Miksei tätä lukenu sillon sun deitti-ilmossa? :DJöö jöö, ihminen on osa luontoa ja siksi kaikki ihmisen toiminta on myös luonnollista - in my ass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei tätä lukenu sillon sun deitti-ilmossa? :DJöö jöö, ihminen on osa luontoa ja siksi kaikki ihmisen toiminta on myös luonnollista - in my ass.
Miksei tätä lukenu sillon sun deitti-ilmossa? :D
Miten jonkun tuntemattoman rahapulassa maksusta (vieläkö näistä nykyään maksetaan?) tumputtavan opiskelijan tms. sperma on laadukkaampaa kuin satunnaisen vastaantulijan ja miten yhden yön hoidon siittämä lapsi on varmemmin kusipää kuin yhden käden metodilla alkunsa saanut?
Niin no kaiketi meidän jokaisen sperma ei spermapankkien standardeja täytä.
Luulisin, mutta en sitten tiedä.
Eivätkös ne testaa vain että sperma kestää pakastusta ja että siellä on vielä tarpeellinen määrä nuijapäitä hengissä pakkaskäsittelyn jälkeen.
Olettaisin että tuorevalmistetta käytettäessä on yksi ja hailee tuo pakkasenkestävyys.
Pat:
Miksi se on niin väärin, että yksinäinen nainen tai jopa lesbopari voi saada lapsen
keinohedelmöityksen avulla, kun mielestäsi on kuitenkin aivan hyväksyttävää antaa baaripokan painaa paljaalla ja näin ollen tulla raskaaksi?
Keinohedelmöityksellä jopa voi saada jokseenkin mitä haluaa (ominaisuuksia)
kun baarista voi tulla siinä sivussa vaikka tippuri.
Itse näen ainakin paljon enemmän huonoja puolia siinä, että hedelmöityksen hoitaa keinohedelmöityksen sijaan joku ulkopuolinen, oli se sitten vanha ystävä Pera tai baarin Kari.
Noin niinkuin Peran ja Karin kannalta ainakin.
Tuon lain oikeellisuudesta en osaa sanoa, kun en niin viisas ole. Tuskinpa tästä kuitenkaan mitään räjähtävää yh-buumia tulee. Who knows...
Ok, asia selvä.Ihanan asiallisesti joku kerrankin kirjottaa mulle Mukavaa. Tosiaan, ois musta se baaripokan hommaaminenkin vähintäänkin moraalisesti arveluttavaa, mutta mä olisin huolestunut vasta sitten kun alettais jonku siemenenjako iltamat -lain perusteella järjestää tapahtumia, joissa pökittäis toisia siemenen toivossa.
Niin, no on mahdotonta sanoa kuinka paljon tuota on harrastettu ja kuinka paljon Pekkojen isistä on valehdeltu. Mutta mutta, turhahan tällä on spekuloida.Ainahan on ollut mahdollista hommata lapsi vaikka baarin kautta, mutta ei sellasta juurikaan kukaan ole harrastanut (mitä nyt vahingossa). Semmosella toiminnalla on hyvin negatiivinen kuva. Ei kukaan haluais kertoa edes kysyttäessä, että hommasinpas vähän siementä baari-illan päätteeksi, joten siksi Pekalla ei ole isää. Sen sijaan tämän uuden "suuntauksen" myötä asia kääntyy niin, että jokainen itseään kunnioittava hieno uranainen hommaa ylpeänä itselleen keinohedelmöityksen ja luultavasti päälle vielä saarnaa oikeuksistaan ja tulevasta hienosta elämästä yksinhuoltajana. Eli asenteista mä olen huolissani.
Lisäänpäs vielä sen, että mun mielestä jotain ihmisen sosiaalisista ja emotionaalisista kyvyistä kertoo se, ettei pysty hankkimaan itselleen kumppania. En mä nyt sitten tiedä miksi lastakaan pitäis siihen tuoda.
Eli tarkoitit tällä suuntauksella varmaan naisten itsenäistymistä yli luonnon rajojen (jos niin nyt voi sanoa)?
Kumma tulkinta.Niinpä. Kaikilta eronneilta ja muuten vaan sen heterokumppanin menettäneiltä lapset pois. Ei ne voi olla normaaleja, kun noin kävi...:jahas:
Niinpä. Kaikilta eronneilta ja muuten vaan sen heterokumppanin menettäneiltä lapset pois. Ei ne voi olla normaaleja, kun noin kävi...:jahas:
Kumma tulkinta.
edit: Modified puhuu viksuja.
Mitä se kertoo yheiskunnasta jos ajatellaan, että lasta voin rakastaa ehdoitta, mutta en miestä/naista. Kuitenkin kumppanin voisi olettaa olevan jopa lasta tärkeämpi.
Jos olisi moraalisesti yhtään hyväksyttävää, niin miksei sitten lapsetkin heivattaisi kun alkaa vituttamaan.
Tarviiko mun lisätä jotain muutakin kuin #154?No siis, ihminen joka ei pysty löytämään pysyvää kumppania on aikalailla samalla lähtöviivalla sellasen kanssa, joka ei pysty löytämään ollenkaan.
Jos nyt noin ruvetaan tulkitsemaan.
Tarviiko mun lisätä jotain muutakin kuin #154?