Treenipäiväkirja... Mistä saisi hankittua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Celtic
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hello,

Olen nähnyt salilla usean käyttävän treenipäiväkirja tms sarjojen kirjaamiseen. Enkä nyt tarkoita jotain vihkoa tai paperilappusta. Kuulema Body-lehden tilaajalahjana on sellaisen saanut ja olen myös Amazon.com sivuilla sellaisia nähnyt, mutta osaako joku sanoa mistä Suomesta sellaisen saisi hankittua? Itsellä ei ainakaan toimi mikään normi vihko.

Heittäkää kommenttia jos löytyy !

Veikkaisin että aika moni käyttää kyllä ihan vihkoa..en ole ainakaan koskaan kuullut ihan treenipäiväkirjasta.

Ei toimi mikään normi vihko? Oletko kokeillut kaikkia vihkomerkkejä?

Harmi huomata että pakkotoisto.com ei kykene tarjoamaa järkeviä kommentteja. No, pitänee jatkaa etsintää...

No sanonpa vaan että sun alotuspostin perusteella on pikkusen hankalaa saada selville millasta päivyriä tarkoitat kun noin 99% treenipäiväkirjaa käyttävistä ihmisistä kirjaa ne joko puhelimeen tai tavalliseen vihkoon.

kieltämättä, mulla on sellainen erään lisäravinnemerkin tekemä reenipäiväkirja, jonka sain jostain ilmaisjakelusta tämän merkin jälleen myyjältä. :D ja siinä on kaikki ruudukot yms. ja hulkki kannessa! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Multa löytyy tollainen Bodyn mukana tullut käyttämätön treenipäiväkirja (Ove Rytterin tehokas treenipäiväkirja. Vuoden treenimerkinnät kuulemma mahtuu.). Laittakaa tarjouksia siitä repsu.saarinen at hotmail.com jos kiinnostaa.

Oon käyttänyt itse tähän asti ihan tavallista kalenteria treenivihkona.

Ihan en siis ymmärrä mikset voisi käyttää vihkoa. :)

Mutta asiaan: Fitness exposta ostin sen Body-lehden treenipäiväkirjan. Meinaan korkata sen vuoden vaihtuessa. :puntti:

Miksi käydä salilla, kun voi laittaa öljyä tai implantteja?
Ei pitäisi olla vaikeaa kirjoittaa tavalliseen ruutuvihkoon, mitä on tehnyt salilla...tai voi se nähtävästi nykyään olla.

Oletetaan että tavallinen suomalainen salilla kävijä käy salilla 3-4 kertaa viikossa ja vuodessa kun on 52 viikkoa niin salikertoja tulee 156-208. Treenipäivyri mikä sisältää kaikki vuoden päivät on juuri onnistunut tuhlaamaan ainakin 157 sivua turhaan. Tosiasia kun tuppaa olemaan se että sinne ei tarvita edes minkään sortin viivoja tai ruudukkoja valmiiks, eli treenipäivyrin pystyisi tekemään vaikka valkoiselle paperille.

Mutta kai tääkin menee samaa kastiin niitten kanssa jotka pitää voimannosto vyötä päällä penkkiä tehdässä. Kunnon "Käyn salilla" meininkiä.

Miksi käyttää vihkoa tai treenipäiväkirjaa ku voi käyttää Ipadia tai läppäriä...sarjojen jälkee aina langattomasti nettiin, ja treenipäivitykset tänne :D, mutta joo oishan tollane VALMIIKSI tehty päiväkirja ihan kätevä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom