Treenipainot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
penkki 85
kapea penkki 65
mave 100 :( <-ei mul polosella selekä anna enempää
kyykky 85

tullu joskus "treenattua" fiksuna kavereitten kans kuka pukkaa eniten penkistä.. noh penkistä kyllä painoo nousee mut muut onki sit jo aikas polosia...

"tiesitkö että sian orgasmi kestää 30 minuuttia?"

Mikä siinä kulmasoudussa on niin ihmeellistä.... mulla oli kulmasoutu 150x10 kohtuu puhtaasti... paras sarja (aika epäpuhdas tosin 180x8) ja silti kyykky oli vaan 195x5 smithissä... ja penkki vastaavasti samaan aikaan 110x10... että se siitä tasasesta kehityksestä... ;)

niin... ja oma paino sillon 110.

Nyt oon kolme kuukautta reenannu intin jälkeen
Kyykky: 175 kg *6
Etukyykky: 125 kg *8
mave polvista: 210 kg *6
Kulmasoutu: 125 kg * 10
Dippi: 45 kg *6
Penkki: 100 kg *2
Penkki käsip. 45 kg *8
Penkkiä en ole tehny varmaan kolmeen vuoteen ja sen kyllä huomaa...:david:

Penkki: 175kg x 5 nykykunto, joskus mennyt enemmän
Hack: 230+kelkka(?) x 6
Prässi: 750kg x 5
Pystypunnerrus:155kg x 4
Dippi: oma paino (120)+ 75kg x 4
Kapea penkki: 160kg x 6

Originally posted by Battle
Penkki: 175kg x 5 nykykunto, joskus mennyt enemmän
Hack: 230+kelkka(?) x 6
Prässi: 750kg x 5
Pystypunnerrus:155kg x 4
Dippi: oma paino (120)+ 75kg x 4
Kapea penkki: 160kg x 6

Onko tuo pystypunnerrus smithissä? Jos ei, niin erittäin kova tulos muihin katsottuna..

Tuosta prässistä tuli mieleen. En siis kohdista suhun tätä.
Kuinka moni käyttää käsiä siinä apuna? Näkee vaan aika paljon, että painoa laitetaan rutkasti ja sit työnnetään polvista.. no, tuleepahan samalla ojentajatreeni tehtyä. :)

Originally posted by Jusander
Nyt oon kolme kuukautta reenannu intin jälkeen
Kyykky: 175 kg *6
Etukyykky: 125 kg *8
mave polvista: 210 kg *6
Kulmasoutu: 125 kg * 10
Dippi: 45 kg *6
Penkki: 100 kg *2
Penkki käsip. 45 kg *8
Penkkiä en ole tehny varmaan kolmeen vuoteen ja sen kyllä huomaa...:david:

Siis, mitäs helvettiä - saat tasapenkissä huntilla kakkosen, mutta teet kuitenkin 45kg käsipainoilla kasin sarjan :confused: ...

Näin se vaan sattuu olemaan:confused:. Itteki oon tota _uskomatonta_ heikkoutta normaalipenas ihmetelly...mutta loppupeleis sillä ei ole niin hirveän suurta väliä, ku body-reeniä teen.Oon mä vinopenas saanu 42,5 kilon punteilla samat kaheksan toistoa ja vinopenkis satkulla oon tehny sarjaa.Jos jollaki olis ideaa, mistä toi johtuu niin kertokoon ihmeessä.

joo aika noloja on painot meikällä, mutta tässä jotain:

penkki 90kgx10
pystypunnerrus kp 26kg x 10
hauis kulmatangolla 50kg x 12
ylätalja kapeella 100 x 10
ylätalja leveellä 90 x 10
prässi 170kg x 10 (kokeilin eräällä toisella prässillä ja meni samat toistot 260 kilolla, että tiedä sitten...)

...

Oon mä vinopenas saanu 42,5 kilon punteilla samat kaheksan toistoa ja vinopenkis satkulla oon tehny sarjaa.Jos jollaki olis ideaa, mistä toi johtuu niin kertokoon ihmeessä.

Mulla oli samassa tilanteessa kyseessä tekniikkaongelma. Käsipainopena meni hyvin, vinopena meni hyvin, kapea pena meni hyvin... Kaikki muu meni hyvin, paitsi pena.

Mulla oli ongelmana se, että olin ottanut liian kirjaimellisesti sen, että penkissä täytyy pitää kyynärpäät lähellä vartaloa. Kyynärpäät eivät olleet kunnolla työnnön takana, enkä siten saanut voimaa työntöön.

Mulla ton homman korjasi vähäksi aikaa sotilaspenkkiin siirtyminen. Siinä tulee väkisinkin keskityttyä siihen ylävartalon käyttöön, koska apuja ei saa mistään.

Heti kun kokeilin uudestaan penaa, sotilaspenan jälkeen, niin pistin kostoksi 10kg vanhaa ykköstä enemmän, ja sieltähän se nousi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näin se vaan sattuu olemaan:confused:. Itteki oon tota _uskomatonta_ heikkoutta normaalipenas ihmetelly...mutta loppupeleis sillä ei ole niin hirveän suurta väliä, ku body-reeniä teen.Oon mä vinopenas saanu 42,5 kilon punteilla samat kaheksan toistoa ja vinopenkis satkulla oon tehny sarjaa.Jos jollaki olis ideaa, mistä toi johtuu niin kertokoon ihmeessä.

mä en ole todellakaan mikään asiantuntija mutta jos sulla on pitkät kädet niin se voisi ehkä olla syy, ehkä tää on siis vaan arvaus...

Katotaas mitä tein viime treenissä:

Syväkyykky: 10 x 70kg
Vinopenkki: 7 x 47.5kg
Ylätalja leveällä myötäotteella: 10 x 45kg
Hack-Kyykky: 14 x kelkka
Kapeapenkki: 10 x 45kg
Kulmasoutu tangolla: 12 x 45kg
Penkki: 13 x 45kg
Ylätalja kapealla vastaotteella: 11 x 55kg
Pystypunnerrus seisten kp 10 x 10kg
Alataljasoutu 10 x 60kg
Viparit sivuille: 10 x 5kg

Punnerrusliikkeissä tein n. 5kg pienemmillä painoilla, kun alkapäätä vähän aristi... :D

no joo

penkki 10x80kg
jalkaprässi 10x160kg
ylätalja (niskan taakse) 10x70kg
pystypunnerrus koneessa 10x70kg
hauis tangolla 10x40kg

pituus 170cm
paino 63kg
ikä 26

Originally posted by VahvaJussi
joo aika noloja on painot meikällä, mutta tässä jotain:

penkki 90kgx10
pystypunnerrus kp 26kg x 10
hauis kulmatangolla 50kg x 12
ylätalja kapeella 100 x 10
ylätalja leveellä 90 x 10
prässi 170kg x 10 (kokeilin eräällä toisella prässillä ja meni samat toistot 260 kilolla, että tiedä sitten...)

...

Noloja? Säästäkää toi kommentti niille joilla oikeasti tulokset pohjalukemissa. :thumbs:

Raven:

On joo Smithissä...ja toi tulostaso on nyt heikompi johtuen ranne- ja selkävammoista, jotka on tulleet sählystä ym.pilipali harrastuksista.

Parhaimmillaan oli...
- penkki: 190kg x 4
- punnerrus edestä (smith): edellä mainittu
- prässi ilman käsien apua: edellä mainittu
- mave remmeillä: 230kg x 4
- polvien yläpuoleltaveto: 330kg x 5

Nykyään teen Hackia vaihtelun vuoksi ja selkä ei kestä tavallista kyykkyä ja vähän kevyemmillä painoilla, enkä tee kauheasti erikoissarjoja(rest/pause ym.). Kesän jälkeen tai ihan kohta alkaa taas "verisuonet poikki"-sarjat... ja vaikka kukaan ei usko; en ole roinaa käyttänyt, vaan reenannut uskollisesti 16 vuotta ja puhtaana aion jatkaa.. paitsi:kippis1:

Pakko kai munki sit laittaa, vaikkei paljoo oo hehkuttamista.

Penkki 8*100
Vinopenkki 6*90
Pystypunnerrus 6*90
Vipun. sivulle 8*26
Vipun. eteen 12*21
Leveä ylätalja 8*100
Kapea ylätalja 8*110
Alatalja 10*110
Scott hauiskääntö 8*50
Ranskis vinopenkillä 8*50

Pituus 165
Paino 70
Ikä 21

Originally posted by pååtta
mä en ole todellakaan mikään asiantuntija mutta jos sulla on pitkät kädet niin se voisi ehkä olla syy, ehkä tää on siis vaan arvaus...

Voin kokemuksesta kertoa, että ei ne pitkät kädet sitä käsipainopenkkiä tehdessä mihinkään katoa.

Aika outoa kyllä, jos käsipainoilla menee 8x45 ja tangolla vaan 2x100..

Mulla nimittäin menee tangolla 130x5 ja käsipainoilla 40x10....Se on tietysti vähän miten nuo tekee, mä venytän todella alas asti käsipainot ja alaslasku on hidas ja hallittu....

Kaverin kans reenataan ja mä saan kaikissa rintaliikkeissä isommilla romuilla ku se, mutta penkki on ainoa poikkeus.Voihan se olla, että joku liike ei kertakaikkiaan sovi jolleki ihmiselle.On toi tietysti aika typerää ku kakskymmentä kiloa kevyemmät vuoden reenanneet saa enemmän tästä "kuningasliikkeestä" :rolleyes: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom