Voi olla... ;) Enkä mä oo siitä täällä hirveemmin hehkuttanutkaan, mut huippuhomma, sen sanoisin!Eleonoora sanoi:Siis olenko mä nyt missannu jotain? Mikä työ? (*utelias*)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla... ;) Enkä mä oo siitä täällä hirveemmin hehkuttanutkaan, mut huippuhomma, sen sanoisin!Eleonoora sanoi:Siis olenko mä nyt missannu jotain? Mikä työ? (*utelias*)
neiti sanoi:Tähän aiheeseen liittyen, mites usein mimmit ylipäätään ostelee uusia treenikamoja?Tuleeko hankittua jotain joka kuukausi vai kulutetaanko ne rakkaat treenipöksyt ihan loppuun, ennenku uusia hankitaan? Vai löytyykö sieltä kaapista kenties joka viikonpäivälle eri combo??:D
n.muikkunen sanoi:Itse jouduin ostamaan davidin housut kokoa xl pituuden takia ja sitten kehittämään ihme virityksen vyötärölle, etteivät olisi pudonneet nilkkoihin
Vaatteet hengittäviä, nopeasti kuivuvia ja älyttömän mukavia ja kevyitä päällä. Ostan nykyään kuukausittain uusia treenivaatteita ja ukko nauraakin joskus kun ollaan johonkin lähdössä, kun valitan että ei ole vaatteitä. Kehuu vain, että "laita niittä jumppavaatteita".
Saman mieliteon parissa oon minäkin painiskellut, vielä ei kuitenkaan ole tilaus vetämässä. Nuo Gaspin housut vaan on (ainakin miesten jalassa) ihan jäätävän hienotKovasti tekisi mieli tilata sellaiset Gaspin miesten lökärit, mutten ainakaan vielä kehtaa