Treenipainot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by paistijauheliha
Salettiin sellanen ¼-kyykky joita näkee joka vitun päivä salilla muikkujen tekeminä.

Harva kynäniska ottaa kyykkyä syvältä, ja jos ottaa, niin painot ei ole isot. Niin se vaan menee.

Eli, jos et ole ite ottanut muikkuna tollasia, niin ei kukaan muukaan voi sitä tehdä??

Originally posted by lurkki
Pitäs aina pistää, et kummas on tehny ojentajapunnerruksen, ku jos tekee ylätaljas ni saa ol puolet vähemmän painoja.

Omat tulokset:
Kyykky: n. 1*140
maastanosto: n. 1*130
penkki 2*70
hauiskääntö tangolla 2*5*30kg
kulmasoutu: 15*50kg
kapee pena: 5*60

Ikää on pian 16 voutta ja painoa joku 73kg. Originally posted by lurkki

Miten sä noin kovan kyykyn oot saanu?Ollaan samoissa mitoissa ja iässä mut ite kyykkään maksimissaan 115kg. OOn treenannu noin vuoden. Meinaan että penassa kyl häviit aika puhtaasti, mut toi kyykky on kyl kova. :confused:

Salettiin sellanen ¼-kyykky joita näkee joka vitun päivä salilla muikkujen tekeminä.

Harva kynäniska ottaa kyykkyä syvältä, ja jos ottaa, niin painot ei ole isot. Niin se vaan menee.

Samaa mieltä.. Ite alotin sillee ja rautaa nous mutta nyt ku on tehny et perse koskee penkkii ei rauta nousekkaa samaan malliin.. kai sen kaikki jossain vaiheessa huomaa

Originally posted by Raven
Eli, jos et ole ite ottanut muikkuna tollasia, niin ei kukaan muukaan voi sitä tehdä??

Puhuinko mä itestäni jotain? Onko sulla lukihäiriö?
Sanoin, että tollasia laihoja poikia näkee päivittäin salilla joilla on 140-180kg niskassa ja se kyykky on just sellanen naisten kaunis niiaus. Ja penkki on niillä samaa luokkaa..

Eli toi 140-kilon kyykky ei kyllä ole mikään hulkkikyykky..

Sanoin, että tollasia laihoja poikia näkee päivittäin salilla joilla on 140-180kg niskassa ja se kyykky on just sellanen naisten kaunis niiaus. Ja penkki on niillä samaa luokkaa..

Seuraatko usein millä painoilla muut tekevät liikkeitä?
Itse ainakin yritän keskittyä omaan treeniin ja olla tarkkailematta jos jonkun kyykky jää pari senttiä vajaaksi tai hauiskäännössä selkä vähän liikahtaa...

Originally posted by roni20
Seuraatko usein millä painoilla muut tekevät liikkeitä?
Itse ainakin yritän keskittyä omaan treeniin ja olla tarkkailematta jos jonkun kyykky jää pari senttiä vajaaksi tai hauiskäännössä selkä vähän liikahtaa...

Joo, mitään muuta mä en salilla teekään. Muna kovana vahtaan poikia jotka treenaa.. :david:

No vittu pakostihan siinä tulee katottua kun 70-kilonen laiheliini tulee kysymään varmistajaksi, ja kun mennään kyykkypaikalle niin tangossa on 180-kiloa. Olen ihan varmuudeksi pyytäny aina oman treenikaverinkin varmistamaan -nimittäin jos kaveri sattuiskin menemään alas asti, niin sinne se myös jäis.

Ja se itse kyykky on aina ollut sellanen helvetin pyllistys.

Joo, mitään muuta mä en salilla teekään. Muna kovana vahtaan poikia jotka treenaa.. :david:

No vittu pakostihan siinä tulee katottua kun 70-kilonen laiheliini tulee kysymään varmistajaksi, ja kun mennään kyykkypaikalle niin tangossa on 180-kiloa. Olen ihan varmuudeksi pyytäny aina oman treenikaverinkin varmistamaan -nimittäin jos kaveri sattuiskin menemään alas asti, niin sinne se myös jäis.

Ja se itse kyykky on aina ollut sellanen helvetin pyllistys.

No onhan tuo kyllä nähty, mutta toisaalta tiedän laihoja poikia, jotka todella kyykkää ja punnertaa uskomattomia painoja kokoonsa nähden (kateellinen)

No onhan tuo kyllä nähty, mutta toisaalta tiedän laihoja poikia, jotka todella kyykkää ja punnertaa uskomattomia painoja kokoonsa nähden (kateellinen)

No onhan niitäkin juu. Mutta ton kaverin penkkikin oli 2*70kg, joten ton kyykyn voi jo arvata.

ehkä se treenas tangon nostamista telineeltä :kippis1:

En tiedä mitä on treenannu.. Mutta eihän se kuulu mulle vittuakaan miten joku treenaa.. jos sellasesta pyllistyksestä itsetunto nousee, pillua tulee ja tuntee ittensä enemmän mieheksi niin mikäs siinä.. kannattaa vaan sitten valita huolella varmistajat, ettei sinne taakse pääse takomaan joku hinttapuli.. :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by battleaxe
miten sä noin kovan kyykyn oot saanu?Ollaan samoissa mitoissa ja iässä mut ite kyykkään maksimissaan 115kg. OOn treenannu noin vuoden. Meinaan että penassa kyl häviit aika puhtaasti, mut toi kyykky on kyl kova. :confused: [/B]

Olen pelannut jääkiekkoa melkein koko pienen ikäni, eli johtuu varmaan siitä. Eka kerran ku rupesin kyykkyä oikein treenaamaan ni kyykkäsin 110kg ,mutta kyykky oli aikaa vajaa. Mut nykään kyykkään ton joku 140kg sillai et menen siihen 90 asteen kulmaan.

Ja käsis mul ei oo yhtään voimaa, joten niitä nyt treenaankin tässä vähän kovempaa!Mut jos en olis jääkiekkoa pelannu, ni kyykky olis nyt varmaan joku 90-110kg!

No onhan niitäkin juu. Mutta ton kaverin penkkikin oli 2*70kg, joten ton kyykyn voi jo arvata.

Kuten Lurkki itse vastasikin ja meinasin itse sanoa samaa. Tiedän monia joilla asia on noin. Penkistä ei paljoa tule, mutta kyykystä lähtee oikealla tekniikalla/oikeasta syvyydestä paljon isommat painot. Ja usein kyseessä on lätkä/ futispelaajat..

Jos et ymmärtänyt pointtia, niin sille en voi mitään.
Niinhän niitä näkyy, mutta miksi pitää mennä heti "vittuilemaan" tietämättä yhtään taustoja?
Jos ite näet teidän salilla moisia suorituksia pelkästään, niin ei se todellakaan tarkoita että kaikki niin tekevät.

Onhan niitä paljon sellasia tyyppejä, jotka nostaa penkistä ihan vitusti, mutta kyykystä ei paskaakaan ja näitä heppuja kutsutaan yleensä rinta hauis pelleiksi!! Minä olen sitten varmaan tällainen jalka pelle:D

Kannattasko mun jättää nuo jalat vähemmälle treeneissä ja ruveta panostamaan käsiin enemmän että että ne ei ois enää niin heikot suhteessa jalkoihin? ku jalat saa kyllä treeniä ku meillä alkaa pian jääharkat jäkikses, vai treenaanko edelleen molempia tasapuolisesti?

Vittuilematta mitenkään haluaisin nähdä kun 15- vuotias miltei treenaamaton 70 kiloinen kaveri lataa 140 tankoo, menee KYYKKYYN eli perse hipaisee lattiaa ja nouseee ylös.

No mä kerron tapauksen

Originally posted by Kynis
Vittuilematta mitenkään haluaisin nähdä kun 15- vuotias miltei treenaamaton 70 kiloinen kaveri lataa 140 tankoo, menee KYYKKYYN eli perse hipaisee lattiaa ja nouseee ylös.

Itä-helsingin voimailijoissa on justiisa 14-vuotias kaveri, joka kuukauden reenin jälkeen veti penkistä kisoissa 125kg, kyykystä 170kg ja mave 180kg... käykää sekkaamassa suomenvoimanostoliiton sivuilla nimi oli muistaakseni Rainela..
Jätkä on semmoinen tukeva tasapaksu pötkö ja ei todellakaan näytä niin vahvalta mutta täytyy uskoa kun näin omin silmin....

Siellä Kontulan kellarissahan se reenailee Avilan ja Ikkalan kanssa.

Originally posted by Kynis

Minkä takia sen perseen pitäis lattiaa hipaista??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom