Treenipäiväkirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jubee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä aina laitan excel taulukkoon reenin, painon ja mahdollisesti jotain ylimääräistä selostusta :)

Jaa, nyt vois alkaa pitämään että vois ainakin kesän ajan seurata tulosten kasvua, eli samassa junnaamista:)

A4:set pyörii salilla mukana, mihin sitten kirjaan sarjapainot, toimii ihan hyvin. Nyt uuden ohjelman kanssa on hyvä excell-taulukko jossa näkyy sarjapainot, progressio, tuleva kehitys, 5 RPM, viikottainen nostettu tonnimäärä ym. tuli tuon alla olevan linkin ohjelman mukana ja täytyy antaa :5: ! Tuosta on sitten tulostetut versiot salilla mukana, ei niitä sarjapainoja oo mitenkään mahdollista muistaa kun joka viikko nousee 2,5%:D

Mulla on ihan sama meininki. Ekat A4:t jostain vuosilta 2004-2005 olen varmaan hukannut, mutta ainakin viimeisen vuoden tuloksia on tallella laatikossa.

Suunnittelen ohjelmat ja sarjapainot Excelillä. Tulostan paperit salille ja niissä on omat tyhjät sarakkeet, joissa voin merkitä toteutuneet tulokset suunniteltujen rinnalle. Tulosteelle kertyy parin viikon tai kuukauden jaksoja, joiden jälkeen A4 on niin ruttuinen että menee vaihtoon ja vanha jää arkistoon jos ei katoa kokonaan. :)

Ehdoton systeemi jos käyttää HST tai 5*5 pyramidisysteemejä. Joka kerta painot vaihtuvat, joten niitä ei todellakaan voi muistaa.

:offtopic:

Voisiko joku valottaa mistä saisi sellaisen valmiin treenipäiväkirjan? Se BODYn mukana tullut on mielestäni ihan saakelin hyvä, eli siis jotain sinne päin kiitos.
Mulla on käyttämättömänä sellainen BODYn mukana tullut treenipäiväkirja. Voin kyllä postitella sen nimellistä korvausta vastaan, kun ei oo itsellä sille mitään käyttöä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
just alotin pitämään:)

Laitan aina painot millä oon saanu tehtyä ylös:) ja sitte muistiinpanoja välillä esim jos on rauta erityisen kevyttä tai painavaa niin laitan ylös. Näkee hyvin jälkeempäin että miten on kehitystä tullu. Ja muutenkin kiva tutkia vanhoja treenejä:)

Kynä ja vihko siis salilla mukana ja kun oon saanu sarjat tehtyä niin merkkaan nopeesti ylös ennenku siirryn seuraavaan liikkeeseen:dance:

Mulla on kuukausittain "tsekkaus", eli mittaan taktiset mitat ja kuukauden parhaat nostot, työnnöt ja vedot kirjataan wördpädiin.

Salilla aina vihko ja kynä mukana - liike , painot ja toistot + oman painon ja lämmittelyn kirjotan ylös myös

Merkittyihin kohtiin olennaisimmat asiat. Varsinaisten tietojen yhteyteen huomiot ja täsmennykset. Muut asiat alkulämmittelyistä alkaen suttuvihkoon.

Aina olen pitänyt. Ihan normi kierrevihko. Ei tulis mielenkään olla pitämättä.

Edelleen pidän, kierrevihko mullakin. Ja siitä sitten näpyttelen ne tuonne VIP puolelle niille kuuluvaan osioon. En muista mitä viimeksi olen tähän ketjuun vastannut, mutta aina olen päivyriä pitänyt.

Reilun vuoden päivät oon kirjannut reenit ylös, ei sen kummempaa kuin liike ja jokanen sarja merkattu ylös toistot ja kilomäärä.

Kierrevihko, työsarjat merkkaan ja sulkuihin pistän kirjaimen(v,o,p) eli vihreä=helppo, Oranssi=varaa ja Punainen=ei varaa, jäi kesken. Päivämääriä laittelen joskus ylös. Ennätykset kirjaan ja samaan sitten paljonko on ollu omapaino.

Ainut mitä mä kirjaan ylös on kehonpaino. Mulla on kännykässä sovellus, johon laitan aina treenin jälkeisen painon pyyhe päällä ja puolet palkkarista juoneena mitattuna. Käyn oikeestaan aina samaan aikaan päivästä ja samanlaisten ruokailujen jälkeen salilla ni saan tolla riittävän vertailukelposia tuloksia. Ite treeniä en kirjaa mihinkään ylös, koska muistan edelliset ja sarjapainoni tarpeeks hyvin joten saan pidettyä progression yllä.

jee pieneen viiihkoon kaikki sarjat ja toistot painoineen. Tai siis ohjelma kulkee paperiversiona mukana ja kilot merkkaan vihkoon.. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom