TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nams, kokeilin itsekkin eilen tuota treeniä. Nyt on kyllä hauikset mukavan kipeenä jo pelkästä kosketuksesta :rock:

Sillon kun tein kyseisen reenin ensimmäisen kerran mulla oli 4 päivää hauikset aivan paskana, millään muulla reenillä en ole samanlaista tuntumaa saanut.
Nykyään olen tehnyt tuon treenin vähintään kerran kuukaudessa ja joka kerta pumppi on aivan omassa luokassaan :whip:

Ite oon kyllä ihan normi habareenis ton tehny,ekat kerrat on pahoja mutta kyllä siihen sitten ajan kannssa tekee mieli lisätäkkin liikkeitä.Reeni kaveri tekee ton joka kerta kun on hauispäivä,tiiä sitte onko jo vähän liikaa mutta ainakin lihaa kaverille on tullu.
Ja sitä pumppia sitten puskee aika huolella

Ite oon kyllä ihan normi habareenis ton tehny,ekat kerrat on pahoja mutta kyllä siihen sitten ajan kannssa tekee mieli lisätäkkin liikkeitä.Reeni kaveri tekee ton joka kerta kun on hauispäivä,tiiä sitte onko jo vähän liikaa mutta ainakin lihaa kaverille on tullu.
Ja sitä pumppia sitten puskee aika huolella

kuinka paljon kaverille tullut lihaa?:rolleyes:
kun eihän tuo argovideo ole edes kovin vanhakaan..

Käykös videosta ilmi minkä verran taukoja itse liikkeiden välissä tulis pitää? Vaikuttas ihan toimivalta, vois itsekin kokeilla.
Kuinkahan usein tuo kannattaa tehdä? Kerran viikossa, kahdesti...?

Eilen tein ekan kerran, tauot oli n.2minuuttia.
kyllä tuon mielestäni kerran viikossa voi tehdä jos tykkää, kovin rankka kuiitenkaan ole.
Ite ajattelin ehkä joka toisella kerralla:rolleyes:

Vähän tuli liian kevyillä painoilla aloitettua nuo systeemit.

Kyllä sille on sitä lihaa pukannu ihan kiitettävästi hanska jtkn 44-45 tietämillä nytten kun ennen argoo se oli muutamia senttejä pienempi tiedä sitten pistikö mua halvalla mutta näin kerto...Jos ei muuta ni ainakin kivaa vaihtelua reenii.

Kyllä sille on sitä lihaa pukannu ihan kiitettävästi hanska jtkn 44-45 tietämillä nytten kun ennen argoo se oli muutamia senttejä pienempi tiedä sitten pistikö mua halvalla mutta näin kerto...Jos ei muuta ni ainakin kivaa vaihtelua reenii.

On siinä sitten mittaa tullu, varsinkin jos on pääosin muutakin kun läskiä käsissä.

Sanoin tossa aikasemmin että eihän toi kovin rankka ole, mutta olikin 2 päivää hanskat kipeenä:D

Mä tein tänään ton ohjelman mukaan, heti treenin jälkeen "pumppi" oli hyvä, mutta nyt on jo täysin rauhoittuneet kädet(treenistä 3h). Katsotaan huomisen fiilikset...En tiedä sit, mut taisin tehdä aavistuksen liian pienillä painoilla. :rolleyes:

Joo aika raskaat saa olla painot tossa.Ja vaikka tuntuu raskaalta niin kannattaa koittaa seuraavaa painoo,itellä meni viä toi kässäri osuus 2.5kg kovemmilla painoilla ja tunne sarjojen jälkeeen olikin sitten aivan hirveä eli hyvä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten vaikuttaa se että treenaat maanantaina vaik selän, ja teet sen jälkeen ttt-reenin. tiistaina penkki ja sit ttt-reeni ja keskiviikkona vain ttt? toimiinko? vai meneekö siinä koko ttt-reenin idea hukkaan?

Miten vaikuttaa se että treenaat maanantaina vaik selän, ja teet sen jälkeen ttt-reenin. tiistaina penkki ja sit ttt-reeni ja keskiviikkona vain ttt? toimiinko? vai meneekö siinä koko ttt-reenin idea hukkaan?

Siis tällä treenillä on ajatuksena että lihas nuijitaan aivan muusiksi ilman että se kerkiää palautumaan kolmen päivän peräkkäisillä treeneillä, tehtynä tietylle lihakselle.

Eli toimii.

tää kepademuksen linkki ei oikein pelitä? osaako joku jelpata?

oiskohan tää ttt mahdollista tehdä yhtäaikaa hauiksille ja ojentajille? Eli vuoronperään ensin hauissarja sitten ojentaja, taas hauis etc.. tai sitten puhtaasti ensin 3 sarjaa hauiksille sitten 3 ojentajille?

oiskohan tää ttt mahdollista tehdä yhtäaikaa hauiksille ja ojentajille? Eli vuoronperään ensin hauissarja sitten ojentaja, taas hauis etc.. tai sitten puhtaasti ensin 3 sarjaa hauiksille sitten 3 ojentajille?

Menee nyt keskustelun alkuun ja napauttaa TTT linkkiä... jos jää vielä epäselvää niin katsotaan sitten uudelleen :)

tää kepademuksen linkki ei oikein pelitä? osaako joku jelpata?

Itse olen kaksi kertaa TTT.n tehny ja juuri noin että ensin 3x hauis ja sen jäljeen 3x ojentajat.
Ekalla kerralla tais tulla 1cm ja toisella kerralla 0.5cm niin toimi ainakin omalla kohdalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom