SUPERCARB 1kg -40%

Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Smart sanoi:
Jos epähygienisyydellä tarkoitetaan sitä, että paljas iho koskettaa laitteita joilla muutkin treenaa, niin voin vain muistuttaa, että pyyhkeen käyttö on sallittu ja hygienistä!

Juuri tuota tarkoitin, että kun on puoli hikistä selkää paljaana ja se osuu laitteeseen. Pyyhettä tietysti voi käyttää, mutta läheskään kaikilla sitä ei ole...

Tietysti saa kroppaansa esitellä, jos on mitä näyttää, mutta kun aika monilla on tuossa vyötäröllä vähän liikaakin näytettävää. :D

Sitäpaitsi jos miehiltä on kielletty ilman paitaa treenaaminen, miksi naisten pitäisi saada treenata topissa, missä on kangasta saman verran kuin urheilurintsikoissa?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
pikkuinen sanoi:
Meinaa olla samaa ongelmaa noitten treenikuteiden ällön hajun kanssa, varsinkin nyt dieetillä. Haju tuppaa jäämään niihin, vaikka pesen kuteet heti treenin jälkeen.

Vain yksi sana, etikka. Voit liottaa treenivaatteita etikkavedessä ennen konepesua, ja inha pinttynyt haju on tiessään.

Monet kalliit ja jostain maagisesta hitech materiaalista tehdyt vaatteet kestää itseasiassa vähemmän kovaa treeniä, kun ihan perus puuvilla&lycra sekotus. Ongelma on just toi ihmeellinen hien pinttyminen niihin, vaikka pesis aina treenin jälkeen. Eli kun laitat puhtaan paidan päälle, niin se alkaa nopeesti lemuamaan kaameelta vaikket ole edes vielä saanut ittelles hikeä pintaan.

pikkuinen sanoi:
Laitatko Fairyn käsipesuveteen vai koneeseen?

Käsipesuun. Ei missään nimessä kannata laittaa fairya pesukoneeseen. Fairy kun vaahtoaa niin julmetusti, niin siinäpä sitten on ihmeissään kun meinaa hukkua kylpyhuone vaahtoon. :hyper: En ole kokeillut, mut niin arvelen käyvän. Tuo syy miksi käytän Fairya on periaatteessa sama kuin Vilma-Liinan mainitsema etikka. Itseasiassa olin kuulllut tuosta etikasta joskus aikaisemmin ja siitä mä sen kekkasinkin, käsittääkseni astianpesuaineissa on etikkaa tai jotakin vastaavaa ainetta. Tehoaa joka tapauksessa. Taas mun blondin logiikkaa. :D

Etikasta minäkin olen kuullut, mutta missä suhteessa sitä kannattaa laittaa? Ettei kamppeet haise sitten etikalle :) Entäs fairya? Ostin juuri uusia treenikamoja, jos niitä edes sais pidettyä niin, ettei haju jäis heti parin ekan käyttökerran jälkeen.....

Otin töissä puheeksi tän etikan, ja ilmeisesti kaikki muut tunsi niksin paitsi minä :jahas:

Neuvoivat että ämpärilliseen "loraus" eli varmaan desin parin verran. Liotus pari tuntia tai yön yli. Sitten puristellaan ylimääräinen vesi pois ja saman tien koneeseen. Pitäisi toimia.

Paitsi nyt kun on niin kosteat ilmat, niin vaatteet kestää kolme päivää kuivua, jonka jälkeen ne haisee taas, jo ennen päälle laittoa :itku:

Foxy Lady sanoi:
Kuntosaliohjaajana olen nähnyt monta ilahduttavaa tapausta, jossa nainen käy alkuun salilla t-paidassa ja verkareissa, ja parin kuukauden päästä vaihtaakin jo toppiin ja trikoisiin. Selvä merkki punttitreenaamisen vähemmän vaarallisesta sivuvaikutuksesta eli itsetunnon kohoamisesta kunnon myötä!! Ei yhtään huono homma.

Mukavaa jos joku kuntosaliohjaaja ajattelee näin :) Itsellä vaan kokemukset yleensä ollut huononpuoleisia..aloittelijaa ei ole opastettu ja treenipainoille jotka - nyt tiedän itsekin- olivat hieman liian isoja ja tekniikka huono(hko) vain hymyiltiin ja hiljakseen supatettiin..ja treenitavalle jos sattui vähänkin näyttämään siltä,että olisi yritystä...Tosin ei ehkä tietoa ja taitoa :D Sama homma on muutamalla salilla millä olen käynyt...ja vielä itse kun olen ujon ja hiljaisen puoleinen ihminen - ainakin ollut -...niin ei se itsetunto seläntakana supattelusta ainakaan nouse! Tosin ehkä minä sitten olen vainoharhainen,mutta :rolleyes:

Tämä nyt ei ehkä liittynyt aiheeseen...mutta tulipahan nyt todettua...

Muutenkin monilla saleilla (kai?) ohjaus on hieman puutteellista tai olematonta..tosin eiväthän kaikki ohjausta haluakaan tai tohdi kysyä..Joten vaikeahan siihen on mitään mennä sanomaan..*valin valin* :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eniten mä olen mieltynyt davidin treenivaatteisiin. Löytyy multa myös muita, mutta jotenkin aina silmiini osuu hyvin hengittävät ja kosteutta siirtävät vaatteet. Maksoi mitä maksoi, mukavuus ja ulkonäkö ratkaisee. Oikeesti myös laadukkaammat tuotteet kestää pesua, jota kyllä tulee näillä hikoiluilla... Jotenkin se myös vaikuttaa treeneihin kun on mukavat vaatteet päällä ja jotka ainakin omasta mielestä näyttää hyvältä! :)

Kyllä se treenin vaikutus näkyy, oli sitten millaiset vaatteet tahaansa. Nähty on! Itellä on shortit kesäl, 3/4 reebookin housut(lahkeest pikkasen levveet), talvella paljo verkkareit, pitkähihasii paitoi, kun käyn pommisuojal. Merzi hoi, jos näät tän viestin, missä salil sä käyt Kuopiossahan sä asuit?

Huomasimpa tässä ykspäivä että oli reenihousut revenny persien kohdalta.. vissiin olin tehny suorinjaloin mavea :lol2: :lol2: no, jospa kukkaan ei oo siihen aikaan sit tollaillu mun ähteriä..

Mutta siis treenivaatteina on david-toppi ja siihen päälle hihaton niken-paita ja sit jousuja on paljon, mut kaikkia on jostain syystä mustia (en ossaa muun värisiä ostaa) :eek:

ihanahelena sanoi:
Merzi hoi, jos näät tän viestin, missä salil sä käyt Kuopiossahan sä asuit?
No sulla ne on nää kysymykset aina mitä erikoisimmissa yhteyksissä... :D Juu, gym99:llä käyn Kuopiossa oleillessa, en tosin oo pysyvästi ollut paikkakunnalla nyt pariin kuukauteen.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Parit eri kamat on tällä hetkellä käytössä, davidiltä ja toiselta merkiltä ja varsinkin davidin treenihousut on palvelleet niin hemmetin hyvin, ettei mitään rajaa, voin suositella ihan kaikille:rock: Tosin se malli, joka itsellä käytössä on jo poistunut mallistosta valitettavasti, vaikka joka kiven alta on etsitty.

H&M:n mustat tiukat housut (en yleensä käy Henkkiksellä mutta nuo oli löytö!) ja joku treenipaita. Ennen käytin T-paitoja, mutta tiukat ja joustavat paidat on nyt todettu paremmiksi muutoin paitsi hinnan puolesta...:curs: Penkkaaminen onnaa tosin paremmin T-paidalla. Kenkinä vanhat lenkkarit ja tärkeimpänä salivarusteena ehdottomasti hanskat.

MerZi sanoi:
No sulla ne on nää kysymykset aina mitä erikoisimmissa yhteyksissä... :D
No niin sit kai. Tuli vaan mieleen, kun tässä threadissa aiemmin salistas mainitsit. Olisin kai voinut lainata, mutta enpä jaksanu...

BB ja Nike ovat suosikkejani :rock: täytyy myöntää !! David,addu ja rönkkä on musta ruvennu huononeen mallit siis. Ja totta Peakillä on jotain hauskoja ja mega laadukkaita malleja. No en kyllä hirveesti kehu uutta BB kuvastoakaan :(

Eli tällä saralla ois kyllä suunnittelu porukoille hommia...tosin ei noi maahantuojatkaan välil tajuu hyvän päälle vaan tuo jotain ihan ihme lila/ruskee väriyhdistelmiä ..suomeen.Reissus sitä aina sitten "herää" et miks tätäkään ei oo tuotu suomeen.:wall:

Minun pitäisi investoida uusiin jazz-housuihin. Kannattaako panostaa kalliimpaan merkkituotteeseen vai kestääkö halppismallit yhtä hyvin (siis säilyttääkö muotonsa pesussa jne)? Olen nyt hoitovapaalla, niin tuo budjetti on hyvin rajallinen :(

Minun pitäisi investoida uusiin jazz-housuihin. Kannattaako panostaa kalliimpaan merkkituotteeseen vai kestääkö halppismallit yhtä hyvin (siis säilyttääkö muotonsa pesussa jne)? Olen nyt hoitovapaalla, niin tuo budjetti on hyvin rajallinen :(

Xedra sanoi:

Itse en enää halpisjazzareita osta, koska mulla ne eivät ole kestäneet.
Sen sijaan tarjouksia on hyvistä merkeistä vähän väliä: Itse ostin syksyllä Niken aaivan ihanat jazzarit, oliskohan ollut 30e, tarjous siis, eli ei paha!

Tähtityttö sanoi:
Itse en enää halpisjazzareita osta, koska mulla ne eivät ole kestäneet.
Sen sijaan tarjouksia on hyvistä merkeistä vähän väliä: Itse ostin syksyllä Niken aaivan ihanat jazzarit, oliskohan ollut 30e, tarjous siis, eli ei paha!
30e ei kuulosta pahalta, täytyypä käydä aletankoja tutkimassa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom