Penkki vain. 67.5kgx6
Mave 120kgx6
Kyykky 90kgx6
OP leuat vastaotteella 12-14

Laitetaan nyt omaakin tulosta, Joulukuussa tuli otettua siskon kanssa "kesäkunto" skaba. Painoa Joulun jälkeen oli 92kg/183cm. Kuva.
12517642.jpg
(kuva vuodelta 2011, mutta suunilleen samassa kondiksessa olin.

Treenamisen aloitin joskus helmikuussa. Sali kortin olin omistanut marraskuusta asti mutta ei sitä vielä voi sanoa treenaamiseksi(jotkut kyllä sanovat :D). No treenit sujui ihan ok, pääsiäiseen asti. Kunnes loman jälkeen sairastuin ja olin melkein 1kk treeneistä sivuissa. No Huhtikuun lopulla alkoi taas treenit, ja sujunut ihan ok. Noin. 1kk taaksepäin Vaihdoin 4-jakoiseen ja alkanut myös voimatasot kehittymään paremmin.

Tässä tämänhetkinen kunto. Kuva.
12517643.jpg
. Voitin siskoa vastaan kesäkunto kisan :). Hän halusi kuitenkin ottaa uuden skaban Marraskuun loppuun. Tämän hetkinen paino n.80kg, alimillaan käytiin 78kg. Eli -14kg. Tiedän että pitäis syödä enemmän, mutta ei viitsi nyt tahallaan rasvaprosenttia kauheasti nostaa, kun on 3viikon rantaloma reissu indonesiaan tiedossa Syyskuussa. Loman jälkeen mietitään mitä tehdään :)

Tämän hetkisiä tuloksia
Penkki vain. 67.5kgx6
Mave 120kgx6
Kyykky 90kgx6
OP leuat vastaotteella 12-14

Korjasin nuo upotukset, niin muiden on helpompi vertailla kuvia. :)

Rasvat ovat yli 20%. Kuvat nähtyäni en voi muutakun ihmetellä tuloksiasi. Eipä meissä hirveästi eroa näissä kuvissa ole.
katso liitettä 102864 (5kk reeniä)
Olen tuossa kuvassa about samoissa rasvoissa kuin sinä, olin vain juuri syönyt ennen tuota. Mutta penkki mulla oli vaan 1x100kg. Niinkuin näkyy, niin kyllä se päkki siellä vähän näkyy. Tuon kuvan jälkeen tajusin kuitenki että olen läski ja päätinpä dieetata. Dieettasin vaan 2kk, koska vedin rajun dieetin. Paino laski 88kg --> 75kg. 13kg!!! Dieetin tulos oli tämä:
katso liitettä 102865 (7kk reeniä)
Tuloksetkin laskee sitten ihan mukavasti dieetillä.. Juuri tuo penkki tuli mulla alas varmaan 15kg. Mutta ei sitten mitään hätää jossei tavoitteena ole rantakunto.

Jep,asia on nyt tullut selväksi että 20% kieppeillä ollaan tai vähän ylikin jopa. Olin siis huono arvioimaan. :D Ei tästä sen enempää,ette mene aivan :offtopic: Mutta kyllähän sitä jossain vaiheessa voisi vähän dietatakkin. En kuitenkaan vielä ajatellut,ainakaan kovin roimasti.

Nyt on aika lailla 6kk salitreeniä takana ja tulokset on ihan kivasti nousseet ainakin omasta mielestä. Peilikuva on myös muuttunut parempaan suuntaan, mutta painon muutoksista ei mitään hajua. Joitakin viikon totaalitaukoja mahtunut sekaan sekä välillä lipsunut syömiset ja lepo sekä tullut maisteltua, mutta silti olen tyytyväinen.

Penkki: 3x50kg > 3x5x70kg
Kyykky: 3x10x50kg > 3x5x85kg (tekniikka hieman hajosi, mutta suht ok, nyt vähän ottanut takapakkia eikä menny tänään 3x5x80kg :D)
Mave: 3x8x80kg > 2x5x110kg (suht helppo ja puhtaasti tuli)
Pystypunnerrus tanko: 2x10x20kg > 3x5x35kg

Paino/pituus on ~61kg/168cm. Onko tulokset "ihan ok" aloittelijalle (lähtötaso huomioon ottaen, tietysti), toki olen itse tyytyväinen mutta mitä mieltä muut pakkislaiset on?

Onko tulokset "ihan ok" aloittelijalle (lähtötaso huomioon ottaen, tietysti), toki olen itse tyytyväinen mutta mitä mieltä muut pakkislaiset on?

Jos olet itse tyytyväinen, niin eiköhän pakkiskin ole tyytyväinen. Jatka samaa rataa vaan.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Penkki: 3x50kg > 3x5x70kg
Kyykky: 3x10x50kg > 3x5x85kg (tekniikka hieman hajosi, mutta suht ok, nyt vähän ottanut takapakkia eikä menny tänään 3x5x80kg :D)
Mave: 3x8x80kg > 2x5x110kg (suht helppo ja puhtaasti tuli)
Pystypunnerrus tanko: 2x10x20kg > 3x5x35kg

Paino/pituus on ~61kg/168cm. Onko tulokset "ihan ok" aloittelijalle (lähtötaso huomioon ottaen, tietysti), toki olen itse tyytyväinen mutta mitä mieltä muut pakkislaiset on?

Kyllä, tuloksesi ovat juuri siinä suhteessa missä monella muullakin 6kk jälkeen. Eli ihan keskiarvoa edustat! :)

Aiemmin kävin salilla treenaamassa maksimivoimaa kamppailulajeja varten, mutta nyttemmin kamppailulajit ovat jääneet jatkuvien loukkaantumisien takia ja salilla on tullut käytyä taas 3kk. Välissä oli siis taukoa 2vuotta salista. Rauta on taipunut oikein kepeästi ja vanhojen voimien ylikin on jo menty.
Olen 21v 171cm ja paino 69kg-> 76kg (Läskiä on tullut).
Penkki: 5x75kg-> 5x100kg
Mave: 5x120kg (suht kevyt)-> 5x180kg ja 200kg nousi polviin asti. 200 oli se kesän suurin tavoite ja harmittavan lähelle jäi.
Kyykky: 4x100kg->5x135kg
Pystypunnerrus tanko: 5x40kg (kevyt)-> 5x65kg

Että näin. Löysin itselleni sopivan treenitavan jolla tuloksia tuli toivottuun tapaan. Nyt on hieman päälle viikko tullut vedettyä kevyesti, sillä paikat alkoivat valittamaan ja varsinkin reidet vetivät jumiin. Ensiviikolla otetaan uusi ohjelma kiertoon ja toivotaan progressiota.

Oma eka 6kk, paino samana jotain 75kg\180cm/25v. Tienny ravinnosta mitään.. tein penkkiä ja selkää laiteilla, en edes haukkaria.
Pientä kisantynkää oli mennä kavereista ohi penkissa. 130kg oli noin puolenvuoden kohdalla.

Oisko ollu lähtökohtaa jotai 5x50 penkki, 8x70 kyykky, 8x80 mave en iha varmaks muist, nyt taitaa vastaavat olla 8x85, 8x120, 8x140 elopainoo tainnu kertyä joku 7kiloo vähä yli 6kk. Iha tyytyväinen kyl kehitykseen, ei oo tullu oikee bulkkailtuu ja aika normisafkamääril menty, vähä tullu pienii taukoiki välis.

Helmikuussa alotin, kuukaus väliä kesällä treenaamisessa.

Lähtökohta:
Mitat: 185cm/75kg
Penkki: maksimi: 65kg

Tällä hetkellä:
185cm/84kg
Penkki maksimi: 95kg

sarjoja penkissä menee nyt normi päivänä 8x70kg.
Ruokavalio on oikeestaan liharuoat, profeel rahkat ja yogurtit, proteiini pirtelö aina treenin jälkeen, tonnikalaa, ZMA iltaisin.
Tyytyväinen tähän mennessä mutta jatkossa pitää ottaa tarkempaan syyniin se mitä salilla tekee kun aika yksipuolista touhua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom