Treenitauko, tekeekö se hallaa?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Voiha vittu. Nyt tipahti nilkka, ite ainaki vetäsi sellast vitu urveloo samantien leukaperiin kuka punttei raahais johoki riparille. Ei saatana tää on taas minuutin hiljasen hetken paikka..

sitten kun kasvat isoksi ja viisaaksi niin alat ymmärtää asioita.

Eikö riparilla kuuluisi mieluummin riiustella tyttöjä ja ryypiskellä siivouskomerossa mieluummin kuin tehdä sitä mihin koko loppuvuoden voi taas keskittyä? Näin ainakin meillä muutama vuosi sitten.

Sellaista vaan, että viikon olin treenaamatta.
Aamu paino laski 4,5 kilolla ( vaikka suurin osa luultavasti oli nestettä? ).
Tänään tuli nyt sitten treenattua (G6:sella) ja kyykyt meni samalla tavalla kuten ennen, muut tulokset tippuivat roimasti ja en jaksanut edes kevyillä painoilla sarjoja loppuun asti. Perjantaina vielä kertä G6:sta täysillä, toivottavasti paremmissa merkeissä ja sitten sen jälkeen tulee elaston 2 jakoinen käyttöön.

Ei mulla muuta. Vituttaahan se, mutta kyllä tästä vielä noustaan.

Mä oon pysynyt nyt jo lähes 2 kuukautta salilta pois ja vielä ainakin kuukauden päivät menee ennen kuin pääsen takaisin treenaamaan. Leukoja on tullut välillä vedeltyä ja punnerrettua. Tuota pahamaineista, kataboliaa aiheuttavaa lenkkeilyäkin on tullut harrastettua. Aamupaino tippunut 2kg, joka sekin johtunee vähän vajaaksi jääneistä ruokailuista. Lihakset on pienentynyt juuri sen ikipumpin verran mikä on jatkuvasti päällä kun monta kertaa viikossa bodailee. Tekee vaan hyvää!

Mä oon pysynyt nyt jo lähes 2 kuukautta salilta pois ja vielä ainakin kuukauden päivät menee ennen kuin pääsen takaisin treenaamaan. Leukoja on tullut välillä vedeltyä ja punnerrettua. Tuota pahamaineista, kataboliaa aiheuttavaa lenkkeilyäkin on tullut harrastettua. Aamupaino tippunut 2kg, joka sekin johtunee vähän vajaaksi jääneistä ruokailuista. Lihakset on pienentynyt juuri sen ikipumpin verran mikä on jatkuvasti päällä kun monta kertaa viikossa bodailee. Tekee vaan hyvää!

Itellä meni huonoon suuntaan mutta pian se siitä palaa ennalleen :)

Itselle ainakin tekee hyvää pitää välillä taukoa, kunhan ei ota liian usein tavaksi. Seuraavalla viikolla entistä kovemmalla innolla heilutteleen painoja.

Yhden viikon tauko ei haittaa mitään. Ja jos riparille oot menossa (ikää se 15v.) niin sulla on vielä aikas paljon treenivuosia edessä.

lotjake93: "Eikö riparilla kuuluisi mieluummin riiustella tyttöjä ja ryypiskellä siivouskomerossa mieluummin kuin tehdä sitä mihin koko loppuvuoden voi taas keskittyä? Näin ainakin meillä muutama vuosi sitten. "

sitten kun kasvat isoksi ja viisaaksi niin alat ymmärtää asioita.

:whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai 4,5kg putosi aamupaino kun olit viikon treenaamatta? Ja söit 6x päivässä?

Täytyy sanoa että mä en tajua miten toi on mahdollista.

Ai 4,5kg putosi aamupaino kun olit viikon treenaamatta? Ja söit 6x päivässä?

Täytyy sanoa että mä en tajua miten toi on mahdollista.

En minäkään. Oma sali meni kiinni juhannuksena ja aukeaa ensi kuun alussa. Koko kuukausi siis vedetty vaan lajitreeniä, satunnaista omakehotreeniä ja lenkkejä. Painoa olen saanut sen 2kg tippumaan ja mie olen vielä jotain 300-500kcal miinuksella päivittäin. Joko tuo on ollut nesteitä(kreatiini?) tai sitten taitaa vaaka olla viallinen. Lihasta nyt ei ainakaan saa viikossa tuollaisia määriä katoamaan :D

Ittellä laski kans riparilla paino jonku neljä kiloa, ja lusmusin kisoissakin yhden illan ja päivän. Riparin jälkeen paino oli 42kg, mutta älä huoli, paino on ainakin itsellä noussut nyt 9 vuoden jälkeen 93 kilon päälle.

Itse olen ollut tänä kesänä kahdella leirillä isosena ja treeneihin en ole saanut kuin vain lisää boostia. Keho tarvitsee lepoakin ja viikon tauon aikana lihakset eivät vielä sen pahemmin lähde surkastumaan. Sulla on ruokavalio muutenkin lähes varmasti aivan päin persettä, niin ihmettelen mikäli riparin ruoat eivät olisi olleet omiasi laadukkaampia ja näin olisi voineet edesauttaa lihasten palautumista. 14-vuotiaana tällaisten asioiden miettiminen on muutenkin aika turhaa, sillä lähtötasosta ei ole kerennyt vielä kovin hirveästi edes kehittyä. Itsekin toki stressasin kaksi vuotta sitten samasta asiasta, mutta todellisuudessa sarjapainot olivat pysyneet paikoillaan jo noin kuukauden ajan ja riparin jälkeen ne räjähtivät kasvuun. Näin kävi myös tämän kesän ensimmäisen leirin jälkeen ja toivottavasti nytkin (loppui eilen).

Heraproteiinia vedin aluksi oliviiöljyn kanssa kolmesti päivässä 75g ja kolme ruokalusikallista, mutta parin päivän jälkeen en tuota jaksanut jatkaa kuin vain kerran päivässä. Aamupainokin laski vain noin kilolla ja jo heti ensimmäisessä treenissä leirin jälkeen tein henkilökohtaisia ennätyksiä, joten sinunkin olisi vain kannattanut nauttia niistä ponileikeistä!

Itse olen ollut tänä kesänä kahdella leirillä isosena ja treeneihin en ole saanut kuin vain lisää boostia. Keho tarvitsee lepoakin ja viikon tauon aikana lihakset eivät vielä sen pahemmin lähde surkastumaan. Sulla on ruokavalio muutenkin lähes varmasti aivan päin persettä, niin ihmettelen mikäli riparin ruoat eivät olisi olleet omiasi laadukkaampia ja näin olisi voineet edesauttaa lihasten palautumista. 14-vuotiaana tällaisten asioiden miettiminen on muutenkin aika turhaa, sillä lähtötasosta ei ole kerennyt vielä kovin hirveästi edes kehittyä. Itsekin toki stressasin kaksi vuotta sitten samasta asiasta, mutta todellisuudessa sarjapainot olivat pysyneet paikoillaan jo noin kuukauden ajan ja riparin jälkeen ne räjähtivät kasvuun. Näin kävi myös tämän kesän ensimmäisen leirin jälkeen ja toivottavasti nytkin (loppui eilen).

Heraproteiinia vedin aluksi oliviiöljyn kanssa kolmesti päivässä 75g ja kolme ruokalusikallista, mutta parin päivän jälkeen en tuota jaksanut jatkaa kuin vain kerran päivässä. Aamupainokin laski vain noin kilolla ja jo heti ensimmäisessä treenissä leirin jälkeen tein henkilökohtaisia ennätyksiä, joten sinunkin olisi vain kannattanut nauttia niistä ponileikeistä!

En syö päin persettä, vaan hyvin, mitä olen itse tutkiskellut ja kysellyt mielipiteitä. ( myös täältä )
En väitä vastaan, että ripari safka ei olisi ollut laadukasta.
Toki suurin osa tästä painosta jotka lähti oli nestettä, sillä vähän ennen leiriä krea kuuri loppui.
Puhtia ei ollut treeneissä lisää, päinvastoin.. kaikki muut tulokset tippuivat paitsi kyykky, jonka jälkeen olin kyllä ihan poikki.
Tänään olenkin nyt mätännyt ruokaa paljon ja terveellistä sellaista, jotta saisi treenit taas käyntiin. Perjantaina jos en perkele saa entisiä tuloksia niin sitten vituttaa.
Maanantaina pitäis elaston 2-jakoinenkin aloittaa niin ois hyvä olla taas "mukana kuviois" siihen mennes.
93kg ---> n.88.5kg

Helvetin isokokoinen olet kyllä ikäiseksesi, luulin että kyseessä olisi suht tavallinen vuosikertasi edustaja eli noin 60kg jätkä. :D

Sanoisin, että korkeintaan 5% ihmisistä jotka kuvittelevat syövänsä oikein todellisuudessa syövätkin oikein. Anteeksi yleistys, tuo vaan nyt oli erittäin todennäköistä. Voitko ihan mielenkiinnosta ilmoittaa muutamia sarjapainoja?

e. Nyt kuin vaivauduin katsomaan tuota yhtä aiemmin avaamaasi trediä, niin tosiaan mielestäni ruokavaliosi ainut kunnossa oleva asia näyttäisi olevan proteiini määrällisesti. Rasvat ja rehut puuttuvat kokonaan.

Helvetin isokokoinen olet kyllä ikäiseksesi, luulin että kyseessä olisi suht tavallinen vuosikertasi edustaja eli noin 60kg jätkä. :D

Sanoisin, että korkeintaan 5% ihmisistä jotka kuvittelevat syövänsä oikein todellisuudessa syövätkin oikein. Anteeksi yleistys, tuo vaan nyt oli erittäin todennäköistä.

Tiedän sen, ja juuri siksi silloin kysyin täältä ja muualta etten vain syö päin persettä ja luule syöväni hyvin.

Ps. Paljonko sait rahaa siitä että olit isosena?

Sillon kun olin itte riparil 3 vuotta sitte, nii otin 10kg kasattavat kässärit laukkuu ja väänsin haukkaa, vaikka kylkiluu oli poikki ja käsi jossaa vitun tues :D

Asiaan: Tollain viikon tauko laskee aina mun tuloksii vähä, mutta vain hetkellisesti. Tauon jälkeen tulokset lähtevät aina mukavasti nousuun ja tauon pitäminen oli kannattavaa pitkällä tähtäimellä. Toki taukoja ei saa olla liikaa ja perusasiat pitää olla kunnossa.

Tänään tuli nyt sitten treenattua (G6:sella) ja kyykyt meni samalla tavalla kuten ennen, muut tulokset tippuivat roimasti ja en jaksanut edes kevyillä painoilla sarjoja loppuun asti. Perjantaina vielä kertä G6:sta täysillä, toivottavasti paremmissa merkeissä ja sitten sen jälkeen tulee elaston 2 jakoinen käyttöön.

Ei mulla muuta. Vituttaahan se, mutta kyllä tästä vielä noustaan.

Olin äskeittäin melkein 4viikkoa treenaamatta ollenkaan ja sitä ennen olin lomalla 3 viikkoa ja thaikuissa missä huitasin harvemmin mitään treenejä ollenkaan tai mitään päivittäisiä protsku pirtelöitä tai edes kaikkea lisäravinnetta nassuun mitä muuten otan yleensä. Ja muutenkin tämä kesä on vaikuttanut aikalailla siihen, että kaikkea muuta tekemistä tuntuu löytyvän koko ajan. Nyt olen treenannut täs reilu 2 viikkoa "täysillä" näiden taukojen ja harvemmin treenaamisien jälkeen. Paino putosi joku 2 - 3kg tuossa taukojen aikana, joka on nytten tullut takaisin tässä muutamassa viikossa jo. Tuntuu, että kroppa on levännyt ja mielikin on miljoona kertaa virkeämpi koko ajan.

Tuota en oikein usko(ellet syönyt sitten ihan päin persettä ja ole ollut nälissään), että painosi putosi viikossa 4,5kg vain sillä että olit treenamatta viikon ja söit samalla 6x päivässä. :rolleyes:

Edit. ite tykkään pitää viikon totaali taukoja aina välillä kokonaan kaikesta treenaamisesta. Tekee hyvää kropalle ja mielelle, enkä ole koskaan kuihtunut tai menettäny lihaksia tai "salikuntoa" tuossa ajassa yhtään.

Suositut

Back
Ylös Bottom