"vipunostot eteen, sivuille ja TAAKSE : 15 kg x 15
No toi pisti nimenomaa silmää... aika vaikeeta tehä heijaamatta ja jos käyttää pelkkiä olkapäitä eikä jeesaa selän lihaksilla... no joo."
---> Nyt mä en ymmärrä myöskään mikä ihme tuo nyt on? Tekeekö kaikki muut sitten vipareita 7kg painolla? Sehän on ihan kohtalainen paino ja toistomäärä, tekniikkakysymyshän nyt on aina olemassa mutta kyllä mulla menee samanlaiset sarjat ihan ok.
Itse omistan n. 25kg käsipainot ja annan joskus (huom: joskus) olkapäille sellaista shokkihoitoa että teen yhdellä kädellä (toisella nojaan seinään) että olen sivusuuntaan kenossa seinään päin ja teen vipunostoja. Ne ovat enemmän vipuheijauksia mutta nykyään alkaa mennä jo silleen että saan olkapäähän tuntuman ja alaspäin -liikettä voin vastustaa jo kovaa. Käsivartta tarvii pitää tietty melko koukussa. Paino on ala-asennossa siinä munaskujen kohdalla. Toisille saattaa olla silkkaa itsemurhaa, etenkin jos on ongelmia olkapäiden kanssa, enkä käske ketään tekemäänkään niitä mutta ÄÄRIMMÄINEN varovaisuus ja vielä äärimmäisempi lämmittely on tarpeen. Eli suoritusliikkeen puhtaus ikkunasta ulos (ehkä aivot samalla?). Sain päähäni tämän joskus aikoinani alkaa kokeilemaan (en saanut ainuttakaan toistoa) ja se on nostanut mun viparipainoja kohisten ylös. Hullultahan se kuulostaa mut minkäs teet, olen ehjä ja kehitys on tapahtunut. Passittakaa minut vaikka hourulaan, en välitä.