Treenipainot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by roni20
No ei oo sitten hauis kyllä pysyny ihan samassa tahdissa hartioiden mukana. Vipunostot sivulle 15 kg käsipainoilla on aika helvetisti....:kippis1:

Ei mua painot vaan eniten mua ihmetytti että kaikissa, sivuilta, eteen ja taakse samat toisto/rauta määrä.

Originally posted by paistijauheliha
No vittu jos täällä on NÄIN kovaa porukkaa, niin pakkohan se itsekin uskaltautua.

Penkki: 2*62.5kg
Kyykky: 75kg
Mave: 72.5kg
Hauiskääntö tangolla: pelkkä 20-kilon tanko, puhtaita toistoja 6.

Oma paino n.137kg. Bodylavalle parin vuoden sisään. Raskassarja.

Jumalauta, on se vaan karju!

Nyt kaikki, jotka tuolla roinapuolella manku paistijauhelihan kuvia voivat pitää turpansa kiinni. Noista painoista näkee, että äijällä on massaa. Viellä kun tollasia lihoja aletaan hermottaa on lopputulos huikea!

;)

Penkki: 12x60
Kapeepena: 12x50
Vinopenkki: 12x50
Vipunosto sivulle: 10x10
Ranskalainen maaten: 10x35
Pystypunnerrus edestä: 10x35
Kyykky: 8x60 ... mikäköhän siinä on :(
Mave: evt
Hauis tangolla seisten: 10x30

Ja muita hassuja tuloksia...

Originally posted by seepeli

kyykky 10*105
kulmasoutu 8*110

Tuon kulmasoudun haluaisin kyllä nähdä:thumbs:.

vipunostoista....

"Tää onkin mielenkiintonen pointti sinänsä. Eli duunaako porukka olkapäitä hallitulla liikeradalla ja täydellisellä tuntumalla, käytännössä pystyisit siis pysäyttämään liikkeen yläasennossa ja hallitusti laskemaan alas ainakin jokusen ensimmäisen toiston. Vai lähettekö samantien "heijaamaan"? Kovin helposti vaan muut suuremmat lihasryhmät - esim. sivuolkapäissä epäkkäät; takaolkapäissä yläselkä jne. tulevat mukaan kuvioon jos ei hitaasti liikettä suorita..."

----> ...niin siis totta kai teen hallitulla liikeradalla. ja hartaasti. tässä mun postauksessa olikin vain kyse tästä mun shokkihoidosta. normaalisti käytän kyllä ihan 14-15kg painoja mitä nyt sattuu olemaan ja ihan nätisti. kiitos.

Tuon kulmasoudun haluaisin kyllä nähdä.

En mää taija tehä kulmasoutua aivan parhaalla mahollisella tekniikalla. Selän ja lattiatason välinen kulma on ehkä about 30 astetta. 5 tai 6 toistua pitäs mennä aika puhtaasti, mutta parilla viimesellä pittää vähän huijata: PIENI heijaus ja pysäytys jää olemattomaksi.

En mää taija tehä kulmasoutua aivan parhaalla mahollisella tekniikalla. Selän ja lattiatason välinen kulma on ehkä about 30 astetta. 5 tai 6 toistua pitäs mennä aika puhtaasti, mutta parilla viimesellä pittää vähän huijata: PIENI heijaus ja pysäytys jää olemattomaksi.

Mutu tuntumalla voisin sanoa, että kulmasoudussa ei todellakaan liikutella kyykkyä kovempia rautoja, siis ainakaan puhtaalla tekniikalla.

Originally posted by Sumu
Mutu tuntumalla voisin sanoa, että kulmasoudussa ei todellakaan liikutella kyykkyä kovempia rautoja, siis ainakaan puhtaalla tekniikalla.

Kyykky onki selkiästi mun heikoin liike. Ollu jo pennusta asti ongelmia koipien kanssa, intissäki niitten takia B-miehenä palvelin.

Kyykky onki selkiästi mun heikoin liike. Ollu jo pennusta asti ongelmia koipien kanssa, intissäki niitten takia B-miehenä palvelin.

Oho, katoin uudestaan nuo sun tulokset. Kyllähän sulla ainakin mavessa tuntuu rauta liikkuvan ihan kohtuullisesti. Silti tuo kyykky kuulostaa suhteessa jotenkin todella hullunkuriselta suhteessa muihin. Harvemmalla penkki on yhtä kova kuin kyykky...

Ja silti, se 110 on kova rauta kulmasoudussa...

Tällä threadilla on jostain kumman syystä pieni mahdollisuus muuttua taas pituuskusemiskisaksi ja vatkaamiseksi. Noh, mä ainakin juoksen Coopperin 12min aikaan. :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Penkki 10*60kg
Kyykky 10*60kg(alottanut vasta kyykyn, mutta muuten treenannut jalkoja)
Prässi 12*100kg
hauiskääntö suoralla tangolla 10*30kg:itku:
ylätalja eteen 10*50kg
Leukoja vastaotteella 5kpl
pituus 173cm
Paino 77kg
ikä 15.7v

Edit tuli penkkiin 10kg liikaa painoa:D

(ennen kesälomaa ja helteitä, nyt pari toistoa vähemmän)
penkki 10x80kg
kyykky 10x90kg
maastaveto 8x120kg
ylätalja (niskan taakse) 10x90kg
pystypunnerrus tangolla 10x40kg
hauis tangolla 10x40kg
ojentajat ylätaljalla 10x35kg

pituus 178cm
paino 82kg
ikä 28

kai se on pakko ittensä nolata

penkki 68*4
kyykky 105*5
maastaveto 125*5 (hyvällä säkällä saattas mennä vähä isommillaki)
kulmasoutu 72.5*10 (ei mitään puhtaan suoritustyylin ylistyksiä)
pystypunnerrus 40*12

painoa semmoiset reilut 80 ja pituutta 196 vielä on laiha ku lapamato mutta kaippa sitä painoakin tulee lisää ku kehittyy,,,

Mistä perkeleestä porukka vetää noita kulmasoutu tuloksiaan..??:eek:

itellä:

penkki: 80*5
kyykky: 95*5
veto: 140*5
leuat:10
kulmasoutu:10*50 (pysäytyksellä ylhäällä)
hauis suorallatangolla: 10*35

omapaino 80kg

Originally posted by pååtta
kai se on pakko ittensä nolata

penkki 68*4
kyykky 105*5
maastaveto 125*5 (hyvällä säkällä saattas mennä vähä isommillaki)
kulmasoutu 72.5*10 (ei mitään puhtaan suoritustyylin ylistyksiä)
pystypunnerrus 40*12

painoa semmoiset reilut 80 ja pituutta 196 vielä on laiha ku lapamato mutta kaippa sitä painoakin tulee lisää ku kehittyy,,,

"kaippa sitä painoakin tulee lisää ku kehittyy..." kyllä mulla taas järki leikkaa....:david:

Viikontakaisten treenien joidenkin liikkeiden täkysarjat:

Vinopenkki Smith (kelkka laskettu 25kg) 7*95 kg
Hauis istuen 10*25 kg (+pudotussarja)
Jalkakyykky (smith) 20*100 kg
Punnerrus istuen (smith) 11*85 kg
Vipunostot sivulle 8*17,5 kg (+pudotussarja)
Ranskalainen punn. 10*43 kg

Originally posted by lappari

Lattiasta. En käytä koroketta.

Originally posted by lappari

kulmasoutu:10*50 (pysäytyksellä ylhäällä)

Näääh, ainakin puolet enemmän rautaa tankoon (eli 75kg) ja pysäytykset pois. Ei se lihas tuntumalla kasva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom