Treenipainot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by roni20
Sulla on vähän sama ongelma kuin mulla. Penkistä nousee helvetin vähän ylös muihin verrattuna. Penkkihän on aika paljon tekniikka laji. Joku on mulle joskus sanonut etten osaa käyttää ojentajia tarpeeksi hyvin avuksi. Negatiivisella penkillä saan nimittäin enemmän ylös.

Mulla on toi penkki jumittanu noissa painossa varmaan jo 3kk.. jotain sille pitäis tehdä mutta en vaan tiedä mitä. :(

Originally posted by Noreaga
Mulla on toi penkki jumittanu noissa painossa varmaan jo 3kk.. jotain sille pitäis tehdä mutta en vaan tiedä mitä. :(
No onhan täällä vaikka minkänäköistä parannus keinoa, ei oo vaan vielä kerennyt kokeilemaan uutta ohjelmaa, niin ei oo omaa kokemusta niistä.

Originally posted by roni20
No onhan täällä vaikka minkänäköistä parannus keinoa, ei oo vaan vielä kerennyt kokeilemaan uutta ohjelmaa, niin ei oo omaa kokemusta niistä.

Kyllä mä kavereitten kans kokeilin yhtä penkki ohjelmaa tossa noin neljä kuukautta sit. treenikaveri sai tulosta nousemaa varmaa melkein 20kg, mulla se jäi viiteen kiloon ja siihen on tyssänny.. :( pitää vaan kokeilla jotain muuta.. kuitenki kaikki muut rintalihas liikkeet (ottaahan penkki muuallekkin) onnistuu suhteessa paljon paremmin.. :)

Originally posted by RoadRunner

vipunostot eteen, sivuille ja TAAKSE : 15 kg x 15

No toi pisti nimenomaa silmää... aika vaikeeta tehä heijaamatta ja jos käyttää pelkkiä olkapäitä eikä jeesaa selän lihaksilla... no joo.

Tässä jotain mun mahtipontisia otteita treenipäivyristä:

Tasapenkki: 8x60kg
Vinopenkki KP: 8x19kg+19kg
Viparit sivulle: 8x11,5kg+11,5kg
Kulmasoutu: 8x57,5kg (täyspitkällä liikeradalla)
Kulmasoutu KP: 8x26,5kg+26,5kg
Pohkeet: Niin sitkeät ettei hartiat kestä tarpeeksi painoa :)
Pystypunnerrus KP: 8x16,5kg+16,5kg
Olankohautus: 10x60kg
Viparit taakse: 10x9kg+9kg
Kapea penkki: 8x55kg
Ranskalainen otsalle: 8x30kg
Hauiskääntö suoralla, seisten: 8x40-42,5kg
Hauiskääntö kulmalla, laudalla: 8x30kg
Kyykky: 8x75-80kg
SJMV: 8x62,5kg
Maastaveto (harvoin): 5x100kg

Siinä muutamista listaa...onhan niitä selityksiä huonoille tuloksille mutta joka tapauksessa - tekniikkaan panostan, cheattia ei ole yhdessäkään liikkeessä.

"vipunostot eteen, sivuille ja TAAKSE : 15 kg x 15

No toi pisti nimenomaa silmää... aika vaikeeta tehä heijaamatta ja jos käyttää pelkkiä olkapäitä eikä jeesaa selän lihaksilla... no joo."

---> Nyt mä en ymmärrä myöskään mikä ihme tuo nyt on? Tekeekö kaikki muut sitten vipareita 7kg painolla? Sehän on ihan kohtalainen paino ja toistomäärä, tekniikkakysymyshän nyt on aina olemassa mutta kyllä mulla menee samanlaiset sarjat ihan ok.

Itse omistan n. 25kg käsipainot ja annan joskus (huom: joskus) olkapäille sellaista shokkihoitoa että teen yhdellä kädellä (toisella nojaan seinään) että olen sivusuuntaan kenossa seinään päin ja teen vipunostoja. Ne ovat enemmän vipuheijauksia mutta nykyään alkaa mennä jo silleen että saan olkapäähän tuntuman ja alaspäin -liikettä voin vastustaa jo kovaa. Käsivartta tarvii pitää tietty melko koukussa. Paino on ala-asennossa siinä munaskujen kohdalla. Toisille saattaa olla silkkaa itsemurhaa, etenkin jos on ongelmia olkapäiden kanssa, enkä käske ketään tekemäänkään niitä mutta ÄÄRIMMÄINEN varovaisuus ja vielä äärimmäisempi lämmittely on tarpeen. Eli suoritusliikkeen puhtaus ikkunasta ulos (ehkä aivot samalla?). Sain päähäni tämän joskus aikoinani alkaa kokeilemaan (en saanut ainuttakaan toistoa) ja se on nostanut mun viparipainoja kohisten ylös. Hullultahan se kuulostaa mut minkäs teet, olen ehjä ja kehitys on tapahtunut. Passittakaa minut vaikka hourulaan, en välitä.

kovia jätkiä

Pakko kai munkin on tulla kaapista... päiväkirjan korutonta kertomaa:

penkki: 5 x 5 x 57,5
kyykky: 5 x 5 x 92,5
veto: 5 x 5 x 105

...tulosrajat häämöttävät ja alkaa pikkuhiljaa tulla punttiin täytettä. Ja nuo kaikki on tehty ilman varusteita puhtaalla tyylillä!

Muita tuloksia tulee harvoin laitettua muistiin mutta muutama:

haba: 12 x 10 kg kp
lattiapenkki: 5 x 65
jännehypyt: 4 x 35 kg

:kippis1:

-penkkipunnerrus 70kg x 8(ykkönen 85kg)
-penkkipunnerrs kapealla otteella 60kg x 8
-hauiskääntö kulmatangolla seisten 37kg x 10(pieni heijaus)
-dipit(omapaino) x 20
-leuanveto(omapaino) x 15
-kulmasoutu 65kg x 8
-pystypunnerrus 40kg x 6

mitat 186cm/82kg ja ikää tätä nykyä 17

Originally posted by big-J
maastaveto 5x 145kg
kyykky 6x 160kg
jalkaprässi 8 x 150kg+kelkka
hack 8 x 120kg + kelkka

muita ei kehtaa sanoo

Paljos toi prässin kelkka painaa? Nimittäin ainakin mun mielestä aika kova toi 6x160kg kyykky verrattuna tohon prässiin 8x150kg+kelkka (ei kai kelkka voi kovin hirveesti painaa....).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by tommih
Nyt taidetaan vetää 100%:sta podaus linjaa:D

No vittu jos täällä on NÄIN kovaa porukkaa, niin pakkohan se itsekin uskaltautua.

Penkki: 2*62.5kg
Kyykky: 75kg
Mave: 72.5kg
Hauiskääntö tangolla: pelkkä 20-kilon tanko, puhtaita toistoja 6.

Oma paino n.137kg. Bodylavalle parin vuoden sisään. Raskassarja.

pena 6*135
mave 6*180
kyykky 10*105 (On se hurja)
kulmasoutu 8*110
yläalja taakse leveä ote 10*100
hauis kulmatangolla 8*60 (selkäreenin jäläkeen)
ojentajat ylätaljalla 8*50

Penkki: 8x80kg
Haukka kp: 8x16kg
Kyykky: 8x90kg
Pohkeet istuen: 8x115kg
Kulmasoutu kp:llä: 8x30kg
Ylätalja eteen: 8x75kg
Arnold: 8x20kg
Ranskis: 8x35

Hauis: 40cm
Rinta: 112cm
Vyötärö: Kuin "ampiaisella"...
Reisi: 63cm
Pohje: 40cm

Paino: 89kg
Pituus: 183
Rasva% pihdeillä: 16

Originally posted by muffy

---> Nyt mä en ymmärrä myöskään mikä ihme tuo nyt on? Tekeekö kaikki muut sitten vipareita 7kg painolla? Sehän on ihan kohtalainen paino ja toistomäärä, tekniikkakysymyshän nyt on aina olemassa mutta kyllä mulla menee samanlaiset sarjat ihan ok.

Ne ovat enemmän vipuheijauksia mutta nykyään alkaa mennä jo silleen että saan olkapäähän tuntuman ja alaspäin -liikettä voin vastustaa jo kovaa.

Tää onkin mielenkiintonen pointti sinänsä. Eli duunaako porukka olkapäitä hallitulla liikeradalla ja täydellisellä tuntumalla, käytännössä pystyisit siis pysäyttämään liikkeen yläasennossa ja hallitusti laskemaan alas ainakin jokusen ensimmäisen toiston. Vai lähettekö samantien "heijaamaan"? Kovin helposti vaan muut suuremmat lihasryhmät - esim. sivuolkapäissä epäkkäät; takaolkapäissä yläselkä jne. tulevat mukaan kuvioon jos ei hitaasti liikettä suorita...

Originally posted by paistijauheliha
No vittu jos täällä on NÄIN kovaa porukkaa, niin pakkohan se itsekin uskaltautua.

Penkki: 2*62.5kg
Kyykky: 75kg
Mave: 72.5kg
Hauiskääntö tangolla: pelkkä 20-kilon tanko, puhtaita toistoja 6.

Oma paino n.137kg. Bodylavalle parin vuoden sisään. Raskassarja.

Tulihan ne kauan kaivatut tulokset sieltä! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom