Treenipäiväkirja... Mistä saisi hankittua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Celtic
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pistät painot vaikka kännykkään muistiin, jos et muista ulkoa. Kotona sitten heittelet tietokoneella ne excel taulukkoon, ei pitäs olla vaikeaa, ja saat just sellasen ku haluat. Tekemisessä menee 2minuuttia ja lisähuomautuksia voi kirjotella mielinmäärin. Pysyy hyvin tallessa, ja voi lähettää vaikka tietyn väliajan välein sähköpostiin itselle varmuuskopion.

1. Mene johonkin kauppaan mikä myy vihkoja ja kyniä.

2. Osta vihko ja kynä.

3. Aina kun teet treenin, merkitse sinne päivä, koska treeni alkoi ja koska loppui (kellonaika), salin ja treenikaverit jos haluat, liikkeen ja siihen tulleet toistot/kilot. Voit myös kirjoittaa että minkälainen treeni oli tänään, yöunien määrät, ruuan laadut yms.

Tai sitten voit ostaa jostain treenipäiväkirjan, yksinkertaista ja helppoa.

kieltämättä, mulla on sellainen erään lisäravinnemerkin tekemä reenipäiväkirja, jonka sain jostain ilmaisjakelusta tämän merkin jälleen myyjältä. :D ja siinä on kaikki ruudukot yms. ja hulkki kannessa! :D

Pro tip ketjun aloittajalle: osta normaali vihko ja liimaa hulkin kuva kanteen, voisiko treeni mennä enää edes teoriassa pieleen?

Harmi huomata että pakkotoisto.com ei kykene tarjoamaa järkeviä kommentteja. No, pitänee jatkaa etsintää...

Joo harmi ku tää pakkotoisto.com ei kykyene :(( Aattelin kuitenki perustaa ruutuvihko.net -sivun missä käsitellää erilaisia vihkoja ni voin neuvoo sua siel sit, jookosta? Iha tosissaanko väität ettei kykene tarjoomaa järkeviä kommentteja, sillä tässä sun postissa ei oo rationaalisuuden alkuakaa, tsori ny vaan.

Itse kirjoitan A4:lle päivämäärän ja alle sarjat. Yhdelle puolelle menee n. 20 treeniä. Eilen tuuli juuri vuosi täyteen kirjoituksia :hyvä:

Itsellä on numero-/kaavamuisti hyvä niin muistan edellisen parin treenin sarjat (lähes 40), painot ja toistot tarkalleen, ja täten kirjoittelen niitä ylös pari kertaa viikossa. Itse en näissä mitoissa/painoissa kehtaisi rupea mihinkään vihkoon kirjoittelemaan salilla, vaikka eihän muiden mielipiteillä ole mitään väliä :rolleyes:

Itselläni on uskottavasti duudsonien "päällikkö" vihko ja se toimii aineki hyvin vaikkei olekkaan mikään valmis treenipäiväkirja!

Tästä viestiketjusta ja hyvistä vastauksista sai kyllä parhaat naurut vähään aikaan =))

Harmi huomata että pakkotoisto.com ei kykene tarjoamaa järkeviä kommentteja. No, pitänee jatkaa etsintää...

Nyt on jäänyt epäselväksi, että mikä vika perinteisessä ruutuvihko & lyijy/kuulakärkikynä -combossa on?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä käytössä about alapuolella olevan opuksen näkönen kirja, yks treeni per sivu ja veikkaan et ehkä kahden vuoden treenit menee tommoseen, makso Prismassa... femman?
istockphoto_2174447-black-book.jpg

hitto olisi hauskaa nähdä ilmeet jos kävelis sisälle läppäri kainalossa :DDD

Yhden tyypin olen vain nähnyt kirjoittavan joka sarjan jälkeen vihkoseen sarjat eikä kauaakaan kun joku random tyyppi tokaisi sille: "päiväkirjaako kirjoittelet" :D

Multa löytyy tällainen itse Openofficella väännetty malli jota voit myös muokata omien tarpeittesi mukaan.

Voin lähettää tiedoston sähköpostitse ja sitten vaan printtaat molemmille puolille A4:sta ja teet oman treenipäiväkirjan.
http://i180.photobucket.com/albums/x229/Dynastes/harj.jpg

Matkittu tuosta Bodylehden mallista, mutta kuitenkin ihan itse piirretty Open Officen Writer tekstinkäsittelyohjelman taulukkotoiminnan avulla.
Tein vaimolle treenipäiväkirjan puolessa tunnissa ;)

Raivostuttavia vastauksia...

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 :llä oli messuilla hieman pelkistetympi päiväkirja, kun Bullfarmilla, huusivat siitä silloin 10€.

hitto olisi hauskaa nähdä ilmeet jos kävelis sisälle läppäri kainalossa :DDD

Kännykkä ja puheentunnistus? Kai nyt joku Nokia-insinööreistäkin treenaa. Missä viipyy softa tarkoitukseen?

Meiltä TKT:n laitokselta ilmeentunnistus? Kone kertoisi sitten jälkeenpäin "9x150 kg, ja oli muuten naama aika rytyllä sen jälkeen". :=)

Älykkäät kuntoilulaitteet? RFID-piirit tangossa ja levypainoissa, treenaajalla kaulassa sellainen muovikortti kuin lehmillä automaattinavetassa. Tähän vielä vaikka tasapainolevy tai EMFI-kalvoa kyykkytelineen kohdalle, ja puheentuottoa ja vähän älyä. "Piip. Tanko lukittu. Viimeksikin horjuit ihan liikaa, otahan painoja pois ja harjoittele tekniikkaa."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom