Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Housuissa mäkin tykkään enempi lökämallista, enkä salille laita ikinä tiukkoja housuja. Jonnekin spinningiin tms. taasen laitan, koska musta on todella inhottavaa, jos leveät lahkeet lepattaa koko tunnin jalkoja ja pyörää vasten. Oonpa kerran saanut lököhousut kietoutumaan polkimeenkin. Paidoissa tykkäisin eniten käyttää vähän muotoonommeltuja t-paitoja, mutta kuitenkin eniten tulee käytettyä hihattomia toppeja, koska niiden materiaali on yleensä mukavinta ja niissä ei näy mun karmea hikoilu :nolo:.

EDIT. Vaihtelee kyllä kausittain, nyt on lököhousut-toppi-kausi :).

Minä tykkään pitää kireää yläosaa...mieluiten sellaista, jossa on painijan niska vai mikä nyt onkaa. Siis et menee sillee ristiin yläselästä:D Housut vaihtelee mut useimmiten pitää olla hyvin istuvat.

Vähän riippuu fiiliksestä. Mulla on parit "lökemmät" housut kaapistossa, mutta enenevässä määrin esim. bahian ah-niin-ihania venyy ja paukkuu housuja. Yläosa on ollut ja on AINA ihonmyötäinen, yleensä toppi.
Sen verran narsistia (tai miksi ikinä haluaakaan sitä sanoa) musta löytyy, että haluan katsoa itseäni peilistä treenatessa. Miksi siis verhoutuisin roskasäkkiin?

..kenenkään treenivaatevalintoja sen enempää kritisoimatta..

moikka! mä kans olen löysempien housujen ja tiukemman yläosan kannattaja ja kateellisena katsellut miesten treenihousuja, onks vähän hyvännäkösiä:) ja nyt sit eilen päätin sellaset tilata, jee! saas nähä miten istuu tällasen hukkapätkän jalkaan. lyhentäähän niitä luultavasti saa ainaki sen 15 cm mut muuten sit.mut perästä kuuluu miten niiden kans kävi. ehkä joku muukin sit uskaltautuu niitä osteleen;)

lökäpöksy tämäkin :) tällä hetkellä on semmoset mustat davidin miesten housut. Todella hengittävää kangasta, se kun on vähän semmoista verkkomaista. semmonen rei'itetty kangas. Housut on pitkät, mutta käännän lahkeen suun aina sisäänpäin tuohon polven kohalle niin ne ylettyy enään tohon pohkeeseen asti. paitana mulla on jcstä ostettuja painijantoppeja ^^ haluisin kyl jotku miesten koleet sali kolitsit mut en ole vielä löytäny hyviä...

Laatuvaatteita suosin minäkin.
Yleensä päällä on mustat jazzhousut ja joku toppi. Ois kivaa saada jotku lököhousut, mut viel ei oo löytyny sopivia. Yläosa on aika tiukka. Ongelmana vaan on tää mun pitkä selkä ni meinaa aina napa vilkkua. :rolleyes:

Myös alusvaatteisiin, tai lähinnä urheilurintsikoihin panostan. Mukavampi treenata ku ei tuo yläosa hylly ja lölly epämukavasti (vaikka mitään isoja tissejä en omistakkaan).

Merkeistä röhnisch, adidas ja nike ovat eniten käytetyt.

Lökäpöksyä löytyy tältäkin treenailijalta ! ;)

Useimmiten nykyään tulee käytettyä miesten Powerhousen collegetyylisiä housuja. Älyttömän mukavat päällä, vaikka joutuikin hiukan lyhentelemään. Ajoittain tulee sitten käytettyä myös Niken mustia juoksuhousuja.

Treenitoppina yleensä joku Better Bodiesin naruolkainristiselkä-toppi tai sitten pitkähihaisena esim. Metal Gymin college.

dodii! paketti tuli ja itselleni tilaamat s-koon miesten treenihousut olivat loppuunmyyty, dame! mutta ukolle tulivat ja on kyllä hyvännäköset jalassa;) häneltäkin joudun lyhentään lahkeita noin 15-20 cm, oho! (tynkä:rolleyes: ) mutta loistavaa palvelua kys. postimyyntipaikassa kyllä. olivat vaihtaneet automaattisesti ukolle tilaaman koon yhtä isommaksi koska ovat kuulemma pienempää kokoa ja tuli heti kerralla oikean kokoiset, bravo! mutta minä jään odottelemaan jälkitoimitusta..perästä kuuluu taas!

dodii! paketti tuli ja itselleni tilaamat s-koon miesten treenihousut olivat loppuunmyyty, dame! mutta ukolle tulivat ja on kyllä hyvännäköset jalassa;)

Mulle kans! :hyper: Onko noissa tavallisissa miesten housuissa suorat vai vähän kapenevat lahkeet? Vai riippuuko paljonkin mallista? Olisin muuten varmaan jo tilannut tuollaiset mutta pelottaa että ne olisivat perseen ja reisien kohdalta pussilla ja lahkeista liian kapeat :lol2:

Ostin tänään stockalta ihanat mexx sportin caprit, jotka muuten tiukat mut sit tos lahkeen suusta polven alta väljemmät, tavallaan suora lahje. Sit siihen samaan sarjaan toppi. Molemmat mustia ja tummanpinkit tehoste tikkaukset...tosi ihana ja materiaali on ihan ylellistä!!!

Kiva päästä huomenna treenaa ussissa vermeissä ;)

Mulle kans! :hyper: Onko noissa tavallisissa miesten housuissa suorat vai vähän kapenevat lahkeet? Vai riippuuko paljonkin mallista? Olisin muuten varmaan jo tilannut tuollaiset mutta pelottaa että ne olisivat perseen ja reisien kohdalta pussilla ja lahkeista liian kapeat :lol2:

tere!
lahkeet on vähän kapenevat ja niissä oli jotku kiristys nauhat lahkeesta ylöspäin 5 cm noin. mut eipä auta mitään ku mulla pitää ainakin ne lyhentää niin lähtevät pois. nooh!

Heips, minkälaisia kokemuksia teillä on better bodies-vaatteista entä bodyactionin, kestävyys, hengittävyys jne.? Vai "suositteletteko" ennemmin esim. röhnischin vaatteita? toki makuasioista ei voi kiistellä:)

Itselläni on paljon bb:n treeni paitoja. Kovasti olen tykännyt, hinta-laatu suhde kohdillaan. En voi moittia. Bodyactionin vaatteita en ole vielä testaillut, pitäisi kyllä tehdä tilaus jossain vaiheessa. Kivan näköisiä ainakin ovat.

Sain muuten elämäni ekat bia brazil pöksyt ja voin kertoa että tästä lähin ostan kaikki treenipöksyt sieltä. On meinaan niin mahtavan laatusia.

Ainoo mikä ottaa päähän on ne napapaitatopit. Oon monta vuotta jo metsästäny täydellistä treenitoppia...turhaan. Ehkä vielä joskus. Nyt on sentään jo täydelliset pöksyt löydetty.

Nuo Bahian housut on kyllä ihan ylivoimaisia! Yksi koko ja menee melkeen minkäkokoselle vaan ja vaikka laihtuis/lihois niin samat housut käy yhä vaan:)

Ja mikä parasta ne ei ala haisemaan hielle! Eikä tarvi pestä joka reenin jälkeen :)

Aika niukan ja tiukan näköisiä. Ei varmasti menisi tuo huppari minun naruforkustanikaan läpi. (katkera tilitys, kun ei mahtunut ruipaloiset 30 senttiset habani PEAKin L-koon paitaan :D )

IhQdaa, ostin uudet reenihousut (Nike) tässä ihan vasta. Ne on sellaiset kevyet "lököt" tanssihousut (Dance Fitness luki, wtf...). Ei ne tietenkään mulla lökötä, mutta ei tee jaloistani makkaran näköisiä. Ihanat! Ja vielä valkeat, en kyllä ikinä ennen olisi kuvitellutkaan pitäväni valkeita housuja! Enkä varsinkaan XS-kokoisia, jotka istuu perseestä oikein mukavasti, eikä oo muutenkaan tiukat :eek:

Ai niin, piti sanoa että mulle tärkeintä treenivaatteissa on pitkähihaisuus ja -lahkeisuus. Tykkään kun tulee kunnolla kuuma, ja samalla ehkä herättää vähemmän huomiota kun ei ole paljasta pintaa (oon ujo).

En ymmärrä näitä jenkkejä jotka treenaa sortseissa ja hihattomissa, ihan kuin tärkein tehtävä treenissä olis suojella itseä hikoilulta. Juoksijoitakin tulee vastaan liki pakkasessa sortseissa.

Mä haluan lihakseni lämpiminä, ja siihen auttaa vanhat hupparit ja Seppälän joogahousut ja Henkkamaukan jazzhousut. Sukiks ostin just pakkauksen varrettomia tennissukkia. Jes.

(silti kuolaan noita Bebe Sportteja)

Mää kyllä veikkaan että enempi sitä huomioo saa, jos treenaa epäsovinnaisesti vanhassa hupparissa ja lököhousuissa. Tosin se on hyvin todennäköistä, että huomio on ennemminkin kummastelua moisesta erikoisuudesta eikä mitään kuolaamista, mitä varmasti saa niukoissa vaatteissa.

Mie tykkään kans hupparissa treenata. Lämpiää hyvin eikä tule sarjatauoilla kylmä :D Ne kun ajoittain sattuu venymään aika pitkiksi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom