Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Eleonoora sanoi:
Siis olenko mä nyt missannu jotain? Mikä työ? (*utelias*)
Voi olla... ;) Enkä mä oo siitä täällä hirveemmin hehkuttanutkaan, mut huippuhomma, sen sanoisin!

neiti sanoi:
Tähän aiheeseen liittyen, mites usein mimmit ylipäätään ostelee uusia treenikamoja?Tuleeko hankittua jotain joka kuukausi vai kulutetaanko ne rakkaat treenipöksyt ihan loppuun, ennenku uusia hankitaan? Vai löytyykö sieltä kaapista kenties joka viikonpäivälle eri combo??:D

Ehkä joka toinen kuukausi tulee ostettua, aina kun on rahaa :D Housuja ja toppeja on aika paljon kaapissa ja ne vanhimmat ja ei niinkään miellyttävät (huonot ostokset) jää pitämättä, kun löytää taas jotain uutta kivaa päälle pantavaa! Nooh, ehkä teen hyväntekeväisyyttä ja lahjoitan ne vaikka pikkusiskolleni. :thumbs: Joka viikonpäivälle löytyy kyllä eri combo ja vähän enemmänkin :nolo:

Mulla löytyy kaapista myös niin halpiksia (esim H&M, Josefssons) kuin Davidia, Reebokia ja Adidasta...pääasia, että näyttää ja tuntuu hyvältä!:whip:

Vannon NIKE.n nimeen!!! Ihania toppeja, juuri ostin yhden uuden mallin, ja meni se 35 euroa... Voisin ostaa vaikka kaikki Niken topit. Piruetista oon löytänyt tosi hyvät löysät housut.

Edelleen on hakusessa hyvät jazzarit, tähän mennessä oon luottanut äitin tekemiin, mutta nyt pitäs ehkä löytää uudet..

n.muikkunen sanoi:
Itse jouduin ostamaan davidin housut kokoa xl pituuden takia ja sitten kehittämään ihme virityksen vyötärölle, etteivät olisi pudonneet nilkkoihin

no voi elämä... on sitä ongelmaan sitten toisinkin päin. pitäis saada mittatilaustyönä tehdyt housut. ne vaan tosin maksaa mansikoita... tilasin pari päivää sitten menox teamin (keskipohjalainen urheiluvaatteisiin erikoistunut firma) kuvaston ja ajattelin sieltä tilata vaatetuksen... tai sitten etsin jostain lasten osastolta kokoa 158... :)

Olen materiaalifriikki joten kaapista löytyy kasapäin urheiluvaatetta.
Ja treeni tehdään tottakai aina kunnon tamineissa, hengittävissä, mukavissa ja tottakai myös niissä täytyy näyttää hyvältä.
Enimmäkseen on reebokia, pumaa, adidasta. Myös muutama H&M pilipalipuku on kaappiin eksynyt mutta nekin käy.

Nostellaanpas jo vähän vanhempaa threadia ylös!:rolleyes:

Mitä kauemmin on treenannut ja mitä enemmän trenaaa, niin sitä enemmän tekisi mieli ostaa uusia urheiluvaatteita. Ja kuten täällä jo joku totesikin, niin jos siellä salilla tai lenkkipolulla sitä aikaansa monia tunteja viikossa kuluttaa, niin miksikäs ei sitten vähän panostaisi hyviin vaatteisiin. Ja hyvällä tarkoitan nimenomaan sitä, että tuntuu hyvältä päällä ja plussaa tietysti on, jos vaate vielä näyttääkin hyvältä!:thumbs:

Mä olen löytänyt paljon Adidaksen mallistosta vaatteita, etenkin trikoohousut on ollu sopivankokoisia ja -pituisia. Casallilla on mukavia paitoja ja niitten housut on hyviä kans. Saapi todellakin pitää ja pestä eikä kovin helposti kulu!:)

Mä vaan löydän tosi harvoin mieleisiä paitoja... Painijanselkätopit on mukavia, mutta niitä on tosi harvoin. Tai sitten jos on, niin
a) niissä on niin älyttömän avara kaula-aukko, ettei mulle tulis mieleenkään mennä sellanen paita päällä treenaamaan.
b) sopivat koot lopussa.:itku:

ite en todellakaa oo mikä himoshoppaaja,ni välil tuntuu et useemmin ostelen treenivaatteita ku normiarki vaatteita. Etenkin nyt kesän aikana on tullut sijoitettua täällä paljon kehuttuihin bia brasileihin,tykkään ihan kympillä!! Nyt onkin aika hyvä valikoima treenivaatteita :)
Vielä ku on työvaatteet erikseen, ni eipä sitä jaksa arkipukeutumiseen panostaa, pitäis kyl ehkä joku uusi biletopii saada...

Materiaali taitaa olla se tärkein, eli pitää olla sellaista ettei hikoilu haittaa. Parit Brasil Sulin housut löytyy ja muutama hihaton toppi (Casall ja jotain halpismerkkejä joissa myös hyvä matsku). Topit ei saa olla liian paljastavia, ei naruja eikä avonaisia kaula-aukkoja, mutta kuitenkin napakoita. Kaikki oon ostanut vuoden sisällä, ja YRITÄN kuluttaa näitä viimeiseen asti ennenkuin ostan uusia. Bahian sivuilla tulee kuitenkin vierailtua viikoittain... :)

Haaveilen noista laadukkaammista ja kalliimmista vaatteista, mutta tällä hetkellä käytössä on hm:n ja reebokin vaatteita pääasiassa. Kun raha on aika tiukalla.

Mulla on ongelma melkein kaikkien toppien kanssa, jossa on sellanen sisätoppi tai tukiliivi, tai mikä onkaan. Toppi on muuten aina sopiva, mutta sisätoppi meinaa tukehduttaa mut. Jos siis saan sen päälleni kiskottua. Ja seuraavan koon sisätoppilla voi yleensä juuri ja juuri hengittää, mutta sitten itse toppi on ihan liian löysä. Kyllästyttää leikellä niitä sisätoppeja väljemmiksi, useimmiten tulos ei oo kauheen hyvä. Harmittavaa kun usein jää sitten muuten tosi kivan näkönen toppi ostamatta

Minusta HM treenivaatteet ovat hintaan nähden oikein hyviä, vasta ostin yhdet trikoot, joissa sekä materiaali että malli ovat aivan kohdallaan.

Henkkamaukan lisäksi treenivaategarderobissa on Nikeä ja Bahian kamoja, etenkin Bia Brasilin vaatteet ovat erinomaisia. Viimeisin hankinta on Bian jazzarit. Aivan ihana malli, joustava paksu materiaali ja ompelutyö niin hyvää että ompeleiden kohdatkaan eivät aiheuta mitään makkaraefektejä.

Niinjoo, tykkään myös Stella McCartney for Adidas - kuteista, vähän erilaisia treeenivaatteita. Mutta nuo ovat sen verran tyyriitä, että ostelen lähinnä alennusmyynneistä.

Tässä kuva suosikkitopistani, no sen hienous ei ihan tarkkaan käy kuvasta ilmi (huppu, ihana kaula-aukko, aukot "hihasaumoissa", vartalon leikkaus, pitkä malli).

Itse olen sitä enemmän alkanut panostamaan treenivaatteisiin (ja etenkin niitten laatuun) mitä enemmän on treenailua tosissaan harrastanut. Ostelen useilta eri merkeiltä vaatteita, mutta esimerkiksi davidin, adidaksen ja niken vaatteisiin olen ihastunut. Vaatteet hengittäviä, nopeasti kuivuvia ja älyttömän mukavia ja kevyitä päällä. Ostan nykyään kuukausittain uusia treenivaatteita ja ukko nauraakin joskus kun ollaan johonkin lähdössä, kun valitan että ei ole vaatteitä. Kehuu vain, että "laita niittä jumppavaatteita".

Vaatteet hengittäviä, nopeasti kuivuvia ja älyttömän mukavia ja kevyitä päällä. Ostan nykyään kuukausittain uusia treenivaatteita ja ukko nauraakin joskus kun ollaan johonkin lähdössä, kun valitan että ei ole vaatteitä. Kehuu vain, että "laita niittä jumppavaatteita".

Kuulostaa niin tutulta..:D Mut treenivaatteet on oikeesti tosi mukavia pitää päällä, edellyttäen oikeaa vaatekokoa:rolleyes: . Oon usein kotonakin treenitoppi päällä ja -housut jalassa (vähän löysempää mallia tosin). Kotona ollessa ahistaa pitää rintsikoita ja kireitä housuja.. Treenivaate merkeistä menee ihan mikä vaan, niitä kaikkeista kalliimpia kun on vaan harvoin varaa ostaa, onneks on aina välillä alemyyntejä;) Materiaalina mielestäni parasta on meryl ja lycra sekoitteet.

Minä kyllä panostaisin treenivaatteisiin, jos vaan löytyisi rättejä joihin panostaa. Tällä hetkellä olis tarvetta jostain laadukkaasta, kosteutta hylkivästä materiaalista tehdylle mustalle tms. yksiväriselle painijanselkätopille, mutta yhdelläkään kaupalla ei ole myydä mulle tuollaista. Kaikki kohtaamani topit on olleet jotain naurettavan lyhyitä, hyvinkin anteliaalla kaula-aukolla varustettuja sateenkaaren värisiä nirunaruviritelmiä, jotka ei kyllä passaa mun tyyliini ollenkaan. Housujen kanssa oli vähintään yhtä kauhiat täpinät, kun halusin jalkaani jotain muuta kuin piukeat jazzarit tai paukkuvat trikoot. No, sain kuitenkin lopulta housuni - miesten mallistosta. Joko koko urheiluvaateteollisuudella on jotain minua vastaan tai sitten oon vaan avuton puusilmä :itku:

Urheiluvaateteollisuus haluaa tehdä kaikista naisista ihQpihQtrikoissaan treenaavia megabeibejä. "Valitettavasti" minä en tuohon sarjaan kuulu, joten tulee sitten treenattua löysissä reisitaskuhousuissa, jossain joogahousun näköisissä pöksyissä ja paitana tietysti huppari, jonka alla pikkutoppi jossa voi sitten treenata jos tulee liian kuuma. Kovasti tekisi mieli tilata sellaiset Gaspin miesten lökärit, mutten ainakaan vielä kehtaa :nolo:
Pari viikkoa sitten menin kyykkyä tekemään trikoissa, niin nauratti koko treenin ajan kun jalat näytti niin koomisilta. Hehheh, kapea vyötärö ja kohtalaisen kapea perse yhdistettynä paksuihin jalkoihin (leveä kyykkyasento vielä korostaa...). Tietty jos joskus on paha mieli ennen treeniä, niin voi laittaa jotain trikoita päälle niin mieli piristyy kun naurattaa niin kovin oma ulkoinen olemus. Muut vaan saattaa vähän friikiksi katsoa kun itsekseen hihittelee...

Kaikki kunnia vaan niille mimmeille, jotka viihtyvät tiukoissa ja pikkuriikkisissä treenivaatteissa, mutta olis vallan kohtuullista, jos myös muunlaisia varusteita oisi markkinoilla. On mullakin sentään yhdet trikoot, juoksuun tarkotetut caprit :D Lenkillä ne onkin ihan ykköset, mutta salille kaipaan tosiaan vähän erinäköistä apparellia (vaikka oon noissa em. juoksutrikoissa muutamat jalkatreenit vääntänytkin).

Kovasti tekisi mieli tilata sellaiset Gaspin miesten lökärit, mutten ainakaan vielä kehtaa :nolo:
Saman mieliteon parissa oon minäkin painiskellut, vielä ei kuitenkaan ole tilaus vetämässä. Nuo Gaspin housut vaan on (ainakin miesten jalassa) ihan jäätävän hienot :kuola:

Missukka ja Maddox, samoja asioita tuskailen minäkin! Miesten treenivaatteet näyttää niiiiin mukavilta :haart: Tilasin kyllä yhdet housut Bahialta varmaan tilapäisessä mielenhäiriössä, mutta en ole kertaakaan pitänyt niitä salilla :D Kait se on vaan uskottava, että en sovi tuohon urheiluvaateteollisuuden tyrkyyttämään megabeibe-kastiin, kuten Missukka hyvin sanoikin :)

Lempitreenivaatteet tällä hetkellä mustat, löysät "joogahousut" ja musta pitkämallinen T-paita, jonka löysin H&M:ltä. Eivät ole mitään urheilumateriaalia, mutta voittavat mukavuudessa tiukat topit ja trikoot :rolleyes: Toisaalta ei myöskään ole varaa tässä elämäntilanteessa laittaa tuhottomasti rahaa salivaatteisiin, joten kelvatkoot sitten H&M:n "urheiluvaatteet".

Täällä vielä yksi anti-megabeibe _o/ Olemme monesti iivilin kanssa naureskelleet, että turhapa olisi meikäläisen tilata kalliita treenipöksyjä esim. Bahialta, kun sitten vain v*tuttaisi armottomasti, kun heti ekan yhtään kovemman mavetreenin jälkeen olisi reiät tai vähintäänkin kunnon kulumajäljet säärten kohdalla :D

Sportheavyllä myydään Metal Sportwearin vaatteita. Mulla on ne naisten pinkki-valkoiset collegehousut(saa myös musta-pinkkinä). Todella hyvä materiaali, löysät ja pesu 60 asteessa. Suosittelen, jos haluaa vähän lökäpöksympää. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom