Olin äskeittäin melkein 4viikkoa treenaamatta ollenkaan ja sitä ennen olin lomalla 3 viikkoa ja thaikuissa missä huitasin harvemmin mitään treenejä ollenkaan tai mitään päivittäisiä protsku pirtelöitä tai edes kaikkea lisäravinnetta nassuun mitä muuten otan yleensä. Ja muutenkin tämä kesä on vaikuttanut aikalailla siihen, että kaikkea muuta tekemistä tuntuu löytyvän koko ajan. Nyt olen treenannut täs reilu 2 viikkoa "täysillä" näiden taukojen ja harvemmin treenaamisien jälkeen. Paino putosi joku 2 - 3kg tuossa taukojen aikana, joka on nytten tullut takaisin tässä muutamassa viikossa jo. Tuntuu, että kroppa on levännyt ja mielikin on miljoona kertaa virkeämpi koko ajan.
Tuota en oikein usko(ellet syönyt sitten ihan päin persettä ja ole ollut nälissään), että painosi putosi viikossa 4,5kg vain sillä että olit treenamatta viikon ja söit samalla 6x päivässä.
Edit. ite tykkään pitää viikon totaali taukoja aina välillä kokonaan kaikesta treenaamisesta. Tekee hyvää kropalle ja mielelle, enkä ole koskaan kuihtunut tai menettäny lihaksia tai "salikuntoa" tuossa ajassa yhtään.
Uskomattomalta se minustakin kuulostaa, olin ihan ihmeissäni kuin nousin vaa'alle.
Ja kyllä, 6 kertaa päivässä ja otin aina vielä reippaasti sitä ruokaa.
Mutta kuten jo sanoinkin, suurin osa tuosta painosta oli varmaan nestettä, sillä krea kuurikin loppui juuri ennen riparia.
@ Vastis, täällä päin isoset sai 113 euroa.