Treeniohjelma

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jaaggo sanoi:
Aploodit sinulle ainakin tuosta puheesta, se oli maatamullistava, noita lisää.
En tiedä kuinka tarkkaa olet seurannut keskustelua, mutta se lähti kun annoin mielipiteen Halmeen reenioppaista(mikä nykyään on sallittua)Sanoin vain että ei ole toiminut monella. Siitä tämä lähti liikkeelle. Ja se että se sinulla toimii ei hirveesti kerro mitään. Mä takaan että ihan millanen ohjelma tahansa toimii jollain maan ihmisellä, olise sitten mikä tahansa mullansyöntidieetti.

pitäis poika vissiin laittaaa luolamies dietille ;)
tunnen paljon ihmisiä jotka ovat todella hyvin kehittynyt halmeen opeilla

kataq sanoi:
pitäis poika vissiin laittaaa luolamies dietille ;)
tunnen paljon ihmisiä jotka ovat todella hyvin kehittynyt halmeen opeilla

Näissä ketjuissa aina käy mielessä että ne pienimmät ja katkerimmat tulee vikisemään Halmeen opeista kun eivät itse ole jollain muulla kehittyneet.

kataq sanoi:
ei kukaan ole väittänyt missään vaiheessa että halmeen lihasmassa olisi ollut isompi kuin colemanin ;) eikä varsinkaan rakenne
Täällä puhutaan, että ei ole mahollista päästä halmeen mittoihin. Tottakai jos sanoo että ihminen painaa 150kg se tuntuu´kovalta, mutta jos sitä monien kuuluttamaa pituutta on paljon ja kun läskiäkin löytyy, niin miksi sitä pitää niin kansallissankarina palvoa. Tuntuu siltä että vanhat halme fanit ei vain suostu myöntämään tosiasiaa, että ei hän saavuttamattomissa ollut, vaikka alku jenkeissä sujuikin hyvin ja että hän oli ensimmäinen kovapuheinen suomalainen joka kävi salilla, söi paljon ja paini.

veijari sanoi:
Näissä ketjuissa aina käy mielessä että ne pienimmät ja katkerimmat tulee vikisemään Halmeen opeista kun eivät itse ole jollain muulla kehittyneet.
Mistä vitustasä tiiät kuinka mä oon kehittynyt. Halmeen ohjelmia oon kokeillut; ei suurta tehoa. Sen jälkee aloitin erilaisen reenaamisen; penkki muunmuassa nousi 1.5 vuodessa 60kg ja on nytten 195kg. Mave on vain joku 230kg, mutta kyykky on lähes 290kg

Jaaggo sanoi:
Täällä puhutaan, että ei ole mahollista päästä halmeen mittoihin. Tottakai jos sanoo että ihminen painaa 150kg se tuntuu´kovalta, mutta jos sitä monien kuuluttamaa pituutta on paljon ja kun läskiäkin löytyy, niin miksi sitä pitää niin kansallissankarina palvoa. Tuntuu siltä että vanhat halme fanit ei vain suostu myöntämään tosiasiaa, että ei hän saavuttamattomissa ollut, vaikka alku jenkeissä sujuikin hyvin ja että hän oli ensimmäinen kovapuheinen suomalainen joka kävi salilla, söi paljon ja paini.

Nyt taas muokkaat totuutta sellaiseksi jona haluat sen kuulla. Tämä lähti liikkeelle siitä kun kerroit että pienellä bulkilla olisit Halmeen kokoinen kun se on pelkkää läskiä koko äijä. Vai pääsikö jo unohtumaan

Jaaggo sanoi:
oletko nähnyt tonyn livenä ??? minä olen ja enkä minäkään enään ole "pikku pojka" niin tunsin itseni kääpiö kynikseksi siinä vieressä!!
ja halmeen tumppu oli 52 vai enemmänkin ja se on jo saakelin kova saavutus mitä sitä jaaggo todennäkösesti et tule koskaan saavuttamaan!!

kataq sanoi:
oletko nähnyt tonyn livenä ??? minä olen ja enkä minäkään enään ole "pikku pojka" niin tunsin itseni kääpiö kynikseksi siinä vieressä!!
ja halmeen tumppu oli 52 vai enemmänkin ja se on jo saakelin kova saavutus mitä sitä jaaggo todennäkösesti et tule koskaan saavuttamaan!!
Ootko lukenut ton mun viesti tosta ylempää ja kato ne mun tulokset. Itse asiassa tumppu on49-51cm vaihtelee vähän, joten on se ihan hyvässä mallissa, enää sentti kiinniotettavaa.

JAAGON KIRJOTUKSII ALEMMAS PENKKIÄ TAAS TREDISOn sul aiankin motiivi kohdallaan! Ite alotin reenaamisen joskus 15v ja sillon ei noussu penkist ees 40kg. Kesällä täytän 18v ja penkistä nousee 100-110kg. Siin yhen vuoden aikana sain penkin nouseen 60kg-100kg! Eli syö vaan kunnolla ja muista reenata, se palkitaan myhemmin. Vaikka läskiä kertyikin, niin se on sen arvoista. Nytten olen saanut vajaan vuoden mittaisella niinsanotulla laihdutuksella kaiken entisen läskin ja paljon lisääkin vielä pois. Olen siis kiinteämmässä kunnossa kuin koskaan, ja mitä siitä palkkiona: Penkki noussu yli 60kg parin vuoden aikana... Testaa vaan kaikkee erilaista, nöin nuorena sil ei oo viel niin välii. Koita mikä toimii ja sit ku se ei enää toimi ni sit koitat taas jotain muuta... älä vaan koskaan luvuta; näissä asioissa on aina kyse vain matematiikasta: jos syöt kovaa, reenaat tunnollisesti ja muistat pyhittää lepopäivän, on lihaksen saanti varma kuin että 1+1=2. Laskutoimitus joudutaan ehkä toimittamaan vähän pidemmän kautta, mutta samaan vastaukseen päädytään aina!
Jatka samaa rataa, i'm with you!

Nää on sun kirjottamii,pitäskö sun mennä sinne jippiille jauhaa paskaa

veijari sanoi:
Nyt taas muokkaat totuutta sellaiseksi jona haluat sen kuulla. Tämä lähti liikkeelle siitä kun kerroit että pienellä bulkilla olisit Halmeen kokoinen kun se on pelkkää läskiä koko äijä. Vai pääsikö jo unohtumaan
Lue vaan noi mun tulokset ni opit pitää turpas kiinni. Möä oon aika kaukana kyniksestä.

Jaaggo sanoi:
Ootko lukenut ton mun viesti tosta ylempää ja kato ne mun tulokset. Itse asiassa tumppu on49-51cm vaihtelee vähän, joten on se ihan hyvässä mallissa, enää sentti kiinniotettavaa.

:kuvia: :anssi: :zzzz: :lol2: :kuvia:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hämsky sanoi:
On sul aiankin motiivi kohdallaan! Ite alotin reenaamisen joskus 15v ja sillon ei noussu penkist ees 40kg. Kesällä täytän 18v ja penkistä nousee 100-110kg. Siin yhen vuoden aikana sain penkin nouseen 60kg-100kg! Eli syö vaan kunnolla ja muista reenata, se palkitaan myhemmin. Vaikka läskiä kertyikin, niin se on sen arvoista. Nytten olen saanut vajaan vuoden mittaisella niinsanotulla laihdutuksella kaiken entisen läskin ja paljon lisääkin vielä pois. Olen siis kiinteämmässä kunnossa kuin koskaan, ja mitä siitä palkkiona: Penkki noussu yli 60kg parin vuoden aikana... Testaa vaan kaikkee erilaista, nöin nuorena sil ei oo viel niin välii. Koita mikä toimii ja sit ku se ei enää toimi ni sit koitat taas jotain muuta... älä vaan koskaan luvuta; näissä asioissa on aina kyse vain matematiikasta: jos syöt kovaa, reenaat tunnollisesti ja muistat pyhittää lepopäivän, on lihaksen saanti varma kuin että 1+1=2. Laskutoimitus joudutaan ehkä toimittamaan vähän pidemmän kautta, mutta samaan vastaukseen päädytään aina!
Jatka samaa rataa, i'm with you!
nää on sun kirjotuksii alemmas tredis

Nää on sun kirjottamii,pitäskö sun mennä sinne jippiille jauhaa paskaa
Sori oot tainnu erehtyy kaverista, tai ainakin omasta. Kyllä mä ton toisen samannimisen itseasiassa tunnen, mutta en valitettavasti olen hänen nahan sisällä. Se on kyl mun ihan ok kaveri, mut ei me viel identiteettiä olla jaettu:) :david:

Jaaggo sanoi:
Lue vaan noi mun tulokset ni opit pitää turpas kiinni. Möä oon aika kaukana kyniksestä.

Hmm... saanko epäillä että kuitenkin oot aika kynis? Ja vielä heikko kynis? Ja vielä yrität kusettaa netissä jotta voisit tuntea itsesi kovaksikin äijäksi? No sama mulle, ei se oo mun vika.

veijari sanoi:
Hmm... saanko epäillä että kuitenkin oot aika kynis? Ja vielä heikko kynis? Ja vielä yrität kusettaa netissä jotta voisit tuntea itsesi kovaksikin äijäksi? No sama mulle, ei se oo mun vika.
Epäile vaan, öitä kaikille.

:david: :lol2: *nauraaa* ei jumalauta JAAGGO hyvä yritys kusettaaa

jos nyt kummiskin palaisit sinne jippiille:kippis1:

voi vittu sä heität jaaggo legendaa... jätkä o vast vähä aikaa sit kirjottanu et penkki on 110kg ja nyt se onkii 195:worship: :david:

Jaaggo sanoi:
Sori oot tainnu erehtyy kaverista, tai ainakin omasta. Kyllä mä ton toisen samannimisen itseasiassa tunnen, mutta en valitettavasti olen hänen nahan sisällä. Se on kyl mun ihan ok kaveri, mut ei me viel identiteettiä olla jaettu:) :david:
Siis tääl palstal kaks jaaggoo:hyper: siis et valitettavasti olet hänen nahan sisällä WTF nois sun kirjotuksist ei ota mitää tolkkuuu

Suositut

Back
Ylös Bottom