SUPERCARB 1kg -40%

Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Wilma sanoi:
Mulla on noi samanmerkkiset pökät ja ovat palvelleet äärettömän hyvin. Parhaimmat (ja hinnakkaimmat..) treenihousut mitä olen koskaan löytänyt. Mutta siinä huomaa, että laadusta kannattaa maksaa, eivät ole kulahtaneet yhtään. Istuvuus, käyttömukavuus ja ulkonäkö =:thumbs: Kehuinkohan nyt tarpeeksi?:D

Paljon kyseiset housut maksaa? Mitä värejä löytyy? :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mä olen myös jumppavaatefriikki... Varsinkin erilaista toppia ja paitaa löytyy kaapin täydeltä. Salilla aina jatsarit/lämppärihousut ja joku toppi/t-paita (ei puuvilla, vaan jumppaan tarkoitettu materiaali). Röhnisch on ehdoton suosikki, mutta toki muita merkkejä löytyy... Täytyy myös mainita, että TIANsportswear nimisellä firmalla on hyviä jumppakuteita, parhaat housut olen niiltä löytänyt. Riittävän leveälahkeiset, istuu hyvin, matalalanteiset sekä laadultaan olleet huippukestävät. Noita on ainakin joiltain messuilta saanut, on kotimainen firma (muistaakseni Lohjalta).

Röhnischin pöksyt mullakin on. Istuu ihan täydellisesti ja ei hiosta. Ja sit on sellanen joknun toisen merkin sporttitoppi. MuN mielestä kyllä treenivaatteiden pitää ehdottomasti olla kireet ja ihonmyötäiset, paljon parempi jotenki treenata kun löysissä vaatteissa.

Säde sanoi:
Paljon kyseiset housut maksaa? Mitä värejä löytyy? :)

Peakit makso silloin (oisko 3v. sitten) 70-80€ ja ne oli vielä jonkin sortin alennuksessa. En ole kyllä nykyhintoja niistä katsellut.

Ehdoton suosikki on Better Bodies!!!!!!
Tähän mennessä Better on melkein ainoa missä oikeasti riittää lahkeen pituus koossa M tarpeeksi pitkälle.

Tilasin ja sainkin jo kevään mallistosta uudet fitnesspantsit ja ne on aivan ihanat :hyper:
(mustat missä menee kaksi valkoista raitaa lahkeissa ja takaata ne menee ristiin) Noissa housuissa on pisin lahje tähän astisista,vau.

Viime syksyn paras hankinta oli ehdottomasti Betterin tuulipuku.
Siinä voi painaa lenkillä ihan rauhassa eikä tule edes kovalla sateella äitiä ikävä.
:)

Etsiskelin aikani, mutta ilman tulosta, joten kysäsen näin suoraan, mistä noita Bia Brazilin kuteita oikein saa? Aivan yltiöihania, mutta en googlettamallakaan löytänyt mitään suomesta, eikä tässä ketjussakaan taideta missään kohtaa sanoa. Kertokaa kiltit.:worship:

Sortsidortsi, kun änkeän tänne, mutta sain mission peräänkuuluttaa kauppoja, joista löytyisi USA Pro:n tuotteita? Mieluiten Helsingistä? Kiitos mycket paljon. :)

Wilma sanoi:
Peakit makso silloin (oisko 3v. sitten) 70-80€ ja ne oli vielä jonkin sortin alennuksessa. En ole kyllä nykyhintoja niistä katsellut.
Äskettäin ostin juurikin Peakin trikoot ja ne maksoi sen 70€.
Mulla on ollut mm. yhdet aiemmat Peakin housut sali- ja työkäytössä n. reilut viisi vuotta ja nyt vasta alkaa näyttämään hieman kuluneilta. Voisi sanoa, että materiaali parasta koskaan mitä on tullut kokeiltua!

morgaise sanoi:
Etsiskelin aikani, mutta ilman tulosta, joten kysäsen näin suoraan, mistä noita Bia Brazilin kuteita oikein saa? Aivan yltiöihania, mutta en googlettamallakaan löytänyt mitään suomesta, eikä tässä ketjussakaan taideta missään kohtaa sanoa. Kertokaa kiltit.:worship:
Ei niitä Suomesta saakaan... valitettavasti!

Jos haluat tilata, niin Jenkeistä ainakin onnistuu, mm. näistä verkkokaupoista:
SanDiegoFit (täällä oli todella hyvä asiakaspalvelu, ainaki kun Arizonassa asustaessa tuolta tilasin useamman kerran)
S&D Sportswear (näiltä olen ostanut vain messuilta, omistaja on aivan tajuttoman mukava ja olisi väkisin myynyt mulle hirmuisen läjän Suomeen tuotavaksi... ehkä pitäis alkaa ottaa selvää miten tuo touhu onnistuisi!:))

Pitää muistaa, että yli 40e arvoisiin tilauksiin tulee sitten tulli ja arvonlisävero päälle. Olettaisin kuitenkin, että tuollaisia vaatelähetyksiä suht kivuttomasti saa Suomeen perille. Mikäli sulla on Jenkeissä tuttuja, niin tilaa heidän osoitteeseensa, pyydä pistämään uuteen pakettiin jonka arvoksi vaikka $5. Tulee helpommin perille, kun on ns. lahjalähetys. ;)

Hoho, jännä huomata miten alkuaikoina jumppailin herratiemissävaatteissa. Nykyään kaappiin on jumppavaateosastolle ilmestynyt sitten vähän "paremmannäköisiä"- ja TUNTUISIA vaatteita. Mitään huippukalliita (mitä monilla mimmeillä tuntuu olevan) merkkivaatteita ne ei oo, mutta mitä oon matkan varrelta löytänyt ja tuntenut omikseni.

Kirppareilta ja alennusmyynneistäkin on löytynyt aivan passeleita housuja. Mukava on muuten omata USEITA treenivaatteita, ettei tartte heti olla pyykkäämässä aina, että saa seuraavaan reeniin puhtaat, vaan voi ottaa kaapista puhtaat ja pistää likaset pyykkikoriin pesua odottamaan.

Ei sillä, edelleenkin käy Häkkis-paita ja verkkarit reenivaatteesta, en oo siis mikään "välineurheiija" vaatteiden suhteen. Mutta on se valikoima kummasti kuitenkin tän taipaleen aikana laajentunut. En pidä tärkeenä miltä näytän reenissä, lähinnä se miltä tuntuu. Uudet vaatteet tuntuvat paremmilta päällä, varsinkin kun hikoilee PALJON, lähinnä siks kai nitä on kertynyt.

Oops, kello on jo paljon. Lenkille mars lähtipi tämä likka :whip:. *kiskoo lenkkivaatteita päälle

Faidra sanoi:
Ei niitä Suomesta saakaan... valitettavasti!

Jos haluat tilata, niin Jenkeistä ainakin onnistuu, mm. näistä verkkokaupoista:
SanDiegoFit (täällä oli todella hyvä asiakaspalvelu, ainaki kun Arizonassa asustaessa tuolta tilasin useamman kerran)
S&D Sportswear (näiltä olen ostanut vain messuilta, omistaja on aivan tajuttoman mukava ja olisi väkisin myynyt mulle hirmuisen läjän Suomeen tuotavaksi... ehkä pitäis alkaa ottaa selvää miten tuo touhu onnistuisi!:))

Pitää muistaa, että yli 40e arvoisiin tilauksiin tulee sitten tulli ja arvonlisävero päälle. Olettaisin kuitenkin, että tuollaisia vaatelähetyksiä suht kivuttomasti saa Suomeen perille. Mikäli sulla on Jenkeissä tuttuja, niin tilaa heidän osoitteeseensa, pyydä pistämään uuteen pakettiin jonka arvoksi vaikka $5. Tulee helpommin perille, kun on ns. lahjalähetys. ;)

Oi, vähän hienoja noi!! Mistä Suomesta sais samantyylisii treenivaatteita??:hyper:

Tosi hienoja noi brazilin housut, harmi kun susta ei Faidra saatu aikaseks maahantuojaa:D

Hmm, no hiukan samantyylisiä on Otomixin vaatteet. Niitä saa Godzillan verkkokaupasta. En laita tähän linkkiä, mutta googlettakaa "otomix vaatteet", sen jälkeen surffatkaa Godzillan sivuille, sieltä "Kauppa" ja "Naisten vaatteet". Pitäis löytyä ihan makeita housuja ja muita Otomixin vaatteita. En oo ite noita ostanut, kun messuilla hypistellessä kankaat ei tuntuneet lähellekään yhtä hyviltä kuin noissa Bia Brazileissa tai muissa (mulla on myös muutamat Square Fitit ja Brazil Sportswear -merkkiset housut, jälkimmäisiä ei löydy netistä ollenkaan :(). Jos Otomixia ostatte, niin kannattaa ostaa ne housut joissa on supplexia materiaalina. Se on just sitä napakkaa, jossa kaikki pysyy kyydissä liikkumatta (mutta ei silti ahdista tippaakaan). :D

On muuten jännä materiaali tuo supplex... mulle sopi nuo vaatteet kisadieetin alussa (n. vajaa 10kg sitten) ja näytti hyvältä, ja niin sopii nytkin ja näyttää entistä paremmalta. Tuntuu hyvältä päällä kun vyötärösauma ei ole sellainen kuminauha joka kiristää ja puristaa, vaan leveä vyötärökaitale. Mukava treenata kun vaatteet on kunnollisia!

Ehkä mun pitäis vielä harkita sitä maahantuontia. Salillakin on tulleet tytöt kyselemään, että minkä merkkisiä nuo mun treenivaatteet on ja mistä niitä löytää... (enkä edes ihmettele, koska ne näyttää oikeasti tosi kivoilta!)

wippe sanoi:
Täytyy myös mainita, että TIANsportswear nimisellä firmalla on hyviä jumppakuteita, parhaat housut olen niiltä löytänyt. Riittävän leveälahkeiset, istuu hyvin, matalalanteiset sekä laadultaan olleet huippukestävät. Noita on ainakin joiltain messuilta saanut, on kotimainen firma (muistaakseni Lohjalta).

Oon mielestäni nähny näitä TiAn Sportswear - vaatteita Stockalla. Ihan kivan näköisiä oli, käyttöominaisuuksista en osaa sanoa kun en kuitenkaan sitten sortunut ostamaan. Ehkä pitäisi sitten ensi kerralla suosia kotimaista.

Tähän aiheeseen liittyen, mites usein mimmit ylipäätään ostelee uusia treenikamoja?Tuleeko hankittua jotain joka kuukausi vai kulutetaanko ne rakkaat treenipöksyt ihan loppuun, ennenku uusia hankitaan? Vai löytyykö sieltä kaapista kenties joka viikonpäivälle eri combo??:D

neiti sanoi:
Tähän aiheeseen liittyen, mites usein mimmit ylipäätään ostelee uusia treenikamoja?Tuleeko hankittua jotain joka kuukausi vai kulutetaanko ne rakkaat treenipöksyt ihan loppuun, ennenku uusia hankitaan? Vai löytyykö sieltä kaapista kenties joka viikonpäivälle eri combo??:D
Mulla tämä taitaa olla lähinnä kausittaista ja heräteostoksia. Treenivaatteita on kyllä joka lähtöön, löytyy kaikkea halvoista h&m-topeista kalliimpiin davideihin. Tuleehan noita osteltua ehkä jopa yli kulutuksen, aina silloin kun löytyy jotain kivoja, hyviä, ehkä edullisiakin. Kalliimpiin vaatteisiin, esimerkiksi treenihousuihin, käytän sitten yleensä enemmän harkintaa, sillä haluan että ne todella kestää. Mut on mun mielestä treenivaatteet aika kannattava sijoitus, etenkin kun liikunnasta tulee piakkoin työ (*hehkutusta*) ...

Davidia ostan nykyään aina Prismasta, vaikka ovat ostohetkellä hinnakkaampia, saa bonukset! :)

Edit: Niin ja Faidra, ehdottomasti bisnekset pystyyn! Sullahan on jo potentiaalinen asiakaskuntakin täällä...

itse käytän davidin vaatteita, ainoa houno puoli housuissa on se että ne on ylipitkät vaikka s-kokoa ovatkin... ja aika pieni osa suomalaisista loppujen lopuksi on 170 pitkiä ja 50kg... kenelle nuo vaatteet suunnitellaan..?

oon ajatellut uudet byysat hankkia joten olisko kellään jotain ideaa urheiluvaatevalmistajasta jolla olis kääpiöille tarkotettuja vaatteita..?! better bodiesilla oli kiva treenipaita jonka meinasin tilaa, hihaton ahdistaa...

David, casall ja better bodies on hyväksi havaittuja merkkejä. Niissä riittää yleensä lahkeen pituuskin kun on tota pituutta kertyny. Kokeilin addun housuja viime viikolla ja vaikka etukäteen lopputuloksen tiesinkin niin ärsytti kun lahkeet oli 5 cm liian lyhkäset. En tiiä säälittävämpää näkyä kun pitkä ihminen ja liian lyhkäset lahkeet...

-pipsa- sanoi:
itse käytän davidin vaatteita, ainoa houno puoli housuissa on se että ne on ylipitkät vaikka s-kokoa ovatkin... ja aika pieni osa suomalaisista loppujen lopuksi on 170 pitkiä ja 50kg... kenelle nuo vaatteet suunnitellaan..?

Kommenttisi laittaa tosiaan miettimään kenelle ne sitten oikeen suunnitellaan.. Itse jouduin ostamaan davidin housut kokoa xl pituuden takia ja sitten kehittämään ihme virityksen vyötärölle, etteivät olisi pudonneet nilkkoihin

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
MerZi sanoi:
etenkin kun liikunnasta tulee piakkoin työ (*hehkutusta*) ...

Siis olenko mä nyt missannu jotain? Mikä työ? (*utelias*)

MerZi sanoi:
Davidia ostan nykyään aina Prismasta, vaikka ovat ostohetkellä hinnakkaampia, saa bonukset! :)

Sama täällä. Ja mä saan vielä 15% alennusta..
Meinaa vaan aina Röhnicsh ajaa Davidin edelle, joten joutuu ostamaan InterSportista aika usein noita vaatteita.. :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom