TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kokeilin tota ttt-treenia, tein sen suositusten vastaisesti ojentajille, haballe, rinnalle ja olkapaille, tein joka paiva yli 6 settia per lihas, eli yli tulplasti sen mita ohjelmassa sanotaan, ja muistaakseni tein viela vaha plussia paalle. 3 paivan jalkeen ei ollu mikaa naista lihaksista edes kipeana, vaha kuluneen tuntuiset ei muuta, yhden paivan pidin taukoa ja pistin uuden enkkasarjan paukkumaan penassaki.

ei tainnu tulla 1cm habaan kumminkaa, ja muutenki ttt on ihan helvetisti liian kevytta.

mutta eikohan se aloittelijoilla toimi.

Pitäiskö sinne laittaa painoja sen verran, että myös tuntuu, eikä räpeltää sillä heiveröisellä tangolla?

jos tarkoitit mulle tuota niin selvennan etta kylla painoni valitsin ihan hyvin, ekassa sarjassa kylla alkoi lihakset huutamaan vittusaatanaa, varmuuden vuoksi lisasin tokana paivana lisaa painoja niin etta sain ekan sarjan apinanraivolla sinne 20 toistoon asti. vaikka vedinki homman niinku piti niin tajusin jo ekana paivana etta tallaiset treenit on suhteellisen kevyet verrattuna mun normi lihanraiskaamiseen.

Multa löytyy käsipainot 15kg asti eli miten tämän ohjelman voisi toteuttaa niillä. Joku viisas minua auttakoon.

Mulla on kans käsipainot ja niillä tein vuorotellen oikealla ja vasemmalla kädellä, ja hyvin meni silleenkin. 1cm tuli lisää habaan, että ainakin ite olen tyytyväinen ja varmasti teen uudestaan..

kokeilin tota ttt-treenia, tein sen suositusten vastaisesti ojentajille, haballe, rinnalle ja olkapaille, tein joka paiva yli 6 settia per lihas, eli yli tulplasti sen mita ohjelmassa sanotaan, ja muistaakseni tein viela vaha plussia paalle. 3 paivan jalkeen ei ollu mikaa naista lihaksista edes kipeana, vaha kuluneen tuntuiset ei muuta, yhden paivan pidin taukoa ja pistin uuden enkkasarjan paukkumaan penassaki.

ei tainnu tulla 1cm habaan kumminkaa, ja muutenki ttt on ihan helvetisti liian kevytta.

mutta eikohan se aloittelijoilla toimi.

Jätkä tekee ihan eri tavalla kuin neuvotaan ja ihmettelee kun ei tule tulosta xP

Ajattelin tehdä tämän latseille, rinnalle ja sivuolkapäille. Kannattaako nuo kaikki lihat käsitellä yhden ttt-viikon aikana vai vaikka kahden?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä liikettä meinasit sivuolkapääille tehä? Meinaan vaan että saattaa rasittaa olkaniveltä iaka paljo jos veivaat sitä joillain melkee 30 toistioil.

Jatkaakko hauiksen reenaamista yhtenä reenipäivänä viikossa, kun 1kk-1,5kk välein teen ttt:n haballe? Vai pitäisikö jättää hauiksen reeni vain ttt:tä varten?

Jatkaakko hauiksen reenaamista yhtenä reenipäivänä viikossa, kun 1kk-1,5kk välein teen ttt:n haballe? Vai pitäisikö jättää hauiksen reeni vain ttt:tä varten?

Suosittelen jättämään tuon TTT.n vaikka 4x vuodessa. Noin usein siinä ole mitään järkeä.
Riippuen jaottelusta niin kerran kovaa hauis per viikko.

Olen Tehnyt nyt 12kg käsipainoilla tälläistä ohjelmaa:
Normaali hauis: 3 x 12 toistoa
Hauiskääntö: 3 x 12 toistoa
Ojentajat: 2 x 15 toistoa

Eli miten tätä ttt treeniä nyt tehdään. Tyhmä kun olen niin en ymmärrä : O

siellähän on ekalla sivulla linkki ohjeisiin ja ei niitä nyt pysty enää yksinkertaisemmin selittää

normaali hauis ja hauiskääntö?:wtf:

mulla ttt-treeni hauis/ojentaja ei tuonut yhtään lisä senttiä käsiin.. treeni tuntu mukavalta ja sai kunnon pumpin, mutta kasvua ei tapahtunut. käsi edelleen 44cm.

vois seuraavaksi kokeilla savolaisen superia käsille

no jos oon täs alottanu puntteja nostelee ja oon ottanu ton arskan g6:sen kolmeks kuukaudeks kokeiluu ni mitä mieltä ootte siitä et jos nyt tekee ekaks kuukaude tota g kutosta sit viikon ttt:tä hauiksille sit taas jatkaa 2kk tota g kutosta ja sen jälkee kattoo sit et jatkaako g kuudella vai mitä tekee ni miltäs kuulostaa?

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom