Tuloksesi 6kk treenaamisen jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dexma
  • Aloitettu Aloitettu
Pena joku 1x100kg, menis varmaan enemmänkin kun jaksaa hommata lisää levyjä
Dflyes 3x6 30kg
Leuat 5x5 15kg lisäpainoilla
Mave 6x120kg
Kyykky 6x120kg
Kokeilin muuten kyykkyyn tässä hiljattain uutta tekniikkaa. Heitin kantapäiden alle kakkosnelosen lankun ja kyykkäsin ihan pohjaan asti. Perkele, piti tipauttaa ainakin puolet painoista pois ja polvet rutisee kuin latikan vaihteisto. 90 asteeseen menee suht kepeästi 120 kiloa, pohjaan asti ei paljon paskaakaan. Toisaalta, kun tuo 90 asteen tekniikka toimii ja jaloissa on mukavasti lihasmassaa niin miksi muuttaa toimivaa..?
Tai jotain tällaista. En ole kovin tarkkaan pitänyt kirjaa, lyön vaan lisää romua kyytiin sitä mukaa kun alkaa tuntua liian helpolta. :)

Miten kaikille maailman ihmisillä voi olla muka noin suuret aloituspainot? Kusettavatko täällä kaikki toisiaan vai häh? Yhden rehellisen vastauksen lukenut ja se taisi olla tällä samalla sivulla. :) Ei kai kukaan voi penkistä ekalla kerralla vetää 100 kiloa, oikeesti ketä te huijaatte.

Ite en oo maksimipainoja edes kokeillut, jos anoastaan yhtä toistoa kokeillaan.

Reilun puolisen vuotta olen treenannut aktiivisesti itse, sitä ennen oli vuoden tauko ja silloin puoli vuotta treeniä myös. Muistelen aloittaneeni esim. penan jollakin 30-40kg painoilla ja dflyessit vaatimattomasti ~10kg painoilla.

Taustaa: Ikä 24, ON/OFF tyyppistä räpiköintiä semmosen reilun 5 vuoden ajan salilla, jolla ajalla oppinut jotain mitä ei ainakaan pidä tehdä salilla. Paino ollut 65-75 kg välillä, pituus 174 cm. Penkki ollut parhaillaa 100 kg, joka tosin tuli tehtyä melkeimpä ojentajilla.:jahas:

SS- treenillä reilun kk ajan (15.8-19.9), kaikissa 5x3 toistot ja sarjapainokehitys-> penkki 50-> 70 Kyykky 50-> 80, Mave 60-> 80, Pystypunnerrus 30-> 45.

Sitten vuorossa oli n. kk ajan haeskelua mikä liike tuntuisi lihaksissa kun alko nivelissä jo vähän tuntumaan. Jätin viikottaisen anaerobisen treenin pois ja otin treeniin mukaan soudut, leuat, alataljan, hauiskäännön, ja viparit. Jaloille myös tuli ensi kertaa tehtyä pohkeita ja takareisiä.:jahas: Kuukauden "liikkeiden hakeminen" loppui sitten viikon totaalitaukoon ja homma jatkui uudella ohjelmalla 24.10.

24.10 aloin tekemään perinteisellä 3-jakoisella jolla en ollut ennemmin tajunnut tehdä.:david: Jakona: työntävät, vetävät, jalat. Pari liikettä per lihasryhmä ja kovat 2-3x 10-15 sarjat failureen. Otin mukaan myös ne liikkeet joita olen karttanut eniten vedoten mm. omaan liikkuvuuteen ja esim. kyynärpään rasitus ranskiksissa. Hackyykky, RDL, potkivat myös uusina tuttavuuksina hyvin jaloille.

Nyt on reilu kk mennyt tuon 3-jakoisen aloituksesta jota olen tehnyt On/Off päiväjaolla. Olen myös SS- treenin alusta asti kirjannut tähän päivään asti joka kerta kaikki liikkeet ja toisto ja sarjat ylös, sekä aamupainon. Paino ei ole noussut oiken yhtään, 23.8 ollut 78,6kg ja eilinen aamupaino 78,4 kg. :curs: Mitään roskaa ei ole tosin tullut syötyäkään ja yksi cheatpäivä ollut viikossa.

Mutta siihen kehitykseen... Pihviä on tullut sen näen peilistä vaikka paino ei ole tosin noussutkaan pahemmin.:hyper: Jatkossa tarkoitus panostaa aamupalaan enemmän, sekä nostaa kalorimäärää, sillä seinä tulee muuten vastaan kohta sarjapainoissa, tai näin ainakin uskon. Tarkoitus ottaa mave takaisin ohjelmaan kunhan saan takareisiin vähän voimaa lisää sekä tekniikan ajettua uomiin. Kyykyssä viimeisin ja viimeinen sarja jonka tein oli 6x100 pohjista ja penkistä 90x6 melkolailla lahnana sillä alaselkä ei kestä kaarta. Kaiken kaikkeaan olen todella tyytyväinen kehitykseen reilun 3kk ajalta, en ole ennen koko reilun 5 vuoden räpellysten aika kehittynyt näin hyvin edess 6 kk ajalla. Reseptinä järkevä kova treeni, riittävä lepo ja palkkari, proteiini ja puhdas ruoka (enemmänkin olis voinut syödä :rolleyes:)

Siinä reilun 3 kk kehitys. Jatkossa enemmän ruokaa, jaloille kovaa treeniä (jäänyt jälkeen, kiitos entiset treenitavat:jahas:) ja heikkoihin lihasryhmiin keskittyminen sekä keskivartaloon voimaa. 3- jakoisella jatkan, tosin parit lepopäivät lisään jos hermotus ja keho sen sanoo. Failureen vetämistä myös vähän vähennän. Pitkä tilitys, kiitos ja anteeksi! :)

Ei nyt puolta vuotta, mut about 2kk taas tauon jälkeen ja mainitaan nyt mainittavimmat :D (huom. siis ne, jotka parhaiten kehittynyt)

Penkki 75kg 2x8 -> 100kg 2x8
Kulmasoutu 72,5kg 2x8 -> 92,5kg 2x8
Leuat (lisäpainolla) 5kg 2x8 -> 25kg 2x8
Dipit 20kg 2x8 -> 42,5kg 2x8

.

Itse muistan hyvin ensimmäiset 6kk. Mikään muu ei kiinnostanut kuin penkkipunnerrus ja sitä tuli veivattua paljon huonolla tekniikalla ja lämmittelyillä. No tulokset nous 75kg:stä 110kg:hen ekan puolen vuoden aikana ja oma paino 78kg:sta 90kg, josta suurin osa laardia :D Söin paljon, mutta laatuun en niinkään kiinnittänyt huomiota. Olkapäät oli varmaan seuraavat 6kk kipeänä samoin selkä. No jälkeenpäin ajatellen tämä oli hyvä juttu, tulipahan opeteltua kuntoutusliikkeitä ja venyttelyä JA ENNEN KAIKKEA MUITAKIN LIIKKEITÄ KUIN tissi-olkapäät-ojentajat AKSELI :D Nyt 10-vuotta myöhemmin on mukava muistella silloisen "20-vuotiaan teinikollin intoa ja ajattelemattomuutta".

P.S: Ei ole ollut vammoja eikä suurempia kipuja ton alun jälkeen ja tuloksetkin ovat paljon paremmat :D

~10kk 1-jakoisia takana

Aloittaessa 27v, 110kg, 186cm
Kyykky 3x5x70kg
Penkki 3x5x50kg
Mave 1x5x100kg
Pystypun. 3x5x30kg
Kulmasoutu 3x5x60kg
CoC #1

Nyt 28v, 112kg 2600-3000 kaloreilla menty huoletta, pitäähän miehellä pötsi olla.
Kyykky 3x5x120kg
Penkki 3x5x80kg
Mave 1x5x155kg
Pystypun. 3x5x50kg
Kulmasoutu 3x5x75kg
CoC #1,5 aika hommata kakkonen..

Hei!

Itselläni treeniä takan 7kk. Joskin tuokaan ei ole putkeen treenattua aikaa. Reenasin 4kk putkeen 2010-2011 ajalla,
sit kiinnostus lopahti ja aloin taas dokaan. Nyt aloitin 2011 Marraskuussa uudelleen ja tähän päivään olen jaksanut.

http://www.flickr.com/photos/purenatural-/6789779027/in/photostream

Lähtö painoni mikä on tuossa ekassa kuvassa oli 83kg, ja uudessa eli tänäpäivänä painan 115kg. Marraskuussaa kun aloitin nyt uudelleen treenaamisen painoin 93kg, eli olen saanu 23kg nyt 3kk.ssa.

Ykkösiä en ole kokeillut missään liikkeessä, mutta sarjoija esim

Dippi: 60kg x 4
Alaviistopena lankun kanssa 150 x 4
Vinopenkki kässäreillä 47,5 x 5

Oon sen 183 pitkä, kyllä tuossa painoin 83kg. Massaa on tullut vauhdilla, sitä en itsekkään kiellä.
Razorblade saa uskoa jos haluaa. 2013-2014 olisi tarkoitus cbb lavoille mennä

Syyskuussa alotuspaino kesän tauon jälkeen tasan 70kg, joulukuussa ennen joululomia 79,5kg ja pituus on 178,6cm. Seuraava tavote marraskuun loppuun 82kg (nyt80) ja huhti-toukokuu kovaa lenkkiä ja ylimääränen rasva ja hiilarit ruokavaliosta pois, kaloreita en laske mut karkit,limut, leivonnaiset jne. jää pois.
Penkki: 70-->85 (max.)
Hauiskääntö 20kgx12-->35kgx12
Jalkaprässi 90kg x15 --> 150kg x12
pystypunnerrus smithissä 30kg x10 --> 40kg x12

Penkki vedetään kesään mennessä sataan ja jalkaprässi 180 x12, tai ainakin on tavotteena.

Oon sen 183 pitkä, kyllä tuossa painoin 83kg. Massaa on tullut vauhdilla, sitä en itsekkään kiellä.
Razorblade saa uskoa jos haluaa. 2013-2014 olisi tarkoitus cbb lavoille mennä

Kuinka monessa topicissa ja kuinka monta kertaa ajattelit kertoa samat jutut? Kaksi topiccia jo suljettu, eikö riitä?

ei se minusta olekkaan johtunut, saan kai kertoa tulokseni jos sellainen triidi on tehty.
Ei ole pakko provoilijoiden vain tarttua kehitykseeni niin pysyy triidit asiallisena :)

Go Strohhi!! Kaikkien aikojen nopeiten kehittyvä natu mitä on Suomessa nähty. Kingi kiittää ja kuittaa ja häippäsee ennen kuin jengillä menee taas hermot.. :D

Huimaa kehitystä Strohhi! Oletko sitten natu vai et, itse tiedät totuuden. Mä en usko tollaseen kehitykseen ilman lääkkeitä, mut vittuakos mun uskomuksilla on sulle väliä :D Eiköhän susta joka tapauksessa kuulla lähivuosina jos jatkat samaan malliin! Tsemppiä treeneihin.

Huimaa kehitystä Strohhi! Oletko sitten natu vai et, itse tiedät totuuden. Mä en usko tollaseen kehitykseen ilman lääkkeitä, mut vittuakos mun uskomuksilla on sulle väliä :D Eiköhän susta joka tapauksessa kuulla lähivuosina jos jatkat samaan malliin! Tsemppiä treeneihin.

Natuna mennään ja tullaan jatkossa meneen. CBB.stä tavoittaa tulevaisuudessa ;)

Hei!

Itselläni treeniä takan 7kk. Joskin tuokaan ei ole putkeen treenattua aikaa. Reenasin 4kk putkeen 2010-2011 ajalla,
sit kiinnostus lopahti ja aloin taas dokaan. Nyt aloitin 2011 Marraskuussa uudelleen ja tähän päivään olen jaksanut.

http://www.flickr.com/photos/purenatural-/6789779027/in/photostream

Lähtö painoni mikä on tuossa ekassa kuvassa oli 83kg, ja uudessa eli tänäpäivänä painan 115kg. Marraskuussaa kun aloitin nyt uudelleen treenaamisen painoin 93kg, eli olen saanu 23kg nyt 3kk.ssa.

Ykkösiä en ole kokeillut missään liikkeessä, mutta sarjoija esim

Dippi: 60kg x 4
Alaviistopena lankun kanssa 150 x 4
Vinopenkki kässäreillä 47,5 x 5

Aika hyvin on myös läski tarttunut ;) Edes siihen alun 83 kiloon laihduttaminen ei taida riittää että olet valmis ja riittävän kireä niille CBB lavoille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom