SUPERCARB 1kg -40%

Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Tällä hetkellä Nike on ykkössuosikkini. Kaapista löytyy tosin laidasta laitaan lähes kaikkea: Adidas, Röhnisch, David, Peak, Usa Pro, Better Bodies, Casall yms ja kohta myös Otomix :)

Davidillä on kivoja vaatteia myös vapaa-aikaan ja ulkoiluun. Niken vaatteissa pitkäraajaisena tykkään, että niissä on aina tarpeeksi lahkeen pituutta. Muutenkin ovat hyvälaatuisia ja hyvännäköisiä. Muissakin "laatumerkeissä" on laatu ja ulkonäkö kohdallaan ja enimmäkseen toppeja löytyy kaikista merkeistä, näistä en vaan sopivia pöksyjä ole löytänyt yksiä BB:n tuulihousuja lukuunottamatta. BB:ssä hämmästyttää se, että topeissa mulla on kaikkia kokoja S-L, ikinä ei tiedä mikä on sopiva koko tässä merkissä..

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mitenkä olen voinut ohittaa tämän threadin :(

Fitnesspimu loves salivaatteita :haart:

Housujen on venyttävä ja paukuttava eli Better Bodisien, USA Pron, Otomixin ja Röhniksen housuja löytyy kaapista.

Yläosana on aina hihaton tai lyhyt hihainen (holkkihihat) paita. En tykkää kuitenkaan nirunaru topeista, vaan ennemminkin suosin painijan selällä varustettuja toppeja. Vihaan tehdä esim. vinopenkkiä, jos nahka on selästä ihan rullalla. Selässä pitää siis olla kangasta! Treenin aluksi ja lopuksi puen aina päälleni pitkähihaisen paidan. Vetoketjulliset takit ovat käteviä lämmittelyvermeitä!

Lippis on erittäin harvoin päässä. Vain silloin kuin tupe tai meikit eivät oikein ole kohdallaan :lol2: Minusta monesti tuntuu että lippis alkaa puristamaan päätä jossain vaiheessa treeniä. Liekkö verisuonet pullistuvat päästä :D

Mulla menee vähän niin että kun on paremmin istuvat vaatteet päällä,tunnen itseni ikäänkuin pätevämmäksi:hyper: ja parempi kroppaiseksi..heh
Siksi oikeastaan en ikinä käy t-paidassa.Verkkaireilla voin mennä,mutta sillon joku kireämpi jumppapaita. Suosikkini on davidin istuva paita.Toinenkin davidin paita on,mutta jotain eri mallia koska on paljon löysempi.
Housut olisi hakusessa uudet.Teidän kuvailemat,tiukka peppu löysät lahkeet kuulostaa juuri siltä mitä olen hakenut.Vaan vielä en ole löytänyt tai sitten en ole raaskinut ostaa.
Niih ja sit seki vielä että kireämmissä vaatteissa olo muutenkin kohenee kun on pakko pitää ryhti kasassa kun näkyy niin selvästi.

Mun suosikiksi on noussut ehdottomasti Bia Brazilin vaatteet..:kuola: ihanan tuntusia ja joustavia. Kyllä hyvälaatusesta kannattaa maksaa vaikka vähän enemmänkin. Odotan, että nuo jazzarit kestää mulla kauaaaan :evil: .

Mun täytyy tunnustaa, että mä en ole niitä kaikkein naisellisempia näkyjä salilla... Mulla on yleensä päällä joku firman mainospaita (pitkä- tai lyhythihaisena) ja jalassa jotkut urheiluhousut. Mainospaidat olen kokenut käteviksi, kun ne voi heittää pois sitten kun niihin alkaa muodostumaan ominaishajua joka ei poistu pesussakaan :rolleyes: .

Mä olen kyllä suunnitellut, että sitten kun saan kroppani sellaiseen kuntoon että kehtaan sitä vähän tuoda esillekin, niin siinä vaiheessa investoin myös kunnon treenivaatteisiin. Siihen asti vanha, toimivaksi todettu vaatetus saa kelvata. Mua ei kiinnosta mitä muut ajattelee mun vaatetuksesta. Tärkeintä lienee, etten mä nyt niin kauheasti haise muiden nenään.

Housut mulla on yleensä jazz-malliset, mutta on tuolla kaapissa yhdet capri-malliset ja yhdet "lökäpöksyt". Merkkeinä niissä Usa Pro, Röhnisch, Nike, BB ja yhdet halpikset. Noita halpiksia ei todellakaan kannata ostaa, ne eivät kestä.

Yläosana on hihaton tai hihallinen toppi. Enemmän tykkään hihattomista, mutta jostain syystä hihallisia on kertyntyt kaappiin enemmän. Topeissa menee merkillisten lisäksi joskus myös merkittömät (ns. halpikset).

Noi Bia Brazilin vaatteet on tosiaan :kuola:. Ehkä seuraavat pökät onkin sit sellaset:).

Mä yhdyn tohon leveelahkeiseen porukkaan, käytössä addu, Nike, jotkut halpis tuulihousut (Stadium, ei kyllä todellakaan hyvät). Tosin uudet Nikenkin verkkarit levisivät kahden viikon päästä ostamisesta, mikä todella outoa ...sain vaihdettua. Toppi painimallia ja lippis, koska tukka kasvatuspeikkovaiheessa. Lämmitellessä huppari päällä.

Olisko kenelläkän suositella hyvää ulkoilusettiä näille keleille (kävelyyn ja kevyeen hölkkään)toppa asu on nimittäin "hiukan" tunkkanen ...Olen tuolla kiertänyt kyselemässä, mutta silti pyörällä päästä. Goretex kuulemma liian hiostava, tuulikangas jäätyy pakkasella kuulemma ..mutta hmmm eikös siihen nyt sitten nimenomaan jää ne toppakamat ..Kivoja löysin juu ulkoilutakkeja, mutta a hinta 299 pelkää takki. Olis niinkun budjetti settiin 200 egee. Ja tuleekos se kerrostaminen sitten kalliimmaksi (myyjä höpisi fleecestä, tuulivastus lämpökalsongeista yms)..Apuaaaaaa:curs: .

Olen mega kiitollinen nopsista vastauksista:worship:

Minäkin olen jumppavaatefriikki!
Lemppareita ovat Peak ja Nike. Davidista en tykkää yhtään, ainoat vaatteet jotka mulla on alkaneet haista. Spinningissä käytän juoksutrikoita (lyhyet tai pitkät), salilla ja jumpissa leveämpiä housuja. Toppina lyhythihainen tai hihaton. Jos tästä pari kiloa pienenisin niin laittaisit lyhyen painijaselkätopin.. ;)

Mulla treenivaatteen pitää olla ISO. Iso t-paita ja väljät housut on parhaat. En pahemmin salilla vaatteilla koreile, vaan samat kuteet on niskassa siihen asti kunnes räjähtävät käsiin, sitten voin hyvällä omalla tunnolla ostaa uudet. :D

tanjaxxx sanoi:
Ja tuleekos se kerrostaminen sitten kalliimmaksi (myyjä höpisi fleecestä, tuulivastus lämpökalsongeista yms)..Apuaaaaaa:curs: .

Jos meinaat juosta pakkaskeleillä, niin kerrospukeutuminen on ehdottomasti kätevin. Samat päällivaatteet (juoksutuulipuku about 100e) menee kevään ja syksyn ja miedoilla pakkasilla pistää 'tuulisuojalliset' pitkät alusvaatteet (omat about 40e). Kovilla pakkasilla fleece vielä näiden väliin (en itse omista, kun olen niin kova hikoilemaan). Kyllä melkein kävelylenkeille kuitenkin mielestäni pitäisi olla paksumpaa toppaa tai sitten kävelytahdin pitää olla tosi reipas.

Aika kalliiksihan tuo kerrospukeutuminenkin tulee (tai no riippuu miten laadukkaita vermeitä hankkii). Varmaan pääasiallisesti kävelyä harrastavan kannattaa ostaa ihan joku kevyttoppasysteemi, joka on monikäyttöisempi kuin tollainen tuulipuku-kerros-hommeli. Vaikkakin kyllä lyhytikäisempi ajatellen sitä, että tuo tuulipuku menee kevään ja syksyn +15 keleilläkin.

Röhnisch, Nike, Adidas ja David on mun suosikkimerkit. Jazz-housut, toppi tai tiukka t-paita ja huppari päällä tulee salilla huhkittua. Huppari lentää sit jossain vaiheessa nurkkaan, kun alkaa olla tarpeeksi lämmin. Mulle on tärkeää, että salivaatteet venyy ja paukkuu. Niissä on hyvä olla. :) Ja noita sali/urheiluvaatteita multa kyllä löytyy, kuten muitakin vaatteita. Vaikka kalliiksihan noi Röhnischit ja muut "laatumerkit" kyl tulee.. :rolleyes: Lauantaina voiskin ostaa uudet housut salille.. :hyper:

Mun juoksuvermeet on pakkasella Windstopper-puku (maksoi melkein 300 euroa, auts), fleece-paita ja urheilukerrasto. Jos juoksua harrastaa niin näihin kannattaa kyllä panostaa. Mulla on samat vaatteet olleet käytössä jo aika pitkään eikä ole vielä mitään tarvetta ostaa uusia.

Ite en kovilla pakkasilla juokse, joten nämä ovat riittäneet mainiosti. Kävelessä näissä vaatteissa voisi kyllä tulla kylmä, joten kävelyyn varmaan soveltuu paremmin joku tuollainen kevyttoppa niin kuin edelläkin arveltiin.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
ihanahelena sanoi:
No niin sit kai. Tuli vaan mieleen, kun tässä threadissa aiemmin salistas mainitsit. Olisin kai voinut lainata, mutta enpä jaksanu...
:offtopic: :offtopic: :offtopic:

Niin tuo kommentti oli kyllä gymiä edeltäneestä salista... Aika vanha ketju tämä, oon ehtiny muuttaa monta kertaa tän olemassaolon aikana.

Normaalit mustat Davidin housut ja yleensä istuva t-paita (esim nike).. hihattomalla treenaan aika harvoin, johtuu varmaan siitä, etten omista mitään kivoja/hyviä toppeja.. Paitsi sellasia pieniä tietysti adidaksen, röhnischin jne. mitä pidän t-paidan alla.. Joskus saattaa olla vaan jotku perus verkkarit ja t-paita..

Nyt olis hakusessa uudet treeni popot..
Omat on vanhat Niken koriskengät ja huomasi, että pohja irtoo kohta:eek:
Olis kiva kuulla minkälaisia kenkiä muilla on ja ootteko huomannu jotain merkitystä onko tossut varrelliset vai nilkkurit??
niil pitäis pystyy myös tekee aerobist salilla..

Hyvä pointti tule esiin tossa kevättä ja syksyä ajatellen. Kuitenkin se "tuuliasukausi" on pidempi, kun varsinaiset pakkaskaudet. Hikipäässä koko päivän ALE:ja juosten päädyin kerrostamis-ideaan. Henkka Maukasta hyvän tuntuinen Fleece (20Eur), Stadiumista hyvä veden/tuulen pitävä ja hengittävä kevyt ulkoiluasu (70Eur yhteensä) ja aluskerrasto (10Eur). Kävin tossa testiajamassa koiran kanssa vaikke kovin kylmä olekkaan ja ihanan tuntuista oli. :D Kiitos vinkeistä, uskon että näillä pärjää monella kelillä ja pitkään.Jeejee!

jonkin asteen tekstiiliurheilija ilmottautuu :nolo:

kaapista löytyy tusina toppeja, 2*jazzarit, 2*caprit, 2*"jooga"malliset pöksyt ja 2*"kahisevat" pöksyt...Merkkeinä better bodies, uncle sam, nike ja david. Jaloissa on rykän menokkaat jotka on kyllä ollu parhaat tähän mennessä olleista kengistä.
Tykkään panostaa treenivaatteisiin, tärkeetä on et ne tuntuu hyvältä päällä eikä huomaa vaikka selkä olis litimärkä:)

Hemina sanoi:
Housut olisi hakusessa uudet.Teidän kuvailemat,tiukka peppu löysät lahkeet kuulostaa juuri siltä mitä olen hakenut.Vaan vielä en ole löytänyt tai sitten en ole raaskinut ostaa.

Lainaanpa tähän omaa postiani tuolta ekalta sivulta... :D

"Salilla on yleensä Peak Performancen leveälahkeiset pöksyt mallia Active WP (ostin just vasta itelle toiset samanlaiset kun oli tullu mustana!!) jotka on aiiiivan mahtavat! Ne on ylhäältä hyvin istuvat eli ei "lökötä" persauksista, suht matalavyötäröiset ja leveällä kuminauhalla (vyötärö)."

Pakko nyt vielä mainostaa, kun nuo on OIKEESTI aivan äärettömän hyvät. Oon nyt pitäny näitä mun uudempia oikeestaan kaikissa salitreeneissä kahden vuoden ajan, eikä oo muuttunu ostotilanteesta miksikään! Maksaa paljon, mutta kyllä ne maksaa itsensä takasin :haart:

Trinity sanoi:
Lainaanpa tähän omaa postiani tuolta ekalta sivulta... :D

"Salilla on yleensä Peak Performancen leveälahkeiset pöksyt mallia Active WP (ostin just vasta itelle toiset samanlaiset kun oli tullu mustana!!) jotka on aiiiivan mahtavat! Ne on ylhäältä hyvin istuvat eli ei "lökötä" persauksista, suht matalavyötäröiset ja leveällä kuminauhalla (vyötärö)."

Pakko nyt vielä mainostaa, kun nuo on OIKEESTI aivan äärettömän hyvät. Oon nyt pitäny näitä mun uudempia oikeestaan kaikissa salitreeneissä kahden vuoden ajan, eikä oo muuttunu ostotilanteesta miksikään! Maksaa paljon, mutta kyllä ne maksaa itsensä takasin :haart:

Mulla on noi samanmerkkiset pökät ja ovat palvelleet äärettömän hyvin. Parhaimmat (ja hinnakkaimmat..) treenihousut mitä olen koskaan löytänyt. Mutta siinä huomaa, että laadusta kannattaa maksaa, eivät ole kulahtaneet yhtään. Istuvuus, käyttömukavuus ja ulkonäkö =:thumbs: Kehuinkohan nyt tarpeeksi?:D

Trinity sanoi:
Ja noi Peakin housut ois tosissaan ja oikeesti leveelahkeiset? Mulla on ollut sellaiset hakusessa. Nyt mulla on adidakselta tosi hyvät pöksyt: persauksista ja reidesta tiukat, mutta tosi tosi levee lahkeiset. Mun jalassa ylhäältä alas asti tiukat näyttää ihan kauheilta, joten lahkeen pitää olla aikas trumpetti :) Niin ja kankaan pitää olla paksuhkoa...

Ehdoton suosikki on Röhnisch! :hyper: Paidoista varsinkin ihan ne peruslogolla varustetut t-paidat.. Housut täytyy kyllä olla enemmin löysät kuin hyvin istuvat ja mielellään aika matalat lantiosta ja pepusta istuvat. Onhan ne aika kalliita mutta meillä ei laadusta tingitä!

Suositut

Back
Ylös Bottom