Treenipainot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli tarkottaakohan tää vipunosto nyt sitä että nostetaan hitaasti käsi suorana housunsaumoista 90-asteen kulmaan? En siis millään pahalla, mut tuntuu aika hurjilta nää painot, kun ite jollain 8-10kg tehny sarjoja ja silloinkin olkapäät meinaa revetä... :(

Mä teen noi viparit sivulle niin et se liike lähtee reisien etupuolelta. Ja en tee ikinä täysin puhtaasti, mut ei paljoo puutu. Ihan pikku heijaus on mun kohdalla sallittu. Ja kädet melkein suorana. Ainaki se on varma et mun olkapäät ei kasva jos niitä ei kunnolla rankase. Ja ne kyl on mun paras lihasryhmä, niinku näkyy.

Originally posted by Esa2
Eli tarkottaakohan tää vipunosto nyt sitä että nostetaan hitaasti käsi suorana housunsaumoista 90-asteen kulmaan? En siis millään pahalla, mut tuntuu aika hurjilta nää painot, kun ite jollain 8-10kg tehny sarjoja ja silloinkin olkapäät meinaa revetä... :(
Ootko kauan treenannut? Onko pystypunnerrus mitä luokkaa?

Powerhousu: Teetkö pystypunnerruksen tangolla istuen vai seisten? Vedätkö tyyliin: isot romut tankoon ja äkkiä sarja läpi? Eli tekniikkaa ei ole mitenkään täydellinen, mutta silti hallinnassa.

Jotain viime aikojen romuja sellaisista liikkeistä mitä nyt voi verrata, voimanostotulokset (sali) on tänne joskus tullut jo postattua:

etukyykky: 100kg x 5 (perse lattiaan)
leuanveto: 25kg x 5 (täysi liikerata)
dippi: 40kg x 6 (olkapäät alle kyynärpäiden)
kp-penkki: 45kg x 5
kp-soutu: 60kg x 5
vipunostot seisten: 20kg x 8
pystypunnerrus: 65kg x 8

Oma paino 83kg.

Originally posted by Dopey
Jotain viime aikojen romuja sellaisista liikkeistä mitä nyt voi verrata, voimanostotulokset (sali) on tänne joskus tullut jo postattua:

etukyykky: 100kg x 5 (perse lattiaan)
leuanveto: 25kg x 5 (täysi liikerata)
dippi: 40kg x 6 (olkapäät alle kyynärpäiden)
kp-penkki: 45kg x 5
kp-soutu: 60kg x 5
vipunostot seisten: 20kg x 8
pystypunnerrus: 65kg x 8

Oma paino 83kg.

Millanen treenitausta sulla on alla? Oot suunnilleen samoissa mitoissa kuin mä, mutta ikää näyttää kyllä löytyvän enemmän...

Originally posted by Esa2

Riippuuhan tuo paljon tekotyylistä, mutta ei nuo nyt kovin kovia tuloksia ole.
Tietenkin täytyy ottaa huomioon myös treenitausta. Jos vielä kymmenen vuoden jälkeen tekee 10kg painoilla, niin jokin mättää.

Originally posted by andor
Millanen treenitausta sulla on alla? Oot suunnilleen samoissa mitoissa kuin mä, mutta ikää näyttää kyllä löytyvän enemmän...
Junnuna en tehnyt mitään kuntoni eteen mikä eniten selittää heikot tulokset. 16-kesäisenä turhauduin olemaan heikko läski ja aloin juoksemaan, tuloksena heikko riuku. Vuonna 1988 58-kiloinen keppi sitten asteli kavereitten kanssa Jyväskylän Uimahallin salille ja sillä tiellä ollaan edelleen. Olen vuosien mittaan treenannut varmaan kaikilla tunnetuilla treenisysteemeillä, parhaiten on toimineet voimanostosysteemit kuten Korte, täälläkin usein mainittu ryssäjaksotus ja WSB (Sheiko on vielä kokeilematta), bodyohjelmien ehdoton kurko on HST.

Ekalla kerralla penkistä meni tanko korvarenkailla muutama toisto, leukoja vedin jo silloin parisenkymmentä. Puolikyykystä meni nelisenkymmentä kiloa hirveällä tekniikalla. Salimaksimit on jotain 155/130/195, pudonneet tuosta vähän kun keväisen polven vihoittelun takia oon tehnyt puhdasta bodytreeniä.

y.talja 4*8*100kg
a.talja 2*10*130kg
pystyp. 6*115kg
dippi 2*6*60kg
vipun.sivulle 2*8*22,5kg
hauis tangolla 7*80kg
kulmasoutu 2*8*140kg
ojentajat taljassa 4*10*50kg
kohautukset smithissä 4*10*120kg
ja pituus 168cm ja 102kg rasvat pihdeillä mitattuna 14%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Away

Powerhousu: Teetkö pystypunnerruksen tangolla istuen vai seisten? Vedätkö tyyliin: isot romut tankoon ja äkkiä sarja läpi? Eli tekniikkaa ei ole mitenkään täydellinen, mutta silti hallinnassa.

Teen istuen. Voimiini nähden helvetin isoilla romuilla, mut kunnon kontrollilla kuitenki. Eihän tossa oikein pääse huijaamaan. Ja toistot on melko hitaita. Ei mitään pumppaussettiä. Tangon lasken n. leuan korkeudelle ja nostan siitä ylös. Alemmas ei uskalla laskee tai räjähtää olkapäät, eikä siitä kyl oo mitään vastaavaa hyötyäkään.

Jep

Originally posted by Battle

Parhaimmillaan oli...
- penkki: 190kg x 4
- polvien yläpuoleltaveto: 330kg x 5

ja vaikka kukaan ei usko; en ole roinaa käyttänyt, vaan reenannut uskollisesti 16 vuotta ja puhtaana aion jatkaa.. paitsi:kippis1:

Sama mielessä. Se nousee, mitä nousee kaurapuurolla ja sianlihalla. Jos muutamassa vuodessa pääsen Battlen salituloksiin, niin helvetin hyvä. Tässä kuussa tuli täyteen 1,5 vuotta treeniä.

Originally posted by Keisari
Originally posted by niskalaukaus
y
hauis tangolla 7*80kg

ojentajat taljassa 4*10*50kg

Sulla on vahvat haukkarit verrattuna ojentajiin. miten toi hauistangolla, tuskin selkä seinää vasten?

Veikkaan että niskalaukaus tekee ojentajapunnerruksensa ylätaljassa, eikä ristikkäistaljassa niinkuin useimmat meistä.

Pitäs aina pistää, et kummas on tehny ojentajapunnerruksen, ku jos tekee ylätaljas ni saa ol puolet vähemmän painoja.

Omat tulokset:
Kyykky: n. 1*140
maastanosto: n. 1*130
penkki 2*70:itku:
hauiskääntö tangolla 2*5*30kg
kulmasoutu: 15*50kg
kapee pena: 5*60

Ikää on pian 16 voutta ja painoa joku 73kg.

Omat tulokset:
penkki 2*70

millä tekniikalla tuo kyykky?

Originally posted by lurkki
Pitäs aina pistää, et kummas on tehny ojentajapunnerruksen, ku jos tekee ylätaljas ni saa ol puolet vähemmän painoja.

Omat tulokset:
penkki 2*70:itku:
hauiskääntö tangolla 2*5*30kg
kulmasoutu: 15*50kg
kapee pena: 5*60

itteki penkissä tosi paska (68*4) maastavetoaki tuli tänään vingutettua 140 nous viel mutta 162.5 jäi polviin prkl....no pitää treenata läpi saken maastavedon abc ja kattoo sitten mitä tuleman pitää

Originally posted by Tume
Veikkaan että niskalaukaus tekee ojentajapunnerruksensa ylätaljassa, eikä ristikkäistaljassa niinkuin useimmat meistä.

Juu, mä teen vaan ojentajia 2x10x55kg ylätaljassa (ei siis ristikkäisessä), mutta heijaamatta en saa kyllä 80 kg yhtään toistoa hauiksilla.

Vai onkohan mulla heikot hauikset :(

Vähänkö masens, ku menin kaverille leuhkii, et menee penkissä kympin sarja 80 kilolla ja kaveri tokas, että "ton kokosella äijällä pitäis mennä sadalla".

Taidan välillä vähän lyhentää sarjoja...

Nimim: "Pelkkää kokoa salilta hakenut"

Originally posted by vitvall
millä tekniikalla tuo kyykky?

Salettiin sellanen ¼-kyykky joita näkee joka vitun päivä salilla muikkujen tekeminä.

Harva kynäniska ottaa kyykkyä syvältä, ja jos ottaa, niin painot ei ole isot. Niin se vaan menee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom