Tuloksesi 6kk treenaamisen jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dexma
  • Aloitettu Aloitettu
No periaatteessa oon alottanut jo 5 vuotta sitten, mut kävin vaan pari viikkoa sillon salilla. Mutta nyt oon koulun alottamisen jälkeen käyny tuossa koulun salilla melkein 4kk.

Penkissä menee sarjapainoina tanko+2,5kg kiekot (saan ehkäpä jonkun 10 toistoo tehtyä ilman varmistajia) ja nyt oon opetellu kyykkyäkin vähän. Aikasemmin tein kyykkyä ilman painoja, mutta nyt oon vähän lisänny.

Omia tuloksia n. 4kk jälkeen. Paino tippunut pari kiloa (tänään 79.2kg). Tällä viikolla testailtua :)

Maastaveto 120kg
Kyykky 100kg
Etukyykky 80kg
Kapea penkki 75kg
Leuat vastaotteella 1x+25kg, 12xop
Pystypunnerrus tangolla 47.5kg

Nyt perusvoimakaudelle ja kattellaa joskus syssymmällä uudestaan mitä nousee.

Reipas 4kk treeniä takana, 6kk salin alottamsesta. Oikeestaan koko ajan oon tehny G6:sta. Ennen salia ei tullut hirveästi liikuttua.

Penkki 4x50kg--> 1x87,5kg
Kyykky ?----> 3x10x70kg
Mave ?---> 2x8x80kg
Leuat 3x6xop--> 3x10xop

Ja paino 75kg--> 82kg, pituttaaa 182cm.

En tiedä, ehkä hieman hidasta kehitystä ollut kun katselee muiden tuloksia.

No niin piti rekisteröityä näin 6kk salilla käymisen kunniaksi :dance:
Ohjelmana on täältä pakkotoiston sivuilta löytyvä 1 jakoinen ohjelma 3 kertaa viikossa.
Tätä ennen ei juuri ole liikunta harrastuksia 5 vuoteen ollut ja tupakkiakin poltin (viimmeksi 9kk sitten), mutta pyrkinyt tekemään töissä yms mahdollisimman paljon käsin/jaloin ilman roclaa sun muita apuvälineitä.
Ruokavalion muutin tervellisemmäksi ja säännöstelin 5:n syönti kertaan päivässä. Paljon lihaa, Rahka + palautus juoma ja joka sunnuntai saanut syödä roskaruokaa.

Tässä olisi omat tulokset: Aamupaino oli 95,4kg -> 91,1Kg pituutta noin 170cm
Penkki 1x60Kg ->5x101Kg
Mave alkupaino? -> 2x5x136Kg
Kyykky alkupaino? -> 2x10x126Kg

Penkkiin olen tyytyväinen ja jalat olen tarkoituksella jättänyt hieman vähemmälle huomiolle.

2kk reeniä takana
alotus:
paino 96kg
leukoja 1 puolittain hyppäämällä:face:
penkki 60-65kg
mave ?
kyykky ?
hauis 36cm

nyt:
paino 96kg
leukoja 5
penkki 82,5kg
mave 140 ilman vyötä ja ekalla kokeilu kerralla:)
kyykkyä en ole päässyt kokeileen ku ei täällä tuppukylässä vielä ole telinettä tulossa on kuulemma :D
hauis 40cm
tyytyväinen olen tuloksiin ja peilikuvaan ja homma jatkuu:puntti:
Kivasti sulla hanska kasvanut tuossa ajassa.. Mulla on about 37-38cm kädenpaksuus jännitettynä.. ja 2-3 vuotta sitten se oli 34cm!! :O Paino on noussut puolessa vuodessa 76,5->85kg. Massaa on tullut, mutta ei hirveästi käsiin vaan enimmäkseen vissii jaloista on lähtenyt rasvaa ja tullut lihasta tilalle kun oon kyykännyt. Käsien kehitys tosi hidasta. Syömiseen olen kunnolla kiinnittänyt huomiota vasta viimeisen vajaan vuoden aikana.
Milläs ohjelmalla treenaat?

Kivasti sulla hanska kasvanut tuossa ajassa.. Mulla on about 37-38cm kädenpaksuus jännitettynä.. ja 2-3 vuotta sitten se oli 34cm!! :O Paino on noussut puolessa vuodessa 76,5->85kg. Massaa on tullut, mutta ei hirveästi käsiin vaan enimmäkseen vissii jaloista on lähtenyt rasvaa ja tullut lihasta tilalle kun oon kyykännyt. Käsien kehitys tosi hidasta. Syömiseen olen kunnolla kiinnittänyt huomiota vasta viimeisen vajaan vuoden aikana.

joo ihan tyytyväinen olen tuohon hauis kasvuun ja tuo on ihan kylmällä lihaksella mitattu ei pumpissa. pumpissa on 41,5cm:)
ohjelma ollu vähä mitä sattuu, mutta tuosta gymlogin hauisjaksosta tuli tehtyä tuota hauis reeniä parikuukautta kerran tai kaksi kertaa viikossa niin siittä tieten eniten ollu apua:puntti: nyt mennyt ihan ss-ohjelmalla niin hauis pysyny samana mutta voimaa tullu lisää.

Itsekkin ajattelin ihan samaa :eek: .. Musta tuntuu että se käden kasvu riippuu hyvin paljon lähtökohdista, tuntuis että niillä joilla on iso hauberi jo luonnostaan, niin se käsi myös kasvaa paljon helpommin.

Joskus 5 vuotta sitten kun aloitin harrastuksen, niin omamassa nousi kuudessa kuukaudessa 62kg->72kg vähintäänkin riittävällä ruuan määrällä. Tämä jätti ikävät "repeämät" rintalihas/etuolkapää-akselille kun iho ei pysynyt kasvun perässä. Tuloksetkin löysin vanhasta vihkosta.

Penkki 40kg -> 75kg
Leuat 2 -> 10, ihmeellistä, vaikka paino nousi noinkin paljon
Kyykky 50kg ->80kg
Mavea en ilmeisesti silloin harrastellut ensimmäisen puolen vuoden aikana

Muita tuloksia en katso aiheelliseksi ilmoittaa.

Tuon jälkeen on ollut sairasteluita ja muita syitä, miksi on ollut pitkiä taukoja. Myöskään koko vuoden armeija-aikana en käynyt kertaakaan salilla. Nyt hieman varttuneempana ja noin 3kk treeniä taas takana massaa on 80kg, sotilaspenkissä 5x85kg, kyykky 5x105kg, mave 5x110kg, pystypunnerrus seisten tangolla 5x 60kg. Ykkösiä en katso tarpeelliseksi kokeilla, ehkä joskus sitte kun on vahva olo.

Katson tosiaan itseni edelleen aloittelijaksi, kun ei ole pystynyt yhtäjaksoisesti koskaan vuotta pidempään harrastamaan.

Nyt about 6 kk aktiivista punttisalilla käyntiä takana ja voisin itekki kirjottaa jottai tuloksia tähän niin voi sitten myöhemmin tulla kahtoon miten sitä on edenny..

Bw 64 -> 75 (nous kyllä jo parissa ekassa kuukaudessa)
Penkki 50kg5x5->67,5kg5x5
Kyykky 60?kg5x5->100kg5x5
Maastaveto 1xxkg5x5->160kg4x4

Siinäpä nuo pääliikkeet.. c ya

Yläasteiässä tuli treenattua vähän, nyt 19v tuli aloitettua uudestaan. Pari kk jälkeen oli painot 90kg penkki, 110kg maastaveto, 100kg kyykky. Aika heikot kun penkki on noin lähellä mavea ja kyykkyä. Hieman hävettääkin oikeastaan, nuo mave ja kyykky kun kuulemma pitäis olla reippaasti paremmat kuin penkki. Penkkikin menee muuten melko ohuella otteella, ei oikeen taida rintalihaksissa olla voimaa. Tai missään muuallakaan.

Ite oon 174cm / 76kg

Nyt tuli taas pidempi tauko kun pitää näissä kelan kuntoutuksissa ym. rampata, sais nyt oman asunnon ja pääsis yhteen paikkaan asuttauduttua niin vois taas alkaa salilla käydä säännöllisesti.

Reipas 4kk treeniä takana, 6kk salin alottamsesta. Oikeestaan koko ajan oon tehny G6:sta. Ennen salia ei tullut hirveästi liikuttua.

Penkki 4x50kg--> 1x87,5kg
Kyykky ?----> 3x10x70kg
Mave ?---> 2x8x80kg
Leuat 3x6xop--> 3x10xop

Ja paino 75kg--> 82kg, pituttaaa 182cm.

En tiedä, ehkä hieman hidasta kehitystä ollut kun katselee muiden tuloksia.
Ei tuo mun mielestä kovi hidasta ole. Monet tykkää lisäillä vähän omiin tuloksiin muutaman kilon, kun tänne postaavat. Samaan malliin vaan!

6kk tuli tänään täyteen aktiivista treeniä. Treenattua siis on tullut on/off jo reilu parikymmentä vuotta, ei tosin mitenkään suunnitelmallisesti tahikka intensiivisesti, eikä ainakaan fiksusti. Edellisestä treenistä ennen tätä puolivuotista aikaa noin 3v.

Paino: 89.4 --> 87.6
Rasvat: n. 21% --> 18.5%
Penkki: 4x80kg --> 5x105
Kyykky: 8x60kg --> 5x105
Mave: 6x75kg --> 6x135

Mave nyt ohjelmassa ensi kertaa elämässä (selittänee tuon harppauksen tuloksissa), kyykkyä ei myöskään ole pahemmin tullut ennen harrastettua. Ehkäpä nuo tuosta pikku hiljaa alkavat tasoittumaan.

Itellä nyt 1kk takana ja tässä pari tulosta ja ikää oli mulla se 17v

Paino 92 --> 90 (tunnustan että on hieman läskiä )
Penkki 5x40kg --> 5x60kg
kyykky 6x50kg --> 6x75kg
mave 5x60kg --> 5x105kg

Muita tuloksia en tässä ilmota kun ne on ihan viellä tekniikka harjottelussa niin ei niissä paljon rauta liiku.

Itte oon 15v ja oon nyt 4-5kk käyny salilla (Huom. menny suuri osa ajasta liikkeiden opetteluun ym. sellaiseen) ja omapaino on tällä hetkelle 62.8kg, alottaessani sain penkistä 50kg nyt nousee 70kg, joten tulosta on tullut melko hyvin ! Kannattaa käydä salilla, siintä tulee hyvä tunne kun treenaa kovaa ja tulokset nousee!

2kk reeniä takana
alotus:
paino 96kg
leukoja 1 puolittain hyppäämällä:face:
penkki 60-65kg
mave ?
kyykky ?
hauis 36cm

nyt:
paino 96kg
leukoja 5
penkki 82,5kg
mave 140 ilman vyötä ja ekalla kokeilu kerralla:)
kyykkyä en ole päässyt kokeileen ku ei täällä tuppukylässä vielä ole telinettä tulossa on kuulemma :D
hauis 40cm
tyytyväinen olen tuloksiin ja peilikuvaan ja homma jatkuu:puntti:

4kk reeniä nyt takana ja mukavasti kehittynyt omasta mielestä ja yksijakoisella mennään n.3-4 kertaa viikossa :)
paino 94
pituus 183
leukoja 7
penkki max 87,5kg / 80kgx3
mave 170kg ilman vyötä vieläkin :)
kyykky 80kgx5

Aikalailla 6kk räpelletty ja hiottu tekniikkaa :). Ilman sen kummempaa ohjelmaa on tullut käytyä, pidempään treenanneen kaverin kanssa. Treenaaminen on monipuolista. Keskimäärin pari kertaa viikossa kroppa läpi nykyisin. Sairasteluaki on ollut ainakin sen kuukauden verran yhteensä.

Tehdyt tulokset, suluissa arvio mitä voisi mennä nyt.

Penkki: 1x80kg (85kg), sarja 70kg 6+6+6+6
Kapea penkki: 1x80kg (82,5kg), sarja 75kg 4+3+3
Kyykky: 100kg (105-110kg)
Mave: 150x3 oli tiukka ja tekniikka vähän hajosi, viime viikolta. Vetoa treenattu vähän ylipäätään. Ykkönen ei varmaan kovin hirveästi enempää.

Pikkuhiljaa se sieltä. Enemmän tuloshakuista treenaamista ehkä sitten syksymmällä.

Ikää on kohta 30, 174/70 noin. Paino ei ole juurikaan muuttunut treenaamisen aloittamisesta eli varman liian vähällä ravinnolla, pitää panostaa siihen. Keho on kyllä kokenut muutoksia, ja osa mahasta siirtynyt yläkroppaan :). Hyvillä ja rennoilla fiiliksillä mennään, eikä liian vakavasti! Mukava harrastus.

Suositut

Back
Ylös Bottom