Treenipäiväkirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jubee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alkuun tuo kieltämättä ahdistaa kulkea salilla vihko kourassa, mutta äkkiä lopulta tottuu. Viime kerralla tosin tuli asiallista palautetta kun joku vinkkasi meikäläisen vihkon suuntaan kaverilleen, "Homojen hommaa..."
Se on ite joka toista haukkuu :david:
Ai? Kukaan ei kertonut mulle, että vihkoilu olisi jotenkin "neiteilyä"?:D Olen nimittäin ystäväni neuvosta pitänyt kirjaa tuloksista ja siitä mitä pitää tehdä, alusta alkaen... Ja aina vielä kuukausi kaksi sitten kaikki data oli turvassa sinisessä ruutuvihossa. KUNNES pesin sen treenihousujen mukana ja se katosi sohjona viemäriin... Siispä aloitin alusta ja nyt virkaa toimittaa printattu A4. Ihan *tun proota:)

Mun mielestä omaa kehitystä on kiva kattella jälkeen päin noista treenipäivyreistä, ja mitäs muutakaan siinä sarjojen välillä tekis? :)

Itellä tällä hetkellä siis lappuset käytössä, mutta vois niitä ehkä välillä iskeä koneellekin.

Onko muuten sellasia varsinaisia treenipäiväkirjoja myynnissä? Tyyliin missä ois sarakkeet ja ruudut jne.

Ite löysin treenipäiväkirjan pukkarista, jossa oli lappu "Ota tästä, jos tarvitset" Kyllä on hieno, joten ei se mikään halpakaan ole ja kaikki sarakkeet etc. löytyy.

Word.

Onko muuten sellasia varsinaisia treenipäiväkirjoja myynnissä? Tyyliin missä ois sarakkeet ja ruudut jne.

Mä voin printata sulle, paljon maksat? :D

Ite piän ihan vihkolla muistissa kaikki treenit. Helppo kahtoo sit salilla et millä painoilla pitäs tehä! Sit pidän irc-galleriassa.. :nolo:

Hei muuten tuli vaan mieleen, että onko täällä pakkiksessa jossaki joku keskustelujuttu missä porukka pitää päiväkirjaa tms?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei perkele, niin monta kertaa oon ajatellu et nyt alotan pitaa paivakirjaa, mut koskaan se ei oo kestany viikkoo pidempaan:D Mut nyt alotan sen heti HUOMENNA!!

vihkoon aina kirjaan painot ja muut tulokset ylös ja kehitystä jos on tullu nii merkkaan jne :D mun mielestä mukava kattoa ku kehitystä tulee, joskus reeneissä huvikseni selaan ihan vihon alkuun ja vertailen, jotenki motivoi ku huomaa kehityksen :D ja sitte tosiaa vitutti ennen ku ei koskaa muistanu että oonkohan kehittyny vai en, että milläs painoilla mä tätä rojua nostinkaa pari kk sitte.

Wordiin kirjottelen. Paljon kätevämpi kantaa läppäriä kuin vihkoa salilla mukana.

Yhdelle jenkkifoorumille kirjottelen, onpahan sitten backupattu ja voi katsoa missä vain.

Etenkin painon seuranta on hauskaa jos siinä tulee hyviä tuloksia. Ja jos ei tule, niin senkin näkee sitten treenipäiväkirjasta ja tietää muuttaa jotain tekijää, esim. vielä enemmän safkaa tai sitten erilaista treeniä vaihteeksi.

:offtopic:

Voisiko joku valottaa mistä saisi sellaisen valmiin treenipäiväkirjan? Se BODYn mukana tullut on mielestäni ihan saakelin hyvä, eli siis jotain sinne päin kiitos.

Excelissä välillä pitänyt mutta nyt taas jäänyt kokonaan se. No on niin hyvä muisti että ei sitä nyt aina tarvi kirjottaa ylös :david:

Googlen Dokumentteihin kirjoittelen ylös salitreenit, aerobiset ja oman painon kehityksen. Hieman Exceliä kätevämpi, koska siihen pääsee käsiksi millä tahansa nettiyhteydellä varustetulla tietokoneella.

Vihko salilla messissä.. Siihen kaikki tulokset,liikkeet.. yms..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom