Treenisysteemi debaatti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja greener
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sori, mä en ota enää kantaa tähän treenikeskusteluun, mulle riitti, ihan turhaan mä mitään omia kokemuksia täällä jaan.
Omien kokemusten jakaminen vs niiden jakaminen ainoina oikeina absoluuttisina totuuksina on kuitenkin kaksi eri asiaa. Tää nyt ei ole eka ketju missä ensin tulet asenteella, ette vaan treenaa tarpeeksi kovaa ja sitten lopputulemana sanot, että en sitten keskustele mitään, kun joku esittää asiaan mielipiteitä.

Btw, en heitä bensaa liekkeihin, mutta heitän kuitenkin ja tämä liittyy Wileniukseen. Sen kaksi kolme kertaa kun olen ollut M&W:n jumpissa mukana, niin se oli Mike, joka piiputti ensimmäisenä ja jätti lopusta muutaman sarjan tekemättä. Ja muistan kun Wile naureskeli vähän sille, että "aina toi Mike luistaa lopusta". Vai muistanko Mike väärin, vai oliko silloin jotenkin erilailla treenit?
Nii aattele, raskaansarjan kehonrakentaja kykenee treenaa kovempaa. Big suprise?

PS.''en heitä bensaa liekkeihin''.

Täytyy vähän kyllä ihmetellä Jukan toimintaakin. Mikä pointtina? Paskoa välit?

On muuten peruskouluissa yleinen kiusaamisen muoto toi kiusatun tuttujen kääntäminen häntä vastaan ("se muuten sanoi susta näin"). On varsin tuhoisa psykologisesti, jättää pysyviä jälkiä. Mutta trololloloo, vai mitä Jukka (y)

On muuten peruskouluissa yleinen kiusaamisen muoto toi kiusatun tuttujen kääntäminen häntä vastaan ("se muuten sanoi susta näin"). On varsin tuhoisa psykologisesti, jättää pysyviä jälkiä. Mutta trololloloo, vai mitä Jukka (y)

Enhän minä ole mitään välejä paskomassa? Kommentoin vain tähän ketjuun kiinnostavaan aiheeseen oman kantani.

Lukaiseppa uudestaan meidän viestittely? Mikehän siinä ottaa lämpöä ja käskee painua vittuun. Onhan se nyt hyvä viitata henkilöihin, jotka Miken treenejä on vetänyt, jos kerran Wilenius itsekin toteaa suunnitelmallisuuden olleen kadoksissa.

Ja Aksun viesti tänne ei kumonnut sairaana treenaamista, vaan itseasiassa siinäkin tuli ilmi, että oma tyyli kuitenkin paras.

Miken argumenttihan on, että vain hänen tyylinsä toimii ja muut hiihtelevät.

Jos tommosista heitoista joku oikeasti suuttuu niin voi vittu mitä neiteilyä

Kaikki muutokset on keholle uusia signaaleja. Kun keho saa viruksen, se taistelee sitä vastaan ja saa immuniteetin ja on vahvempi. Kun kehoa rasitetaan, se tulee vahvemmaksi. Myös tauon pitäminen on muutos, lihaspaineet lähtee, keho tottuu taukoon aika nopeaan. Sitten tulee taas muutos ja keho joutuu uudelleen rasitukseen mukautumaan. Domssit tulee aina jos vain muuttaa jotain treenissä radikaalisti, mutta vain jos tekee yhtä kovaa eri tavalla, siinä ei domsseja tule jos tekee munakkaan suunnitteleman 3x8 haukotellen ja kotiin, eikä sitä pelasta munakkaan olkinukke proteiinisynteesi kun mitään traumaa ei aiheuteta. Siihen keho on jo tottunut, ei sen tarvitse tehdä mitään töitä sen eteen, ei vaikka hinkkaisi joka päivä munakkaan 3x8 haukotellen ja kotiin.

Mike sä olet väärässä. Joko sä elät jossain omassa mikämikämaassa tai sitten et vain halua hyväksyä tosiasoita.
Kun lihas joutuu tekemään enemmän työtä kuin mihin se on aikaisemmin tottunut, se johtaa lähestulkoon aina lihaskasvuun.

Kerrotko mihin tuo sun teoria perustuu, että 3x8 ei aiheuta mitään traumaa kropalle? Ootko sä oikeasti noin hölmö vai trollaatko?
Sä katsot treenejä vain kivun näkökulmasta. No pain NO GAIN!!
Just näin, mitä enemmän kärsit sitä enemmän kehityt. Fuck right.

Pitkässä juoksussa sä todennäköisesti vain hidastat kehitystäsi tolla mentaliteetilla, ellei sitten ole ne kuuluisat ryynit koneessa.

Sanon vielä loppuun, että lihaksen kasvattaminen on kumulativiinen prosessi. Siinä on rajansa, kuinka paljon lihaskasvua on mahdollista stimuloida yhden session aikana ja noi sun 1000 toistoa sitä sun tätä on pelkkää ajanhukkaa normitreenaajille.
Sun koko treenifilosofia perustuu yksinomaan siihen, kuinka paljon saat irti yksittäisestä treenistä, joka jossain vuoden mittakaavassa on, kuten jo sanoin, pelkkä pisara meressä.

Vastailen noihin sun muihin argumentteihin myöhemmin, kun viitsin ja kerkeän, mutta nyt halusin tarttua tähän, koska sä puhut paskaa. Sori nyt vain.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä vastaan jatkossa mun ketjussa mulle esitettyihin treenijuttuihin, en osallistu enää muissa ketjuissa treenikeskusteluihin, liian kauan yrittänyt pointtiani tuoda ja menee aina päin vittua.

Mutta ymmärrätkö sä pätkääkään sitä että minkä takia tää koko väittely kääntyy tällaiseksi? Sä dumaat jengille ihan päin naamaa tota sun omaa paskaa ja väität, että esimerkiksi jukka (kehonrakennuksen sm1!?) välttelee kovia treenejä ja uhkailet kuinka hän ei vittu uskalla tehdä sun kaltaisia treenejä?

Ja siinä vaiheessa kun sulle tän keskustelun alussa alettiin heittää paskat naamalle. Sä heität argumentiks "koska mä tykkään treenata näin" Sulla ei riitä enään vasta argumentit ja sit sä vedät marttyyri roolin kun sua ja sun pointteja ei ymmärretä.

Ja mitä mun psykoanalyysiin tulee... en mä sitä hatusta heitä. Mun ammatti, jota teen työkseni on tehdä ihmisistä sellaisia. Yli 10 vuotta oon seurannu sun tapaa tuoda itseäs julki ja uskaltaisin väittää että iso osa mun psykoanalyysista meni täysin nappiin. Ja vielä yksi asia mikä susta oikeen kajastaa läpi. On se, että sun on ihan vitun vaikea sanoa että : Sori jätkät. Mä olin väärässä

Ei enää kerennyt editoimaan edellistä viestiä, mutta anyways, onko Mike tuttu tarina?

kuva01.jpg

Ja vielä yksi asia mikä susta oikeen kajastaa läpi. On se, että sun on ihan vitun vaikea sanoa että : Sori jätkät. Mä olin väärässä

Tää ikävä kyllä koskee suurta osaa ihmisistä. Jengin pitäs tajuta ettei täällä kukaa nii erikoinen tai "suuri" oo etteikö virheitä sattuis tai olisi väärässä. Hauskintahan tossa on just ulkopuolisena seurata henkilön toimintamallia ja naureskella partaansa. Nämä on niitä elämän pieniä arkisia iloja :D

Mikä tarve sulla on jatkuvasti vääristellä asioita, mä olen vain liputtanut kovan treenin puolesta, en sanonut että treenaan kovempaa kuin muut.

Domssit tulee aina jos vain muuttaa jotain treenissä radikaalisti, mutta vain jos tekee yhtä kovaa eri tavalla, siinä ei domsseja tule jos tekee munakkaan suunnitteleman 3x8 haukotellen ja kotiin, eikä sitä pelasta munakkaan olkinukke proteiinisynteesi kun mitään traumaa ei aiheuteta. Siihen keho on jo tottunut, ei sen tarvitse tehdä mitään töitä sen eteen, ei vaikka hinkkaisi joka päivä munakkaan 3x8 haukotellen ja kotiin.

Muuten vain vähättelet muiden treenejä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom