Itselläni alkoi salilla käynti noin 2kk sitten aika löysällä tahdilla, tuli enemmänkin höntsäiltyä ja kokeiltua kaikenlaista ilman enempiä tavoitteita. Nyt kuukausi sitten hieman viisaampana ja motivoituneempana otin selvää ruokavalioon, treeniin ja lepoon liittyvistä asioista enemmän ja aloitin tekemään 2-jakoisella ohjelmalla 2 kertaa viikossa. Kehitys on ollut huiman nopeaa tämän kuukauden ajan, johtuneekohan siitä, että olen aiemmin aina harrastanut sekalaista liikuntaa?
Kuitenkin, aloitus painoa löytyi n. 2kk sitten 66kg ja nyt se on 74kg. Rasva % oli luokkaa 17-18% nyt 13-14%. Ruuan sivussa olen syönyt kreatiinia + palkkarina Star nutritionin Gainer Pro Recoveryä ja tietysti vitamiineja. Kädet + rinta kasvaneet rajusti, mahaan on ruennut tulemaan lihaksien paikat jo esille ja hartiat / olkapäät kohonneet hyvin.
Ohjelmasta sen verran että ma + pe pitänyt hauis / rinta päivän ja ti + to ollut ojentaja / olkapää. Vatsat kotona ma ke pe monella eri liikkellä noin 1min per liike 10min kokonaisuudessa.
Selät enemmänkin ollut fitness luokkaa, ideana olisi nyt ottaa selät mukaan ja muuttaa 3 jakoiseen ohjelmaan.
Scott hauis tangolla: 3x7x20kg -> 3x7x35kg
Penkki: 55kg -> 75kg
KP hauis käännöistä ei noussut edes 10kg puntti rinnalle -> 3x5x15kg
Leuat myötäotteella: 2 -> 10
Lähes kaikissa liikkeissä muutenkin tullut se 10kg tai enemmän painoa lisää ja puhtia riittää paljon enemmän
Kuitenkin, aloitus painoa löytyi n. 2kk sitten 66kg ja nyt se on 74kg. Rasva % oli luokkaa 17-18% nyt 13-14%. Ruuan sivussa olen syönyt kreatiinia + palkkarina Star nutritionin Gainer Pro Recoveryä ja tietysti vitamiineja. Kädet + rinta kasvaneet rajusti, mahaan on ruennut tulemaan lihaksien paikat jo esille ja hartiat / olkapäät kohonneet hyvin.
Ohjelmasta sen verran että ma + pe pitänyt hauis / rinta päivän ja ti + to ollut ojentaja / olkapää. Vatsat kotona ma ke pe monella eri liikkellä noin 1min per liike 10min kokonaisuudessa.
Selät enemmänkin ollut fitness luokkaa, ideana olisi nyt ottaa selät mukaan ja muuttaa 3 jakoiseen ohjelmaan.
Scott hauis tangolla: 3x7x20kg -> 3x7x35kg
Penkki: 55kg -> 75kg
KP hauis käännöistä ei noussut edes 10kg puntti rinnalle -> 3x5x15kg
Leuat myötäotteella: 2 -> 10
Lähes kaikissa liikkeissä muutenkin tullut se 10kg tai enemmän painoa lisää ja puhtia riittää paljon enemmän