tulevaisuuden lapset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ADEBIS
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pat:

Miksi se on niin väärin, että yksinäinen nainen tai jopa lesbopari voi saada lapsen
keinohedelmöityksen avulla, kun mielestäsi on kuitenkin aivan hyväksyttävää antaa baaripokan painaa paljaalla ja näin ollen tulla raskaaksi?

Keinohedelmöityksellä jopa voi saada jokseenkin mitä haluaa (ominaisuuksia)
kun baarista voi tulla siinä sivussa vaikka tippuri.

Itse näen ainakin paljon enemmän huonoja puolia siinä, että hedelmöityksen hoitaa keinohedelmöityksen sijaan joku ulkopuolinen, oli se sitten vanha ystävä Pera tai baarin Kari.

Noin niinkuin Peran ja Karin kannalta ainakin.

Tuon lain oikeellisuudesta en osaa sanoa, kun en niin viisas ole. Tuskinpa tästä kuitenkaan mitään räjähtävää yh-buumia tulee. Who knows...

Miten jonkun tuntemattoman rahapulassa maksusta (vieläkö näistä nykyään maksetaan?) tumputtavan opiskelijan tms. sperma on laadukkaampaa kuin satunnaisen vastaantulijan ja miten yhden yön hoidon siittämä lapsi on varmemmin kusipää kuin yhden käden metodilla alkunsa saanut?

Niin no kaiketi meidän jokaisen sperma ei spermapankkien standardeja täytä.
Luulisin, mutta en sitten tiedä.

Niin no kaiketi meidän jokaisen sperma ei spermapankkien standardeja täytä.
Luulisin, mutta en sitten tiedä.

Eivätkös ne testaa vain että sperma kestää pakastusta ja että siellä on vielä tarpeellinen määrä nuijapäitä hengissä pakkaskäsittelyn jälkeen.

Olettaisin että tuorevalmistetta käytettäessä on yksi ja hailee tuo pakkasenkestävyys.

Eivätkös ne testaa vain että sperma kestää pakastusta ja että siellä on vielä tarpeellinen määrä nuijapäitä hengissä pakkaskäsittelyn jälkeen.

Olettaisin että tuorevalmistetta käytettäessä on yksi ja hailee tuo pakkasenkestävyys.

Kylläpä ne varmaan kattoo onko tauteja.
En tiedä tosiaan noista metodeista, mutta luulis että ne kattoo aika tarkasti.
Ainakin Amerikassa ja tv-ohjelmien perusteella. ;)

Pat:

Miksi se on niin väärin, että yksinäinen nainen tai jopa lesbopari voi saada lapsen
keinohedelmöityksen avulla, kun mielestäsi on kuitenkin aivan hyväksyttävää antaa baaripokan painaa paljaalla ja näin ollen tulla raskaaksi?

Keinohedelmöityksellä jopa voi saada jokseenkin mitä haluaa (ominaisuuksia)
kun baarista voi tulla siinä sivussa vaikka tippuri.

Itse näen ainakin paljon enemmän huonoja puolia siinä, että hedelmöityksen hoitaa keinohedelmöityksen sijaan joku ulkopuolinen, oli se sitten vanha ystävä Pera tai baarin Kari.

Noin niinkuin Peran ja Karin kannalta ainakin.

Tuon lain oikeellisuudesta en osaa sanoa, kun en niin viisas ole. Tuskinpa tästä kuitenkaan mitään räjähtävää yh-buumia tulee. Who knows...

Ihanan asiallisesti joku kerrankin kirjottaa mulle :) Mukavaa. Tosiaan, ois musta se baaripokan hommaaminenkin vähintäänkin moraalisesti arveluttavaa, mutta mä olisin huolestunut vasta sitten kun alettais jonku siemenenjako iltamat -lain perusteella järjestää tapahtumia, joissa pökittäis toisia siemenen toivossa.

Ainahan on ollut mahdollista hommata lapsi vaikka baarin kautta, mutta ei sellasta juurikaan kukaan ole harrastanut (mitä nyt vahingossa). Semmosella toiminnalla on hyvin negatiivinen kuva. Ei kukaan haluais kertoa edes kysyttäessä, että hommasinpas vähän siementä baari-illan päätteeksi, joten siksi Pekalla ei ole isää. Sen sijaan tämän uuden "suuntauksen" myötä asia kääntyy niin, että jokainen itseään kunnioittava hieno uranainen hommaa ylpeänä itselleen keinohedelmöityksen ja luultavasti päälle vielä saarnaa oikeuksistaan ja tulevasta hienosta elämästä yksinhuoltajana. Eli asenteista mä olen huolissani.

Lisäänpäs vielä sen, että mun mielestä jotain ihmisen sosiaalisista ja emotionaalisista kyvyistä kertoo se, ettei pysty hankkimaan itselleen kumppania. En mä nyt sitten tiedä miksi lastakaan pitäis siihen tuoda.

Ihanan asiallisesti joku kerrankin kirjottaa mulle :) Mukavaa. Tosiaan, ois musta se baaripokan hommaaminenkin vähintäänkin moraalisesti arveluttavaa, mutta mä olisin huolestunut vasta sitten kun alettais jonku siemenenjako iltamat -lain perusteella järjestää tapahtumia, joissa pökittäis toisia siemenen toivossa.
Ok, asia selvä. :)

Ainahan on ollut mahdollista hommata lapsi vaikka baarin kautta, mutta ei sellasta juurikaan kukaan ole harrastanut (mitä nyt vahingossa). Semmosella toiminnalla on hyvin negatiivinen kuva. Ei kukaan haluais kertoa edes kysyttäessä, että hommasinpas vähän siementä baari-illan päätteeksi, joten siksi Pekalla ei ole isää. Sen sijaan tämän uuden "suuntauksen" myötä asia kääntyy niin, että jokainen itseään kunnioittava hieno uranainen hommaa ylpeänä itselleen keinohedelmöityksen ja luultavasti päälle vielä saarnaa oikeuksistaan ja tulevasta hienosta elämästä yksinhuoltajana. Eli asenteista mä olen huolissani.
Niin, no on mahdotonta sanoa kuinka paljon tuota on harrastettu ja kuinka paljon Pekkojen isistä on valehdeltu. Mutta mutta, turhahan tällä on spekuloida.

Tän uuden suuntauksen seurauksia on vaikea arvioida ja sullakin paistaa tuo pelon värittämä mielipide tässä tekstissä, joka on tosin aivan ymmärrettävää ja ymmärränkin sen.
En kuitenkaan usko, että kovin moni niistä, jotka eivät ole olleet valmiita hakemaan siementä baarista, lähtisivät nyt keinohedelmöittymään, koska se on nyt mahdollista. Tai siis onhan se ollut mahdollista jo pitkään.
Eli tarkoitit tällä suuntauksella varmaan naisten itsenäistymistä yli luonnon rajojen (jos niin nyt voi sanoa)?

Tosin usko on hatara pohja.

Lisäänpäs vielä sen, että mun mielestä jotain ihmisen sosiaalisista ja emotionaalisista kyvyistä kertoo se, ettei pysty hankkimaan itselleen kumppania. En mä nyt sitten tiedä miksi lastakaan pitäis siihen tuoda.

Niinpä. Kaikilta eronneilta ja muuten vaan sen heterokumppanin menettäneiltä lapset pois. Ei ne voi olla normaaleja, kun noin kävi...:jahas:

Eli tarkoitit tällä suuntauksella varmaan naisten itsenäistymistä yli luonnon rajojen (jos niin nyt voi sanoa)?

Sitäpä juuri tarkoitin. Tämä on feministiliikkeelle sellainen riemuvoitto, että äänestysoikeuskin on ollut pientä tämän rinnalla :rolleyes: Ja kuten jo todettu, tämä on ollut mahdollista jo pitkään. Hitaasti ja varmastihan ne pahimmat muutokset aina tapahtuukin.

Oikeassa olet, että mun mielipidettä värittää pelko tulevasta. Noh, vielä ei voi tietää, aika näyttää. Mä itken silti jo nyt, koska sitten se on vielä paljon pahemmin myöhäistä.

Mitä se kertoo yheiskunnasta jos ajatellaan, että lasta voin rakastaa ehdoitta, mutta en miestä/naista. Kuitenkin kumppanin voisi olettaa olevan jopa lasta tärkeämpi.

Luonnonvalinnan lisäksi lajia pitää elinvoimaisena se, että perinteisesti vahvojen, terveiden ja fiksujen on ollut helpompi löytää kumppani, jonka kanssa tehdä jälkeläisiä. Tätä kutsutaan seksuaaliseksi valinnaksi.

Mietin, että jos lesboparit joutuisivat etsimään itse halukkaan isän, joka voisi olla vaikka isyyttä kaipaava homo, niin sekin edistäisi ihmislajin elinvoimaisuutta. Ketä tahansa kun ei yleensä kelpuuteta lapsen isäksi tai äidiksi.

Ehkä eniten huolestuttaa, että jos naisille tehdään helppoa ja hyväksyttävää hankkia lapset yksinään, se johtaa siihen, että perheistä haaveilevien miesten mahdollisuudet huonontuvat. Naiset voivat rauhassa valita jännittäviä miehiä 35-vuotiaaksi asti, missä vaiheessa he toteavat että kaikki miehet ovat sikoja. Sitten keinohedelmöitykseen ja siirtämään omia asenneongelmia lapsille.

Olipa katkeraa tekstiä yksinäiseltä mieheltä.:D

Niinpä. Kaikilta eronneilta ja muuten vaan sen heterokumppanin menettäneiltä lapset pois. Ei ne voi olla normaaleja, kun noin kävi...:jahas:

Kyllä ne varmaan normaaleja on, mutta ois ne voinut elämässään fiksumpiakin valintoja tehdä. Jos mä joskus eroan (jos edes saan miestä hommattua :D), niin kyllä mä koen epäonnistuneeni. Kasvatan lapseni sitten parhaan kykyni mukaan, mutta en väitä etteivätkö olisi onnellisempia kahden vanhemman toimivassa ja eheässä perheessä.

Lähtökohdaksi en ikinä ottais yksinhuoltajuutta, enkä soisi muidenkaan ottavan.

No siis, ihminen joka ei pysty löytämään pysyvää kumppania on aikalailla samalla lähtöviivalla sellasen kanssa, joka ei pysty löytämään ollenkaan.

Jos nyt noin ruvetaan tulkitsemaan.
Tarviiko mun lisätä jotain muutakin kuin #154?

edit: Sillä erotuksella, että minä en pyri hankkimaan miestä. Sori Aimo ja lIhaa. :)

Tarviiko mun lisätä jotain muutakin kuin #154?

Eipä kai, jos et halua. Ymmärrän kyllä kantasi.

EDIT:

Lisätään nyt vähän vielä. Mun mielestä se nyt ei kuitenkaan kerro emotionaalisesta puolesta niin paljoa,
että on sopiva vanhemmaksi, jos vaan kykenee helposti löytämään kumppanin/kumppaneita.

Suositut

Back
Ylös Bottom