SUPERCARB 1kg -40%

Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en voisi pitää pitkähihaista paitaa treenatessa. Hikoilen niin sikana, että se olisi läpimärkä ja tukahtuisin. Mulla on yleensä yhdet ja samat "the punttiskuteet". (en omista muita kuin hirveitä ryönäisiä isän, papan ja mummin vanhoja kalsonkeja ja t-paitoja) Ostin nämä siistimmät, kun rupesin käymään yleisellä punttiksella. Mustat jazz-trikoot ja hihaton musta toppi, jossa pieni kaula-aukko. Tykkään, että vaatteet ovat mahd. tiukat ja poissa tieltä. Tukkaa pidän aina tiukalla nutturalla. Inhoan sitä, jos se hipoo mun hikistä selkää tai tulee naamalle. Tärkein varuste on kuitenkin ne punttishanskat. Enää ei ole kädet ruvella jokaisen hiukankaan kovemman liikkeen jälkeen. Kiitos Nike!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mä löysin ihan järjettömän kauniita treenivaatteita sokokselta, merkki on USA PRO. Ok, hintakin oli vähän suolainen, mutta housut ja toppi tuli jo ostettua :D tuli sellanen olo, että vaik olis mistä kiinni niin mä haluun noi :kuola:

esni sanoi:
Tärkein varuste on kuitenkin ne punttishanskat. Enää ei ole kädet ruvella jokaisen hiukankaan kovemman liikkeen jälkeen. Kiitos Nike!

Mulla myös. Mä tunnustan, etten kerran voinut mennä salille ilman noita hanskoja, kun unohdin ne kotiin... :nolo: vuorossa oli penkkiä, ylätaljaa ja leuanvetoa, eli ilman hanskoja kauheet kärsimykset kämmenissä taatusti! :david:

Polvien alapuolelle ulottuvat numeroa liian isot lököpöksyt (eivät jousta oikein kunnolla, mutt voi kyllä kyykkiä sun muuta ku ovat ni löysät), paitana nykyisin joku vanha hihaton toppi. Tänään käyn ostamassa sokokselta uuden reenipaidan hihii :) Otan jokun jossa on lyhyet hihat ku en aina muista ajella kainalokarvojani (... ei itteäni muuten haittaa, mutta salilla se kyllä on ikävännäköistä jos törröttää). Lasten osastolta ostetut sisäpelikengät ja ponnari kuuluu myös varustukseen.

Foxy Lady sanoi:
Kuntosaliohjaajana olen nähnyt monta ilahduttavaa tapausta, jossa nainen käy alkuun salilla t-paidassa ja verkareissa, ja parin kuukauden päästä vaihtaakin jo toppiin ja trikoisiin. Selvä merkki punttitreenaamisen vähemmän vaarallisesta sivuvaikutuksesta eli itsetunnon kohoamisesta kunnon myötä!! Ei yhtään huono homma.

Tätä minäkin odotan. :) Toistaiseksi on itsetunto hitusen huonollaan ja meininki liikaa omaan napaan tuijottava, joten kovin paljastavia treenikamppeita ei päällä ole. Mutta eiköhän tää tästä kun pääsee takaisin kuntoon :hyper:

Käytän mielelläni salilla vaatteita joissa lihakset pysyy lämpiminä ja joissa on hyvä treenata, siihen pystyy varmasti yhdistämään myös naisellisuuden. Taidankin tästä lähteä vaateostoksille :D

Mulle onkin kertynyt aimo kasa kaikenmallisia treenivaatteita, koska hikoilen kuin iso äijä, enkä jaksa pyykätä non-stop. Housut ovat yleensä löysää mallia, puserot mahdollisimman hyvin hengittäviä, eikä liian piukeita, mutta ei ihan hullareitakaan. Viime aikoina asusteisiin on tullut lisää ns. "asennehuivi" eli bandana, jonka funktio on pitää hiukset ja hiki pois silmistä. Mielettömän kätevä, mutta erinomaisen karmaisevan näköinen viritys!

Hanskoja en ole käyttänyt enää muutamaan vuoteen. Kun kämmeniin kasvaa kunnon känsät, ei tarvitse vetoremmejä, vaan kovettumien ja karhennuksen välinen kitka pitää tangon hyppysissä ja aamulla saa naamaa rasvatessa kuorinnan kaupan päälle. ;)

Mie kannatan piruetin housuja -tiedän, tiedän, ne on luokiteltu jumppamimmien persvako housuiksi (näin minulle kertoi yksi punttimiekkonen) :nolo: Mutta piru vie kun ne on mukavat päällä. En siis käytä mitään kireitä jumppishousuja (ei kiitos, paikkani haluaa hengittää), vaan löysiä ja h e n g i t t ä v i ä housuja, millä on ihan oikeesti hemmekon hyvä treenata! Ja vaikka hikoaisin kuin possu, niin ei tule tukalat oltavat, joten kumarrus niille housuille :worship: Ja suosin myös hihattomia ja kireitä paitoja, joilla on kiva treenata, ilman että hinkkulit näkyy tai paita olis tiellä.

Mutta eikö se niin oo naiset, että jokainen pukeutuu niin kuin haluaa. Pääasiahan on, että vaatteissa on hyvä treenata. Sama se sitten onko ne verkkarit, ylileveet salihousut vai kireän kireät jumppishousut :D

Iines Ankka sanoi:
Mutta eikö se niin oo naiset, että jokainen pukeutuu niin kuin haluaa. Pääasiahan on, että vaatteissa on hyvä treenata. Sama se sitten onko ne verkkarit, ylileveet salihousut vai kireän kireät jumppishousut :D

Asiaa!!!!

Minulle on turha tulla väittämään että pitäisi näyttää naiselliselta salilla. :jahas:

Nee sanoi:
Hanskoja en ole käyttänyt enää muutamaan vuoteen. Kun kämmeniin kasvaa kunnon känsät, ei tarvitse vetoremmejä, vaan kovettumien ja karhennuksen välinen kitka pitää tangon hyppysissä ja aamulla saa naamaa rasvatessa kuorinnan kaupan päälle. ;)
:thumbs: Näinhän se menee!

Ja varsinaisesta aiheesta, mun päällä on yleensä aina (ainakin 3/4 treenikerroista) sama n.8-9 vuotta vanha Davidin tank-top ja pari vuotta vanhat mutta jo rei'ille kuluneet BB:n lössykkäpöksyt. Joskus kerran vuodessa saatan ostaa jonkun uuden topin, mutta jäävät aina kaapin perukoille :D Kaipa noi vaatteet on mulle vähän niinkuin joku turvariepu lapselle :D Pitäisi vaan muistaa pestä kuudessakympissä se toppi joku päivä, ei ole enää ihan ruusuiset tuoksut... Huomasin tosin, että toppi parka on alkanut rispaantua jostain kohdista, mutta eiköhän tuo vielä ainakin pari vuotta kestä. Siinä on nimittäin niin laadukas vaatekappale että ei uskoiskaan!!

PMLats sanoi:
:thumbs: Näinhän se menee!

Ja varsinaisesta aiheesta, mun päällä on yleensä aina (ainakin 3/4 treenikerroista) sama n.8-9 vuotta vanha Davidin tank-top ja pari vuotta vanhat mutta jo rei'ille kuluneet BB:n lössykkäpöksyt. - - - Huomasin tosin, että toppi parka on alkanut rispaantua jostain kohdista, mutta eiköhän tuo vielä ainakin pari vuotta kestä. Siinä on nimittäin niin laadukas vaatekappale että ei uskoiskaan!!

Pitäisi varmaan sitten ostaa laadukkaita vaatteita, että ne tosiaan kestäisi. Kyllähän niihin Röhniksenkin kamoihin olisi periaatteessa varaa, jos ajattelee, että sama paita on käytössä 10 vuotta. Toisaalta yksi mun ryönäpunttipaita on puistoblues 94, että onhan sekin aika hyvin kestänyt. Mutta se peseminen. Millä sitä paitaa joka päivää pesisi? Kerran viikossa saan miehen pakotettua laittamaan koneen päälle. (Meillä se menee näin päin) Ja kyllä sitä sit haiseekin. Ajattelen, että ei ne karjut mitään huomaa... :nolo:

Mä tykkään pukeutua tiukkoihin treenivaatteisiin. Ne on jotenkin huomaamattomat päällä. Löysät vaatteet on vaan tiellä. Lisäksi on kiva nähdä, tapahtuuko lihaksissa mitään (tai onko joskus tapahtunut :D ).

Vaatteita on kertyny aika paljon, koska tykkään ostaa treenivaatteita. USA Pro on paras, vaikkakin vähän kallis.

Laatu maksaa, valitettavasti!

Mulla on jonkun verran työsuhde-etuina kasaantuneita merkkivaatteita (en siis todellakaan raaski ostella ) ja täytyy sanoa, että ihan ihmetyttää miten hyvin ne on kestäneet.
Ainut minkä takia olen joutunut osan vaatteista heittämään roskiin, on se järkyttävä haju mikä niihin oli dietin aikana pukannut. Mikään liuttaminen tms. ei siihen auttanut. Mitä tästä opimme? -Ei parhaita vaatteita dietillä päälle, varsinkaan kun on tarkoitus tehdä aerobista...

Mun treenivaatteet on enimmäkseen kammottavia vanhoja rähjiä...harrastelin aikanaan tanssimista vähän enemmän, ja niissä piireissähän vain aloittelijoilla on siistit/istuvat vaatteet...(ajat on tosin saattaneet muuttua). Yleensä jotkut jazzhousut/verkkarit jalassa ja sitten joku toppi/tiukka t-paita. Sen verran vaatteiden täytyy istua, että pystyy hahmottamaan asentonsa ja liikeratansa. En voi kuin ihmetellä tyttöjä, joilla on joku hädin tuskin pallean peittävä toppi salilla ja lannemalliset housut ällöttävän epähygieenistä ja muutenkin tulee showing off mieleen. Kerran sattui tuollainen toppi päälle, kun lähdin kiireellä kotoa, ja hieman hävetti salilla; herrat kyllä katseli pitkään mutta jotenkin tuntuu, ettei ne katseet olleet edes esineellistäviä vaan sellaisia jaahas taas joku muka-treenaava pikkupissis -katseita. :(

Mussa on ilmeisesti kans jonkin verran narsistin vikaa, kun tykkään pitää salilla suht ihonmyötäisiä vaatteita. Topeista tykkään eniten hihattomista, housuista jazzareista, joita onkin siunaantunut jo ties kuinka monet.. jostain syystä tosin lähes aina kaappaan mukaan ne mustat, joissa näyttää kaikista hoikimmalta :D Merkkeinä mm. Better Bodies, USA Pro, H&M:n Logg Sport. Lisäksi paaaaaljon ei-minkään-merkkisiä toppeja. Ja satunnaisesti päässä Davidin lippis - typerää, kun Better Bodiesin valikoimista olen viimeaikoina löytänyt vain yhden koon lippiksiä, jotka pyörii päässä tämän kokoisella ihmisellä.

Nyt odotellaankin sitten kovasti, millon ne Better Bodiesin syksyn vaatteet saapuu postissa kotiin, aah :)

reinhardt sanoi:
En voi kuin ihmetellä tyttöjä, joilla on joku hädin tuskin pallean peittävä toppi salilla ja lannemalliset housut ällöttävän epähygieenistä ja muutenkin tulee showing off mieleen.

epähygieenisiä? voisitko vähän perustella? jos kehtaa esitellä kroppaansa, niin totta kai tiukempaa vaatetta päälle! :D näkee paremmin lihaksetkin joita treenaa.

Minäkin olen faidran tapaan ihastunut Better bodiesin vaatteisiin, aivan ihania! Plussaa sekin ettei niitä vielä ole ihan jokaisen päällä, ainakaan omalla salillani. Ja minusta on kiva pitää hyvännäköisiä vaatteita paitsi koulussa/töissä/baarissa (okei, joku voi olla eri mieltä vaatteiteni hyvännäköisyydestä;)) niin myös salilla.

Ja tosiaan reinhardt olisi kiva kuulla perustelut tuolle lantiohousujen epähygieenisyydelle! Tuollainen showing off (vai mitä sanontaa nyt käytitkään) taitaa olla vain kateellisten ihmisten panettelua. Jos on kroppa mitä näyttää, niin ei se minua ainakaan haittaa. Motivaatiohan se vain siitä kasvaa, kun näkee jollain mimmillä upean treenatut käsivarret, että minäkin haluan tuollaiset :)

Jos epähygienisyydellä tarkoitetaan sitä, että paljas iho koskettaa laitteita joilla muutkin treenaa, niin voin vain muistuttaa, että pyyhkeen käyttö on sallittu ja hygienistä!

Laadukkaisiin salivaatteisiin kannattaa satsata, ainakin mun mielestä. Vaikken mikään tekstiiliurheilija olekaan, niin treeni kulkee paremmin kun on asialliset varusteet. Ihonmyötäisiä hihattomia toppeja löytyy useammat ja capri-housuja parit. Niillä olen pärjännyt ja vaihdellut fiiliksen mukaan.
Joka salikerran jälkeen pesen heti salikamppeet ja tuolla aiemmin mainittu rankasta treenaamisesta vaatteisiin pinttynyt hajuelämys lähtee aikas kivasti kun pesee salivaatteet välillä Fairyllä. Mä vannon ton Fairyn nimeen, se kun tehoaa ihan kaikkeen, niin et mä ottaisin sitä varmaan mukaan autiolle saarellekin.

Q.Bijou sanoi:
Joka salikerran jälkeen pesen heti salikamppeet ja tuolla aiemmin mainittu rankasta treenaamisesta vaatteisiin pinttynyt hajuelämys lähtee aikas kivasti kun pesee salivaatteet välillä Fairyllä. Mä vannon ton Fairyn nimeen, se kun tehoaa ihan kaikkeen, niin et mä ottaisin sitä varmaan mukaan autiolle saarellekin.

Laitatko Fairyn käsipesuveteen vai koneeseen? Meinaa olla samaa ongelmaa noitten treenikuteiden ällön hajun kanssa, varsinkin nyt dieetillä. Haju tuppaa jäämään niihin, vaikka pesen kuteet heti treenin jälkeen.

Ostin tosi hyvät Niken harmaat treenibyysat tossa keväällä, ja niissä ei hiki näy ollenkaan. Esim. rankalla steppitunnilla on kiva kun ei oo persus länttejä täynnä. Paidoista suosin hihattomia, kun tulee niin pirun kuuma. Merkeissä löytyy Nike, Reebok ja Esprit. Rakkain treenipaitani löytyi H&M:n alelootasta 5 eurolla...

pikkuinen sanoi:
Laitatko Fairyn käsipesuveteen vai koneeseen? Meinaa olla samaa ongelmaa noitten treenikuteiden ällön hajun kanssa, varsinkin nyt dieetillä. Haju tuppaa jäämään niihin, vaikka pesen kuteet heti treenin jälkeen.

Tismalleen samaa mietin minäkin! Kismet

:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom