Onko joku huomannu saavansa parempaa lihaskasvua aikaan, kun on hankkitunut tollasen bullfarmin treenipäivyrin? (verrattuna tietysti normaaliin vihkoon).
Ite en ainakaan kehtais es tuommosen bullfarmin päivyrin kans mennä salille, kun näyttäis niin välineurheilijalta :D Noh tietysti se on jokaisen oma asia mihin ja minkä hintaiseen tuotteeseen treeninsä kirjaavat. Itellä on sen verran hyvä muisti et kotia tultuani kirjaan treenit tietokoneelle.
Itsellä on ollut valillä jopa useiden vuosien treenitaukoja loukkaantumisien, opiskelun, töiden, tai laiskuuden takia.
Olen kuitenkin jo vuosia pitänyt kirjaa kehittymisestäni liikkeissä, lisäravinteista jotka toimivat ja mitoista yms. rinta, hauis, vyötärö, reidet, pohkeet jne.
Kun olen katsonut vanhaa treenipäiväkirjaa olen saanut tärkeää tietoa silloisesta edistymisestä.
Olen merkinnyt liikkeiden suoritustapoja jotka ovat itselleni purreet hyvin tai estäneet loukkaantumisia.
Olen merkinnyt lisäravinteiden mm. kreatiinin aloituspäivät ja tiedän nyt että se buustaa treenejäni n.9-11 viikkoa kunnes tehot loppuvat kuin seinään ja vaatii myös muutaman kuukauden tauon ennen kuin toimii jälleen.
Pystyn katsomaan penkin apuliikkeet vanhasta päivyristä ja kun vertaan nykyistä kehitystä näen esim. mitkä ojentajaliikkeet ovat parhaiten minulla nostaneet penkin tuloksia ja mitkä huonommin.
Näen myös kuinka nopeasti voin odottaa esim. pääsevani johonkin tiettyyn sarjapainoon jossakin liikkeessä kun tarkistan miten kehitys siinä on toiminut viime kerralla.
Olen myös huomannut kuinka edellisen päivän hiilihydraattien tankkaus antaa voimaa seuraavan ja sitä seuraavan päivän treeneihin, kun taas samalla päivällä tankattu hiilarilla ei ole mitään vaikutusta kyseisen päivän treeneihin.
Treenipäiväkirjat myös lisäävät motivaatiota kun näkee numeroina kehityksen, ei mitään jää muistin varaan.