Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, itsekin kirjannut tuonne VIP päivyriin fiiliksiä. En mä niitä vihkoon jaksa pistää.
Suunnitteleeko muuten moni jo treenit ennakkoon? Mä en kovin pitkälle, mutta katson AINA mitä edellisessä treenissä oli ja sen pohjalta piirtelen sarjatauoilla seuraavia tavoitesettejä valmiiksi, siis laitan kilot valmiiksi ja toistot sitten suorituksen jälkeen. Vois nuot toki tehdä vaikka viikoksi eteenpäin, mutta ei viikot oo veljiä keskenään. Välillä saa pistää vähän joka paikkaan lisäkiloja ja välillä taas ei, eli mulla parempi kun suunnittelee tuossa hetkessä kun tietää että miten treeni kulkee.
Suunnitteleeko muuten moni jo treenit ennakkoon? Mä en kovin pitkälle, mutta katson AINA mitä edellisessä treenissä oli ja sen pohjalta piirtelen sarjatauoilla seuraavia tavoitesettejä valmiiksi, siis laitan kilot valmiiksi ja toistot sitten suorituksen jälkeen. Vois nuot toki tehdä vaikka viikoksi eteenpäin, mutta ei viikot oo veljiä keskenään. Välillä saa pistää vähän joka paikkaan lisäkiloja ja välillä taas ei, eli mulla parempi kun suunnittelee tuossa hetkessä kun tietää että miten treeni kulkee.
Joo, itsekin kirjannut tuonne VIP päivyriin fiiliksiä. En mä niitä vihkoon jaksa pistää.
Toi on kyllä hyvä tapa. Itsekin aina katson ennen treenejä pääliikkeiden tehdyt sarjat viimeisen 2-3 viikon ajalta, niin pystyy pitämään edes jonkinlaista progressiota yllä. Tai sitten vaan huomaa, että on tehnyt viimeiset viikot (lue: vuodet) samoilla painoilla. :DSuunnitteleeko muuten moni jo treenit ennakkoon? Mä en kovin pitkälle, mutta katson AINA mitä edellisessä treenissä oli ja sen pohjalta piirtelen sarjatauoilla seuraavia tavoitesettejä valmiiksi, siis laitan kilot valmiiksi ja toistot sitten suorituksen jälkeen. Vois nuot toki tehdä vaikka viikoksi eteenpäin, mutta ei viikot oo veljiä keskenään. Välillä saa pistää vähän joka paikkaan lisäkiloja ja välillä taas ei, eli mulla parempi kun suunnittelee tuossa hetkessä kun tietää että miten treeni kulkee.
Toi on kyllä hyvä tapa. Itsekin aina katson ennen treenejä pääliikkeiden tehdyt sarjat viimeisen 2-3 viikon ajalta, niin pystyy pitämään edes jonkinlaista progressiota yllä. Tai sitten vaan huomaa, että on tehnyt viimeiset viikot (lue: vuodet) samoilla painoilla. :D